April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Nou, ik denk dat hier het feest gaat beginnen. Mijn NOD is pas a.s. donderdag, maar ik denk toch echt dat de RD'tjes er aan gaan komen. Het feessie komt wel langzaam op gang, maar ik heb echt de klachten. Raar dat het alleen 4 dagen te vroeg is, dat heb ik normaal nooit. Ja, mijn lichaam heeft me dus toch echt goed voor de gek gehouden. Nu even goed gaan kijken wanneer mijn volgende ei langs vliegt. De volgende ronde wordt, denk ik, geen echte officiele ronde. Manlief krijgt vrijdag een nieuwe meniscus en mag dan voorlopig niet veel doen. (Gelukkig hoeft hij met klussen alleen maar te liggen!!!). Verder moet ik binnenkort voor mijn werk ook een aantal dagen weg en volgens mij valt dat een beetje samen. Maar ja we zien wel.

Voor iedereen weer een fijne werkweek toegewenst!

He Goede Avond,

Ik denk kom nog even kijken maar heb weer lekker veel te lezen! Heb vandaag van een vriendin gehoord dat een andere vriendin zwanger is! Ja en dat is iemand waar ik het dus echt nog niet van had verwacht! Ja en dan denk ik wel even, en ik dan......

We hebben lekker een rustig weekend gehad en vandaag lekker op de bank gehangen. Moet dus morgen maar vroeg op staat want de strijk staart me weer eens aan. Ik ben wel erg hangerig de laatste dagen maar slaap wel geweldig! Ik heb vanmiddag de zw testen maar even boven neergelegd voor het geval we bezoek krijgen of zo. Moet me echt beheersen om s' ochtends niet even in een potje te piesen....
Maar ja ondanks dat ze zeggen dat je deze test al 6 dagen voor NOD kan doen wil ik het mezelf niet aandoen dat het daarna alsnog met de ongi meevloeit. En ja dan krijgen we weer het magische woord WACHTEN.... wat ik dus de hele tijd in mijn hoofd hoor.

EllenAn: Ik denk dat we eind juni gaan verhuizen en van tevoren moet er nog het een en ander aan gedaan worden maar daar ga ik me maar niet te veel mee bemoeien! De komende weken mag ik dus lekker winkelen en nieuwe dingen gaan shoppen. Ben ik toevallig erg goed in!
Lekker joh dat je nieuwe outfits kan shoppen, zal je wel een erg goed gevoel geven!

Nicoleg: Wat leuk joh dat je al een kleine spruit rond hebt lopen! Je vroeg of iemand al zwangerschapskwaaltjes heeft.... nou ik ben nu dus echt nergens meer zeker van. Ben net met de pil gestopt en denk dat ik de eisprong heb gevoeld. Voel me sindsdien anders. Nu gaat eht al twee dagen wel beter maar steeds als ik net denk ik zal wel gewoon ongi worden krijg ik weer ergens steken of zo.... Mocht ik me dus vergissen dat ik helemaal geen eisprong heb gevoeld zou het zelfs nog wel kunnen zijn dat mijn cyclus na 15 jaar pil niet eens op gang is. Het kan dus echt nog alle kanten op en dat maakt me erg onzeker. Ik heb graag alles in de hand en waarschijnlijk neemt mijn lichaam nu gewoon een loopje met me...

Lentekriebeltje: Ja en dan is het klusweekend weer voorbij en begint het ( lange ) wachten. Ben benieuwd hoe je je de komende dagen gaat voelen. Zal voor je  natuurlijk!

Hoe is het met de dames die aankomende week hun NOD hebben? Ben benieuwd hoe jullie je voelen...

Welterusten en tot snel

Hey meiden,

moet zeggen dat ik veel herken in het hema verhaal alleen had ik dat dan bij de etos waar we vaker komen, stel ik ook nog even stomme vragen zoals welk merk beter is ofzo????? ja weet ik veel zei ik maar gelukkig konden we er beiden om lachen.

mijn borsten zijn wel gegroeid, in de stad hadden ze niks in mijn maat (was e zal nu dus wel f zijn) dus wij naar babyplanet ligt immers tegenover de praxis waar mijn man elke dag te vinden is nu hij een keuken moet installeren. Geloof me je hebt er graag die 100 euro voor over dat ze hem zelf plaatsen want dit drama duurt nu al twee maanden!
babyplanet blijkt een kleine te zijn en heeft er geen, wel even kado voor zwangere vriendin gekocht, leuke badcape mooi in laten pakken, komt schoonpa even op bezoek maar je raad het al kado met babyspul op het inpakpapier ligt nog op de trap want ik had zoeven nog niemand verwacht en was nog niet boven geweest!
Vraag me nu dus wel af wat ze denken, ik bedoel eerst in het ziekenhuis zijn ze erbij en nu een kado met babyspul erop. hij hield gelukkig zijn mond want ik ben erg emo de laatste week zeker al maar of dit nu komt door het ongeluk, whiplash, verzekeringsdingen en aanrechtblad waar een foutje in lijkt te zitten of misschien toch zwanger ik durf niets meer te zeggen, heb voor mezelf bepaald om 2 juni nog een test te doen en anders ga ik naar de huisarts vragen of ik een echo mag want om tot half juni of eind juni te wachten dat duurt me toch wel heel lang.

nu ben ik alweer vergeten van wie de man geopereerd werd (o ja vriend of man noem ik allemaal maar man, makkelijker maar ook dialect voor mij of ja mens dan maar in ieder geval veel makkelijker als je het er niet mee eens bent maar zeggen) maar in ieder geval veel succes gewenst!

gister kamer van mijn nichtje bewonderd, zit in de eerste en had nog steeds babykamer behang dus werd tijd, paars paars en nog eens paars, witte meubeltjes gelukkig dus dan was het heel leuk!
verder naar de kermis in het dorp van mijn moeder geweest, was heel leuk en verbazingwekkend droog, manlief balen want motortocht werd afgelast het ging immers heel hard regenen, maar goed kermis is ook leuk!

kantklossen vind ik tot op heden de beste optie trouwens, laat nog wat te raden over,

groetjes en dikke knuffel

ps kimmie? we zijn benieuwd

Hey meiden,

Even een berichtje van mij! De rode duivels zijn er nog niet dus wordt nu wel spannend! Moet me bedwingen om geen test te gaan doen!
Mijn gevoel zegt dat ik ongi ga worden maar dat hadden vriendinnen van mij ook en die waren zwanger! Ik probeer mezelf niet gek te maken en gewoon te denken dat ik ongi ga worden anders word ik GEK!!!!
Zal de volgende keer reageren op jullie verhalen maar zijn ook zoveel berichten geplaatst de laatste dagen en ik moet veel nachten werken nu!

Nou veel klusplezier meiden!!

Nou, voor mij is het aftellen tot donderdag voorbij. Vandaag is het feest goed losgebarsten. Helaas geen vruchtbare ronde voor mij. Natuurlijk even gebaald, maar volgende ronde beter. Alleen weet ik nu niet precies wanneer ik aan de klus moet, aangezien de RD's 3 dagen te vroeg zijn gekomen.

@marinax: het was mijn mannetje die geopereerd moet worden. In eerste instantie zou het vrijdag zijn, maar vandaag hebben ze het verzet naar maandag. En natuurlijk had ik net alles geregeld qua oppas en werk! Ik las dat je 2 juni nog gaat testen. Anders zou ik inderdaad een echo vragen (eisen!)

@kimmienr1:spannend hoor voor jou. Ik denk dat ik allang had getest. Ik duim met je mee voor een positieve uitslag. Deze is voor jou

Hoi Allemaal,

Leuk om alles weer even bij te lezen! Ik ben weer druk aan het inpakken geweest en gisteren traktaties gemaakt die Feline vandaag heeft uitgedeeld op de creche. Leuk met een fotootje, maar de stroom lag er hier uit dus kon niet printen (doe nooit iets op het laatste moment, maar nu met die verhuizing leek het me beter, want het zou in de weg staan....) Was pas om 12 uur klaar en moest de hele dag werken... Dus ben nu best moe... Feline moet haar kaarsje nog uitblazen, kan ze straks voor d'r flesje doen en anders morgenochtend voordat papa naar zijn werk gaat.
Verder vieren we het pas 7 juni, dus ze heeft nog geen kadootjes gekregen. Ik hoop dat mijn eisprong vorige week al was, want de laatste 2/3 dagen geen zin gehad, ben zo moe van inpakken.
Dus ben benieuwd, kan ik misschien op mijn verjaardag postief testen, zou leuk zijn.

Nou ik ga zo maar eens een flesje maken, kan ik daarna ook lekker naar bed toe.

liefs Maris

ps iedereen die zwanger is: hoe voelen jullie je?
En degene op het wachtbankje: succes met wachten, hopelijk snel een positieve test voor jullie
en de klussers: Er tegen aan he! hihi

hoi meiden,

zow weer ff een berichie van mij.
heb t druk gehad de laatste tijd, heb met me zoontje de mini 4-daagse gelopen.
help me vriendin met haar shetlandpony te verzorgen.
druk gehad met werken en ga zo maar door hahaha.

nou hier gaat t zo z'n gangetje.
wacht nog steeds op me NOD, normaal wil ik dat niet maar nu hoop ik t hahaha.
als ik ongi word dan kan ik een afspraak maken met t ziekenhuis om 11 dagen later een echo te laten maken om te kijken of me eiblaasjes groot genoeg zijn om te insemineren. ben zo benieuwd of het gelijk aanslaat, zou leuk zijn en dan hoeven we niet
over te gaan op ICSI. nou hou ik er wel rekening mee dat we dat wel moeten doen, dan kan het altijd nog meevallen.

veel liefs debby

Terug
Bovenaan