Hey meiden,
moet zeggen dat ik veel herken in het hema verhaal alleen had ik dat dan bij de etos waar we vaker komen, stel ik ook nog even stomme vragen zoals welk merk beter is ofzo????? ja weet ik veel zei ik maar gelukkig konden we er beiden om lachen.
mijn borsten zijn wel gegroeid, in de stad hadden ze niks in mijn maat (was e zal nu dus wel f zijn) dus wij naar babyplanet ligt immers tegenover de praxis waar mijn man elke dag te vinden is nu hij een keuken moet installeren. Geloof me je hebt er graag die 100 euro voor over dat ze hem zelf plaatsen want dit drama duurt nu al twee maanden!
babyplanet blijkt een kleine te zijn en heeft er geen, wel even kado voor zwangere vriendin gekocht, leuke badcape mooi in laten pakken, komt schoonpa even op bezoek maar je raad het al kado met babyspul op het inpakpapier ligt nog op de trap want ik had zoeven nog niemand verwacht en was nog niet boven geweest!
Vraag me nu dus wel af wat ze denken, ik bedoel eerst in het ziekenhuis zijn ze erbij en nu een kado met babyspul erop. hij hield gelukkig zijn mond want ik ben erg emo de laatste week zeker al maar of dit nu komt door het ongeluk, whiplash, verzekeringsdingen en aanrechtblad waar een foutje in lijkt te zitten of misschien toch zwanger ik durf niets meer te zeggen, heb voor mezelf bepaald om 2 juni nog een test te doen en anders ga ik naar de huisarts vragen of ik een echo mag want om tot half juni of eind juni te wachten dat duurt me toch wel heel lang.
nu ben ik alweer vergeten van wie de man geopereerd werd (o ja vriend of man noem ik allemaal maar man, makkelijker maar ook dialect voor mij of ja mens dan maar in ieder geval veel makkelijker als je het er niet mee eens bent maar zeggen) maar in ieder geval veel succes gewenst!
gister kamer van mijn nichtje bewonderd, zit in de eerste en had nog steeds babykamer behang dus werd tijd, paars paars en nog eens paars, witte meubeltjes gelukkig dus dan was het heel leuk!
verder naar de kermis in het dorp van mijn moeder geweest, was heel leuk en verbazingwekkend droog, manlief balen want motortocht werd afgelast het ging immers heel hard regenen, maar goed kermis is ook leuk!
kantklossen vind ik tot op heden de beste optie trouwens, laat nog wat te raden over,
groetjes en dikke knuffel
ps kimmie? we zijn benieuwd