Ha dames, hier ben ik ook weer.
Genietend van mijn vrije dagen heb ik hier alweer een heleboel gemist!! Eens even proberen mee te kletsen. Ik was jullie overigens niet vergeten hoor
Amber, Balen zeg, dat is echt niet leuk. Ook schrikken van je bericht dat het door het verwijderen van het spiraaltje kan komen, dat zou bij mij dus ook kunnen. Maar een gewaarschuwd man (vrouw) telt voor twee! En wat rot, de reactie van je man. Maar iedereen verwerkt zijn emoties natuurlijk op een andere manier. Ik dacht dat het mijn manneke allemaal erg koud liet (behalve dan dat hij heeeeel graag wil) maar merkte dat hij ook even uit zijn humeur was toen de RD's er waren. Ze maken toch ook een heel proces door en dan is een miskraam natuurlijk ook voor hen niet mis! Hou moed! Oh, nu lees ik dat het niet zo bedoeld was, gelukkig maar! Hoe is het nu met je zus??
Summeke, ik heb ook regelmatig last van zo'n infectie (fijn he die grote eitjes, daar word ik dus wakker van 's nachts en dan spring ik van ellende onder de douche!!). Ik heb ook regelmatig last van blaasontsteking en die andere infectie komt daar vaak direct na (na de medicijnen), zo'n fijne bijwerking!! Als ik lees na de menstruatie, kan het niet door je tampon/maandverband gebruik komen. Misschien dat je nog vaker moet verwisselen (ik heb het dan ook wel eens hoor, echt niets om je voor te schamen). Succes er me ein ieder geval, hopelijk ben je er inmiddels alweer van af (ben niet zo snel met mijn reactie, sorry)
Marina, wat is dat nou, even tussen neus en lippen door dat je toch niet zwanger bent!?!?!?! Kl*te zeg!! Heuh?? En dan nu toch weer een positieve test? Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer snapt!! Misschien de HA even bellen, dan kan hij/zij een test voor je doen! Ik hoop zo voor je dat het toch gewoon raak is. Deze is voor jou!
Mariska, ik denk ook dat de rare standjes na de sex fabeltjes zijn. Maar baadt het niet, schaden doet het ook niet he, haha. (Handstand lijkt me wel wat overdreven, hahahaha)
Nicole, welkom!!
Kimmie, klinkt hoopvol die klachten, ik ben benieuwd!
Mariska 1980, spannend, bijna de sleutel. Heerlijk he! Wij zijn momenteel ook weer volop bezig thuis, er moesten nog wat klusjes afgewerkt worden. En hoe meer het af komt, des te meer het echt mijn thuis is. Ik ben hier zo ontzettend gelukkig en vriendlief ook, ik merk het aan alles. Hopelijk binnenkort gelukkig met z'n drietjes!!
Noompje, rode oortjes, maar wel grappig om te lezen hoor, haha. Eigenlijk vind ik het wel prettig op deze luchtige manier met elkaar te kletsen. We willen allemaal zwanger worden, dus zijn we toch ook bezig met klussen, dus dat is geen geheim! Enne, dan is het ook niet alleen de moeilijke praat, maar ook de lollige. In voor en tegenspoed zullen we maar zeggen, haha.
Paalzitten, baarmoeder verven en Wippenstein hebben mijn voorkeur, hahaha. Gymen is trouwens misschien wel een nettere optie (standje op plaatje = proberen waard, hahahahaha)
Wij zitten midden in onze klusweek dus dat zit wel goed met een weekje vakantie. Overigens, hier is het ook wel wat meer rond de ei-tijd (logisch denk ik) maar ook manlief wil zijn edele zaadcellen niet aan de openlucht verkwansen, hahaha, dus hij ziet er op toe dat het 'goed' gebeurd. Wat is het toch een schatje!
Hier nog even het lijstje (ik heb je nog gewoon bij zwanger gezet Marina, hoop doet leven!
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??
Wachtbankje:
Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
Zo te zien zitten er meerdere in de klusweek, haha, wel lekker klusweer dacht ik zo (hihi). En dan Kimmie alweer bijna NOD, spannend.
Nou, ik vind het weer erg gezellig hier maar ga jullie weer eventjes verlaten (voor vandaag dan he), we krijgen zo bezoek (joepie, BBQ-en).
Tot snel,