April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@ noompje ..  ja een van mijn favo's ja hihih

@ Marina ??? mmm volgens de test dus wel zwanger? hoeveel dagen over tijd ben je nu? is het mogelijk dat er nog dat hormoon hgs of zoiets in je lijf zit of is het gewoon zo dat je nog steeds zwanger bent!!!!

ik hoop voor je het laatste!!

Ik heb net onze vakantie geboekt!!!! (wat hou ik toch zo van vakantiegeld!!) we gaan eind september heerlijkj 15 dagen naar een appartement in corfu aan het komeno bay!!! ow ik heb er nu al zin in.

Ha dames, hier ben ik ook weer.
Genietend van mijn vrije dagen heb ik hier alweer een heleboel gemist!! Eens even proberen mee te kletsen. Ik was jullie overigens niet vergeten hoor

Amber, Balen zeg, dat is echt niet leuk. Ook schrikken van je bericht dat het door het verwijderen van het spiraaltje kan komen, dat zou bij mij dus ook kunnen. Maar een gewaarschuwd man (vrouw) telt voor twee! En wat rot, de reactie van je man. Maar iedereen verwerkt zijn emoties natuurlijk op een andere manier. Ik dacht dat het mijn manneke allemaal erg koud liet (behalve dan dat hij heeeeel graag wil) maar merkte dat hij ook even uit zijn humeur was toen de RD's er waren. Ze maken toch ook een heel proces door en dan is een miskraam natuurlijk ook voor hen niet mis! Hou moed! Oh, nu lees ik dat het niet zo bedoeld was, gelukkig maar! Hoe is het nu met je zus??

Summeke, ik heb ook regelmatig last van zo'n infectie (fijn he die grote eitjes, daar word ik dus wakker van 's nachts en dan spring ik van ellende onder de douche!!). Ik heb ook regelmatig last van blaasontsteking en die andere infectie komt daar vaak direct na (na de medicijnen), zo'n fijne bijwerking!! Als ik lees na de menstruatie, kan het niet door je tampon/maandverband gebruik komen. Misschien dat je nog vaker moet verwisselen (ik heb het dan ook wel eens hoor, echt niets om je voor te schamen). Succes er me ein ieder geval, hopelijk ben je er inmiddels alweer van af (ben niet zo snel met mijn reactie, sorry)

Marina, wat is dat nou, even tussen neus en lippen door dat je toch niet zwanger bent!?!?!?! Kl*te zeg!! Heuh?? En dan nu toch weer een positieve test? Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer snapt!! Misschien de HA even bellen, dan kan hij/zij een test voor je doen! Ik hoop zo voor je dat het toch gewoon raak is. Deze is  voor jou!  

Mariska, ik denk ook dat de rare standjes na de sex fabeltjes zijn. Maar baadt het niet, schaden doet het ook niet he, haha. (Handstand lijkt me wel wat overdreven, hahahaha)

Nicole, welkom!!

Kimmie, klinkt hoopvol die klachten, ik ben benieuwd!

Mariska 1980, spannend, bijna de sleutel. Heerlijk he! Wij zijn momenteel ook weer volop bezig thuis, er moesten nog wat klusjes afgewerkt worden. En hoe meer het af komt, des te meer het echt mijn thuis is. Ik ben hier zo ontzettend gelukkig en vriendlief ook, ik merk het aan alles. Hopelijk binnenkort gelukkig met z'n drietjes!!

Noompje, rode oortjes, maar wel grappig om te lezen hoor, haha. Eigenlijk vind ik het wel prettig op deze luchtige manier met elkaar te kletsen. We willen allemaal zwanger worden, dus zijn we toch ook bezig met klussen, dus dat is geen geheim! Enne, dan is het ook niet alleen de moeilijke praat, maar ook de lollige. In voor en tegenspoed zullen we maar zeggen, haha.

Paalzitten, baarmoeder verven en Wippenstein hebben mijn voorkeur, hahaha. Gymen is trouwens misschien wel een nettere optie (standje op plaatje = proberen waard, hahahahaha)

Wij zitten midden in onze klusweek dus dat zit wel goed met een weekje vakantie. Overigens, hier is het ook wel wat meer rond de ei-tijd (logisch denk ik) maar ook manlief wil zijn edele zaadcellen niet aan de openlucht verkwansen, hahaha, dus hij ziet er op toe dat het 'goed' gebeurd. Wat is het toch een schatje!

Hier nog even het lijstje (ik heb je nog gewoon bij zwanger gezet Marina, hoop doet leven!
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy78 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD ? juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??

Wachtbankje:

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

Zo te zien zitten er meerdere in de klusweek, haha, wel lekker klusweer dacht ik zo (hihi). En dan Kimmie alweer bijna NOD, spannend.
Nou, ik vind het weer erg gezellig hier maar ga jullie weer eventjes verlaten (voor vandaag dan he), we krijgen zo  bezoek (joepie, BBQ-en).

Tot snel,  

Oei, wat een lang verhaal weer. Ik zal proberen wat vaker aan te schuiven, haha, dan worden ze vanzelf wat minder lang.

Overigens, mijn manneke weet wel van dit forum. Ik verdenk hem er zelfs van af en toe eens mee te lezen als hij de laptop heeft (tussen het babywagens-shoppen op internet door ). Maar dat vind ik juist wle lief, dus als je dit leest schat, lees maar lekker verder. Hij denkt wellicht dat alles wat ik hier vertel, ik hem daar niet mee lastig val . In het begin zei hij wel vaker dat ik er te veel mee bezig was, maar nu eigenlijk niet meer. Haha, hij vraagt zelf al of ik twee streepjes heb (ovulatietest), dus hij vindt het zeker wel erg spannend. Dit is overigens het enige forum waar ik op zit. Anders zou hij het misschien wat minder gezellig vinden.

Zo, nu ga ik echt afsluiten lieve meiden!
Tot gauw weer!!

Dag lieve schatten!!!

Jeetje zeg, hebben jullie niets beter te doen de hele dag..............
Nee grapje natuurlijk
Ik heb het afgelopen tijd zo ontzettend druk gehad op mijn werk en ook thuis met de verbouwing, daar ging even al mijn vrije tijd inzitten. Dus vandaar dat ik even niet gereageerd had. Sorry........
Maar goed, de verbouwing is af!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt helemaal geweldig!!! En het is oooooooo zooooooooooooooo moooi geworden! Ben helemaal blij en gelukkig. Merk wel dat, door de drukke periode de tijd vliegt. We zitten al weer in onze klusweek!
Ik heb besloten hetzelfde te tellen als Summeke. Omdat ik niet weet wanneer ik mijn ei heb, heb ik maar een lekker ruime klus week ingelast. Manlief vond het helemaaaaaal geen probleem!  

Lentekriebels: voor mij kun je mijn NOD op 15 juni zetten. Laat ik dat maar aanhouden.

He meiden, de tranen rolde over mijn wangen van het lachen door alle andere benaming voor het klussen! Wat een giller zeg!! Echt super. Tja, en wat het nu moet worden. Geen idee................

He, Amber, wat balen zeg! Ik vindt het knap dat je er zo goed mee om gaat. Maar kan me goed voorstellen dat het toch even een grote domper was! Je verheugt je toch al op dingen en bent toch al aan het fantaseren he...... Maar hopelijk heb je snel een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!!
Fijn om te lezen dat het met je zus weer wat beter gaat! Wat moet dat kleine hummelke in haar buik toch al een sterk manneke/meisie zijn! Die houdt het nog goed vol en is kei hard aan het knokken om zo lang mogelijk te blijven zitten zodat ie staks blakend van gezondheid de wereld kan komen begroeten!

En Marina, wat raar?!?!? ik kan me voorstellen dat je nu echt helemaal gek aan het worden bent. Welke testen gebruik je als ik vragen mag??? Maar de test van het ene merk negatief en van het andere merk positief, dat is toch vreemd! Ik hoop dat het positief is maar kan me voorstellen dat je nu even nergens van uit wilt gaan. Als ik jou was zou ik ook na het weekend of zo even naar de ha gaan.

Ja meiden zoals het eerder ook al gezegd werd (ik weet niet meer door wie) maar om nu op iedereen te reageren is geen doen. Ik sta toch al bekend om mijn lange verhalen, maar dan wordt het wel heel erg. Dus daarom voor iedereen van mij een knuffel:

Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus en gisteren had ik veel afscheiding die een beetje glazig van kleur was en waar je van die draden van kunt trekken (sorry voor de details....) dus ik dacht: He, dat is deze maand een vroeg eitje (ruim anderhalve week eerder dan andere maanden). Dus wij snel aan de klus natuurlijk. Nu heb ik vanmiddag een ovulatietest gedaan. Had er maar snel gekocht bij de etos want ik weet het ook niet meer. Maar die gaf niets aan. Dus of ik heb mijn ei gemist deze maand  of hij moet nog komen . We wachten het maar weer af.
Ik hoop dat de ovutesten wat meer duidelijkheid zullen geven want ik heb nu het idee dat ik misschien wel vorige maand mijn ei ook gemist heb.
Snap er nu niets meer van . Maar tot die tijd klussen we nog maar gewoon door voor alle zekerheid. En natuurlijk ook omdat het zo leuk en lekker en gezellig is....

Nou ik ga weer stoppen. mannetje komt zo thuis met chinees jummie!!!

Liefs Ellen.

@Marina.... he wat ontzettend K@#$%! Hopen dat het volgende ei meer geluk brengt, wel trouwens raar van die testen, al heb ik wel gehoord dat testen geen vals positief kunnen geven maar wel vals negatief.
Hoi "meisjes", want wat zijn we lekker puberaal bezig he...
he stond "kantklossen" er al tussen eigenlijk?? Volgens mij niet, lijkt mij ook wel een geschikte kandidaat. Even een mededeling: mijn huisarts raadde aan om idd binnenkort toch WEER een testje er tegen aan te gooien (ach ja, waarom niet, die kan er ook nog wel bij.) Leuk voor de verandering... Dit om te zien of je HCG al gedaald is/weg is. Nu komt het grappigste deel van het verhaal......
Ik was zo lekker tactisch om die natuurlijk in mijn middagpauze bij de HEMA te gaan halen, lekker tussen de rompertjes voor mijn dochter weggemoffeld in het mandje. Als de dood dat ik een collega of een klant tegen zou komen, die ik even later weer heel diep in de ogen moet kijken (in mijn geval letterlijk, ben Optometrist). Kom ik terug op mijn werk zie ik dat ik de verkeerde maat rompertjes gekocht had, maatje 50 ipv 98 (hahaha, nee hoor grapje, zo erg ben ik er nou ook weer niet mee bezig). Dus ik ging ze ruilen. Ik zeg zo tegen die "doos" achter de balie, de bon hoef ik niet terug hoor (stond alleen nog een zwangerschapstest op), zegt ze lekker luidkeels.... OH EEN ZWANGERSCHAPSTEST, IK WIST NIET DAT WE DIE OOK VERKOCHTEN???!!! Ik maakte nog een grapje, zo van ja die kom ik straks niet ruilen hoor, alleen als ie negatief aangeeft, dan is hij vast kapot!! Nou ze bezweek er haast in. Ik heel snel om me heen gekeken, gelukkig kust was veilig. Echt weer iets voor mij.... dus toch vanavond al maar even getest, ik dacht je weet maar nooit..... en voor de verrassing...... NEGATIEF!! Goed he! Dus het hormoon is al een stuk minder aanwezig of zelfs al weg. Op naar het volgende ei-moment, 3 juni volgens de berekeningen.
@Noompje, ik dacht dat brommers kieken, zoenen was??? Nou niet dus... weer wat geleerd. Dus jij hebt lekker brommers gekeken?? Klinkt spannend. Goh welk standje?? En dat de helft langs je been liep is niet zo er hoor, er hoeft er tenslotte maar 1 te winnen. Als de andere helft maar binnen was dan.
@Summeke... he vervelend van die schimmel(infectie) tussen je benen, en het is nog niet eens sinterklaas... grapje, echt vervelend. Hopen dat die pillen snel helpen. Trouwens al eens aan het alternatieve cirquit gedacht... acupunctuur of chinese kruiden, kunnen ook weleens helpen op dit gebied. Vaak hoor je namelijk ook dat dit  soort infecties samen kunnen gaan met blaasontsteking en.... gevoelige luchtwegen... allergie, bronchitis, longontsteking, astma bijvoorbeeld. Volgens de oosterse geneeskunde heeft dit een verband met elkaar en is er dus een "onbalans". Het is misschien het proberen waard. En suc-6 he een dezer dagen. Ik zou de Weense oester eens proberen, hihi, laat maar weten of het bevalt. En lekker een vakantie geboekt he, super hoor.
@kimmie en misspiggy... het wordt een spannende week voor jullie en al klachtjes?? We horen ze graag.
@lentekriebeltjes... dat van dat verwijderen van het spiraaltje weet ik niet helemaal zeker, maar omdat ik zo snel al zwanger was, kan het zijn dat het baarmoederslijmvlies misschien nog niet perfect was ofzo. De huisarts en de assistente beaamden het beide, dus misschien zit er een kern van waarheid in???
@nicole, nog niet het schaamrood achter de oren, tja over dit onderwerp moet ook een beetje gelachen kunnen worden, tis al zo serieus allemaal.
@ellenan.. leuk dat je weer even present bent. Fijn dat je verbouwing af is. En dat moet je nog steeds klussen (hihi), hopelijk geeft dit minder rotzooi. Hopen dat je je ei niet mist deze keer. En smaakte de chinees??
Nou ik heb zo'n beetje alles weer bijgewerkt.
Met mijn zusje ging het gisteravond redelijk, ze voelde zich weer een dagje minder goed dan afgelopen 2 dagen, maar ok. De leverwaardes worden goed in de gaten gehouden en de beeb maakt het prima gelukkig. Nog maximaal 3 wk voor haar. Ze gaan het sowieso met 34 wk halen heb ik begrepen.
Nou hij is weer lang genoeg geworden.....
tot snel maar weer...
liefs Amber

Hoi allemaal,

Ik ben hartstikke onregelmatig dus weet ik niet wanneer mijn nod is, de laatste keer zat er 40 dagen tussen en de keer daarvoor 52. 1ste dag laatste menstruatie was op 30 april en heb op 18  mei de hele dag een beetje slijmerig/bloedverlies gehad, (dokter gebeld misschien innesteling). Dus ik hoop dat ik de 1ste week van juni leuk nieuws te melden heb. Ik vind het allemaal hartstikke spannend (ben er misschien wel teveel mee bezig), met onze Rick was ik ook erg onregelmatig maar toch de 2de x aangeteld.

Groetjes Nicole

Oja,

ze hebben mij wijsgemaakt, dat je een eisprong hebt als je veel  helder  slijm verliest. En als je dan om de twee dagen klust de kans groter is dat je zwanger wordt.
Hebben jullie ook zoiets gehoord?

Terug
Bovenaan