April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Zo weekend! Weer een hoop dingen te doen. Net eerst een bbq gekocht. Manlief had ineens bedacht dat we maar zo'n stenen bbq moesten hebben. Toevallig was hij ergens in de aanbieding, dus moest deze natuurlijk gelijk aangeschaft worden. Want als hij iets in zijn kop heeft, dan zit het niet in zijn kont! Al met al ruim anderhalf uur bezig geweest om dat ding te kopen en in de auto te krijgen. GGRR! Van mij hoefde het al niet meer.  Maar, hij weer gelukkig en ik dus ook.

Ik zie dat er weer een nieuw lid bij is gekomen. Van harte welkom hier.

Verder is er weer ontzettend veel geschreven.

Marina: kun je misschien niet om een echo vragen? Als je inderdaad gewoon zwanger bent, zouden ze dat nu op een echo moeten kunnen zien. Ik zou helemaal gek worden van onzekerheid.

Amber27: hoe gaat het verder met jou en je zus. Ik las dat het gelukkig ietsje beter ging.

Verder weet ik niet hoe ik me momenteel moet voelen. Ik heb al 2 ochtenden bij het opstaan staan kokken boven de wastafel. Bij de eerste had ik dat ook, maar pas met 6 weken. Net ging ik naar de WC en (sorry voor de details) had ik wat rozige afscheiding. Mijn NOD is pas vrijdag. Dus ik weet het even niet meer.

Ik laat het maar gewoon over me heen komen.

Geniet allemaal van jullie weekend!

Hai Ladys,

Nou ik ga er nu maar eens even voor zitten om gezellig met jullie te "kletsen". Hier gaat alles zijn gangetje. Ik voelde me donderdag en gister iets beter en normaler maar heb nu wel weer steken linksonderin. Behalve dat ik ernome last heb van mijn onderrug voel ik me prima en ga er dan ook gewoon vanuit dat ik rond 1/2 juni ongi ga worden. Aan mijn afscheiding kan ik ook geen verschil zien.

Misspiggy: Ja fijn he als iemand iets in zijn hoofd heeft moet het ook gebeuren. Wel leuk hoor een stenen BBQ. Zag ze overal in de krantjes staan en het verbaast mij dat mijn vriend er niets over zei!
Spannend dat gespuug! Nou ja liever niet natuurlijk maar ja al het vervelende kan nu tenslotte posief zijn voor ons. Heb je verder nog ergens last van? Hou ons op de hoogte!

Nicoleg: Van harte welkom. Spannend hoor dat je misschien denkt dat het raak is!

Amber: Fijn dat de waardes goed zijn bij je zus. Elk bericht van haar kan zal nu wel erg spannend zijn. Ben benieuwd wanneer ze definitief  gaan beslissen of het op korte termijn gehaald gaat worden, als ze 34 weken volhoud zou al heel erg fijn zijn,toch!?
O sorry hoor maar moest wel even lachen om je HEMA verhaal. Dit is de reden dat ik test heb besteld! En dan maar zegen dat je er niet te veel mee bezig bent! Gelukkig ben je niemand tegen gekomen want de smoes dat het voor iemand anders is zal vast niet lukken.... Wanneer ga je testen?

EllenAn: Wat fijn dat de verbouwing klaar is! Lijkt me heerlijk als alle troep je huis uit is. Wij moeten er nog aan beginnen maar ja dan wel in het nieuwe huis dus daar heb ik niet zo erg veel last van.
Ja en na zoveel werk een ruime klusweek, zal vast geen commentaar op komen van manlief.... SUCCES!

Lentekriebeltje: En heeft de BBQ gesmaakt gister! Ja nu kan het nog met dit lekkere weer!

Nou dames is ga maar weer eens een doosje inpakken voor het verhuizen. Ben toch maar langzaam aan het werk begonnen anders moet ik alles nog doen als de verhuiswagen voor de deur staat!!!

Fijn weekend, geniet van 't weer en voor de rest, succes met klussen!

Hoi meiden!

Vandaag lekker een dagje naar de stad geweest. Heerlijk geshopt!
Ik ben vorig jaar vlak voor de zomer met een dieet begonnen en daardoor ruim 25 kilo afgevallen! Sinds januari van dit jaar blijf ik al mooi op hetzelfde gewicht. Maar dat betekend wel dat heel mijn zomer-collectie van voorgaande jaren natuurlijk veel en veel te groot is geworden. Dus ik heb mijn vakantiegeld weer goed besteed!
Manlief was telkens tussen de baby-kleertjes aan het kijken, was zo schattig!

Amber: Wat een giller zeg!!!! ik heb ontzettend moeten lachen om je HEMA-avontuur! Toen ik dat net voorlas voor mijn mannentje (ja hij weet dat ik op het forum zit en wil af en toe ook wel eens weten wat hier allemaal gezegd wordt) moest ook hij ontzettend lachen. Zeker over dat jij zei dat als de test negatief is je hem wilt ruilen. Hij zei meteen dat ik zoiets ook zou kunnen zeggen. Heb ik ook een keer gehad met tanken. Vroeg die dame achter de kassa ook of ik het bonnetje wilde en toen zei ik: nee, hoeft niet, kan het toch niet binnen acht dagen ruilen. Nou, die dame keek me aan alsof ze water zag branden. ze snapte er werkelijk niets van!
He, maar fijn zeg dat je hormoonwaardes weer wat normaal worden!
En hoe is het met je zus? ik duim elke dag dat ze de dag weer goed doorkomt! Sterkte en succes ermee!
En inderdaad, het klussen waar we nu mee bezig zijn geeft inderdaad minder rotzooi! Ik ga het standje van Summeke dan ook maar niet proberen (snapte daar zoiezo al niet zoveel van.....)

Nicoleg: Welkom!!! Leuk dat je met ons meekletst! Wat vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Wel spannend dat je misschien een innesteling gevoeld hebt. He, maar ik lees dat je al een zoontje hebt! Vertel: hoe oud is hij en hoe verliep de zwangerschap e.d.???? Ja, sorry maar we willen hier alles weten!

MIsspiggy: oh, denk je dan niet als je aan het kokhalzen bent: dat is mooi!!!! Kan me voorstellen dat je daardoor begint te twijfelen! He, maar nog maar 4 dagen tot je NOD, spannend!!!! Ga je meteen de 28e testen als je niet ongi wordt, of wacht je een paar dagen?

B_M: Wanneer ga je ook al weer verhuizen? Wel leuk zeg! Is het een nieuwbouw huis of een bestaand huis? Moet er nog veel aan gebeuren of kunnen jullie er zo in? (jeetje wat een vragen, sorry). Wat raar he, dat je van alles voelt maar niet weet wat dat betekend. je moet nog een weekje wachten. Wat zal dat spannend voor je (en voor ons) zijn! En inderdaad, wij klussen nog lekekr door, maar dan op een andere manier! Manlief hoor je inderdaad niet klagen! Hij vindt het best dat we een klus-twee-weekse hebben. Hij vroeg zelfs: kun je er geen klus vier of vijf weekse van maken, gewoon heel je cyclus lang behalve als je ongi bent dan...... Tja, ook wij klussen nu eenmaal wat meer rond de verwachte vruchtbare dagen. volgens mij is dat heel normaal!

Heb even nog een algemeen vraagje. Ik ben deze week begonnen met temperaturen en met ovulatietesten (de gyn vroeg of ik dit wilde doen. kunnen ze eventueel in augustus mijn cyclus meteen in kaart brengen), maar goed, Weet iemand hoeveel dagen na je eisprong je nog een positieve ovulatietest kunt krijgen? of krijg je alleen een positieve test voor je eisprong en als je eisprong is geweest is het meteen negatief????

Zo, nu ga ik lekker in een warm bad even mijn oogjes dicht doen!
Ben erg moe van al dat dubbele klussen . Hebben ook al weken niet meer lekker uitgeslapen! En ik bad kan ik altijd heerlijk ontspannen en even lekker een beetje wegdoezelen!

Liefs Ellen.

Hoi allemaal,

EllenAn: Mijn zoontje is nu 1.5 jaar, op zich is de zwangerschap goed verlopen ben niet misselijk geweest ofzo. Heb wel met 5 maanden bekkeninstabiliteit gekregen en heb daardoor ook nog na de bevalling een half jaar niet gewerkt. Ik werk in een winkel dus dat is veel staan, bukken enz.  Verder hield ik ontzettend veel vocht vast in mijn benen  mijn enkels waren net olifantenpoten. Bevalling liep ook niet helemaal soepel ,maar ondanks alles, het is het allemaal waard. Een kind krijgen is het mooiste en grootste wonder dat er is.

Groetjes Nicole

Kom net terug van de verjaardag van mijn schoonzus. Was gezellie, het is alleen niet naast de deur. Een uur rijden hier vandaan. Maar, zoonlief heeft besloten om daar maar even te laten zien dat hij echt al kan lopen. Helemaal geweldig! Hij heeft daar de hele kamer rondgelopen. Ik was zooooooo apetrots op hem. Jammer genoeg was zijn papa er niet bij, die had een ander feessie. Hij baalde zo enorm dat hij het gemist heeft.
Natuurlijk houd ik jullie allemaal op de hoogte van mijn spannende week. Ik heb verder nog helemaal geen klachten, maar ik weet ook dat je lichaam je ook voor de gek kan houden. A.s. donderdag is mijn NOD, maar ik heb me voorgenomen om pas te gaan testen als ik een aantal dagen overtijd ben. Komt mooi uit, want manlief moet vrijdag geopereerd worden aan zijn knie. Gelukkig heb ik dan dus iets anders aan mijn hoofd. Ik hoop alleen dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen.

@nicoleg: ik las dat je een zoontje hebt van 1,5. Mijn zoontje is net 16 maanden geworden. Ik vind het nu echt een hele leuke leeftijd. Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, heeft hij vandaag het lopen echt ontdekt. Verder kletst hij de oren van mijn kop. Ik kan er alleen geen snars van verstaan, maar heerlijk, dat babygebrabbel!

Nou, ik ga nog lekker even een wijntje drinken (nu mag het nog) en daarna ga ik mijn bedje opzoeken. Hopelijk kan ik slapen, de buren hebben een gezellige familiebbq.

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij... Ik heb het superdruk met inpakken van spullen en intussen voor Feline zorgen. Deze week maandag en woensdag nog werken en dan vrijdag de sleutel en nieuwe huis schoonmaken. De resterende dagen wordt het veelal inpakken. zucht.....
Zaterdag gaan we dan verhuizen! Net nog even langs het nieuwe huis gereden toen we bij schoonouders op de boot vandaan kwamen en het is nagenoeg leeg!!
Vanmiddag dus heelijk aan het eind van de middag op de boot doorgebracht en gebarbequed, Feline heeft zich netjes gedragen! We hadden wel even rustig middagje nodig, vanmorgen ook al boodschappen gedaan en spullen gepakt.
Aanstaande maandag is Feline jarig, wordt al 1 jaar, gaat de tijd toch snel... En dinsdag oma jarig, wordt 86 jaar! Dus samen met Feline een bakkie doen, man moet helaas werken dus kan niet mee naar de verjaardag.

En dan over het klussen want daar gaat het hier natuurlijk wel om hahaha
Wat wordt het nieuwe woord nu? Ik las iets over kantklossen. Baarmoeder verven moest ik trouwens enorm om lachen... hoe verzinnen ze het haha

En wel schunnig van mij om al die woorden er op te zetten, maar jullie weten toch wat ze zeggen. Mannen hebben de naam maar vrouwen zijn erger. Het is soms wel zo volgens mij haha

Wij zijn druk met inpakken en dus heel moe, maar mijn man heeft toch aardig wat geverfd deze week....
Daarna slaap ik dan zo lekker haha
Oh ja dat standje doen wij eigenlijk nooit, ik ben niet zo lenig, mijn spieren gaan dan meteen pijn doen op mijn achterbenen haha

Nou ik ga zo stoppen, tijd om te slapen, morgen weer inpakken.... zucht

groetjes Maris

Terug
Bovenaan