Zo weekend! Weer een hoop dingen te doen. Net eerst een bbq gekocht. Manlief had ineens bedacht dat we maar zo'n stenen bbq moesten hebben. Toevallig was hij ergens in de aanbieding, dus moest deze natuurlijk gelijk aangeschaft worden. Want als hij iets in zijn kop heeft, dan zit het niet in zijn kont! Al met al ruim anderhalf uur bezig geweest om dat ding te kopen en in de auto te krijgen. GGRR! Van mij hoefde het al niet meer. Maar, hij weer gelukkig en ik dus ook.
Ik zie dat er weer een nieuw lid bij is gekomen. Van harte welkom hier.
Verder is er weer ontzettend veel geschreven.
Marina: kun je misschien niet om een echo vragen? Als je inderdaad gewoon zwanger bent, zouden ze dat nu op een echo moeten kunnen zien. Ik zou helemaal gek worden van onzekerheid.
Amber27: hoe gaat het verder met jou en je zus. Ik las dat het gelukkig ietsje beter ging.
Verder weet ik niet hoe ik me momenteel moet voelen. Ik heb al 2 ochtenden bij het opstaan staan kokken boven de wastafel. Bij de eerste had ik dat ook, maar pas met 6 weken. Net ging ik naar de WC en (sorry voor de details) had ik wat rozige afscheiding. Mijn NOD is pas vrijdag. Dus ik weet het even niet meer.
Ik laat het maar gewoon over me heen komen.
Geniet allemaal van jullie weekend!
Ik zie dat er weer een nieuw lid bij is gekomen. Van harte welkom hier.
Verder is er weer ontzettend veel geschreven.
Marina: kun je misschien niet om een echo vragen? Als je inderdaad gewoon zwanger bent, zouden ze dat nu op een echo moeten kunnen zien. Ik zou helemaal gek worden van onzekerheid.
Amber27: hoe gaat het verder met jou en je zus. Ik las dat het gelukkig ietsje beter ging.
Verder weet ik niet hoe ik me momenteel moet voelen. Ik heb al 2 ochtenden bij het opstaan staan kokken boven de wastafel. Bij de eerste had ik dat ook, maar pas met 6 weken. Net ging ik naar de WC en (sorry voor de details) had ik wat rozige afscheiding. Mijn NOD is pas vrijdag. Dus ik weet het even niet meer.
Ik laat het maar gewoon over me heen komen.
Geniet allemaal van jullie weekend!