@nicole.... klaag maar effe lekker hoor. Ik heb ook weleens zo'n dag. Gewoon effe hier je hart luchten, dat lucht lekker op. De wet van Murphy... (of hoe die knakker ook mag heten) he, dan gaat gewoon alles fout. En over je geel-groene afscheiding, tja klinkt niet echt lekker, Ik had tijdens mijn zwangerschap wel meer last van afscheiding maar dat was gewoon wittig, hooguit iets creme (heeeeeerlijk verhaal weer). Vlak voor mijn miskraam vorige week kreeg ik bruine afscheiding (oud bloed). Maar dat bij jou kan misschien ook nog oud bloed van de innesteling zijn vermengt met afscheiding. Tja moeilijk, heb je verder geen krampen ofzo. Ben je alwel echt overtijd dan?? Ik weet niet meer wanneer jou NOD was. Suc-6 met je baalmoment en ik zou inderdaad over een dag of 3 weer testen, dan stijgt je HCG gehalte in je urine weer wat meer. En in de ochtend. De kruidvat test zijn wat mij betreft het gevoeligst.
@ellenan... ja klote he als je tekst verdwijnt, en dat gebeurd altijd op het eind, als er al een hele lap tekst staat. Ik denk dan ook, de volgende keer moet ik het eerst kopieren, maar ja eigenwijs he. Kom het straks nogmaals eens proberen zou ik zeggen.
Ik ga mijn dochtertje nu eens naar bed brengen voor haar ochtendslaapje. Ze staat te smeken aan de deur, bedje bedje (of ze bedoelt badje, jammer dan)
Tot straks maar weer.
liefs Amber