April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi Allemaal,

Ik heb sinds 1 week last van mijn benen. Als ik in de auto heb gezeten en ik stap uit heb ik slappe benen, raar gevoel. Ook slaap ik slecht en moet ik vaker plassen. Nu las ik op internet dat die benen een zwangerschapskwaaltje kan zijn....
Ik ga me al weer helemaal verheugen, terwijl het gewoon door de drukte rondom de verhuizing kan komen.... pfff nod is volgens mij 6 juni.

groetjes Mariska

Wat is er weer een hoop geschreven sinds gisteravond!
Ga proberen om alles goed te lezen.
Zoals ik gisteren al schreef, is het feest hier goed losgebarsten. Ik kan me niet herinneren ooit zo hevig ongesteld te zijn geweest. Vreselijk! Dat heb ik echt niet gemist toen ik zwanger was van de eerste.

@amber30: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Over een maand word ik 30. Ik heb er zo geen zin in. Ik las dat het met je zusje weer wat minder gaat. Hopelijk gaat ze de 32 weken halen. Iedere dag extra is toch mooi meegenomen. Mijn RD's zijn nu flink aan het feesten. GGRR!! Ze mogen inderdaad snel opzouten! En jij heel veel succes met kantklossen! Wees lekker creatief en hopelijk wordt er iets moois gemaakt!

@noompje80: aangezien manlief de komende tijd toch veel zal moeten liggen, zullen we eens flink aan de klus gaan. Ja, je moet de tijd toch doden he!

@ellenan: je hoeft je excuses toch niet aan te bieden. Mij lukt het ook niet om op iedereen te reageren. Wat betreft mijn cyclus: ik ben eigenlijk toch wel heel regelmatig ongesteld. Soms een dag te vroeg of te laat, maar 4 tot 5 dagen te vroeg is echt een uitzondering. Ik heb dit toen we voor de eerste bezig waren ook een keer gehad en heb zelf toen heel sterk het idee gehad dat er wel iets heeft gezeten, maar afgestoten is. Misschien is dat nu ook gebeurd. Ik weet nu dus niet goed wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik houd mijn lichaam maar goed in de gaten houden en zal manlief eens flink aan het werk zetten. Jij succes met wachten op je NOD!

@kimmienr1: het wordt nu echt spannend voor jou! Jammer dat de test nog niks laat zien. Succes met afwachten!

Nou, ik ga lekker mijn pyjamaatje aandoen en daarna lekker op de bank hangen. Manlief is niet thuis, dus de bank is helemaal voor mij alleen. Heerlijk!

hoi ladies.... hier weer een moeie summeke
Had echt een baaldag vandaag en de hele dag in de weer geweest voor me werk. Vriendlief heefte me erover heen geholpen met een vrijpartij hahaha. Sorry ben nu een beetje melig want heb net 1 roseetje op en die stijgt gelijk naar me hoofd.

Afin. Ben dus erg moe nu en wil iedereen met
 *jarige kinderen/honden of andere naasten, geen RD's, verhuizingen e.d. feliciteren!
*wel RD's, lastige kinderen, vervelende dingen etc. een hart onder de riem  steken

Owja... kantklossen? mmmm nee dat is geen woord wat ik gebruik. Heb dan nog liever klussen.

.... pffff heb gewoon geen puf meer hoor .... ik ga maffen :) truste allemaal!!

Hoi Dames,

Ik kom net thuis en heb weer veel te lezen dus dat ga ik eerst even lekker doen en dan morgen weer lekker bijbabbelen. Deze komende dagen krijg ik het lekker druk want we krijgen bijna de sleutel van het nieuwe huis. Nu lijkt het hier boven wel een opslag want ik heb al het een en ander ingepakt maar ben nog lang niet klaar......

Verder gaat alles prima....heb echt helemaal geen gevoel meer van eventueel zwanger te zijn. Wacht nu dus even af wanneer ik ongi wordt want ik hoop wel dat dat zondag komt. Dan weet ik tenminste wel zeker dat ik mijn ei heb gevoeld.

Slaap lekker dames en tot morgen!

Hoi allemaal,

Wat een dag, vandaag mijn nieuwe bank (4 maanden levertijd!!!) gebracht en meteen weer mee teruggenomen want er was een fout met de poten. De tegelzetter is geweest om de badkamer af te maken (lekkage gehad). En zoonlief die zijn dag niet had en daardoor ook een  man (vakantie) die zijn dag niet had. Een dag om gek van te worden!

En het ergste van alles vind ik wel de onzekerheid, ben ik nou zwanger of niet. 30 april laatste dag van menstruatie, 18 mei lichtbloederig slijmverlies (innesteling). De laatste paar dagen iets vollere borsten, en een geel/groenige slijm verlies. Vannochtend test gedaan niks, misschien ben ik te vroeg geweest ik weet het niet want ik ben hartstikke onregelmatig. Heb op internet gezocht wat dat geel/groene slijm nou was, de een zegt dat veel zwangere vrouwen er last van hebben, en de ander zegt dat je dan bijna ongi moet worden. Heeft iemand hier ooit last van gehad?
Ik denk dat ik maandag 2 juni opnieuw een test ga doen.

Dit moest ik even kwijt (dat lucht op)

Groetjes Nicole

GRRRRRRRRRRR!
Dat is nu al de tweede keer deze week dat ik een heel verhaal typ en als ik het bericht dan wil plaatsen krijg ik een fout melding! wat een *****-zooi!
Ja ja, ik weet het je kunt je tekst beter eerst kopieren, maar dat had ik dus niet gedaan!
Kom straks nog wel een keer terug om het nog eens te proberen!

@nicole.... klaag maar effe lekker hoor. Ik heb ook weleens zo'n dag. Gewoon effe hier je hart luchten, dat lucht lekker op. De wet van Murphy... (of hoe die knakker ook mag heten) he, dan gaat gewoon alles fout. En over je geel-groene afscheiding, tja klinkt niet echt lekker, Ik had tijdens mijn zwangerschap wel meer last van afscheiding maar dat was gewoon wittig, hooguit iets creme (heeeeeerlijk verhaal weer). Vlak voor mijn miskraam vorige week kreeg ik bruine afscheiding (oud bloed). Maar dat bij jou kan misschien ook nog oud bloed van de innesteling zijn vermengt met afscheiding. Tja moeilijk, heb je verder geen krampen ofzo.  Ben je alwel echt overtijd dan?? Ik weet niet meer wanneer jou NOD was. Suc-6 met je baalmoment en ik zou inderdaad over een dag of 3 weer testen, dan stijgt je HCG gehalte in je urine weer wat meer. En in de ochtend. De kruidvat test zijn wat mij betreft het gevoeligst.
@ellenan... ja klote he als je tekst verdwijnt, en dat gebeurd altijd op het eind, als er al een hele lap tekst staat. Ik denk dan ook, de volgende keer moet ik het eerst kopieren, maar ja eigenwijs he. Kom het straks nogmaals eens proberen zou ik zeggen.
Ik ga mijn dochtertje nu eens naar bed brengen voor haar ochtendslaapje. Ze staat te smeken aan de deur, bedje bedje (of ze bedoelt badje, jammer dan)
Tot straks maar weer.
liefs Amber

Terug
Bovenaan