April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Oh ja,
Ik kreeg gisterenavond een telefoontje van mijn zusje dat  haar leverwaardes waren verbeterd???!!! Ze had nog wel meer eiwitten in haar urine, maar verder zag het er gunstiger uit. Super nieuws toch. Ze is nog wel heel erg moe, maar ze hadden het erover dat ze waarschijnlijk as. vrijdag (na de groei-echo, als alles met beeb goed gaat) weer overgeplaatst mag worden naar het streekziekenhuis vlakbij haar woonplaats (7 km). Daar kijkt ze natuurlijk erg   naar uit, dichterbij familie en vrienden en toch ook het idee dichterbij huis te zijn.   Ze is as. vrijdag 32 weken en vanaf die datum kunnen ze beeb ook goed verzorgen in het streekziekenhuis. Hopen dat dit weer even een positieve impuls geeft om het langer vol te houden.
Zo jullie zijn ook weer op de hoogte
Groetjes amber

Hey meiden,

Kennen jullie mij nog?  Ik heb nog steeds besloten om even te wachten met kindje nr 2 omdat Lotte momenteel toch teveel aandacht vergt om een zwangerschap te trekken, maar wilde even het nieuws delen:

Ik ben ongesteld geworden! Ja, normaal gesproken niet fijn als je zwanger wilt worden, maar ik was nog helemaal niet ongi geworden (dus ook niet vruchtbaar) door de borstvoeding.   Nu kunnen we in ieder geval voor een tweede kindje gaat wanneer we daar aantoe zijn. Mijn gevoel zegt over een maand of 3...

Ik wou het toch even delen!

Groetjes, Marisa

Hoi Dames,

Zo, nieuwe poging.

Amber: Wat een ontzettend goed nieuws van je zus zeg!!! Echt helemaal om vrolijk van te worden. En wat fijn dat ze het toch nog vol heeft gehouden tot de 32 weken, dat hadden ze een aantal weken geleden niet gedacht toch? Als ze in het streekziekenhuis ligt, is het voor jou dan ook minder ver reizen om bij haar op bezoek te gaan?

Kimmie: Jeetje, jij houdt de spanning er wel in zeg! Ik duim voor je dat de rd's wegblijven en dat je snel een positieve test in je handen hebt!

Mariska: dat gevoel in je benen, dat had ik vorige maand vlak voor mijn nod. Ook van die onrustige benen, kon er 's nachts gewoon niet van slapen. toen dacht ik ook..... maar helaas, twee dagen later kwamen de rd's....

Misspiggy: balen zeg dat de rd's zo tekeer gaan! ik weet precies hoe het voelt. sterkt ermee en doe het lekker rustig aan! als ik jou was zou ik wat betreft je cyclus uitgaan van afgelopen maanden, maar dan de vruchtbare dagen wat uitrekken. dus een paar dagen eerder en een paar dagen later al flink klussen.....

B_M: misschien voel je nu niet meer zo veel omdat je andere dingen aan je hoofd hebt (verhuizing) daar ben je natuurlijk heel druk mee. succes komende dagen, met de verhuizing en met het afwachten....

Nicoleg: Tuurlijk mag je hier even zeuren, mopperen, huilen, lachen of wat dan ook! dat hoort er allemaal bij. Balen zeg van de bank. verheug je je erop dat ie komt na zo lang wachten en dan is het nog niet goed!

Met mij gaat het heel goed. De kriebels die ik gisteren beschreef heb ik nog steeds. heel raar. voel me echt anders en raar maar dan op een goede manier zal ik maar zeggen. maar vanochtend had ik een ovulatietest gedaan (met mijn tweede plas van de dag, 1e plas was om 6.15 daarna weer gaan slapen en om 8.30 tweede plas en getest) en deze was positief! Ik gebruik nu nog die ovulatietesten van clearblue en die zijn digitaal, je krijgt een rondje als het negatief is en een smilie als het positief is. er stond dus echt een smilie!!!! Dus waarschijnlijk komen daar de kriebels vandaan. Er wil een eitje op ontdekkingsreis! Gelukkig hebben we gisteravond geklust. Maar in de bijsluiter van de test staat dat je 12-48 uur na een positieve test je eisprong kunt verwachten. Dus jullie weten wel wat we vanavond (en morgenavond voor de zekerheid) gaan doen..... Ja we laten deze kans natuurlijk niet voorbij gaan. Ben helemaal blij dat ik vorige week dus niet mijn eisprong heb gehad en hem dus ook niet gemist heb

Zo, even de tekst kopieren voor het geval dat....

Liefs Ellen.

Nou, maar goed dat ik de tekst gekopieerd had want ik kreeg de melding dat het bericht geen tekst bevat......?????? had toch echt een heel verhaal getypt hoor!
Via de text editor werkte het wel. maar nu zijn mijn smilies e.d. weg.
Oh ja, was ik net nog vergeten te zeggen: heb de hele ochtend ook al last van steken links onderin mijn buik........

Maar goed, ik wilde even ons lijstje nog eens plaatsen:

Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD  15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD  ???

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

He,
dat mijn zusje nu in het streekziekenhuis van haar woonplaats komt te liggen, maakt het alleen maar verder weg voor mij. Maar dat ben ik nou eenmaal gewend. Het is ongeveer 30 km verder 156 km, ipv 126 km. Mijn vader en moeder wonen daar ook, dus het is wel beter te combineren met een dagje over. Ook mijn goede vriendin woont daar nog. We hopen dus dat het door kan gaan, vrijdag zullen we het weten. Maar ik reken er wel op.
Hier ook even raar nieuws van mijn kant. Volgens de berekeningen zou ik volgende week dinsdag mijn eisprong moeten hebben, nu had ik vanochtend opeens van dat glibberige, eiwitachtige, draderige afscheiding. Voorbeeldig plaatje als ik alle verhalen moet geloven. (zeer smakelijk verhaal trouwens). Vandaag raar gevoel in mijn onderbuik.... dus misschien vroege eisprong????? Geen idee, nu kan ik me er iets van voorstellen dat na een vroege miskraam je lichaam nogal in de war is... dus wie weet. Gisterenavond gelukkig wel geklust... dus misschien wel op tijd. Ik probeer mezelf geen illusies te maken, maar ik vond het wel vreemd. Voor de zekerheid, vanavond manlief eieren voorschotelen (en spercibonen hebben we gisteren gegeten) en maar weer even verleiden..... jeetje zeg je moet er wat voor over hebben!
Nou deze keer dus een lekker kort berichtje van mij. (het werd tijd)
liefs Amber

Oja
@Marisa, natuurlijk kennen we je nog.... Gefeliciteerd met je ongi, zal ik dan maar zeggen he! Gek dat je daar zo blij mee kan zijn he. Hopelijk blijven de rd's lekker feesten dus ; ). Mocht je dus over een paar maandjes er klaar voor zijn, dat kan natuurlijk maar zo.... kom je toch gewoon op het april forum terug.. maakt niets uit.
Suc-6 en veel geluk met alles.
liefs Amber

Heej dames,

Hoe is het bij jullie??
Hier alles wel prima, maar zooooooo moe en zoooooo druk . Echt balen. Ik weet het, dat is niet goed voor een mens. Maar ja,  ik  probeer veel fruit te eten en minimaal 7,5 uur per nacht te slapen, maar volgens mij is dat veeeeeeel te weinig. Oh ja, en dan nog allemaal die dingen die je denkt te voelen aan je lijf, echt slopend. Innensteling zou ongeveer morgen moeten zijn, dus zwangerschapskwaaltjes lijken me nog niet aan de orde. Nou ja, komende week nog maar wat extra (nog meer?????) opletten, haha. Oh sorry, loop ik nou te klagen..........???  maar het is er nu wel ff uit!
Verder is hier alles prima hoor, afwachten he. Ik voel nog niks en ben er door de drukte gelukkig ook eigenlijk een stuk minder mee bezig dan in ronde 1. Alleen als ik thuis kom wil ik snel ff jullie verhalen lezen. En nu ook ff reageren eindelijk!!

BM: fijn he, al die mensen om je heen die lekker aantellen, nu wij nog!

Kimmie, Nicoleg  en Marina, het blijft spannend bij jullie!! Ik gun het jullie hoor!!! Blijven duimen dusssssss!

Misspiggy, jammer zeg, de RD's. Dan maar weer snel kantklossen, ik ga voor jullie duimen.

Summeke, kun je nog lopen? En laat vriendlief zich nog makkelijk meesleuren?  Vind je het erg gek dat je zo moe bent.......ik niet hoor, haha! Klus ze nog hoor, ik gun het je!

Mariska, heeft Feline een leuke verjaardag gehad??? Op naar de 2 jaar!

Juli 2003, ook voor jou ben ik druk aan het duimen!!

Amber, jij nog gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! En wat fijn dat het beter gaat met je zus! Houden zo!!

Noompje, lekker he dat wachten (NOT!!!!). Ach ja, samen wachten is in ieder geval leuker dan alleen .

EllenAn, ik heb geen idee of om de dag testen wel of geen zin heeft. Ik denk alleen maar, als het 12 uur na de piek is, dan kan ik hem missen als ik iedere 24 uur test. Op de mijne staat duidelijk dat het geen ochtendurine mag zijn dus ik ga dan 's ochtends testen na het douchen (en voor het douchen eerst plassen natuurlijk) en 's avonds voor het slapen gaan. Ik weet het verder ook niet hoor, ik rommel maar wat aan. Heb dan ook nog geen positieve test in handen gehad. (Misschien ook clear blue proberen??!??).

Zo, ik ga eten koken, liefde van de man gaat toch door de maag he . Tot snel! Kusje!!

hallo allemaal,

hoe gaat het bij jullie....

ik ben flink aan het klussen
ik heb vandaag last van me onder buik ik kan niet zeggen of het bel of niet me eisprong is voelt een beetje al ongestel maar dan niet iets anders......raar he
ik vind het zo spannent deze ronde hihihihi..............

al die verhalen ik weet soms niet wie ik andwrdt moet geven sorry hier voor hoor

ik ga even gtst kijken
spreek jullie nog

Terug
Bovenaan