hallo dames ... summeke hier in rustig vaarwater 
Vandaag helemaal niet veel gedaan , wat boodschappen en verder even bijgekomen van de afgelopen drukke dagen.
Zit in me klusweek (heb voor het ruime en mijn onregelmatige cylus maar ff 24 tm 31 mei aangehouden) en merk dat vriendlief in tegenstelling tot vorige maand lekker met me mee doet
(vorige maand schrok ie waarschijnlijk zo erg dat ik zei dat ik vruchtbaar was dat we het maar 1x gedaan hebben)
afin. Morgenmiddag begin ik hier met de grote schoonmaak. Dit heb ik echt ff door alle drukte laten verslonzen.... me manneke maakt het af in het weekend dus dat is een fijn vooruitzicht.
@Nicoleg: lastig he onregelmatig? ben het zelf ook en bereken alles ook maar heel ruim. Ik kan je geen raad geven over de groenige afscheiding.... toch maar ff afwachten?
@ellenan: tja ... aanwennen dat je het toch echt eerst kopieert??
oe spannende dagen dus voor jullie!! zal aan je denken!
@Amber: wat fijn dat het beter gaat met je zus!!! fijn dat ze de kleine nog even kan laten zitten...hoe langer hoe beter he? owja n og gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
@Marisa: je bent van harte welkom als jullie wel voor de tweede gaan hoor!!!
@kimmi: spannend hoor ik hoop voor je dat de rd's wegblijven
@b_m: succes met je verhuizing!! (heb de afgelopen 4 jaar 3 verhuizingen gehad dus ben blij dat ik er nu ff vanaf ben!)
@ lentekriebels: hoop dat het allemaal positief is en dat een test vet zwanger aan zal geven... maar ja je hebt gelijk... je lichaam kan je voor de gek houden
owja en ja ik kan nog lopen hoor
ik ga lekker ff een filmpie kijken tot morgen!!
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD ???
Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
Hier weer me banner, maar denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld ,maar ja is maar afwachten gezien mijn onregelmatigheid
Vandaag helemaal niet veel gedaan , wat boodschappen en verder even bijgekomen van de afgelopen drukke dagen.
Zit in me klusweek (heb voor het ruime en mijn onregelmatige cylus maar ff 24 tm 31 mei aangehouden) en merk dat vriendlief in tegenstelling tot vorige maand lekker met me mee doet
afin. Morgenmiddag begin ik hier met de grote schoonmaak. Dit heb ik echt ff door alle drukte laten verslonzen.... me manneke maakt het af in het weekend dus dat is een fijn vooruitzicht.
@Nicoleg: lastig he onregelmatig? ben het zelf ook en bereken alles ook maar heel ruim. Ik kan je geen raad geven over de groenige afscheiding.... toch maar ff afwachten?
@ellenan: tja ... aanwennen dat je het toch echt eerst kopieert??
@Amber: wat fijn dat het beter gaat met je zus!!! fijn dat ze de kleine nog even kan laten zitten...hoe langer hoe beter he? owja n og gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
@Marisa: je bent van harte welkom als jullie wel voor de tweede gaan hoor!!!
@kimmi: spannend hoor ik hoop voor je dat de rd's wegblijven
@b_m: succes met je verhuizing!! (heb de afgelopen 4 jaar 3 verhuizingen gehad dus ben blij dat ik er nu ff vanaf ben!)
@ lentekriebels: hoop dat het allemaal positief is en dat een test vet zwanger aan zal geven... maar ja je hebt gelijk... je lichaam kan je voor de gek houden
owja en ja ik kan nog lopen hoor
ik ga lekker ff een filmpie kijken tot morgen!!
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD ???
Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!
Hier weer me banner, maar denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld ,maar ja is maar afwachten gezien mijn onregelmatigheid