April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

hallo dames ... summeke hier in rustig vaarwater :)
Vandaag helemaal niet veel gedaan , wat boodschappen en verder even bijgekomen van de afgelopen drukke dagen.
Zit in me klusweek (heb voor het ruime en mijn onregelmatige cylus maar ff 24 tm 31 mei aangehouden) en merk dat vriendlief in tegenstelling tot vorige maand lekker met me mee doet :) (vorige maand schrok ie waarschijnlijk zo erg dat ik zei dat ik vruchtbaar was dat we het maar 1x gedaan hebben)

afin. Morgenmiddag begin ik hier met de grote schoonmaak. Dit heb ik echt ff door alle drukte laten verslonzen.... me manneke maakt het af in het weekend dus dat is een fijn vooruitzicht.

@Nicoleg: lastig he onregelmatig? ben het zelf ook en bereken alles ook maar heel ruim. Ik kan je geen raad geven over de groenige afscheiding.... toch maar ff afwachten?

@ellenan: tja ... aanwennen dat je het toch echt eerst kopieert?? :D oe spannende dagen dus voor jullie!! zal aan je denken!

@Amber: wat fijn dat het beter gaat met je zus!!! fijn dat ze de kleine nog even kan laten zitten...hoe langer hoe beter he? owja n og gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!

@Marisa: je bent van harte welkom als jullie wel voor de tweede gaan hoor!!!

@kimmi: spannend hoor ik hoop voor je dat de rd's wegblijven

@b_m: succes met je verhuizing!! (heb de afgelopen 4 jaar 3 verhuizingen gehad dus ben blij dat ik er nu ff vanaf ben!)

@ lentekriebels: hoop dat het allemaal positief is en dat een test vet zwanger aan zal geven... maar ja je hebt gelijk... je lichaam kan je voor de gek houden :(
owja en ja ik kan nog lopen hoor :D

ik ga lekker ff een filmpie kijken tot morgen!!

Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD  15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Amber 2e ronde 2e kindje NOD??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD  ???

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

Hier weer me banner, maar denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld ,maar ja is maar afwachten gezien mijn onregelmatigheid

hallo allemaal. ik ben wel niet van ronde april maar van ronde mei, hopelijk geen probleem. Ben half mei gestopt met de pil.  Dus eerste NOD is deze week eigenlijk (afgelopen maandag). Tot nog toe niets (ja al wel een test gedaan, ik was nieuwsgierig uiteraard en wilde toch es proberen hoe en wat en heb met een Clearblue getest, kwam direct een   - streep).
Wel ingewikkeld allemaal hoor, met dat getel allemaal. Ik ben eigenlijk al jaaaaaren aan de pil en nu dus gestopt. Meestal als ik es een tijdje stopte werd ik gelijk ongesteld  en uitgerekend nu word ik niet ongesteld. Aan de ene kant natuurlijk leuk, want je denkt toch: "zou het?" maar aan de andere kant is die kans natuurlijk errug klein en heb je t liefst zsm een menstruatie zodat je kan gaan tellen. Na ja...we shall see

O ja, het is dan m'n eerste! M'n wederhelft heeft er al twee, dus ik ben al 'stief'moeder. Ook hartstikke leuk hoor! Verder ben ik 'al' 35 dus ik ben benieuwd hoe en wat en of m'n leeftijd nog parten gaat spelen.

de zwangere dames: van harte gefeliciteerd meiden, geniet er lekker van en zorg goed voor jezelf!

He Tijgetje,
Welkom, maar kom je nu bij ons of ga je bij de meistoppers, want ik zag je daar ook nieuw bij staan???.  Maar maakt niet uit hoor... al is het natuurlijk hier wel het leukst!  Zo jij maakt het laat 's nachts. 3.00uur ofzo zag ik geloof ik staan, werk je 's nachts ofzo? Leuk dat jullie nu voor jullie 1e samen-kindje gaan. Hoe oud zijn je stiefkinderen??

Nou hier alles verder ok, mijn werkweek start vandaag, dan 3 dagen werken en dan weer vrij. Ik heb echt helemaal geen zin, ik ben nu al toe aan weekend. Jullie weten vast wel wat dat betekend!! Er moet hier nog een heleboel geklust worden (en niet in huis!). Tja wat vervelend nou he!
Wat wordt het woord nu...... of zullen we het maar gewoon bij klussen houden. Tis allemaal eigenlijk stom.
En hoe is het met de over-NOD-ers onder ons????? Of de bijna NOD-ers natuurlijk? Voelen we al wat? Nou ik ben benieuwd hoor.
Nou ik laat het effe hierbij voor vandaag, ik ga nu effe make-uppen en verder ontbijten.
Werkse voor diegene die moeten werken, genietse voor diegene die vrij zijn en klusse voor diegene..............
Liefs Amber

Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD  15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Mariska0808 1e ronde, 1e kindje? NOD ?
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD  ???

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Zwanger:
Marina 1e ronde 1e kindje uitgeteld 15 januari 2009!!!!!!

Ik heb mijn NOD maar effe gegokt, ga gewoon uit van dezelfde cylcus, 1e dag van miskraam als 1e dag van de cyclus aangehouden.
Liefs Amber

He lieve meiden!!!!!!

Hier even een berichtje van mij.
Heb de aankomende 2 dagenniet zo heel veel tijd om te reageren, daarom nu even wat van me laten horen.
Vandaag een late dienst en morgen een vroege dienst dus dan ben ik morgen avond echt een wrak..........Tussendoor nog even boodschappen, huishouden en mijn dochtertje vermaken, dus conclusie druk, druk, druk.

Even een update van mijn innerlijke gesteldheid.......... Ik voel nog helemaal NIKS. Weet dat het nog erg vroeg is, maar sommige hebben al wel een gevoel. Maar goed had ik bij mijn dochtertje ook niet, dus dat is een goed teken.
Moet zeggen dat ik er ook niet zo heeeeel veeeel aan denk, je hebt per slot van rekening de hele  dag wel wat om handen.

Was gister even op babybrabbel aan het kijken, kun je zien wat je persentage is op zwangerschap (hoezo niet veel mee bezig hahahaha) en het persentage is 65% best een hoop vind ik!!!

Nou meiden ik wens iedereen een hele fijne dag en veel plezier met alles wat jullie om handen hebben.

Tot snel..........

Hey meiden,

morgenmiddag 15.10 uur krijg ik een echo!!! Ik hoop dat uk er nog inzit, duimen jullie allemaal hard mee?
en anders wordt mijn NOD 17 juni maar ik hoop nu nog even op het eerste

@Amber, wat fijn dat het nog goed gaat met je zus, dat haar kindje nog maar even mag blijven zitten!
En maar klussen he dan kunnen ze mooi samen spelen! Ook nog gefeliciteerd trouwens, 30 zijn is volgens mijn man heel leuk hoor! Trouwens zou kunnen dat je ei er eerder is, dat was bij mij wel in april, goed dat ik maar even een ovulatietestje uitprobeerde anders was er door onze verbouwing niet geklust ivm vermoeide man

@tijgetje, welkom het is hier een heel gezellig forum, wel vervelend dat je nu niet ongesteld word maar wellicht een goed teken!!! er is immers wel geklust neem ik aan, Clearblue heeft wel veel hormoon nodig volgens mij, Kruidvat is vlugger.

@summeke, komende NOD zijn je kansen dus enorm gestegen, zodra ik iets weet zal ik voor iedereen glitters rondstrooien en hopen dat er een hoop carnavalskrakers komen!

@lentekriebeltjes, spannende dagen, ik had wel al vanaf het begin klachten, ben nu aan het twijfelen, morgen dus niet meer, hoop voor je dat het goed zit.

@kimmie, weet je al iets? hier wordt ondertussen hard geduimd op een leuk resultaat!

@ellenan, flink geklust ... op naar een geklutst ei dus!

@nicoleg, hoop voor je dat het maandag positief is! en klagen mag gerust, kreeg gister weer ruzie met man omdat ik klaag en hij is overtuigd dat ie vader wordt maar ik niet enfin we zien wel en ik hoop dat ie voor jou positief is!

@B_M, veel verhuisplezier en niet vergeten dat je man/vriend de zware dingen tilt he dat mogen potentiele zwangeren niet, goed argument toch?

@misspiggy78, hoop dat je RDtjes opgehoepeld zijn kun je weer verder

iedereen die ik gemist heb, ik duim hard voor iedereen, ben 3 uur op en val al weer in slaap hoop dat dat een goed teken is, veel plezier en een dikke knuffel

He Marina

Ik ga echt heeeeel hard voor je duimen,ik hoop echt dat je morgen met goed nieuws komt!!!!!!!!
Nog even geduld en dan zie je een mooi kloppend hartje van jullie ukkie!!

Deze zijn voor jou
Ik denk aan je!!

Liefs en een dikke .

volgens mij zijn jullie allemaal een stel gezellige mutsen, leuk hoor!

@amber27: ik werk onregelmatig en vannacht had ik nachtdienst en aankomende nacht ook. de stiefkids zijn jongetje 5 en meisje 3. errug leuk!

@marina: idd nog steeds niet ongesteld, ene kant dus vervelend ja maar ook wel hoopgevend. nu zelfs misselijk een beetje. maar misschien wel van te weinig slaap ook? uiteraard wordt hier volop geklust en was er ook in de juiste periode geklust.

Ik had t van die mei nog niet gezien en omdat ik in april voor t laatst ongi was, dacht ik ik zet m daarbij. later zag ik die van mei en ik hoopte dat t niet zoveel uitmaakte als er maar gezelligheid was, toch?

meiden leuk dat ik er bij mag en ik ga proberen alles zoveel mogelijk bij te houden en te krabbelen.

doeidoei

Terug
Bovenaan