April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hey Meiden,

Ik heb nu effe tijd om te reageren ben eindelijk vrij en nu wat vrije dagen voor de boeg!! Vrolijk kleurtje he hihi

Amber, das goed nieuws van je zus! Lijkt me wel moeilijk om zo ver weg te wonen! Maar tegenwoordig telefoon en computer en dat doet wonderen!!
Hoe is het nu met jou?

tijgetje, leuk  dat je ook gezellig mee komt kletsen!! Ellende he als je net gestopt bent met de pil!! Weet er alles van nu haha

summeke, hoop dat voor jou dat de rd lekker wegblijven!! Hoop ik natuurlijk voor iedereen  hihi

lentekriebeltjes, spannend hoor! Het zou toch wel super zijn he haha  
ellenan, ja ik hou wel van een beetje spanning haha Hoe is het bij jullie nog lekker geklust? hihi

nicoleg,  blijkbaar zitten we in hetzelfde schuitje het lijkt erop dat ik ook heel onregelmatig ben!! Hopen dat het allemaal positief is voor jou! En je weet het wie zeurt krijgt een .....!! hihi

B_M, Lekker verhuizen en volgende week een positieve test wat wil je nog meer!! hihi Ik hoop het in ieder geval voor je!!

misspiggy78, Voor jou een nieuwe ronde nieuwe kansen haha!!

Marina, hoe is het met de echo gegaan?? Ben zo benieuwd!!

Noompje, Ik ken het gevoel na je ochtend ben je helemaal kapot! Jou NOD schiet ook alweer aardig op! Toch als je aan de pil bent lijkt de tijd om te vliegen en nu duurt het wachten zooooo lang!!

De rest die ik vergeten ben ik hoop natuurlijk voor jullie dat het er maar snel van mag komen hihi!!

Voor wat mezelf betreft nog steeds geen RD in zicht maar ga na de negatieve test nergens meer vanuit! Toch baal ik nu wel een beetje als het maar niet 40 dagen  duurt voordat ik ongi word! Ik weet het het kan maar lijkt me zo niet fijn!
Ik had die test gedaan van de apotheek, hebben jullie daar ervaring mee of zeggen jullie je moet die test  van het kruitvat gaan doen?????

Groetjes allemaal

Hoi dames,

Nou gisterenavond vanaf 18.00 uur en vandaag de hele dag moe, gisterenavond zag ik dat die bobbeltjes op mijn tepels groter waren. Jullie denken nu waarschijnlijk, waar heeft ze toch allemaal last van. Ik lees op verschillende site's dat allemaal tekenen kunnen zijn. Dus ik vannochtend toch test gedaan, ik kon me niet in houden, niks. Dus ik net weer nieuwe test gehaald van clearbleu, lees ik net dat die van de kruidvat beter zijn. We zien wel, ik test maandag en we zien wel.

Hieronder een lijstje van de eerste zwangerschapsverschijnselen die je kunt krijgen(van internet afgehaald). Je krijgt ze natuurlijk niet allemaal, en misschien krijg je ze wel helemaal niet.

afscheiding is wat cremerig en meer dan anders
slijmkleur

gevoelige borsten/tepels
grotere borsten
grotere tepels met de kliertjes van Montgomery (bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter)
aders duidelijker zichtbaar op borsten
opgeblazen buik
pukkels op rug
sterker reukvermogen
jeuk
dorst

duizelig
hartkloppingen
meer zweten
het warm hebben
niet kunnen slapen

geen koffie meer lusten
borrelende maag
vieze smaak in de mond (ijzersmaak)
honger

misselijk
overgeven
zin in lekkere dingen/eetbuien
geen zin in eten
buikpijn/ongi gevoel
spierpijn in de buik
hoofdpijn
vaak plassen
winderigheid
obstipatie
kuitkramp
boeren
bloedneus
pijn in onderrug

pukkels
rode handpalmen
beter ruiken
rode vlekken in gezicht (bloeddvatclusteringen)
afbrekende nagels

emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen
moe
meer zin in sex
vergeetachtig
chagerijnig
sterk voorgevoel over zwanger zijn
minder concentratie

Marina, hopen dat je morgen tijdens de echo goed nieuws te zien krijgt.
Kimmie, hoe erg onregelmatig ben jij, ik varieer van 60 tot 40 dagen.

Groetjes Nicole

Hier ben ik dan weer! Ik heb vandaag de hele dag op mijn computer (  en vriend ) zitten schelden  omdat het internet het niet deed! Hoe bedoel je verslaafd!!!!!!!!!!!!
En het is nog mijn eigen schuld geweest ook.....heb gisteravond per ongeluk aan het netwerkverbindsknopje gezeten . Maar ja hij doet het gelukkig weer.
Heb net snel even al jullie berichten gelezen en moet er zo weer vandoor dus even kort. We krijgen morgen de sleutel van het huis dus dan kunnen we aan de slag! Eindelijk, ik heb er echt zin in. Nou ja dat zal zaterdag wel over zijn als ik de hele dag behang heb staan krabben!

Rd'tje zijn hier nog niet te bekenen terwijl ik misschien het idee had dat ze zaterdag/zondag al zouden komen ( vraag me niet waarom ). Mijn borsten waren begin deze week erg gevoelig maar dat is nu al twee dagen bijna weg.....

Nou ja de komende dagen heb ik gelukkig genoeg afleiding en ik wil dan ook pas volgende dinsdag testen, als het dan nog nodig is. De komende dagen zal ik zeker alles lezen maar lange, uitgebreide, gezellige reacties zitten er niet in als ik straks een lamme arm heb ( van het behang krabben ).

Veel klusplezier voor iedereen en succes

Jeetje dames, als ik die lijst van de zwangerschapsverschijnselen lees dan denk ik: waar beginnen we aan???? Willen we nog wel zwanger worden????  En dan iedereen maar zeggen: Oooh het is zo mooi om zwanger te zijn, je voelt je zo speciaal. Ja dat speciaal voelen kan ik me indenken als je die lijst leest hahahaha!

Maar goed, Nicoleg: bedankt voor het lijstje. We hebben hier al vaak de vraag gesteld wat iemand voelt en of dat een teken is of niet. Dus hier hebben we misschien wel wat aan. Ben meteen het lijstje af gegaan om te kijken of er iets bij staat wat ik voel, maar dat zou wel heel erg vroeg zijn! He meid, maar wat frusti dat je wel van alles voelt maar niet weet of het raak kan zijn. Ben je pas net gestopt met de pil? misschien ben je aan het ontpillen, niet dat ik daar verstand van heb, maar ik heb gehoord dat dat behoorlijk vervelend kan zijn. Hoe ziet je cyclus er ongeveer uit?

Marina: Wat ontzettend goed van je dat je niet tot na het weekend hebt gewacht met naar de ha te gaan! Zo zie je maar weer, morgen al een echo, wat spannend zeg! Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat alles goed is! Ik zal morgen de hele middag voor je duimen (kan ik best doen want vrijdag is bij ons toch een rustige dag op het werk hahahaha)! Ik hoop dat je vanavond een beetje kunt slapen en morgen die zenuwslopende uren door komt! Succes en sterkte en laat snel wat van je horen! Deze is alvast voor jou:

Kimmie: Zoals ik al zei: je weet ons wel goed in spanning te houden zeg! Maar goed, ik hoop voor je dat de rd's wegblijven en dat je na het weekend een mooie positieve test in je handen hebt!

Tijgertje: He leuk, weer iemand erbij! Welkom, hartstikke leuk dat je met ons mee kletst. Het is hier natuurlijk veeeel gezelliger dan bij die meiden van mei! He joh, wel spanend dat je niet ongi wordt! Ik hoop voor je dat het een goed teken is. maar je leest veel verhalen over dat ontpillen..... Wat leuk dat je al twee hummels hebt waarop je het moederen kunt "oefenen". In ieder geval kun je je moedergevoelens wel kwijt!

Noompje: inderdaad, dat je niets voelt wil helemaal niets zeggen! laat je niet gek maken hoor. He, maar 65%, bedoel je dat je iedere maand 65% kans hebt om zwanger te worden? Ik dacht dat dat maar 20% was. Maar 65 vindt ik veel leuker, houden we dat maar aan!

Amber: Hoe is het met je zus? haalt ze de 32 weken??? Dat van dat slijm (afscheiding) is misschien inderdaad niet zo'n smakelijk verhaal, maar wat geeft het! We hebben er toch allemaal last van. Ik had dat vorige week woensdag en donderdag ook zo erg, en toen dacht ik toch ook dat ik mijn eisprong had, maar nu had ik gisteren en vandaag pas een positieve ovulatietest. Dus ja, weet niet of het iets zegt. Maar hoe dan ook, het zou best kunnen dat e.e.a. door die miskraam wat verstoord is. Je zei toch zelf dat vrouwen na een miskraam super vruchtbaar zijn dus wie weet! He meid, maar een goed weekend he, tussen de lakens.....

Summeke: He doe je wel rustig aan meid! Volgens mij ben jij ook zo'n typje dat van hot naar haar rent de hele dag!  Ja, wij hebben de klus week ook verlengd, manlief hoor je niet klagen!!!

Lentekriebels: Ik lees de bijsluiter van mijn ovulatietesten eens goed en ja hoor: beter niet testen met ochtendurine. Wat ben ik toch een muts! Maar goed, gisteren en vandaag met tweede plasje van de dag getest en beide keren een positieve test !

Nou even een update van mijn kant:
Ik heb dus al twee dagen achter elkaar een positieve test en al twee dagen steken en zo in mijn onderbuik. net als op de eerste dag van mijn ongi. We hebben flink geklust afgelopen dagen en voor de zekerheid zetten we die gezelligheid het weekend nog maar door.....hihihi. En dan kan het grote wachten en aftellen beginnen! Daar zou nou eens iets op te verzinnen moeten zijn, dat dat niet twee weken duurt maar twee dagen of zo...... Heb op de een of andere manier wel een gevoel van..... (durf het bijna niet te denken, niet te typen en laat staan uit te spreken) maar ik weet niet hoor, maar ik voel me zo....... Tja, hoe zeg je dat.  
Maar zoals ik al zei, ik druf dat bijna niet uit te spreken of zo, bang dat dat ongeluk brengt of dat dat stom is als ik dat nu hier neerschrijf en als ik dan over twee weken ongi wordt dat jullie (en ik zelf natuurlijk ook) dan zeg van: zie je wel, zo snel kun je nog helemaal niets voelen.......
Een ding weet ik zeker: Dit zullen lange weken voor mij worden.
Maar gelukkig heb ik jullie!

Liefs Ellen.

Ohhh Marina...
Ben gewoon zenuwachtig voor jou! Spannend hoor morgen je echo... ik hoop, hoop, hoop zo voor je dat alles goed is. Deze is alvast voor jou
Veel suc-6 en laat je snel iets weten??
Liefs Amber

Hoi EllenAnn,

Ik ben medio september gestopt met de pil, en we zijn pas in april begonnen omdat ik graag een paar keer ongi wilde worden. Van mijn cyclus kun je helemaal niks zeggen, ik heb het namelijk vanaf het begin bijgehouden. 60 dagen, 49 dagen, 50 dagen, 52 dagen, 40 dagen en daarvan was de eerste dag op 30 april. Dus als iemand hier wat mee kan graag,  ik weet dus niet meer?

Groetjes Nicole

@Marina
Succes morgen!
@nicoleg
Lastig zo onregelmatig, je moet gewoon de hele maand klussen met een dag er steeds tussen denk ik? Je weet nu nooit wanneer je eisprong is, of steeds van die testen doen?
@ellenAn
Als je net zwanger bent en je bent iemand die heel graag wil kan je lichaam je voor de gek houden... had ik ook vorige maand en nu heb ik al weer bepaalde kwaaltjes... grrrr Maar het kan ook dat je heel veel hormoon meteen aanmaakt en dan kan je er ook last van hebben en ben je wel zwanger. Wordt dus afwachten...

@ Allemaal
Morgen om half 10 gaan we een rondje door het nieuwe huis lopen, om 10 uur tekenen en dan de sleutel (hopelijk hebben we een notaris die snel leest haha)
Daarna hard aan de schoonmaak zodat we zaterdag onze spulletjes in een schoon huis kunnen zetten. Vandaag de laatste spullen ingepakt en alvast wat schoongemaakt in ons appartement. Nou ja schoonmaken heeft mijn schoonmoeder gedaan. Echt zo superlief, ze zag dat ik er doorheen zat en is me komen helpen.
En morgen in het nieuwe huis komt ze weer helpen en verzorgt ze de broodjes en koffie en andere versnaperingen.

Ik ben heel moe en zit er wel een beetje doorheen nu, maar nog even doorbijten en dan lekker genieten! En natuurlijk het feest voorbereiden, want we vieren volgende week zaterdag Feline's verjaardag (komen ongeveer 35 mensen).

Verder heb ik veel gevreeen rond de eisprong, dus wie weet. hahaha Ik zou (klein neetje onregelmatige cyclus) nod op 6 juni moeten hebben. En als ik dan nog geen rd's heb ga ik 10 juni (verjaardag) of 12 juni (2 jaar getrouwd) een test doen.
Ik hoop al weer dat ik geen rd's krijg, hopelijk gaat mijn lichaam me niet weer voor de gek houden.

Nou ik ga maar slapen, drukke, spannende dag morgen.

liefs Maris

en natuurlijk iedereen die nog wacht: hopelijk een positieve test en klussers succes en degene die net rd's hebben gehad, alvast flink oefenen

Ha dames,

Wat een gezellig geklets weer.
Ik hou het kort hoor, ben weer dood moe en morgen weer een lange dag voor de boeg (en een veel te druk weekend!!)

Voor iedereen die het nodig heeft, veel geluk en succes!!
Marina, ik ga natuurlijk ook voor je duimen!! En voor de rest ook hoor. Oh ja, en welkom Tijgetje!! En dan nog de mensen die midden in een verhuizing zitten, je kunt niet genoeg klussen uiteraard!!

Even een update: niks bijzonders te melden hier , haha.
Wel grappig dat lijstje met klachten. Ik moest er wel even om lachen. Er staan er twee tussen waar ik vandaag en gister last van had maar die ik dus in de verste verte niet in verband zou brengen met een zwangerschap: vieze smaak in de mond (ik kreeg het niet weg, koffie, water, ranja, ik heb vanalles geprobeerd, echt smerig) en ik kreeg gisteren onder het klussen (klusweek of niet, wij gaan gewoon door, haha, oefening baart kunst he!) toch ineens giga kramp in mijn kuit. Hahahahahahaha. Oke, en wat lichte steken in mijn onderbuik (zou innesteling kunnen zijn). Grrrrrrrrrrr, nou doe ik het toch weer, haha, ga toch weer lopen denken of het dan toch zo zou zijn. Nou, nog een week en dan zullen we het misschien al weten. We zullen zien. Als de RD's maar wegblijven of een dag te vroeg komen, dat zou het beste zijn!

Zo, ik ga m'n nest in.
Prettig weekend allemaal!
Ik denk aan jullie allemaal!!

Terug
Bovenaan