April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

He lieve meiden

Summeke wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Wat kan de wereld toch oneerlijk zijn he!!!!! Gecondoleerd ook voor je vriendin!!!! Steun haar in deze moeilijke tijd.
Veel sterkte meid!!!!

Amber jij bent vandaag ook weer heerlijk aanwezig meid hahahaha gezellig hoor......
Wat heerlijk he die uitspraken van die kleintjes, ik zou dat gezicht van de BUUHMAN ook wel eens willen zien..........lachen zeg.
Mijn dochtertje is nog niet zover, ze is pas 10 maanden, maar voor je het weet!!!!
Sinds gisteren staat ze vol trots helemaal LOS. Ze kon al een tijdje aan de tafel staan maar had wel een andje vast, maar gister weer iets nieuws ondekt. Wat kunnen ze dan trots zijn he!!!!!

Inderdaad erg irritant dat je die reclame steeds weer moet wegklikken. Ben wel een voetbal fan en vind het allemaal erg leuk dat ORANJE maar dit is erg frussie!!!!!Als ik wil forummen dan moet niet constant zo'n ding in beeld verschijnen.

Juli2003 spannend het schiet al aardig op de afspraak met de gyn........ik duim voor je!!!

Mariska1980: jammer jij ook bezoek gehad van die boze vriendjes van ons allemaal.
op naar de volgende ronde.
Hoelang duurde het voor je zwanger was van Feline? Was je toen wel regelmatig ongi?
Bij mij was het voor mijn eerste zwangerschap mooi om de 28 dagen ongi, nu wisseld het nog elke maand. (ik ben ook niet meer aan de pil geweest na de bevalling!!)

he lieve meiden heb even niet de tijd om op jullie allemaal te reageren, moet ik zover terug lezen......maar ik duim en denk aan jullie hooooooor

Kom vanavond nog wel even buurten, nu heerlijk even douchen met mijn dochtertje en dan heerlijk de trainingsbroek aan en met de benen op de bank.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

XXXX

Hey meiden,

Juli2003 heel veel succes bij de gyn! Als je denkt is wel een beetje vroeg, ik ben op vakantie maar zal voor je duimen!
Voor de rest wordt ook allemaal geduimd en ietsje meer voor mezelf . Hopen dat ik lekker zwanger ben op mijn verjaardag!

Even een vraagje, las ergens dat je maar 700 berichtjes kwijt kunt in zo een kom niet op het woord dus moet er een nieuwe dan geopend worden, aangezien ik dan op vakantie ben graag iets met april in de naam houden of iets (aprilstoppers 2 ofzo) of anders aub iets naar mijn mail sturen: mjpldamen@hotmail.com anders ben ik jullie dalijk kwijt en dat zou ik erg jammer vinden!

oke nu iedereen veel succes, vind het even balen dat iedereen zijn nod krijgt als ik weg ben maar goed dat doe ik zelf ook, hoop dat iedereen dus zwanger is!

Voor de rest die nog moeten klussen en natuurlijk mijnschatje die in de wachtbank zit veel succes!

Tot na de vakantie, hopelijk een gevuld zwangerenbankje

hier weer even snel.

juli alvast heel veel succes bij de gynacoloog...weet even niet meer wanneer je gaat maar heb even geen zin om terug te lezen.
Met mijn vriendin gaat het niet goed. Ik heb haar net gesproken. Het allemaal nog zo onwerkelijk. Maandag is de begrafenis. Morgen moet ik de hele dag werken en vrijdag ben ik ook de hele dag weg.

Ik kom zeker nog even voor mijn vakantie volgende week woensdag nog even langs om op iedereen te reageren .. maar ben er nu echt te verslagen voor. Ik voel me zo ontzettend verdrietig voor mijn vriendin .....dit had niet mogen gebeuren... niet zij...die eerst haar vader en nu haar zusje verliest.

liefs
Summeke

heey hallo allemaal

jah sorry dat ik jullie in spanning heb laten zitten......
maar me test van vanochtent negatief snap er geen K*T van.
maar jah ik heb nu met me vriend afgesproken om pas volgende week maandag te testen als ik dan nog niet RD ben maar ik vind het wel spannent nu worden ben normaal nooit zolaat ongesteld
maar goed ik hou jullie op de hoogte misschien haal ik het wacht bankje ik hoop dat ik dan door ga na zwanger lijst hihihihihi ik zie het wel

jullie horen van mij

liefs

@Marina,
Dit is nu bericht 588, dus nog 122 te gaan. Met een gemiddelde van 8 (?) per dag hebben we nog ruim 15 dagen te gaan. Hoe lang ga je op vakantie??
En natuurlijk noemen we het dan april-stoppers nr. 2, lijkt me meer dan logisch, anders kan ik het ook niet meer terug vinden  en het lijkt me ook wel handig als er gewoon achter blijft staan, nee, nee, geen 1 april grapje. Hierdoor was onze titel lekker lang en kun je hem het snelst tussen de rest vinden. Best handig!

Gisteren avond ontzettend misselijk en raar gevoel in mijn buik, dus hoop, hoop, hoop.
Wij gaan morgen een weekend naar Zandvoort,ben benieuwd. Het schijnt alleen niet zulk  geweldig weer te gaan worden, dus dat ik dan jammer, maar weer eens lekker met z'n tweetjes weg is natuurlijk ook lekker!
Ik neem dus geen test mee (denk ik) en wilde dan zondag avond of maandag een test doen. Officieel is maandag/dinsdag mijn NOD....
Nou meiden, werkse vandaag, genietse van je vrije dag, klusse of wat dan ook.
Ik moet alleen vandaag werken deze week en dan ben ik weer tot en met woensdag vrij (hoe erg!)
dikke kus Amber

Hoi, hoi,

Hier even een berichtje van mij. Zal waarschijnlijk wel niet zo lang zijn, maar voel me even niet zo lekker. Nogal last van mijn RD's. Hoop dat ik deze keer doorkom zonder dat ik weer de morfine pillen hoef te nemen! Heb gisteren trouwens geen pijnstilling genomen. Gistermiddag was het ineen keer weer over. heel raar. Daarvoor had ik een meer slijmachtige substansie met een dikker stuk erin verloren die een beetje oud-roze van kleur was (oooh sorry dit is niet smakelijk) en toen dus in een keer weer niets. Ik naar de gyn gebeld en die vertelde me dat het heel goed kon dat dit wat oud bloed/slijm was wat verloor, dat blijkt heel normaal te zijn bij een beginnende zwangerschap. Dus ik op verzoek van de gyn een test gedaan, negatief natuurlijk. Dus ik weer terugbellen. Waarschijnlijk heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden en een vroege innesteling, maar is het niet goed blijven plakken. En dat heeft zich gisteren verwijderd. Nu ben ik gelukkig gewoon ongi geworden. Als dat niet zou zijn namelijk zou ik morgen naar het ziekenhuis moeten en gingen ze het helemaal schoonmaken. Dus ja, dat ik ook nog spreek van "gelukkig" ongi geworden, is in deze situatie wel op zijn plaats. We zijn dus alweer volop gaan aftellen voor de volgende ronde. Mijn cyclus was deze maand 5 dagen korter, dus dat geeft de burger hoop!!!!

He Summeke: Wat een verschrikkelijk nieuws zeg!!! De tranen schieten me in de ogen! Echt verschrikkelijk. Gecondoleerd, uiteraard ook voor je vriendin. je hebt helemaal gelijk als je zegt dat dit niet had mogen en moeten gebeuren! Veel te jong en het is inderdaad zo oneerlijk. Hoeveel verdriet kan iemand aan in een leven?
Ik wens jou en je vriendin  heel heel heel heel heel veel sterkte komende tijd! Ze zal je nodig hebben!! Deze is voor jullie allebei:

Juli: Ik had op internet opgezocht van een Milo zwangerschap. Wat erg zeg! Hoe is het nu met je schoonzus? Wat gaan ze nu verder doen?

Amber: Veel plezier het weekend! En je klachten en gevoel zijn weer erg hoopvol!!!!

Ik wordt trouwens ook helemaal gek van die pop-up over dat voetbal gedoe! Elke keer als je een pagina verder of terug gaat komt dat stomme ding weer tevoorschijn. Zag dat er al een topic over geopend was, zal daar ook even reageren!

Nou lieve meiden, is dit toch een langer berichtje geworden dan gedacht, maar ach, wat maakt het uit. ben in ieder geval weer even bijgekletst!

Liefs.

Ik heb ons lijstje maar weer even neergezet en aangepast. Ik zit nu immers in ronde 3 ipv 2! Ik heb mijn NOD berekend aan de hand van het gemiddelde van de afgelopen 4 cyclussen op babybrabbel. Ik kom dan op eisprong op 30 juni (deze maand nog!!!) en NOD inderdaad op 14 juli.
Voor iedereen heel veel succes in de nieuwe ronde en met wachten en met je komende NOD! We mogen in ons clubbie hopelijk ook snel een aantal zwangeren hebben, Bij de andere maand-clubs regent het positieve testen!

Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 7 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei

he ellenan en de rest,

Hoe is het nu. Heb de april beginners gevonden zoals je ziet.
Voor iedereen die me niet kent. ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 22 jaar en ga nu
voor de 3de ronde voor ons eerste kindje. Dacht dat ronde 2 raak was maar helaas niet.
Had de rd's voor het eerst drie dagen te vroeg en heb ontzettend veel krampen en pijn.
Dat is normaal ook niet zo erg.ik hoop dat het snel overgaat. Dan kan ik me weer concentreren op ronde 3. Heel veel suc6 iedereen.

Groetjes,

Terug
Bovenaan