(Heb ik weer, een heel verhaal, met kleurtjes en tekentjes en zo, kan ik dat niet plaatsen. Maar goed dat ik alles gecopieerd heb, dus dan nu zonder plaatjes en dergelijke, sorry!!)
Hoi Dames,
Hoe gaat het er mee?? Hier is alles prima!!
(Sorry, dit wordt ook een lang bericht )
@Tijgetje: Wat gek van je eisprong, en dat zonder RD’s. Op zich wel practisch natuurlijk, haha. De RD’s zijn absoluut niet mijn vrienden, ook niet als ik niet zwanger wil worden. Succes met ronde 2!
@Mijnschatje: wat leuk een ventje van 22mnd. Iedere leeftijd lijkt me leuk, geniet er maar lekker met volle teugen van!
@Marina x: hihi, misschien inderdaad in september ook wel al een buikje. Ik ben maar een smal ding, dus het zou best eens kunnen zijn. Maar dan zal ik toch wel bijna aan moeten tellen. Probleempje: vriendlief heeft al twee dagen de griep met koorts en dat is niet al te best voor z’n stuifmeel . Als hij maar snel beter wordt, donderdag begint de marathon weer (hahahahahha, nou klink ik wel erg geobsedeerd) ! Ik zal voor je duimen dat je je verjaardag met een kleintje in je buik mag vieren!!
@Noompje: ik kan het ook niet bijhouden hoor. Vooral de laatste paar dagen gaat het erg snel met de berichten! Het lijkt er op dat we allemaal achter onze pc kruipen als onze mannekes naar het voetballen kijken! Voor jou ook weer een drukke periode in aantocht?? Hier ook!! Spannend he (en leuk). Dus laat maar gaan met die banaan dan…….hahahaha. Enne, je oranje shirtje heeft wel gebaat! Vergeet niet om hem vrijdag ook aan te doen he!
@Summeke: wat lastig zo’n onregelmatige cyclus zeg! Ik zou vooral een wat langere cyclus aanhouden wat betreft NOD. Liever te vroeg ongesteld dan iedere maand afwachten of je nu wel of niet zwanger bent. Daarentegen kun je dan natuurlijk weer wel je eitje missen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wellicht een aanrader van een lange cyclus uit te gaan en dan vanaf een vroeg ei flink klussen. Maar het blijft inderdaad wel vervelend. Zeker ook omdat je met je gedachten toch altijd bij de korte cyclus zult zitten. Ik heb nu twee keer 25 dagen gehad. Lekker regelmatig en lekker kort dus. Maar of dat zo blijft, geen idee. Misschien inderdaad een goed idee voor jou om eens met een verloskundige of huisarts te spreken!
@Mariska: Jammer van je RD’s! Hopelijk zijn ze snel weg en kun je er weer flink tegenaan! Succes in de volgende ronde!
@Ikke: hopelijk heb je inderdaad voortekens!!! Oh, spannend!! Succes met afwachten! Laat je ons snel wat weten als je iets weet!! En positieve test op vaderdag zou wel erg leuk zijn natuurlijk! En paste je jurk nog?? Ook heel spannend hoor. Ik zou ook erg graag trouwen, maar vriendlief wil niet, helaas!
@Summeke: dus jij hebt een vakantie Spanje voor de boeg, heeeeerlijk! Denk je aan ons! (Oh ja, je gaat naar je ouders in Spanje! Have fun girl!) Jammer dat je dan een ronde niet bewust kunt klussen. Of misschien juist goed, wie weet gaat het dan juist beter (zowel je ei als zaad kan een hele tijd overleven toch!?) Hou de moed er in en geniet vooral van je vakantie!! Enne, onze mannen waren inderdaad goed, 3-0. Hopelijk vrijdag weer!!! Haha, en hopelijk slaap je vannacht trouwens beter!! En niet gaan googlen als je niet kunt slapen, zeker niet met het woordje ‘zwanger’!……….Nu lees ik pas dat je RD’s er zijn, balen meissie!!! Op naar de volgende ronde!! En geniet van de kleine van je zus!!
@B_M: mijn eerste ongie was ook heel vreemd. Maar ik had een spiraaltje en geen pil. Maar toch kan ik me voorstellen dat je lijf wat van slag is of dat het gewoon veranderd is tov ‘vroeger’. Ik had ‘vroeger’ altijd zo’n 8 dagen last van mijn menstruatie (8 dagen bloed). Nu heb ik nog maar 2 dagen RD’s, dus dat is behoorlijk veranderd in al die tijd. Overigens kun je het niet vergelijken met je pil-RD’s want dat schijnt redelijk ‘nep’ te zijn.
@Nicoleg: zondag testen?? Spannend!! Ik hoop voor jullie dat het ook nu bij poging twee raak is, dat zou toch geweldig zijn!
@Ellen: jouw cyclussen zijn dus ook niet echt regelmatig, balen zeg. Als je je lange cyclus aanhoud en je NOD dan zondag is, zou het best de RD’s kunnen zijn met een korte cyclus. Zou natuurlijk wel balen zijn. Vervelend zeg. Ik heb ook het liefst meteen de RD’s, geen gezeur, of flink overtijd en zwanger (liefst het laatste uiteraard). Van al die onzekerheid maak je je zelf zo moe en onzeker, vind je niet. Ik ga dan ook zo mijn bedje in, moet echt weer bijslapen van ……. Geen idee eigenlijk waarvan…… zwanger kan het niet zijn want mijn RD’s zijn net weg……….en van het klussen ook niet, want vriendlief heeft de griep! Ik denk dat het allemaal door het piekeren komt, dat is ook niet goed. Nou, hou je taai en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid (een positieve test wel te verstaan!!)
@Amber: zo zeg, wat een verhaal!! Hihihi, en de verhalen worden inderdaad steeds langer en een uur aan de laptop is inderdaad ook niks, dan heb je alleennog maar gelezen. Maar ik moet wel zeggen, als ik dan zo moe ben, dan lees ik de berichten die voor anderen zijn niet allemaal hoor!! Wat fijn trouwens dat het goed gaat met je zus en met Myron!!! Heerlijk toch!! Houwe zo natuurlijk! Het doucheverhaal is wel goed afgelopen. Voor hem overigens niet. Hij ligt al sindsdien met griep in bed…….af en toe ben ik misschien wat te veeleisend , mwahahahahahahahahahahaha. En jij weer lekker van die vage klachten?? Ik kan me goed voorstellen dat je toch een beetje onrustig wordt van het idee dat het nog van je miskraam kan zijn. Hopelijk is het dat niet en ben je gewoon flink zwanger! Wij duimen allemaal heel erg hard voor je! Enne, volgens mij kan een orgasme geen kwaad hoor!!
I
k heb ook een (stomme?) vraag: ik ga over vier weken naar een pretpark en vraag me af, als er bij een attraktie staat dat je er niet in mag als je zwanger bent, is dat dan zeg maar als je hoog zwanger bent, of ook al in een pril stadium (dan moet ik wel hele goede excuses gaan zoeken want ik ga normaal overal mee in!!)
Oh ja, ik heb nog even iets opgezocht: (ik vond het onderwerp schijnzwanger wel grappig, de uitleg is nog grappiger!!)
Een schijnzwangerschap is een toestand waarin een vrouw het gevoel en de symptomen heeft die lijken op een zwangerschap, terwijl er geen vrucht in de baarmoeder aanwezig is.
De vrouw is in dat geval overtijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen (onder andere misselijkheid, overgeven, moeheid, behoefte aan extra slaap, gewichtstoename, opgeblazen gevoel, meer zin in andere soorten eten, vaker plassen, pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels, verhoogde temperatuur, verhoogde hartslag, beter ruiken/meer dingen vinden stinken). De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is.
Een van de oorzaken van schijnzwangerschappen is het té bewust bezig zijn met zwanger worden (maar dat geldt niet voor iedereen die schijnzwanger is). Na verloop van tijd, maar later dan normaal, komt meestal dan toch de menstruatie.
Als een zwangerschapstest geen zekerheid geeft (terwijl zo'n test toch een nauwkeurigheid van 99,9% heeft) doet de vrouw er verstandig aan om naar de huisarts te gaan.
Zo zeg, dat is weer een heel verhaal geworden.
Toch nog even een resume, ik hoop dat alles klopt.
(Er staan nog wat vraagtekens, dus als die daems nog even willen aanvullen.......dan kunnen we weer iedereen in de gaten houden!! ) --> spannende tijd voor een aantal van jullie, succes!!
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei
En mijn banner, ciao!!!