April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hierbij ons nieuwe lijstje:

Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei

Hoi Marina,
Je gaat naar babybrabbel.nl - interactief - cylus banner. Daar de datum en je cyclus duur in vullen. Op kopieren drukken. En met de plakfunctie (rechtermuisknop - plakken kiezen) onder je verhaal plakken. Ik laat hem dan wel op html bericht staan geloof ik.

Verder hier nog steeds onderbuikklachtjes en gevoelige tepels (wel minder als gisten)....

Verder gisteren-avond heerlijk ....................... Goed he! Dat van die sex dat die geen kwaad kon dat wist ik, al heeft de mijne wel een gigantische joekeloerus, maar dat orgasme leek me niet zo'n goed plan.
Vandaag weer eens heerlijk naar de kapper geweest, was alweer 11 !! weken geleden, dus ik had me een bos uitgegroeid stro dat wil je niet weten. Verder gaat het aardig met me hoor. Ben dus weer op en top het vrouwtje..... Nu nog zwanger zijn en blijven, dan is het helemaal kompleet.

Nou hier dus mijn bannertje.

Ik hou het effies kort... (ja ja ik kan het ook) en ga mijn kleine lieve meid even op bed leggen.
Tot vanmiddag
Dikke kus.

Hallo Dames,

Ik wilde vandaag op iedereen gaan reageren...maar ik heb gisteravond te horen gekregen dat het zusje (in de 20) van een hele goede vriendin van mij plotseling is overleden aan een hartstilstand. Mijn vriendin heeft een aantal jaren geleden haar vader reeds verloren, dus ik ben nu in mijn hoofd helemaal bij haar.

zet mij nod maar op 7 juli. Via babybrabbel het gem. genomen van de afgelopen 4 cyclussen. Dus 30 dgn.

Summeke, wat een verschikkelijk nieuws zeg... 20 jaar nog maar. Echt ongelooflijk. Gewoon zomaar dus, niet ziek enzo? Nou meid sterkte de komende tijd en steek maar veel aandacht in je vriendin! Ze heeft je nodig.
Wat betreft je cyclus... dat wilde ik je nog schrijven, dat je dat via babykrabbel kunt uitrekenen van max. 4 cyclussen. Maar je hebt het zelf dus al gevonden.
Sterkte en dikke kus van Amber

Hoi lieve meiden,
Tis rustig vandaag op het forum, ben ik niet van jullie gewend... waar is iedereen toch?? Of gaan jullie weer los als ik weer aan het werk ben soms? En aankomend weekend ben ik ook nog 3! dagen weg, hoe moet dat nog goedkomen. Dan heb ik denk ik minstens een hele week nodig om bij te lezen en bij te kletsen.

Hier nog steeds, weer meer als vannochtend, onderbuikklachtjes. Alsof er iets zit te drukken van binnen, precies op  1 plek, echt heel irritant gevoel eigenlijk. Ik hoop natuurlijk dat er echt iets zit te drukken en dan bedoel ik geen strontkindje (sorry beetje melig). Net de badkamer eens grondig onder handen genomen en daar wordt ik toch zo melig van.... NOT. Wat een kuhlhere werk zeg!

Nog even een grappig uitspraak van mijn bijna 2 jarige dochter....
Ze hoeft onze buren maar te horen in de tuin en ze gaat achter de heg vandaan lopen roepen.."buuhman" (ze kan de r nog niet zeggen).. Onze buurman vindt dat natuurlijk schitterend en reageert dan ook eigenlijk altijd wel door een gesprek aan te gaan met madam. Nu riep ze dat van het weekend ook en zag tegelijkertijd een mier lopen.... Nu ging het gesprek dus zo.... "Buuhman?"... "Ja, Britt hoe gaat het met je?" "Buuhman!..... Mietje!! (ze bedoelde dat ze een miertje zag lopen... hoe komisch). Hij was dan ook gelijk stil, ik had zijn gezicht wel willen zien. Nu is het ook lichtelijk een Jean Doedel, maar toch, zo voed ik mijn dochter natuurlijk niet op he.
Het is iig het onderwerp van het weekend geweest. Die peutertaal is echt komisch.
Zo even iets anders dan altijd maar over die rammelende eierstokken, springende eieren en schijnzwangerschappen! (ik doe daar natuurlijk net zo hard aan mee hihihi)

He worden jullie ook niet knettergek van die pop-op EK koorts die je ongeveer 7x moet wegklikken voordat je eindelijk op je plek van bestemming bent!! Verschrikkelijk!

Hier weer even ons nw lijstje...(voor de verandering)
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
Nicoleg 1e ronde 2e kindje NOD 15 juni
Ikke 1e ronde 1e kindje NOD 16 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 30 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 7 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje NOD 29 mei

Dat was ie dan weer.. dikke kus van Amber

Terug
Bovenaan