Hoi meiden,
@Summeke, je zal het wel niet meer lezen, maar toch. Een hele fijne vakantie, jullie hebben het verdiend! En hopelijk kom je zwanger terug??
@Tijgetje... poeh poeh 5 uur 's ochtends, knap hoor, maar ja als je zin hebt, maakt het niet uit he hoe vroeg of laat het is. En ik hoorde hier dat het sperma dan op z'n best is, dus wie weet. En je had wat klachten he rond de innestelingsperiode, oh spannend. Ik moet ook zeggen dat ik dat sinds mijn 1e zwangerschap nu dus ook allemaal voel, eisprong enzo. Nooit gevoelt of nooit zo mee bezig gehouden dat kan ook.
@Ikke.... vervelend van je krampen zeg.. hopen dat het snel over is! Hoeveel dagen moet je nog?? (klinkt gek).
@Mariska0808... oh spannend zeg nog 1.5 week, dan op vakantie en dan trouwen. Ik kan me voorstellen (en toch ook eigenlijk weer niet) hoe zenuwachtig je bent (wij zijn namelijk niet getrouwd). Jurk is helemaal goed naar je zin??
@Marina, oh meid het was gisteren je NOD!!!!!! Ik heb al even niets van je gehoord, gaat alles goed??
Nou meiden ik hou het kort, want moet straks gaan werken en zit nog in mijn slaap t-shirt aan een kopje koffie. Ik moet nog mijn haar doen, opmaken en aankleden en eten niet te vergeten. Ben verder zoooooooooooo moe, als dat maar goed komt vandaag. Heb vast een hele drukke agenda, aangezien ik er vorige week maar 1 dag ben geweest is alles vast doorgeschoven naar vandaag, morgen en overmorgen.
Nou dan is het iig snel 18.00 uur.
Hier even nog ons lijstje, want ik stond bij het lijstje van Mariska nog onder de NOD's
NOD-lijst
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje 17julie NOD
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari (?)
Dikke kus Amber