Hoi lieve meiden,
Wat is het hier rustig zeg!! Hier nog steeds zwanger en onzeker. Heb steeds zo'n raar onderbuikgevoel. Lijkt een beetje een kruising tussen ongi en darmkrampen....
Hoop zo dat het goed gaat!!!! Moet er gewoon op vertrouwen, maar tis echt zo dat je een tweede zwangerschap (na al een kindje te hebben gehad) echt minder onbezonnen in gaat. Stom eigenlijk.
Even nog iets grappigs.... gisterennacht..
Ik droomde dat er iemand achter me aanzat en achter me stond, draaide me om en gaf hem een dreun. In werkelijkheid was ik inmiddels wakker (maar nog niet echt wakker, ik had mijn ogen open en was nog aan het dromen zeg maar) en heb mijn vriend een dreun midden op z'n neus tussen z'n ogen gegeven. Precies raak!! Toen ik het deed, had ik het pas door! Ik... (en hij trouwens ook) was acuut bij volle mijn volle verstand. Manlief kreeg van de schrik haast een rolberoerte. Tja je kunt rare dingen doen als je zwanger bent he! Nu ben ik bang voor een revance (?) van zijn kant...
Verder hebben we een goede relatie hoor!!
Dochterlief heeft sinds we weer terug zijn, d'r draai nog niet echt gevonden en is een beetje uit haar doen. Echt zielig, ik mag nergens heen en moet alles samen met haar doen. Dus de hele dag, buiten spelen, kleuren, met de blokken spelen enz. Ze jankt en dramt om alles! Tis of een sprongetje (zeg maar gerust jump-style) of ze is een beetje ontregeld van het weekendje.
@mariska en marina, hoe staat het met jullie?? Al of nog klachtjes???? Spannend hoor. Het zou zo leuk zijn als we allemaal snel zwanger zijn, hoeven we niet te verhuizen naar feb/mrt mamma's maar blijven we gewoon hier door kletsen. Nu kan dat trouwens ook hoor. Ik ga voorlopig en misschien wel nooit, nog niet weg hier.
@Marisa, welkom terug! Heb het idee, dat je helemaal niet weg bent geweest! Hoe is het met je dochtertje Lotte?? Gezellig dat je er weer bij bent, en veel suc-6 he!
@Summeke, fijn dat het toch z'n "mooie" dag was, maar het blijft natuurlijk verschikkelijk zeg. Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
@mijnschatje... en hoe voel jij je?? Heb jij ook zo'n raar gevoel in je buik?? En 1 juli al naar de VK... spannend hoor! Ik weet nog niet wanneer ik de VK ga bellen. Vorige keer belde ik al na een week (met 5wk) en toen moest ik nog zo lang wachten. Bij ons laten ze je pas komen met 10 wk.
@juli... wat erg van je schoonzus. Z'on mola zwangerschap, ik wist wel wat het was. Hoop dat ze snel door deze vervelende periode heen is. Misschien per persoon verschillend, maar ik heb weleens gehoord dat je soms het 1e jaar niet zwanger zou mogen worden, misschien heb ik het mis hoor! Sterkte!
Ik ben wel in stijl he vandaag, vanavond mogen onze mannen weer spelen. En ik ben een echte fan.... NOT. Ik kan niet eens met 100% zekerheid zeggen tegen wie ze moeten!! Al moet ik wel zeggen dat de wedstrijd van vrijdag echt leuk was...
En wat wordt de strategie voor vanavond, voor elk doelpunt een dubbele wip????
He ik heb iets gelezen over randjesfietsen, tis nog al een dubieus verhaal, maar het schijnt het zwanger worden te bevorderen! Lijkt me wel wat, nou ben ik inmiddels zwanger dus hoeft het niet, maar de techniek op zich
Nou ik laat het even hierbij, heb niet zo'n zin om een week terug te moeten lezen en wil nog even genieten van het heerlijk rustige moment, omdat mijn kleine meid even op bed ligt.
Dikke knuffel van Amber
NOD's
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD 14 juni
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 2009 (ik durf het nog steeds niet te geloven)