April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi dames,

Jeetje een en al gezelligheid hier en heel veel te lezen!
Ik heb geprobeerd om hetbij te houden maar had even geen tijd op reacties te plaatsen. We zijn super drul met werken en met het nieuwe huis. Het is de bedoeling dat we  over 1,5 week kunnen gaan verhuizen! Het schiet dus al op maar wel druk, druk, druk....

Mijn eerste cyclus heb ik berekend op 33 dagen maar omdat ik bijna geen ongi had ga er van uit dan het bruinverlies misschien ook meegerekend moet worden. Dus ik ben dinsdag maar met de klusweek begonnen. Heb het niet eens tegen vriendlief gezegd maar volgens mij heeft hij het goed begrepen!

Hoe gaat het met de lady's waar die richting NOD gaan? En de zwangeren onder ons hoe voelen jullie je?

Gelukkig heb ik het gevoel dat ik er deze keer iets minder mee bezig kan zijn. Dit komt ook echt omdat we het druk hebben en dat geeft wel een goed gevoel.

Nou dames ik moet weer gaan werken dus ik wens iedereen een fijne dag en tot snel.

@Marisa: spannend toch altijd weer he...vreselijk. Ik hoop alleen daar al om dat t niet al te lang duurt voor we zwanger raken...elke keer dat afwachten lijkt me zo erg. En dan ben ik nog maar net begonnen. Succes!

@B_M: wordt t al mooi jullie huisje? 1 1/2 week da's al best snel...hoop dat t allemaal gaat lukken en wens jullie veel sterkte met de zware klus (t verhuizen dan he)

He dames,
Hoe gaat het met jullie? Hier is alles prima.
De agenda is, wederom, veeeeeeeel te vol. Maar dan vliegt de tijd en dat is wel goed in deze tijd natuurlijk.

Zoals ik net al bij iemand las, ik ben er deze maand ook  wat minder mee bezig, gelukkig maar. Bij mij komt dat vooral doordat de kans op zwangerschap volgens mij errug klein is : manlief had de griep, ik heb blaasontsteking gehad en sluit dat altijd af met een schimmelinfectie (ook al eerder aan bod gekomen op dit forum) en het lijkt me sterk dat de zaadjes sneller zijn dan die stomme bolletjes dat je van de dokter meekrijgt. Kortom, voor ons vooral een periode van 'beter worden waar we al zo goed in zijn , haha. (Maarre, 5 uur 's ochtend ....not over my dead body, hahahahaha)

Ik lees wel bijna iedere dag jullie verhalen hoor, en leef natuurlijk met jullie mee!!

Amber, had ik je al gefeliciteerd??? Bij deze een hele dikke knuffel voor jou: .

Marisa en Marina, spannende dagen voor jullie!! Toi toi toi, ik zit voor jullie te duimen.

Hier dus alles rustig, maar ik verwacht er dan ook niet zo veel van. Echter, ik heb gisteren wel voor het eerst positief getest met de ovulatietest. Lijkt me wel wat laat (NOD dan toch 2 juli??? Is langer dan voorgaande keren!) maar toch. Ik begon me bijna zorgen te maken dat ik misschien helemaal geen eisprong heb (ik google tegenwoordig zo'n beetje alles wat met zwanger te maken heeft, hahahahahaha)

Nou, alle berichtjes schieten als paddestoelen de grond uit, dus geen tijd om op iedereen te reageren. Mijn schoonouders komen zo koffie drinken en dan moet de laptop natuurlijk aan de kant zijn . Stel je voor dat ze deze pagina op het scherm zien, hahahaha, zou dat gezicht wel eens willen zien.

Heel veel klusplezier voor iedereen en natuurlijk tot snel weer, heeeeeeeel veel geluk en succes iedereen!!!!

He meiden

Nou ik heb het wadlopen weer overleefd en moet zeggen het was echt super maar wel behoorlijk zwaar.
Had een aantal jaren geleden al een keer wad gelopen, maar toen was het minder zwaar dan gisteren.
Onze gids gaf ook aan dat het in de jaren heen wel zwaarder was geworden.
Maar we hebben veel plezier gehad en onze spiertjes zijn weer goed gebruikt.

Misspiggy: Dit was georganiseerd door onze afdeling en alleen mijn collega's deden hieraan mee.
Was een behoorlijk lange reis zeg........de heenweg valt altijd wel mee maar de terugweg lijkt altijd veel langer. Komt natuurlijk doordat je moe bent en naar een lekkere warme douche verlangd.
Dus voor jou een aantal spannende dagen, ga voor je duimen meid!!!!!   Hoe gaat het met je mannetje, is die weer een beetje op de been???

Hier gaat het allemaal gesmeerd!!!!
Moet zeggen dat ik voor het eerst een eisprong heb gevoeld!!!! Athans dat denk ik dan......maar dat kan behoorlijk gevoelig zijn zeg!!!! Begon gisteren met een zeurende pijn onderin mijn buik links net boven mijn bekken ongeveer, vannacht werd het erger en begin van de middag vandaag trok het weer weg, dussssssss ga er vanuit dat dit de eisprong was. Nou we hebben deze week al goed ons best gedaan dus nu hopen dat er een goede zwemmer is die het eitje kan veroveren hahahahhaha.

Hebben jullie het gehoord van het dochtertje van de voetballer Boullarouse?? Vreselijk toch, dat is echt een nachtmerrie!!!!!!

Goed ga maar even de wedstrijd Portugal-Duitsland bekijken!!!!!!
Dan de tas van mijn dochtertje inpakken, want die gaat morgen naar de oppas omdat ik weer moet werken, bah bah heb er echt GEEN zin in.

Lieve meiden een hele fijne avond allemaal, ik denk aan jullie en zal hard duimen!!!!

Veel liefs!!!!!!

@lentekriebeltjes: jullie doen t iig gezellig samen, dat ziek zijn...dat scheelt weer...als t om en om is moet je nog langer wachten voor er weer geklust kan worden! En dat van die 5 uur 's ochtends, dames dat is echt geen dagelijkse kost voor ons hoor!! hihihi, maar ja tis maar voor even toch? en door ons onregelmatige werk zijn we wel gewend om dus ook onregelmatig te klussen...
nou ja, snel beter worden iig, ik wens jullie beterschap!
En die ovulatietest, was daar ook niet iets mee dat die ook positief blijft testen als je HCG aanmaakt? Of andersom, meende dat ik dat ook nog ergens had gelezen. Nou ja, hoe dan ook...komt vast allemaal goed.

@Noompje: ik heb jaaaaren geleden ook es zo'n wadloop gedaan. Grrr...nou eens en nooooit weer. Moest als training voor m'n werk, maar we troffen t met de slechtste omstandigheden in tijden en ik had t nog nooit gedaan. Ik dacht halverwege echt van laat me maar achter. hahaha. Ik vond t vreeeeselijk. Ga t ook nooit weer doen. En ik ben best sportief eigenlijk, maar dit trok ik niet.
Dat gevoel dat je omschrijft lijkt idd op je eisprong. Het kan varieren van 1 dag pijn tot 3 dagen heeft mijn HA es verteld. Ik heb van de eisprong zelf alleen last. Dat duurt ongeveer een kwartiertje tot een half uur, maar da's dan wel een hele pijnlijke tijd. Daarna is t ook over alsof er nooit iets is geweest, heel bizar. Misschien voel jij t al als t eitje gaat 'lopen' en ik als t eitje daadwerkelijk 'springt'.
En wat erg idd van Boulahrouz ja...dat zo'n man dan nog kan door voetballen he? Misschien zo z'n gedachten toch verzetten? Iig heel erg zoiets.

fijne avond allemaal...

Hallo Allemaal

Ik ben ook in april gestopt. Ik ben 28 jaar en wil nu eigelijk wel een kindje. Ben nu wel al een aantal dagen over tijd en heb al een test gedaan maar daar kwam niets uit. Ben ook al naar de huisarts geweest en van hem moet ik nog 14 dagen wachten en dan weer een test doen en als er dan nog niets uit komt moet ik weer naar hem toe. Ik hoop zo dat ik nu zwanger ben maar ik ga er niet van uit omdat de test dan nu toch wel positief moet zijn. Ik ben wel hele dagen misselijk. Nou jullie horen nog van mij.

groetjes

Heej lieffies!!

Eindelijk weer eens tijd om uitgebreid te reageren, dus, here I go!

Allereerst: wat een leuk voetbal he, die drie wedstrijden!! Hopelijk gaan ze morgen ook weer tekeer als een stel echte leeuwen, dan komen we er wel! Waar gaan jullie kijken? Wij hebben een feestje, ik ga er vanuit dat er een scherm/tv is, dus dat komt goed. Ik heb maandag nog maar snel twee oranje polo's gekocht, hahahaha, nu wordt ik toch wel enthousiast!! Moeten ze wel winnen, anders stuur ik ze weer terug!

Mijnschatje, hoe voel je je?? Hopelijk voel je je goed en hopelijk voelen we ons allemaal snel zo!! Heb je het al verteld aan de mensen om je heen??
Nicoleg, jeetje zeg, een cyclus van 48 dagen, balen!! Hopelijk brengt de olie je een beetje regelmaat!! Ik wil ook gaan temperaturen, die ovulatietesten werken nog niet zoals ik had gehoopt (nu pas 1x positief getest), misschien dat temperaturen inderdaad wat meer inzicht geeft. Veel succes er mee in ieder geval.
Misspiggy, dus na de wedstrijd tegen Frankrijk niet flink de beest uitgehangen?? Hahaha, laten we hopen dat je van de komende wedstrijden wel warm loopt, haha. En inderdaad, er is maar 1 zaadje nodig......dus laten we het hopen!
Summeke, 28 juni is inderdaad alweer snel. Ik moet zeggen dat ik, in deze situatie, wel bof met zo'n korte cyclus. Maarre, jouw NOD is ook alweer aardig in zicht!! Flink geklust?? Hopelijk zitten we snel samen op het wachtbankje (of zwanger natuurlijk!!). Als je dit leest ben je natuurlijk alweer terug van je vakantie, dus, hoe was je vakantie? Lekker gerelaxt??
Mariska1980, hahaha, ook al zo'n hekel aan de RD's?? Ik ook hoor. Voorheen (met de pil) was ik altijd zo'n 7 dagen ongesteld. Daarna met het spiraaltje eigenlijk niet en nu steeds maar twee dagen! Heerlijk, straks 9 maanden niet meer ongesteld, ik kijk er nu al naar uit!
Madelief, hoe is het met je mannetje?? Zo'n twee jaar terug heeft mijn vriend ook zo'n aanval gehad en moesten we naar de EHBO midden in de nacht. daarna werd ook de diagnose astma gesteld. Geen idee of het invloed heeft, maar ik hoop natuurlijk van niet!
Ikke, je bruiloft bijna in zicht?? Ik vind het ook wel jammer hoor, dat mijn manneke niet wil trouwen. Maar heb me er wel bij neer gelegd. Ik ben al blij dat we over kindertjes op één lijn zitten, dat vind ik nog iets belangrijker. Geniet van je dag in ieder geval, geniet maar een beetje voor mij mee, haha!
Marisa, welcome back!!! Leuk dat je er weer bent en leuk dat je weer meekletst! Heel veel succes de komende tijd! Inmiddels de RD's alweer gearriveerd zodat je eerste ronde kan beginnen?? Ik heb je op de lijst maar meteen bij de wachtenden gezet!
Amber, hoe voel jij je?? lekker op en top zwanger??? Vergeet je niet om regelmatig glittertjes te sturen!! Heb je het al verteld aan de mensen om je heen??
Noompje, ons record is 4pd denk ik, hahaha. Maar dan wel op vakantie in Frankrijk, in een tentje met 40 graden in de scadum (tent stond in de zon!) hahahaha, toch wel een record op zich. Moeten nu nog regelmatig lachen om die vakantie, hahahaha. Is het nog gelukt met je dubbele wip per gaol?? Ik las al dat je deze maand niet te houwe was, you go girl! Overigens, spierpijn??? Van het wadlopen dan he, hahahaha, niet van je actieve bed-bezigheden! (Of allebei een beetje!)
Mariska0808, een hele fijne vakantie gewenst en succes met alle voorbereidingen. En geniet er van, ook van de voorbereidingen!
(oh, ik moet over een kwartier bij een vriendin zijn, hahahaha, en ik ben nog lang niet bovenaan de pagina met reageren, hahahahaha, dus snel verder)
B_M, aan je banner te zien een drukke week voor de boeg!! Veel succes hoor. En wat goed dat je er minder mee bezig bent. Ik dacht dat ik dat ook was, maar sinds gisteren (volgens mij eisprong gevoeld) ben ik weer helemaal terug in het oude ritme, haha.
Tijgetje, inderdaad een ovulatietest kan ook positief testen als je zwanger bent. Maar ik ben zeker ongesteld geweest en dan kan ik nu volgens mij nog zeker niet positief testen op een zwangerschap. Overigens was gisteravond de test weer negatief, dus ik ga toch uit van een eisprong!! Ach ja, al dat gedoe, dat houdt je lekker bezig he! Komt inderdaad wel goed uiteindelijk, hoop ik!
Bickeltje, welkom op het gezelligste forum :) haha. Nog steeds geen RD's te zien??? Spannend hoor, hou je ons op de hoogte!!!

Inderdaad, wat erg voor Boularrouz!! Hopelijk mag hij zaterdag een hele mooie goal maken voor zijn kleine meid!

Vriendlief is overigens weer helemaal opgeknapt en, met uitzondering van gistervond, hebben we een en ander wel weer ingehaald. En als dat wat ik voel de eisprong is (ik heb sinds gisteren linksonder een vreemd gevoel dat uitstraald naar de lies en ook mijn onderrug voelt wat 'ongie' aan), dan is deze aan de late kant en dat is in ons geval alleen maar goed aangezien we in de ziekenboeg lagen!! Maar wat doe ik met mijn NOD???? Ik kan hem wel naar achteren verplaatsen, maar dat is dan voor de vorm, vanaf de 28ste ga ik mezelf toch gek maken, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Als het inderdaad de eisprong is, dan is mijn nod de 2de (cyclus van 28!!). Ohhhhhhh, echt, daar ga ik weer!! Vanaf het moment van de eisprong (volgens de theorie) wordt ik al knetter gek. Dit ga ik echt geen jaar trekken hoor, hahaha. (En ik gisteren nog zeggen dat het me zo lekker af gaat. Nou dat had ik dus niet moeten schrijven, hahah).

Gisteren waren mijn schoonouders op bezoek. Ik was voor mijn schoonmoeder iets aan het zoeken op internet dus ga ik naar google en toen ik het zoekvenster aanklikte kwam mijn hele zoekgeschiedenis in zo'n stom rijtje in beeld, hahahahahaha, heb ik weer. Nu maar hopen dat ze het niet gezien heeft. Echt, nu moet ik er dus aan denken regelmatig de zoekgeschiedenis leeg te maken. Af en toe ben ik ook zo'n vreselijke muts, haha.

Ik heb ook eens een bij de mei-stoppers gekeken. Daar zijn er inderdaad al drie zwanger!!! En ze zijn al over de 700 berichtjes, jeetje zeg, die kletsen wat af. Wel viel me op dat ze met erg veel zijn (31!!), ik kan het nu al niet meer bijhouden, hahaha, dus ik vind het wel goed zo met z'n 17-en! Ik ga er overigens van uit dat we aan het einde van de maand juli ook minimaal 3 zwangeren hebben, dus dames, do your thing!

Zo, nou moet ik gaan hoor, ben een beetje aan de late kant maar gelukkig moet ik hier om de hoek zijn!
Geen tijd meer om smileys in te voegen en op typfouten te controleren, volgende keer weer!!

Zo, ff copy ... paste, ons lijstje en mijn banner er onder en hopla.......ciao!!

NOD-lijst
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808   2e ronde 1ste kindje 17juli NOD
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari (?)

Kus van mij!

Terug
Bovenaan