Heej lieffies!!
Eindelijk weer eens tijd om uitgebreid te reageren, dus, here I go!
Allereerst: wat een leuk voetbal he, die drie wedstrijden!! Hopelijk gaan ze morgen ook weer tekeer als een stel echte leeuwen, dan komen we er wel! Waar gaan jullie kijken? Wij hebben een feestje, ik ga er vanuit dat er een scherm/tv is, dus dat komt goed. Ik heb maandag nog maar snel twee oranje polo's gekocht, hahahaha, nu wordt ik toch wel enthousiast!! Moeten ze wel winnen, anders stuur ik ze weer terug!
Mijnschatje, hoe voel je je?? Hopelijk voel je je goed en hopelijk voelen we ons allemaal snel zo!! Heb je het al verteld aan de mensen om je heen??
Nicoleg, jeetje zeg, een cyclus van 48 dagen, balen!! Hopelijk brengt de olie je een beetje regelmaat!! Ik wil ook gaan temperaturen, die ovulatietesten werken nog niet zoals ik had gehoopt (nu pas 1x positief getest), misschien dat temperaturen inderdaad wat meer inzicht geeft. Veel succes er mee in ieder geval.
Misspiggy, dus na de wedstrijd tegen Frankrijk niet flink de beest uitgehangen?? Hahaha, laten we hopen dat je van de komende wedstrijden wel warm loopt, haha. En inderdaad, er is maar 1 zaadje nodig......dus laten we het hopen!
Summeke, 28 juni is inderdaad alweer snel. Ik moet zeggen dat ik, in deze situatie, wel bof met zo'n korte cyclus. Maarre, jouw NOD is ook alweer aardig in zicht!! Flink geklust?? Hopelijk zitten we snel samen op het wachtbankje (of zwanger natuurlijk!!). Als je dit leest ben je natuurlijk alweer terug van je vakantie, dus, hoe was je vakantie? Lekker gerelaxt??
Mariska1980, hahaha, ook al zo'n hekel aan de RD's?? Ik ook hoor. Voorheen (met de pil) was ik altijd zo'n 7 dagen ongesteld. Daarna met het spiraaltje eigenlijk niet en nu steeds maar twee dagen! Heerlijk, straks 9 maanden niet meer ongesteld, ik kijk er nu al naar uit!
Madelief, hoe is het met je mannetje?? Zo'n twee jaar terug heeft mijn vriend ook zo'n aanval gehad en moesten we naar de EHBO midden in de nacht. daarna werd ook de diagnose astma gesteld. Geen idee of het invloed heeft, maar ik hoop natuurlijk van niet!
Ikke, je bruiloft bijna in zicht?? Ik vind het ook wel jammer hoor, dat mijn manneke niet wil trouwen. Maar heb me er wel bij neer gelegd. Ik ben al blij dat we over kindertjes op één lijn zitten, dat vind ik nog iets belangrijker. Geniet van je dag in ieder geval, geniet maar een beetje voor mij mee, haha!
Marisa, welcome back!!! Leuk dat je er weer bent en leuk dat je weer meekletst! Heel veel succes de komende tijd! Inmiddels de RD's alweer gearriveerd zodat je eerste ronde kan beginnen?? Ik heb je op de lijst maar meteen bij de wachtenden gezet!
Amber, hoe voel jij je?? lekker op en top zwanger??? Vergeet je niet om regelmatig glittertjes te sturen!! Heb je het al verteld aan de mensen om je heen??
Noompje, ons record is 4pd denk ik, hahaha. Maar dan wel op vakantie in Frankrijk, in een tentje met 40 graden in de scadum (tent stond in de zon!) hahahaha, toch wel een record op zich. Moeten nu nog regelmatig lachen om die vakantie, hahahaha. Is het nog gelukt met je dubbele wip per gaol?? Ik las al dat je deze maand niet te houwe was, you go girl! Overigens, spierpijn??? Van het wadlopen dan he, hahahaha, niet van je actieve bed-bezigheden! (Of allebei een beetje!)
Mariska0808, een hele fijne vakantie gewenst en succes met alle voorbereidingen. En geniet er van, ook van de voorbereidingen!
(oh, ik moet over een kwartier bij een vriendin zijn, hahahaha, en ik ben nog lang niet bovenaan de pagina met reageren, hahahahaha, dus snel verder)
B_M, aan je banner te zien een drukke week voor de boeg!! Veel succes hoor. En wat goed dat je er minder mee bezig bent. Ik dacht dat ik dat ook was, maar sinds gisteren (volgens mij eisprong gevoeld) ben ik weer helemaal terug in het oude ritme, haha.
Tijgetje, inderdaad een ovulatietest kan ook positief testen als je zwanger bent. Maar ik ben zeker ongesteld geweest en dan kan ik nu volgens mij nog zeker niet positief testen op een zwangerschap. Overigens was gisteravond de test weer negatief, dus ik ga toch uit van een eisprong!! Ach ja, al dat gedoe, dat houdt je lekker bezig he! Komt inderdaad wel goed uiteindelijk, hoop ik!
Bickeltje, welkom op het gezelligste forum

haha. Nog steeds geen RD's te zien??? Spannend hoor, hou je ons op de hoogte!!!
Inderdaad, wat erg voor Boularrouz!! Hopelijk mag hij zaterdag een hele mooie goal maken voor zijn kleine meid!
Vriendlief is overigens weer helemaal opgeknapt en, met uitzondering van gistervond, hebben we een en ander wel weer ingehaald. En als dat wat ik voel de eisprong is (ik heb sinds gisteren linksonder een vreemd gevoel dat uitstraald naar de lies en ook mijn onderrug voelt wat 'ongie' aan), dan is deze aan de late kant en dat is in ons geval alleen maar goed aangezien we in de ziekenboeg lagen!! Maar wat doe ik met mijn NOD???? Ik kan hem wel naar achteren verplaatsen, maar dat is dan voor de vorm, vanaf de 28ste ga ik mezelf toch gek maken, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Als het inderdaad de eisprong is, dan is mijn nod de 2de (cyclus van 28!!). Ohhhhhhh, echt, daar ga ik weer!! Vanaf het moment van de eisprong (volgens de theorie) wordt ik al knetter gek. Dit ga ik echt geen jaar trekken hoor, hahaha. (En ik gisteren nog zeggen dat het me zo lekker af gaat. Nou dat had ik dus niet moeten schrijven, hahah).
Gisteren waren mijn schoonouders op bezoek. Ik was voor mijn schoonmoeder iets aan het zoeken op internet dus ga ik naar google en toen ik het zoekvenster aanklikte kwam mijn hele zoekgeschiedenis in zo'n stom rijtje in beeld, hahahahahaha, heb ik weer. Nu maar hopen dat ze het niet gezien heeft. Echt, nu moet ik er dus aan denken regelmatig de zoekgeschiedenis leeg te maken. Af en toe ben ik ook zo'n vreselijke muts, haha.
Ik heb ook eens een bij de mei-stoppers gekeken. Daar zijn er inderdaad al drie zwanger!!! En ze zijn al over de 700 berichtjes, jeetje zeg, die kletsen wat af. Wel viel me op dat ze met erg veel zijn (31!!), ik kan het nu al niet meer bijhouden, hahaha, dus ik vind het wel goed zo met z'n 17-en! Ik ga er overigens van uit dat we aan het einde van de maand juli ook minimaal 3 zwangeren hebben, dus dames, do your thing!
Zo, nou moet ik gaan hoor, ben een beetje aan de late kant maar gelukkig moet ik hier om de hoek zijn!
Geen tijd meer om smileys in te voegen en op typfouten te controleren, volgende keer weer!!
Zo, ff copy ... paste, ons lijstje en mijn banner er onder en hopla.......ciao!!
NOD-lijst
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni
Tijgetje 2e ronde 1e kindje NOD 23 juni
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje 17juli NOD
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7 NOD 17 juni (?)
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari (?)
Kus van mij!