Zo eindelijk weer eens even tijd om rustig te forummen. De afgelopen dagen heel druk geweest, volgens mij heb ik dinsdag voor het laatst gereageerd. Verder niet veel nieuws te melden, ik wacht rustig mijn NOD af. Ik heb zelf het idee dat ik een dezer dagen heel erg ongesteld ga worden. Ik heb al een aantal dagen last van buikpijn en een soort van krampen in mijn buik. Volgens mij zijn het gewoon ongesteldheidsvoorweeen. Vanmiddag al wel vast een testje gekocht, mocht het nodig zijn. Ik heb me wel voorgenomen om pas te gaan testen als ik een paar dagen overtijd ga. A.s. donderdag ben ik ook nog eens jarig, dus hopelijk krijg ik een mooi cadeautje.
@ikke44: hoe is het met je ongi? Zijn je krampen al minder geworden??
@mariska0808: en alle voorbereidingen voor je bruiloft klaar? Geniet in ieder geval alvast van je vakantie en tot snel!
@amber27: hoe is het met jou? Voel je je al echt zwanger?
@marisa7: hoe staat het met je NOD? Hopelijk nog geen RD'tjes in zicht?
@bm: wat gezellig, verhuizen! We hebben het zelf 1x gedaan en wat een hel zeg. Hopelijk heb je alles al ingepakt en gaat de verhuizing voorspoedig.
@tijgetje13:vind je het wachten ook zo lang duren? Mijn gevoel zegt dat ik een dezer dagen echt heel erg ongesteld ga worden. Ik heb al vanaf donderdag lage rugpijn en krampen in mijn buik. Ik herken dit wel, maar normaal zet het dan ook wel binnen 1 dag door. Tot nu toe nog niks te zien, maar als ik toch ongesteld ga worden, mag het van mij heel snel gebeuren. Vorige ronde was ik 5 dagen te vroeg ongesteld, dus laat ze maar komen (liever niet, maar mijn gevoel zegt van wel). Inmiddels al wel een testje gekocht, you never know. Sta ik vanmiddag met man- en zoonlief in de rij bij de Hema, komen we natuurlijk een bekende tegen. Hopelijk heeft diegene het niet gezien, anders weet binnen nu en morgen het hele dorp het!
@lentekriebeltjes: een positieve ovulatietest betekent dus ook flink geklust??
@noompje80: manlief is inmiddels weer behoorlijk op de been. Zijn revalidatie verloopt voorspoedig, 3x in de week fysio en hij moet veel fietsen en lopen!! Komt dat mooi uit, kan hij mooi boodschapjes doen..... Verder heb ik gisteren ook mijn personeelsdag gehad, het solexrijden was errug leuk, maar niet goed voor mijn billen. Na anderhalf uur op zo'n ding met slechte vering, voelde ik mijn kont echt niet meer. 's Middags nog een leuke activiteit met zijn allen gehad (grote school, ongeveer 200 medewerkers) en als afsluiting lekker gegeten met zijn allen. Stiekem zijn dit soort dagen altijd wel vermoeiend, want om 19.00 was ik afgemat. Hopelijk heeft jouw geklus ook een positief resultaat.
@bickeltjes: van harte welkom bij ons clubje! En inmiddels toevallig al positief getest?
Nou, ik ga me weer klaar maken voor een enerverende voetbalwedstrijd! Hopelijk wordt het niet zo saai als vorige week, toen ben ik na de eerste helft mijn bedje in gedoken. Verder houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van mijn NOD.