April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@Bickeltje: welkom hier. Moest je van de HA nog 14 dgn wachten? Pfff...da's wel lang toch? Als je nu al een paar dagen over tijd bent!? nou ja, spannend iig...we horen t wel hier, en leven altijd mee...dus als je wat te spuwen hebt, of gewoon gezellig, dan lezen we t hier wel....
Had jij trouwens gelijk weer een goede cyclus toen je gestopt was? Ik ben 16 mei gestopt en nog niet weer ongesteld geweest...wel vorige week een eisprong gehad.

Hoe dan ook, welkom dus.

@Lentekriebel: whahahaaaahha...ik moet zo lachen om jou! Ben je in t echt ook zo heerlijk druk en chaotisch? Geweldig...ik zie je al helemaal typen achter je comp...ondertussen naar de klok kijkend tong uit je mond...zweetdruppels op je voorhoofd en met je gedachten al onderaan t lijstje...top!!! of ik moet er helemaal naast zitten natuurlijk, maar dat beeld kreeg ik er ff bij toen ik je verhaal aan t lezen was...

nou ja ik ga ook gauw verder, manlief komt eraan met de kids dus we gaan eten maken (pizzaaa, ik ben een slechte stiefmoeder)

daaaag

hier nog maar weer es mijn banner...

Hoi,

Gisteren laatste dag rd's gehad, du we kunnen er tegen aan, we gaan nu om de dag klussen en hopen zo het juiste moment te pakken te hebben. Ik ben hartstikke onregelmatig maar wel altijd met even dagen, ik heb begrepen dat je 14 dagen na je ei ongi wordt. Dus dan moet het goedkomen, ben ook al bezig met tempraturen maar er zit nu al per dag 0.1/0.2 verschil tussen. Weet iemand het  tempratuur verschil als je je ei hebt.

Voor de nieuwe onder ons, welkom bij ons clubje de gezelligste van allemaal.
Voor de wachtenden onder ons succes.
Voor de klussers onder ons, maak er wat moois van.

Groetjes Nicole

Goede morgen dames,

Zaterdagmorgen, 9 uur en ik ben al wasjes aan het draaien! Dat gaat dus een lange dag worden!

Ik ga er maar eens even lekker voor zitten om hier een verhaaltje te typen voor dat ik verder moet mijn wassen en het inpakken kan gaan beginnen. Ik ben nu namelijk twee weken vrij en volgend weekend staat de verhuizing op de agenda! Het schiet echt al op in het huis en het word super mooi!

Vorige cyclus had ik staan op 33 dagen maar ik denk me vergist te hebben. Gisteravond heb ik volgens mij mijn ei gevoeld! Gelukkig ging ik er van uit dat het eerder kon zijn en hadden we dinsdag en woensdag al geklust. Gister toen de steken linksonderin begonnen dus ook nog maar even......
Voel nu nog wel een beetje gerommel en had gistermiddag inderdaad opeens zeurende rugpijn. Nou ja we klussen van 't weekend nog wel eens voor het geval ik me vergis maar ik denk dat het wachten nu weer gaat beginnen. Zal zo eens kijken wanneer dan mijn NOD is als ik het naar voren verschuif.

Nicoleg: lekker he als je NOD's weer terug naar huis gaan. Heb je tenminste het gevoel dat je weer wat kan doen! Succes de komende weken....

Tijgetje: Ach ja pizza moet toch kunnen, de kids zullen het vast niet erg vinden? Hoe voel je je verder? Bijna NOD...SPANNEND

Lentekriebeltjes: Nu inderdaad maar hopen dat het je ei was en dat die wat later was. Zie je zo werkt de natuur soms toch ng met ons mee! Maar wat kan jij kletsen zeg.....super gezellig! Mijn zoekgeschiedenis zegt ook alleen maar zwanger..blablabla..Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat als er iemand op bezoek komt en die op de computer wil, hij onder zijn naam moet inloggen!

Bickeltje: Van harte welkom! Ben erg benieuwd hoe lang je nog kan wachten en of anders misschien je ongi gewoon laat komt! We horen het graag...

Noompje: Zo jij zal wel spierpijn hebben in je benen na al dat wandelen! Het gevoel wat je omschrijft zou ik inderdaad van denken dat het je ei is geweest...nu afwachten!

Zo ziet het er uit als ik mijn bruinverlies als ongeveer 1e dag ongi meetel. Dan zou het dus wel kunnen dat ik gister iets heb gevoeld.

Als ik echt bloedverlies aan hou dan word het dit en dan moeten we nog een paar dagen ons best doen! Ik ga voor de bovenste want die is lekker korter!

Nou meiden ik wens jullie een fijn weekend.

Wij hebben vanavond een bruiloft dus ik hoop dat ze een scherm hebben!

Tot snel

@B_M: tjee, dan ben je er al mooi vroeg bij...wij zitten met de kids tv te kijken...Tarzan! hahaha...zometeen maar es een bakje leut doen en ontbijten. Mooi dat t al zo opschiet in jullie nieuwe stulpje. Hoop dat alles vlekkeloos verloopt en dat je ook nog kan genieten van je vrije dagen. Met t andere geklus moet t haast wel goed zitten dunkt me hahaha...pff je mannetje zal wel blij zijn
Die Pizza ging er gister in als koek...ze vonden t idd niet erg. Vandaag maar weer s 'echt' koken dan.
Een bruiloft op deze dag?! pfff...ik hoop dat iedereen dan ook gewoon komt, want er zijn nog altijd van die mensen die in ene ziek zijn...dat zou niet leuk zijn voor t bruidspaar. Misschien hebben ze idd wel een scherm geregeld. Veel plezier iig!

@Nicoleg: na je eisprong, zo heb ik gelezen, gaat je temperatuur met 0.3 tot 0.5 graden omhoog. Dat blijft dan zo tot je de RD's krijgt. Als de temp dan hoger blijft, zou je zwanger kunnen zijn. Dit heb ik zelf via t internet gevonden. Dus nog ff in de gaten houden. Had zelf idd de afgelopen week (vorige week maandag m'n ei gehad) verhoging. Varieerde ook tussen de 0.3 en 0.5 graden. Gisteren had ik tussen de 0.1 en 0.3 verhoging. Misschien dat t nu toch weer voorbij is...zou jammer zijn, want dat betekent dan misschien ook dat ik toch de RD's op bezoek ga krijgen aankomende week. We wachten t weer af.

Zo eindelijk weer eens even tijd om rustig te forummen. De afgelopen dagen heel druk geweest, volgens mij heb ik dinsdag voor het laatst gereageerd. Verder niet veel nieuws te melden, ik wacht rustig mijn NOD af. Ik heb zelf het idee dat ik een dezer dagen heel erg ongesteld ga worden. Ik heb al een aantal dagen last van buikpijn en een soort van krampen in mijn buik. Volgens mij zijn het gewoon ongesteldheidsvoorweeen. Vanmiddag al wel vast een testje gekocht, mocht het nodig zijn. Ik heb me wel voorgenomen om pas te gaan testen als ik een paar dagen overtijd ga. A.s. donderdag ben ik ook nog eens jarig, dus hopelijk krijg ik een mooi cadeautje.

@ikke44: hoe is het met je ongi? Zijn je krampen al minder geworden??

@mariska0808: en alle voorbereidingen voor je bruiloft klaar? Geniet in ieder geval alvast van je vakantie en tot snel!

@amber27: hoe is het met jou? Voel je je al echt zwanger?

@marisa7: hoe staat het met je NOD? Hopelijk nog geen RD'tjes in zicht?

@bm: wat gezellig, verhuizen! We hebben het zelf 1x gedaan en wat een hel zeg. Hopelijk heb je alles al ingepakt en gaat de verhuizing voorspoedig.

@tijgetje13:vind je het wachten ook zo lang duren? Mijn gevoel zegt dat ik een dezer dagen echt heel erg ongesteld ga worden. Ik heb al vanaf donderdag lage rugpijn en krampen in mijn buik. Ik herken dit wel, maar normaal zet het dan ook wel binnen 1 dag door. Tot nu toe nog niks te zien, maar als ik toch ongesteld ga worden, mag het van mij heel snel gebeuren. Vorige ronde was ik 5 dagen te vroeg ongesteld, dus laat ze maar komen (liever niet, maar mijn gevoel zegt van wel). Inmiddels al wel een testje gekocht, you never know. Sta ik vanmiddag met man- en zoonlief in de rij bij de Hema, komen we natuurlijk een bekende tegen. Hopelijk heeft diegene het niet gezien, anders weet binnen nu en morgen het hele dorp het!

@lentekriebeltjes: een positieve ovulatietest betekent dus ook flink geklust??

@noompje80: manlief is inmiddels weer behoorlijk op de been. Zijn revalidatie verloopt voorspoedig, 3x in de week fysio en hij moet veel fietsen en lopen!! Komt dat mooi uit, kan hij mooi boodschapjes doen..... Verder heb ik gisteren ook mijn personeelsdag gehad, het solexrijden was errug leuk, maar niet goed voor mijn billen. Na anderhalf uur op zo'n ding met slechte vering, voelde ik mijn kont echt niet meer. 's Middags nog een leuke activiteit met zijn allen gehad (grote school, ongeveer 200 medewerkers) en als afsluiting lekker gegeten met zijn allen. Stiekem zijn dit soort dagen altijd wel vermoeiend, want om 19.00 was ik afgemat. Hopelijk heeft jouw geklus ook een positief resultaat.

@bickeltjes: van harte welkom bij ons clubje! En inmiddels toevallig al positief getest?

Nou, ik ga me weer klaar maken voor een enerverende voetbalwedstrijd! Hopelijk wordt het niet zo saai als vorige week, toen ben ik na de eerste helft mijn bedje in gedoken. Verder houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van mijn NOD.

@misspiggy: ben echt heel benieuwd. heb je echt t idee dat t de RD's zijn dan? ik heb ook al sinds vorig weekend ongiklachten tenminste niet t zelfde maar t lijkt er op. Normaal heb ik dat nooit zo lang van te voren. Meestal pas een dag of zo voor die tijd of op de dag zelf, maar zekers geen dikke week van te voren. Enerzijds heb ik wel een beetje hoop, maar anderszijds heb ik ook al meer gelezen hier dat we onszelf ook aardig voor de gek kunnen houden. ik wil al een dag of twee testen. Elke keer als ik moet plassen denk ik: 'zal ik?'. Maar doe t toch maar niet. Er is natuurlijk een kans dat m'n NOD niet exact maandag is maar bijv woensdag en dan test ik te vroeg...maar ja zijn er ook wel weer dames die wel eerder dan hun NOD testen en al zwanger testten...AAAARGH...zucht....ik moet hier ook mee ophouden maar das zo moeilijk. Weeeh...nou ja met een paar dagen zullen we t iig weten, ik denk dat ik dat maar gewoon moet gaan uitzitten. Sterkte met wachten meis...ga nu maar es klaarzitten voor Oranje...HUP HOLLAND !!!

Terug
Bovenaan