He meiden
Tijgertje Van harte meid, super!!!!!!! Strooi maar goed veel glitters naar ons hier......hahahaha.
Dus je bent uitgeteld in Maart. Mooie tijd, ga je het goede weer weer in. Lekker wandelen,heerlijk.
Ik hoop dat er veel zullen volgen, inclusief ik natuurlijk hahahahaha.
ga er heerlijk van genieten, en je blijft toch ook wel hier he???
Misspiggy, spannend voor je zeg, morgen je NOD. Hoop zo dat je snel positief kan testen!!!! Ik ga echt voor je duimen.
Fijn dat het alweer beter gaat met je man............krijg je weer een beetje rust!!!!
Nou nou nou, wat een wedstrijd gisteren zeg.........heb er absoluut niet minder om geslapen hoor, maar vond het echt een teleurstelling. Had echt goede hoop. Helaas we kunnen al het oranje weer in plastic zakken stoppen en opbergen voor het WK.
Hier alles rustig, het lange wachten is alweer even begonnen. Tja wat zal ik zeggen, duurt nog lang voor we wat meer duidelijkheid hebben.......zucht zucht!!!!!!
Proberen om er niet steeds aan te denken, maar blijft moeilijk.
Wel leuk om even te melden is, mijn beste vriendin is na 2,5 jaar eindelijk zwanger, via ivf. Ben helemaal blij voor haar!!!!!!
Amber hoe gaat het met je, heb je al even niet meer hier gezien!!! Hoe is het met je zus en je kleine nichtje?
Lentekriebels: Wat heb jij voor een beroep?? Zoals al meer dames schreven, jij schrijft zo leuk, humoristisch en makkelijk.
Helemaal geweldig om jou stukjes te lezen, jij moet echt iets met je verborgen talent gaan doen hoor........hahahahaha
Volgens mij ben je echt een sociaal gezellige meid!!!!!!!
Ik vind jullie allemaal erg gezellig hoor, begrijp me niet verkeerd, maar jullie zullen het vast met me eens zijn, lentekriebels kan leuk schrijven toch!!!!!!!
Nou ga weer even een stukje voetbal kijken, kom straks weer even koekeloeren.
Ohja even over het wadlopen, ik vond het echt helemaal geweldig en ik heb echt geen spierpijn gehad.
Goede conditie van deze sportieve meid ahm ahm hahahahahah
meiden heel veel succes met klussen en wachten, ik duim voor jullie.
Voor de zwangere onder ons stooien met GLITERSSSSSSSSSSS.
Doeggie
xxxx