Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

@kimmie Thanx! Dacht t ook maarja wist het niet zeker
@anoniem welcome to the club!
@mommiemerel ook bij mij merk ik weer wat wisseling in de klachten: vaker zwaarder gevoel in de buik, weer wat meer steekjes/krampjes en honger. Ik zie het alleen maar als een positief teken dat ons kleintje goed groeit ❤️
Ja mannen, ze zien maar af met ons haha. Die van mij heeft wel een heel lief gebaar gemaakt. De schat heeft op de deur wat straks de kinderkamer wordt heeft hij een bordje gehangen met de bijnaam (lees kruimeltje) gehangen en heel lief al de kleertjes opgehangen aan een kapstok ❤️ Vond het zo lief, dacht dit wil ik delen met jullie ?
 
Oooo! Wat lief Grada!!!!!
 
ik ben vandaag jarig en ik ga vandaag voor het eerst mijn familie onder ogen zien met ons grote geheim! Ojeej, ik ben benieuwd hoe ik het geheim ga houden??.
tips?
 
groetjes
 
Wat leuk grada!!! Zit ik weer te snuffen bij t lezen van je bericht haha
Fabienne tsjah wij hebben het meteen gezegd ik ben zoooo slecht in geheimen haha en als t wel misgaat horen ze het ook... dus geen tip
 
 
@fabienne fijne verjaardag! Tip: probeer gewoon normaal te doen. Is lastig ik weet het maar dat is wat ik afgelopen weekend heb gedaan en komend weekend ga doen (heb 2 verjaardagen binnen 1 week dus ook een lekkere uitdaging)
@iris ook ik hield het niet droog toen ik deze verrassing zag. Dus weet wat je doormaakt ❤️
 
@Fabienne en geniet gewoon lekker van je verjaardag. Zover ik weet heeft bij mij nog niemand iets door. Ik hoop dat dit een geruststelling voor je is
 
Fabienne gefeliciteerd! En anoniem ook gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Vanavond komen m'n ouders en broer bbqen en ik zou het zo graag willen vertellen. Voor m'n man maak het niet uit, hij vind alleen wel dat als we het mijn ouders vertellen we het ook van de week nog tegen zijn ouders moeten vertellen maar dat vind ik niet meer dan logisch. 
Nu hebben we volgende week donderdag de echo en komen vrijdagavond m'n ouders op visite. Met het idee dat we het dan zouden vertellen. Me broer kan er dan niet bij zijn dus leek het me leuker om vanavond te vertellen. 
Ik ben natuurlijk nog helemaal nog niet zeker van dat alles wel goed is. Moet ik het ze dan wel vertellen of toch wachten op meer zekerheid. Zou het zo erg vinden om Ze verdriet te doen door te vertellen dat het niet goed is. 
 
Dat gevoel van een gat in de lucht springen herken ik wel.
Goh wat grappig ik ben ook 6 weken en 1 dag haha' maar ik sta ook te springen om het te vertellen.
Ze zeggen dat je met 12 weken het beste kan vertellen' idan is de kans op een miskraam eigen weg.
dus tot die tijd even lekker alleen zwanger zijn met mijn man' ook wel leuk toch.
Zijn er trouwens ook vrouwen die merken' dat hun man ineens zin heeft in vreemde dingen met eten ?
Heeft hij eigenlijk last van sinds ik zelf zwanger ben.
 
Dat gevoel van een gat in de lucht springen herken ik wel.
Goh wat grappig ik ben ook 6 weken en 1 dag haha' maar ik sta ook te springen om het te vertellen.
Ze zeggen dat je met 12 weken het beste kan vertellen' idan is de kans op een miskraam eigen weg.
dus tot die tijd even lekker alleen zwanger zijn met mijn man' ook wel leuk toch.
Zijn er trouwens ook vrouwen die merken' dat hun man ineens zin heeft in vreemde dingen met eten ?
Heeft hij eigenlijk last van sinds ik zelf zwanger ben.
 
Terug
Bovenaan