Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

anne bij mij was het de vorige x mis gelopen en toen zei mn vriend tegen zn ouders nou we hadden het beter nog niet kunnen zeggen en toen zei mn schoonmoeder nee we zijn jullie ouders in goede en slechte tijden en zo is het natuurlijk ook! ik vond het juist heel fijn dat hun en mijn ouders het wisten want als het misgaat wil je er toch over praten!
 
Ik zou het wel gewoon vertellen. Je schrijft dat je dat fijn lijkt. En als het misgaat is het heel fijn om het ook gewoon te delen. Tuurlijk zouden zij het dan heel verdrietig vinden, maar jij ook denk ik en dan zou je alle troost kunnen gebruiken. En het is zo heerlijk nieuws om te delen. 
Vroeger werd gewacht tot twaalf weken, omdat je geen echo had en dan pas het hartje kon horen met zo'n houten toeter. Als het een miskraam was werd het gezien als falen van de vrouw. Dat is nu natuurlijk niet meer zo
 
hoe is het met jullie buikjes? zoals mijn vriend het zegt door de interne verbouwing (hihi) heb ik echt een enorm opgezette buik! heb vandaag een positiebroek gekocht :) had er nog 1 van de vorige x die kocht ik toen bij 9 week maar ik zit nu in mn 7e/8e week en loop al een tijdje met de broek die ik toen had gekocht en heb hierdoor veel minder steekjes enz in mn buik omdat het alle ruimte heeft.
maar vind het zo eigenaardig dat dit ook echt al zo opgezet is! beebje zit nog maar zo laag ja ... 
 
@iris gelukkig heb ik wat ruimere broeken want ik merk dat mijn riem al losser moet en soms als ik rust op bed moet ik mijn broek losmaken vanwege de druk. Dus ik herken het wel, dus na de eerste echo maar gaan shoppen denk ik ?
 
Ik zou het gewoon vertellen als je dat een fijn en leuk idee vindt!
wij hebben het ook al verteld, meer omdat iedereen met vakantie gaat en tegen de tijd dat iedereen terug is ben ik al bijna 11 weken, vond ik te lang duren! En zeker om met mn ouders te delen, je wil het toch kwijt!! 
 
Ik heb de echo 11 september bij 7.5 week! Ben erg benieuwd hoor!!
verder op t moment erg last van spontane verkoudheid en erg moe, verder nog geen klachten, jullie??
 
 
liefss 
 
Ook ik heb enorm veel last van een opgezette buik. Voornamelijk na het eten. 
Misselijkheid valt erg mee, maar hoofdpijn? Ppff, gelukkig gaat dat na een uurtje weer weg.
wel ben ik veel moe, ik probeer hier ook aan toe te geven.
 
Gister onze ouders het verteld. We hadden een groot stuk chocolade met erop zwanger. Mijn vader sprong gelijk op. Mijn stiefmoeder die van singapore is en slecht nederlands kan lezen zei nog, ow heerlijk een stuk chocolade. Ze vroeg aan mijn vader wat erop stond, toen hij het zei viel het kwartje nog niet helemaal hahah. Maar ze was echt super blij.
Ik heb geen contact met mijn biologische moeder, maar mijn stiefmoeder heeft die plaats helemaal vervult. Dus is het ook heel speciaa voor haar dat ze oma word.
Mijn schoonmoeder was er stil val haha.
mijn man is enigskind, maar ik heb een zusje die zelf ook een zoontje heeft. Hij is mijn petekindje en ik had hem in zijn oor gefluisterd dat hij moest vertellen dat tantie een baby in de buik heeft. Mijn zusje sprong zowat uit elkaar van blijdschap.
Mijn petekindje is nu al super lief voor de kleine beeb. Hij gaf zelfs al een kusje op mijn buik.. *smelt!! 
 
Hebben jullie het ook al aan iemand verteld? 
 
Hoi allemaal! Mag ik me hier ook bij voegen? ? wij hadden vorige week ook een positieve test in handen! Super blij mee, was vrij snel raak (tweede serieuze poging). Als het goed is ben ik 29 april uitgerekend. ❤️ 
We hebben het nog tegen niemand verteld, vind het ook nog wel even leuk dat het ons geheim is haha! Denk dat we het na ons 1e bezoek aan de verloskundige gaan vertellen. 
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! 
 
 
Terug
Bovenaan