Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Ik krijg ook een april baby'tje.
Maandag de 28ste krijg ik een echo' ben 18 april uitgerekend.
Wel grappig' mijn man is van 6 april' ik van 10 april en mijn oudste van 24 april.
Aangezien geen van mijn kinderen op de uitgetelde datums geboren zijn' en het 2 weken voor en 2 weken na mag ben ik wel benieuwd welke dag mijn beebje kiest om geboren te worden.
Ik hoop stiekem niet op de verjaardag van een van ons hihi.
 
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's to be!!
ik heb nog steeds nergens last van. Alleen m'n borsten die zijn wat gevoelig op mijn buik liggen is bijv niet fijn en bij de trap op en af voel ik het ook goed. Ik heb ook het idee dat ze al wat zijn gegroeid. Dus dat belooft wat als ze als maar blijven groeien ? 
spannend he gabrielle...ik heb nu over precies een week de eerste echo.
als ik het goed leesis dit jou derde kindje? Ben je dan ook minder zenuwachtig omdat je er miss alle vertrouwen erin heb doordat je al 2 kindjes heb of blijft het iedere x weer spannen? 
 
 
Oohh nog een april baby forum ? 
ik meld me ook ! Ik ben 9 April uitgerekend van mijn eerste. (Als alles goed gaat natuurlijk ?) 
ik ben er ontzettend ziek van en goed moe, heb een eigen bedrijf dus moet ten alle tijden gewoon door. Af en toe best lastig als je kokhalzend bij een klant staat ? 
 
Ik ben vandaag begonnen met oud bloed verliezen?. Zo niet leuk. Verloskundige zegt dat ik het een paar dagen moet aankijken. Anders volgende week de echo. 6+3 nu...zo spannend. Ik ben zo onzeker nu. 50% kans dat het mis is:(....
ik hoop zo op de 50% niets aan de hand..
 
spannend...
 
En Fabienne weet jij al iets meer? Ik hoop voor je dat alles nog goed is.
gabriella veel succes vandaag bij de echo. Laat je ons weten hoe het was? 
Wel jammer dat er nog zo weinig gereageerd word in dit forum.
 
 
anne ik vind het ook jammer dat het forum zo stilletjes is geworden! ik heb vrijdag mn 2e echo spannend!!! hoop dat alles nog goed zit en ukje nog lekker groeit
 
Fabienne, veel sterkte! Probeer hoop te houden zolang je geen krampen hebt kan het meevallen!
 
En Iris beetje jaloers hoor haha ik mag pas volgende week vrijdag? duurt lang.... Haha
Ik ga vanmiddag op mn werk zeggen dat ik eerder weg moet ivm doktersafspraken. Ik hoop dat ze niet verder gaan vragen. Ik wil het namelijk aan mn leidinggevenden nog niet vertellen. Vorige keer was er heen hartactiviteit te zien bij de 8 weken echo dus wil eerst deze echo afwachten voordat ik iets wil zeggen.
 
Ik dacht dat ik het niet zeggen erg moeilijk zou vinden, maar merk sinds de vorige leer dat ik er wel voorzichtiger mee ben geworden. Gelukkig kan ik er wel met mn ouders en schoonouders over babbelen.? 
 
Terug
Bovenaan