Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Kun je trouwens iets van meldingen aanzetten voor deze topic? Nu kijk ik erg vaak, maar is soms ook fijn als je meldingen kunt ontvangen? Weet iemand dit?
 
Wat doen jullie trouwens allemaal voor werk?
Zelf ben ik fulltime kleuterleerkracht ?
 
 
Kimmie wat naar geen hartactiviteit! K  ben ook stikzenuwachtig of alles nog goed is... hartje klopte met 6.5 week wel maar ja geen idee hoe t daar binnen gaat haha merkte je toen ook iets?
Ik ben ook voorzichter hoor na de mk je bent wat afwachtender!
Ik werk op kantoor bij bedrijf van mn ouders
 
Toch spannend he die echo's ik heb aanstaande donderdag de eerste en kijk er wel naar uit maar probeer wel realistisch te blijven dat het miss ook wel foute boel is. Vind ik wel lastig want in m'n gedachten ben ik al bezig met het kamertje enzo indelen.
ik werk in de gehandicaptenzorg en zodra ik het bekent maak moet van m'n de woning ivm met agressie.vind ik wel moeilijk want weet niet of ik het daar wel zo naar me ga hebben mja het risico lopen dat ik aan wor gevallen of een klap krijgen dat gaan we zeker niet doen
fabienne heb je trouwens al gebeld naar de vk die van mij heeft meteen gezegd dat mocht ik bloed verliezen ik moet bellen want dan mag ik eerder langs komen
 
Ik had wel gebeld, maar ze heeft het nu niet gehad over eerder langskomen. Ik zit nu ook in Zuid frankrijk, dus het wordt wel laatig. Maar volgende week maandag zou fijn zijn als ik dan de echo mag krijgen. Ik bloed nog steeds en ik ben best verdrietig ervan. 
Ik hoop zo dat het goed is. Ik heb geen zwangerschapsverschijnselen maar ook nog geen krampen. T maakt me zo onzeker. 
Ik hoop zo dat het goed zit...
 
Wat heftig Fabienne. Hopelijk zit je inderdaad bij de goede vijftig procent!
Van mijn kant wat stiller, omdat ik me erg ziek voelt telkens. Ik studeer trouwens, werkveld is jeugdzorg. Wat ook niet meehelpt is dat dit forum geen handig overzicht biedt van topics waar je op gereageerd hebt. Morgen eersre who. Erg zenuwachtig!
 
 
Wat fijn Lovis!
wij zijn gister teruggekomen van vakantie?
Ik mag 9 sept voor een tweede echo! Voel me niet zwanger, maar wel heel misselijk?
ik had 2 jaar geleden een whatsappgroep met de mama's. Daar werd meer en sneller gereageerd.
misschien een idee?
 
Terug
Bovenaan