Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Super lovis! Een goed begin! Hoeveel week was je volgens de echo?
Ik nu sinds gister snottie verkouden :-( had al zo weinig energie dus niet zo happy mee....
Vk belde ze had per ongeluk dubbele afspraak gemaakt voor echo vrijdag dus mag nu rond 1 ipv half 3 jeej! Haha nog fijner direct na de middag...
 
Ik was acht weken! Termijnecho bij 11+3. Ik wil niet in een appgroep, vindt het wel fijn dat je hier gewoon op je eigen tijd kan kijken. Miranda, ik voel me behalve misselijk ook niet zwanger hahaha. Wat fijn Iris, iets eerder, is weer wat minder lang wachten! Man wat was ik zenuwachtig. Achteraf gezien was ik zo gespannen bij de echo dat ik niet zo relaxed en verwonderd was als mijn vriend. Nog meer mensen deze week de echo, behalve Anne? Fabiënne, wanneer ben jij weer in NL?
 
Ik ben zondag weer in Nederland. Had vandaag gebeld naar de verloskundige, maar ze raad het af om eerder een echo te doen. Dus ik moet nog in deze stress zitten tot 11 september. Gelukkig nog steeds geen buikkrampen en het is nog steeds oud bloed, misschien zelfs al wat minder. Ik hoop het. 
Fijn dat jullie al bijna voor echo mogen of zijn geweest. 
Ik heb nog gen enkel zwangersschapssymptoom, dat baart mij ook zorgen... we gaan het zien. De test die ik vandaag deed was nog wel positief, daar vertrouw ik op:)
 
Hallo allemaal,
toch maar over gegaan op dit topic.
Wij zijn 13 april uitgerekend, dit is onze 2e zwangerschap na heel lang proberen en helaas ook de hele medische molen. Vorig jaar was ik eindelijk zwanger maar tijdens de 1e echo bleek het kindje minder ver te zijn dan de bedoeling was en werd er keihard gezegd, dit gaat een miskraam worden. Week erop weer geweest en het kindje was nog niet gegroeid waardoor we moesten wachten tot de miskraam zelf zou doorzetten, dit gebeurde niet waardoor ik medicijnen kreeg om het op te wekken. Normaal gesproken krijg je 2x medicijnen, bij mij hebben ze het langer geprobeerd maar moest het uiteindelijk een curretage worden.
Daarna moet je weer een jaar wachten voor je opnieuw behandeld kan/mag worden,  aar gelukkig had ik begin augustus een positieve test. Ik had donderdag al het gevoel dat het beste wel eens raak kon zijn maar heb mij kunnen inhouden tot zondag. Ondanks vrijdag mijn nod was.
Toen kwam de tweestrijd, aan de ene kant erg blij maar aan de andere kant maak ik mij veel zorgen of het wel goed gaat.
Maandag hebben we de 2e echo gehad en dat zag er net als de 1e echo goed uit. Toen kon ik pas echt goed gaan genieten, tot gisteravond.
Vanuit het niets kreeg ik behoorlijke krampen in mijn buik. Zweet brak mij letterlijk uit, zweetdruppels stonden gewoon op mijn voorhoofd en armen. Ik werd duizelig en erg misselijk. Dit heeft al met al een halfuur geduurd maar ik wist niet hoe ik het had. Mijn man op het werk gebeld, dit kwam gelukkig meteen naar huis toe. Huisarts verwees mij door naar het ziekenhuis en het ziekenhuis gaf aan dat het een voorteken kon zijn van een miskraam, dan zou ik die avond/nacht bloedingen gaan krijgen, of dat het mijn darmen konden zijn. Ik heb 6 jaar geleden een ontsteking aan mijn darm gehad waar ik nog regelmatig last van heb.
Het hoeft dus niets te betekenen maar je snapt het al, ik maak mij nu natuurlijk zorgen.
Gelukkig is het verder afgezakt en heb ik nu alleen nog de standaard pijn in mijn buik en misselijkheid. Ook geen bloedingen gehad, maar we moeten maar weer afwachten. Niet mijn sterkste punt haha.
Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt?
Nog even een andere vraag. Wie is de beheerder van dit topic. Wellicht leuk om een overzichtje te maken, wie wanneer is uitgerekend?
Groetjessss
 
ik vind het ook wel zo relaxed dat je gewoon op het forum kan wanneer je zin hebt! en niet meldingen krijgt zoals in een app groep.
lovis dat had ik ook hoor pas later toen ik de echo meehad en aan de ouders kon laten zien voelde ik me blij en was de spanning minder! maar nu de volgende echo er aan komt is die spanning er weer net zo hard haha
 
fabienne fijn dat het minderlijkt te worden! en jammer dat je niet eerder echo mag hoeveel week ben je nu dan? ik had dus 2 week terug echo en was toen 6.5/7 week volgens de echo! en toen was het hartje al te zien maar moest toen wel een inwendige echo maar dat maakte mij niet uit
 
jeetje brit! wat een stress! fijn dat je je nu beter voelt en alles nog goed zit maar kan me voor stellen dat de paniek even toesloeg! het is en blijft spannend allemaal
 
Ik heb vanmiddag de echo. Ben nog niet heel zenuwachtig wel gezonde spanning.
en uitgerekend vandaag een wat gevoelige onderbuik maar dit zit tussen m'n oren denk ik. :)
sinds ik het tegen m'n ouders heb verteld ben ik veel minder gespannen omdat ik het nu kan delen. Want iedere x als ik me ouders zie gaat het er natuurlijk over. 
Nu heb ik een vraag doen ze eerst de echo en daarna pas het intake gesprek? Want ik dacht stel dat het nou niet goed is dan is z'n intake toch ook niet nodig. 
 
Terug
Bovenaan