Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Anne klopt je mag zsm op het echo bankje liggen haha anders gaat het gesprek ook langs je heen! Succes duim voor je
Morgen mag ik weer voor de 2e echo pff vind het wel heul spannend!!
 
 
Spannend voor iedereen weer!
wij hebben het vorige week aan ouders/schoonouders en zussen verteld! Erg leuk allemaal!
volgende week vrijdag de eerste echo, ben dan 7.5 week zwanger! Ik kijk er erg naar uit, als alles goed is hoef ik daarna gelukkig mijn mond niet meer te houden haha!
merk wel al dat mn buik een beetje groeit dus gaat hard!
 
sinds gisteren ook smorgens wat misselijk.... jippiee!! (Ahum) maar alles voor de kleine.
 
wanneer vertelden jullie op het werk en in het algemeen wanneer je zwanger bent?
 
liefs m
 
Wij hebben een hele mooie echo gehad ❤ 
via m'n buik was er niks te zien. Maar toen ze inwendig ging zagen we vrijwel meteen een kindje met een mooi kloppend hartje. 
Liefde op het eerste gezicht? 
ik heb het op m'n werk nog niet verteld, ik ben 7+1 weken en heb over 2 weken 3 weken vakantie. Dus zit te twijfelen of ik het voor of na m'n vakantie vertel. 
 
Anne super! Ik zou het na je vakantie vertellen ben je mooi de 12 week in!
Ik ga het als de echo goed is aan mn collega's vertellen denk dat 1 al een vermoeden heeft hij wist van mijn mk omdat ik gelijk met zijn vrouw opliep en nu vraagt ie steeds of k koffie wil haha en k steeds nee bedankt dus denk dat ie t dan wel door heeft... haha ben wel benieuwd naar de reacties! Nou eerst de echo maar morgen...
 
Fijn om te lezen die positieve echo's.
Wij zijn vorige week in het zh geweest en gister vk tot nu toe ziet het er super uit.Volgende week weer zh en week erop vk en hoop dan dat de spanning wat gezakt is. 
Beginnen jullie ook al een buikje te krijgen? Ik vind het zo lastig om te verbergen. 
Zijn er nog meer moeders hier die kids hebben met weinig leeftijdsverschil?
J
 
 
Jaa ik twijfel ook een beetje, ik heb volgende week vrijdag de echo, ben dan 7.5 week...
die week erna ga ik met vakantie, maar voel me elke x niet super en krijg al beetje een buikje, dus misschien vertel ik het ook wel gewoon voor de vakantie.
als de echo goed is ntl!
+ dan kan ik legaal babywinkels in zonder onrustig rond te kijken haha!
 
Gebruiker: ik heb nog geen buikje wel eind van de dag flink opgezette buik. Als ik een strakke briek draag heb ik wel last van steekjes in m'n onderbuik dus ik draag bijna nooit meer. 
Wij zijn gister ook meteen na de echo naar de prenatal gegaan. 
Lig nu wel flink na te denken of we de combinatie test op nipt gaan laten doen. M'n man wil het liefste alles uitsluiten en dus de nipt test doen. Ik wil natuurlijk ook te horen krijgen dat we gezind kindje zouden krijgen maar stel dat er een verhoogd risico is wat dan? Ik vind het best lastig. Maar als er een verhoogd risico zou zijn en we zouden besluiten het kindje te houden dan is er bij de bevalling en daarna wel meteen de juiste zorg dus daar valt ook wel weer wat voor te zeggen natuurlijk. 
 
ik vind het ook moeilijk om te kiezen nipt of combinatie test en wij zouden wel de zwangerschap afbreken als het die enge trisomie heeft waarbij het niet levensvatbaar is dat vinden wij onmenselijk om de zwangerschap uit te dragen dan voor zowel onzelf als het kindje
maarjah ... welke kies je dan pfff
 
Terug
Bovenaan