Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

@Brit ik heb pds en ken de buikkrampen dan ook. Zeker deze week is dit flink verergert en de eerste keer schrok ik me ook kapot. Gelukkig gaat het verder wel zijn gangetje gelukkig.
 
@Gebruiker 823153 pok ik heb het idee dat mijn buik groeit (en dat niet alleen, ook mijn voorgevel...) Dus alvast wat aan het rondneuzen voor kleding die ik straks na eerste echo (6-9) EINDELIJK kan kopen! ?
@anoniemenn herken het, die misselijkheid in de ochtend. Kan soms nauwelijks iets eten. Toch probeer ik het wel te doen en verdeeld over de dag kleine beetjes te eten om dit zo veel mogelijk te voorkomen. Ook eet ik praktisch altijd na het eten pepermuntjes, werkt echt PERFECT! Hoop dat jij ook iets vindt wat helpt.
 
 
 
 Hallo allemaal, 
Ik sluit me aan hier. Wij verwachten ons tweede kindje rond 26 april volgens eigen berekening. Over 2 weekjes de eerste afspraak bij de verloskundige met echo.
Net zoals bij de eerste zwangerschap tot nu toe nergens last van, ben benieuwd hoe het in de toekomst zal gaan.
Gr, A
 
Wat fijn iris dat alles goed was. Dan ben je nu hopelijk gerustgesteld.
gefeliciteerd anoniemA! Fijn dat je je goed voelt. Hoe oud is jullie eerste kindje? 
 
Ja zeker dat geeft zoveel meer vertrouwen vk zei ook nu 2 goede echos gehad en is de kans nog maar 2% dat het misloopt dus ik ga nu gewoon llkr genieten
 
Wat is er veel geschreven weer!
Fijn van de goede echo's! 
Ik ben beheerder, althans, ik startte dit topic. Maar het openingsbericht kan niet meer gewijzigd worden dus er kan lastig een lijstje gemaakt worden lijkt me?
Mijn buik groeit ook, ik heb een aantal broeken alvast opgeruimd.. ook al wat zwangerschapsbroeken. Gekregen. Wij hebben het al aan iedereen verteld, zijn ruim acht weken nu. We gaan geen prenatale onderzoeken doen, alleen 20-wekenecho. 
 
Eerste kindje is nu bijna 1, rond de uitgerekende datum 19,5 maand. Best verrassend hoeveel mensen het al hebben verteld, hoe hebben jullie het verteld? En de mensen die het nog niet hebben verteld, hebben jullie al een idee hoe?
 
Gr, A
 
Ah leuk! Lijkt mij ook leuk als je kindjes niet zoveel schillen, maar eerst maar eens afwachten hoe het met 1 is ?
bij mij ouders had ik zelf cakejes gemaakt met glazuur daar bovenop en dan had ik roze en blauwe voetjes en muisjes daarop gedaan. Ik had midden op tafel gezet met een theedoek erover heen en aan m'n moeder gevraagd of ze de doek eraf wilde pakken. Bij m'n schoonouders hebben we een echo gegeven. 
Over 2 weken komen m'n vriendinnen bij mij thuis wat drinken en dat hang ik wat roze en blauwe balonnen op.
op m'n werk vertel ik het pas na m'n vakantie dat is de eerste week van oktober en ben dan 12-13 weken. En dan ga ik het ook op Facebook zetten.
 
Terug
Bovenaan