Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Wij hadden een bosje bloemen gegeven met erin sokjes en een speentje erin verstopt :) aan onze ouders alleen dat werd mk dus nu hebben we t gewoon gezegd 
 
@grada ik heb idd ook pds. Wat doe jij er tegen? De een zegt dat het na 16 weken minder wordt, van een ander hoor ik dat het de hele zwangerschap heeft geduurd.
ik ga met alle liefde deze pijn etc door als we dan een gezond kindje krijgen, maar als er iets aan gedaan kan worden dan uiteraard graag :)
vanuit de verloskundige krijg ik te horen, jemoet erachter komen wat wel en niet goedvalt...
 
@lovis bij het vorige topic werd dit in een nieuw bericht gezet en werd dit steeds aangevuld als er een nieuw iemand zich aanmeldde. Zo kun je precies zien wie ongeveer gelijk zijn uitgerekend en dat is straks in april ook erg leuk om te zien wie als 1e bevalt etc.
 
Wat fijn van de goede echo's dames!
Zelf hebben wij het alleen aan onze ouders en broer/zus verteld. Hoop dat het na de 1e echo bij mij wat meer gaat leven. 
Ik merk dat ik mijzelf onbewust in bescherming aan het nemen ben n.a.v. de miskraam vorige keer. Ik heb over 6 dagen eindelijk de 8 weken echo en hopen (ga er nu stiekem wel vanuit) op een mooie echo dit keer! Voor nu heb ik een dubbel gevoel. En kan het niet zo goed omschrijven en dat is raar.... Ik voel geen angst in tegenstelling tot de vorige keer (dat er iets mis kon gaan en dus ook zo was) maar ben denk ik gewoon bang/nieuwsgierig/ongeduldig/onbeschrijfelijk? Herkent iemand dit?
Na de 8 wekenecho ga ik het mn beste vriendinnen vertellen door te zwaaien met de foto's haha bij onze ouders deden we het deze keer met dubbelzinnige opmerkingen ??  en liet ik mn vader uit mn tas een zakje pakken met daarin 4 testen zichtbaar haha
Leuk en fijn om jullie ervaringen te lezen en elkaar tips te geven of gewoon blij voor elkaar zijn? 
 
Kimmie dat gevoel herken ik vorige x had ik vanaf tbegin al angst en gevoel van allemaal nog maar eens zien etc en toen was het idd niet goed
Nu meer van je weet dat het goed is maar je hebt ook gevoel van je kanhet niet zeker weten maar die echte angst voel je niet en idd nu al 2 mooie echos verder durf ik voorzichtig er in te vertrouwen!!
Eeeeuuuhm hoe is het bij jullie met de bedpret? Ik kan het niet opbrengen zooo moe ga ook steeds eerder slapen als manlief dus er gebeurt eigenlijk niets best een overgang na al dat proberen zwanger te worden... 
 
Brit, bedoel je een nieuw bericht in dit topic? Je kunt die ook niet aanpassen na een tijdje. Kan alleen binnen bepaald tijdsbestek. Dus snap je niet helemaal. Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om een tabel alleen bij te moeten houden. Het handigst is dan als iedereen zelf zijn gegevens aan zou kunnen passen, maar volgens mij is dat op dit forum onmogelijk.

Seks hebben we hier ook niet. Gewoon geen zin in. Vriend vind het prima, praten er wel over. Inderdaad een overgang.

Spannend de acht weken echo Kimmie. Fijn dat je je niet zo onzeker voelt!

 
 
Ja Iris wat jij zegt klopt inderdaad!!!
Ennuh... bedpret... Wat is dat???
Ik merk dat ik er zelf nu niet zoveel voor voel op dit moment. Ook omdat ik erg moe ben, maar ook totaal niet opgewonden ben?
Ik (Nou Ja zeg maar we) hopen dat dit zodra er meer zekerheid is wel veranderd?
 
Hier is ons seksleven ook beneden vriespunt sinds ik zwanger ben! 
Ik heb er ook echt totaal geen zin in. Zal vast wel weer terug komen. 
Manlief vind het ook niet vervelend hij vond om te dag ook wel beetje to much Haha dus nu even een adempauze! 
 
 
Hahaha oke gelukkig dan ligt het echt aan de hormonen en niet aan mij hahaha
Ja mn vriend vind het wel jammer maar ach komt hopenlijk wel weer hij ziet ook wel dat ik echt moeeee ben en er geen zin in heb dus wij hebben er ook wel ff over gepraat zal wel beter worden! 
 
Terug
Bovenaan