Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Ik heb toch een echo gehad. Bloedverlies lijkt een innestelingsbloeding te zijn geweest. Blijk korter zwanger, nu 5+5. Dus eigenlijk hoor ik niet meer in deze groep want ik ben rond 2 mei uitgerekend. Bijna 2 weken korter zwanger dan ik dacht. Hopelijk is en blijft het goed gaan. Spannend! Echo van volgende week wordt 2 weken verplaatst. 
 
Ik heb een cyclus van 28 dagen, maar ik voel mijn eisprong altijd rond dag 24, terwijl de standaarden zeggen dat die gemiddeld op dag 14 plaatsvind. Dus dat kan wel kloppen. Ik heb de echo met spoed in het ziekenhuis gehad, omdat ik gisteravond een epileptische aanval heb gehad voor de 2e keer in mijn leven en met medicatie moet gaan starten. Dat is dan het voordeel van iets rots. Het hartje heb ik niet gezien, maar de gyneacoloog zei dat ze een keer iets zag bewegen. Maar het vruchtje is een paar milimeter. Over 2 weken weer een echo. Dus nu maar nog langer wachten met vertellen....spannend!!
 
Wat fijn Fabienne dan is er in ieder geval een hoop onzekerheid weg. 
Wel heftig dat er op deze manier achter ben moeten komen. Ik hoop dat je jd al wat beter voelt na die toeval.
wij zijn er zo goed als zeker van dat we nipt gaan laten doen. Vind het wel spannend, maar wil het het liefste maar gewoon uitgesloten hebben. 
Ik zou trouwens zo graag willen weten wat het word maar mijn man niet. Hopelijk veranderd hij nog ?
 
Nou onze vk zei dat je bij de combinatietest een uitslag krijg van 1 op zoveel procent. Maar ik denk dan stel dat dat ik de uitslag krijg 1 op 200 dat vind ik niet geruststellend. En bij de nipt krijg je voor 99,9% zekerheid of het wel of niet goed is. En mocht je de combinatietest doen en ze vinden een afwijkingtje dan doen ze als nog de nipt. Dus vandaar dat wij voor de nipt zouden gaan dan weten we het meteen met 99,9% 
 
Terug
Bovenaan