Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Hallo!
Hier ook in April uitgerekend, 9 april waarschijnlijk. Spannend hè allemaal. Ik vind het nog erg onwerkelijk. Volgende week vrijdag de echo, kan niet wachten! :)
liefs!
 
Gezellig een forum voor aprilbaby's en geen Facebook!
Ik doe graag mee!
Vandaag eerste echo gehad. Ben morgen 7 weken (ongeveer). Fijn om goede echo te hebben! 3 maanden geleden miskraam gehad met 7 weken. En nu alweer zwanger!
Ik ben 35 (36 als de kleine geboren wordt) en heb al een heerlijk zoontje van bijna 1,5 jaar. En we gaan in december verhuizen. Best spannend om te verhuizen terwijl ik zwanger ben. Want ik ga niets tillen vanwege bekkenklachten. 
Ik las al iets over nipt en combinatie test. Mijn VK zegt dat ik kan kiezen. Als combinatie niet goed dan alsnog nipt. Maar misschien is het overal anders. Ik denk dat wij voor nipt gaan.
Verder voel ik me extreem misselijk zonder overgeven. Met medicatie gaat het wat beter. Helaas hierdoor wel op werk al moeten vertellen.
Ik ga de komende tijd alle berichten maar eens teruglezen!
 
Ik heb waarachijnlijk een miskraam gehad. Heftig bloedverlies, krampen en een minder goede echo dan een paar dagen geleden. Volgende week nog een echo om het te bevestigen. Ik ben niet meer zo in de stemming om actief te zijn in deze groep. Sorry. Ik wens jullie goede zwangerschap! Mooie tijd en ik hoop volgende week toch nog weer aan te sluiten, maar de kans is klein met al deze verschijnselen. 
Succes allemaal!!
 
liefs, fabienne
 
Fabienne sterkte de komende tijd!
Hoe is het verder met julĺie? Zijn jullie ook zo benieuwd wat het word? Of willen jullie dit niet weten en word het bij de geboorte een verassing??
Wij willen het wel graag weten tzt... donderdag avond intake gesprek en de termijnecho spannend! Hopenlijk is ukje dan weer mooi gegroeit :)
 
Sterkte Fabienne! 
Mijn avondeten de afgelopen tijd: andijviestamppot ?
is het enige wat binnen blijft...
gister termijnecho gehad en ik ben nu 11 weken?
1 april uitgerekend! Spannend allemaal!
wij willen wel het geslacht weten!
hoe gaat het met iedereen?
 
Wij willen het geslacht niet weten. Doen ook geen nipt. Alleen twintig weken SEO. Met nipt en uitslag dat er niets is, heb je alsnog een (kleine) kans dat het kindje een beperking heeft. Op onderzoekvanmijnongeborenkind.nl staat veel betrouwbare informatie. Hier gaat het goed. Momenteel erg druk met werk en zenuwachtig voor de termijnecho over twee weken.
Ik ben de laatste tijd ook gek op andijvie hahaha.
Fabiënne. Wat heftig. Heel veel sterkte! 
 
Rosa, welkom. Waarom zou je dan eerst de combinatietest doen? Op de website die ik noem staat ook een vergelijking van de twee. Ik was ook ontzettend misselijk tot acht weken ongeveer. Hopelijk wordt het snel minder.
Anne, volgens mij wordt er een invasief onderzoek edaan dan, geen nipt dus maar bv vruchtwaterpunctie.
 
Ik ben weer terug van weg geweest!
Aah nee, sterkte Fabienne ?
ik heb net mijn termijn echo gehad en ben precies 11 weken!
3 april uitgerekend!
zag er nu echt uit als een heel klein mini mensje ???
blijft spannend! 
Ja wij willen wel graag weten wat het word en laten dan ook rond de 15 weken een pret echo maken. 
En bij de rest die ook goede echo's hebben gehad, nogmaals gefeliciteerd! ?
 
Terug
Bovenaan