Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Wat leuk daisy! Over anderhalve week mogen wij ook weer en zou dan ook iets meer dan 11 weken zijn ben zo benieuwd ? 
wij gaan zaterdag op vakantie en als we dan terug komen hebben we al bijna de echo. Heerlijk vind ik dat dan gaat de tijd lkkr snel.
wij zijn er nog niet over uit of we het geslacht willen weten. Aan de ene kant vind ik een verassing ook wel heel leuk maar aan de andere kant is het ook wel makkelijk om te weten. Wij zouden het trouwens wel voor ons zelf houden als we het zouden weten. 
Ik voel me nog steeds zo goed dat ik het soms nog niet helemaal kan bevatten dat ik zwanger ben. 
 
 
 
leuk daisy! schiet mooi op nu he dat de 12 weekjes in voorbij gaan zijn toch een fijn idee..
ik ben nu 10 week + 3 dagen ofzo morgen de termijn echo spannend! ben benieuwd hoever ik dan daadwerkelijk ben het was tot nu toe nog beetje lastig meten zei de vk! ben ook zooo benieuwd of je ukje dan ook ziet bewegen en er echt al wat van kan maken of dat het nog steeds een 'streepje' is....
morgen ook de intake ben benieuwd eigenlijk wat er dan gedaan/besproken word
 
Bij mij klopte de termijnen precies de 1ste en 2de keer.
morgen ga ik het op het werk vertellen en dan mag ook iedereen het weten!
de kans dat het nu nog mis gaat zei de verloskundige is echt heel nihil... 
kan het ook nog steeds niet helemaal bevatten omdat ik weinig klachten heb.
wel last van zere borsten, dunnere afscheiding en mijn humeurtje ?
eten kan ik gelukkig alles wat ik wil en mag natuurlijk! Daar ben ik wel heel blij om. 
Nu over 4 weken weer een controle om naar het hartje te luisteren... 
Het besef dat we nu toch echt papa en mama gaan worden is toch wel een spannende gedachten! 
Maar voor nu ben helemaal happy ???
 
Daisy fijn toch niet zoveel klachten! Mijn misselijkheid is wat minder alleen zoooo vermoeid! Dat is wel wat frustrerend want dan wil je wat gaan doen.maar lukt steeds niet echt nouja! Hopen dat het na de 12 week beter word zoals iedereen zegt
 
Ik heb zojuist de laatste echo gehad. Helaas was het vruchtje niet gegroeid en is de miskraam zeker. Ik ga de groep verlaten. Ben heel verdrietig. Ik wens jullie mooie zwangerschappen toe met gezonde kindjes. Ik hoop binnenkort ook geluk te hebben.
 
liefs, fabienne
 
Hallo allemaal!
 
allereerst gefeliciteerd !
 
en Fabienne mocht je dit nog lezen,
heel veel sterkte ! ?
 
hier 23 augustus eerste echo gehad met 8+1,
maar omdat ik me laatste 1,5 week “niet zwanger” maar écht goed ziek voelde,
was ik héél blij om gister ochtend met 11+2 en heel druk bewegende uk te zien! 
3 april uitgerekend.
Volgens de verloskundige zijn mijn ziek gevoelens de kwaaltjes 
Gehele dag hartstikke misselijk, eten of iets drinken doet dr weinig wonderen aan,
sinds n week dagelijks barstende hoofdpijn (mag nu 4×2 paracetamols per dag) 
 
gehele dag willen slapen en snel geirriteerd.
 
de krampen en steken in mn lies die ik al jaren heb door een gekantelde baarmoeder, waren voor mij ook niet direct aanleiding om gerust gesteld te zijn. 
 
Maar gister de kleine kiekeboe zien spelen en zien “hupjes” maakte alles weer goed !
 
hebben jullie hier ook zo’n last van?
 
en wat voor werk doen jullie? Mijn werk begint nu al zwaar te worden merk ik namelijk… 
 
mijn echo was gister ook goed :D 10+1 nu en ukje inderdaad leuk zien rond zwaaien met de beentjes/armpjes zoooo leuk!!
maaruuuh wanneer hebben jullie nu weer de volgende echo? ik pas met de 20 weken......
denk dat ik tussendoor nog vraag om een echo voor de geslachtsbepaling anders is het zooo lang wachten
 
Hi meiden,
aller eerst gefeliciteerd allemaal! Wat fijn om te lezen over de de goede echo's :)
ik heb maandag ook een goede echo gehad, was toen 10+1. De kleine lag te zwaaien en te trappelen en de hartslag gehoord. Zo bijzonder!!
vind het nu nog steeds spannend om het aan mensen te vertellen, ergens blijft die 12 weken in mijn hoofd hangen.... Hoe denken jullie hier over? Na een goede termijn echo kan er niet veel meer fout gaan toch (er bestaat natuurlijk altijd een kans helaas maar die bestaat ook nog na 12 weken)?
sta te popelen om het van de daken te schreeuwen!
liefs 
 
Terug
Bovenaan