Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Jij heb vrijdag al je eerste echo iris? Wat spannend!
ik pas de 31ste en de de dagen kruipen idd voorbij Haha. 
 
 
Anne ja ivm de miskraam heb ik gevraagd of ik zsm een echo mag zodat ik niet voor niks weer rondloop met een leeg vruchtzakje... kan natuurlijk alsnog iets mislopen maar voor mn eigen rust als er nu maar een ukje groeit!
 
 
Iris fijn dat ze zo begripvol zijn he.
Ik mag met 7 week ook een echo in zh.
ik ben 28 en mijn vriend wordt 35 wel een mooie leeftijd.
ik ben nu steeds meer met de voordelen bezig (dat ze zo dicht op elkaar zitten).
 
Hebben jullie het al veel mensen verteld?
 
 
Hi allemaal,
Ik ben jullie stiekem al het hele weekend aan het volgen, zodat ik mij niet helemaal alleen voel in mijn angsten en gevoelens?
Ik ben Kimberly 28 jaar en woon samen met mijn vriend Boye 29 en zijn in November al 11 jaar samen. Wij zijn al 2,5 jaar bezig om een wondertje te maken ?
Eind november was dit gelukt alleen bij de 8 weken echo bleek dat het kindje bij 6 weken gestopt was met groeien en dus moest wachten op een miskraam. Deze kwam 'gelukkig' zelf op gang bij 10 weken. Erg nare ervaring dus. MAAR nu het leuke nieuws!
5 september hadden wij een afspraak staan in het ziekenhuis voor een fertiliteitonderzoek en deze heb ik vandaag mogen afbellen, omdat we vrijdag erachter zijn gekomen dat we in BLIJDE verwachting zijn! Nu heb ik 8 september de 8 weken echo? 
Ik merk dat ik het nu nog spannender vind, maar mezelf er wel bewust van blijf maken om stiekem te genieten. Ik heb zelf geen last van kwaaltjes (en dat maakt me weer onzeker haha?) alhoewel mn tepels wel gevoeliger zijn.  Verschilt wel per dag. 
Zaterdag hebben wij het wel vertelt aan onze ouders en broer en zus. Verder wachten we tot we goed nieuws hebben gehoord?
 
Heel lang verhaal, sorry ?
Wil graag afsluiten met jullie allemaal te feliciteren!!!! 
 
Hi allemaal,
Ik ben jullie stiekem al het hele weekend aan het volgen, zodat ik mij niet helemaal alleen voel in mijn angsten en gevoelens?
Ik ben Kimberly 28 jaar en woon samen met mijn vriend Boye 29 en zijn in November al 11 jaar samen. Wij zijn al 2,5 jaar bezig om een wondertje te maken ?
Eind november was dit gelukt alleen bij de 8 weken echo bleek dat het kindje bij 6 weken gestopt was met groeien en dus moest wachten op een miskraam. Deze kwam 'gelukkig' zelf op gang bij 10 weken. Erg nare ervaring dus. MAAR nu het leuke nieuws!
5 september hadden wij een afspraak staan in het ziekenhuis voor een fertiliteitonderzoek en deze heb ik vandaag mogen afbellen, omdat we vrijdag erachter zijn gekomen dat we in BLIJDE verwachting zijn! Nu heb ik 8 september de 8 weken echo? 
Ik merk dat ik het nu nog spannender vind, maar mezelf er wel bewust van blijf maken om stiekem te genieten. Ik heb zelf geen last van kwaaltjes (en dat maakt me weer onzeker haha?) alhoewel mn tepels wel gevoeliger zijn.  Verschilt wel per dag. 
Zaterdag hebben wij het wel vertelt aan onze ouders en broer en zus. Verder wachten we tot we goed nieuws hebben gehoord?
 
Heel lang verhaal, sorry ?
Wil graag afsluiten met jullie allemaal te feliciteren!!!! 
 
Gebruiker jaa dat is echt heel fijn!
Kimberly gefeliciteerd!! Ja elke dag heb je weer een ander kwaaltje... en dan weer 1 minder gek he... en idd ook proberen te genieten :)
 
Hallo allemaal
Wij hadden ons zelf na 10 maanden proberen eigenlijk al neergelegd bij 'een ziekenhuisverhaal'
Maar we dachten laten we eerst lekker op vakantie gaan, we kijken nergens naar en gaan genieten!
En dat hebben we gedaan met de nodige pilsjes erbij!
Die maand hadden we eigenlijk ook maar 1 keer gevreeen (al dagen voor de eisprong)
Nu kwamen we zondag 6 augustus terug en ik moest woensdag 9 augustus ongesteld worden.
Ik haalde een zeer gevoelig zwangerschapstestje uit mijn koffer en dacht: ik probeer hem gewoon meteen (was ik vergeten in de vakantie)
En ik dacht: heeft eigenlijk toch geen zin want het is avond urine hahaha
Maar dat ding wat altijd omo wit bleef, verkleurde nu ineens licht!!!
Nou, ik heb de halve nacht wakker gelegen om hem sochtends nog eens overnieuw te proberen.
En ja hoor, 4 verschillende testen verkleurden...
Ik heb 20 min. met grote ogen op het toilet naar die testen zitten kijken en ik kon me niet bewegen.
Het is zover, rond 18 April 2018 krijgen we een baby ♡
Maar beseffen doe ik het eigenlijk nog niet goed.
Terwijl ik al misselijk ben, moe ben, zere borsten heb, emotioneel ben.
Maar het besef komt vast wel dadelijk.
 
Proficiat voor alle mensen hier die ook in verwachting zijn!
 
 
Terug
Bovenaan