Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

He meiden

Heel erg bedankt voor de felicitaties!! Echt erg lief van jullie.
Het dringt nog niet allemaal tot me door, dat ik toch echt zwanger ben.
Klachtjes houden wat aan en ben vooral moe, maargoed dat hoort er echt allemaal bij en dat hebben we er graag voor over.

Hier komen nog wat glitters voor jullie allemaal. Ik hoop zo dat er snel weer wat zwangeren bijkomen. Wat zeg ik dat we lekker met z'n allen zwanger zijn. dat is helemaal geweldig.

***************************** Gliters ***
Glitters ************************
************************* Glitters*******
************************ Glitters*****************
******************************** Glitters********
************************************* Glitters***

Ik hoop dat het genoeg is.

Nogmaals bedankt allemaal.

Liefs

Hoi EllenAn,

Ik mag een een echo laten maken van mijn baarmoeder en eierstokken omdat de ha wil weten of ik wel een eisprong heb ivm mijn onregelmatige cyclus en tussentijds bloedverlies. Heb ook een uitstrijkje gehad om te kijken of daar iets uitkomt wat een eventuele eisprong kan tegen houden. Mocht hier iets uitkomen dan kunnen ze dmv medicijnen proberen om mijn cyclus regelmatiger te krijgen. Maar ik hoop dat ze  tijdens de echo zien dat ik een eisprong heb of zwanger ben. Want ik zit dan in dag 27 van mijn cyclus. En met die tuenisbloemolie die ik slik kan het zijn dat mijn cyclus korter wordt, de laatste 2 cyclussen zaten op 40 en 45 dagen.

Groetjes Nicole

Hey meiden,

even een vraagje, ik heb nu al vijf dagen een positieve ovulatietest??????????

en nu het slechte nieuws: vandaag bij de pijnpoli geweest en nu worden 14 augustus pas de prikken in mijn nek gezet, dit betekend dat ik zeker niet zwanger mag zijn tot 14 augustus

ivm rontgenstralen die nodig zijn bij het zetten van de prikken

heb hier niet bij nagedacht (dom dom dom) maar was vandaag wel weer misselijk

en nu weet ik niet meer wat te doen

nou ja als het raak is is er niets meer aan te doen maar dan gaat de behandeling niet door

net nog eens met ander merk getest maar blijft positief, is nog veel te vroeg voor een zwangerschapstest, nu ben ik verward, boos, verdrietig, enz.

knuffel,

He meiden,
Hier even een kort berichtje van mij...
@Ellen... fijn dat je weer terug  bent, ik had je al gemist... ik kan me voorstellen dat je wat afstand neemt, als je door dit forum er te veel mee bezig bent. Maar het is toch ook heel gezellig.

@Tijgetje... ik wil je heel veel suc-6 wensen vandaag bij de gyn. met je echo.... laat nog wel wat weten he vandaag, ik ben zo benieuwd en een tikkeltje zenuwachtig voor je.... plaatsvervangende zenuwen zeg maar. Maar geniet er van he!!

@Marina... he wat vreemd dat je ovu.testen al 5 dagen positief zijn, ik heb weleens gehoord dat je dan zwanger zou kunnen zijn..... hoop hoop hoop. Wel enigzins vervelend dat je behandeling dan niet door kan gaan... maar z'on kleine in je armen mogen sluiten over een aantal maanden is natuurlijk super. He bah prikken in je nek, lijkt me niet heel prettig eerlijk gezegd, maar je doet het voor een goed doel natuurlijk.

Nou ik laat het even hierbij...
Ik kom vanavond weer even langs....
Dikke kus Amber.

Lieve dames,

Vandaag heb ik slecht nieuws gekregen. Ik heb al een aantal weken last van mijn schildklier. Vandaag weer naar de dokter geweest en nu is het hoogstwaarschijnlijk een onsteking. Om een lang verhaal kort te houden, de internist heeft ons geadviseerd om onze kinderwens uit te stellen tot het over of onder controle is. We hebben alleen geen idee hoe lang dat gaat duren.

Ik ga het forum dus weer verlaten, met pijn in mijn hart. Ik wilde er zo graag voor gaan en het is nu even afwachten of het stiekem toch niet al gelukt is, maar momenteel moeten we dat niet willen.

Ik wens jullie allemaal heel veel gezonde kindjes toe en wellicht tot later!

Kus,

Marisa

*zoekt druk naar alle glitters*

Nicoleg bedankt voor je antwoord. Ik had het met een collega over (die ook solliciteerd) en die gaf ook aan omdat dit al  mijn 3e contract is met de organisatie...ze me een contract voor onbepaalde tijd zullen moeten geven. In iedergeval maak ik me er nu niet zo'n zorgen meer om. Ik heb a.s. dinsdag het gesprek dus ik ben heel benieuwd!
Ik maak volgende week de afspraak met de HA dus hou jullie op de hoogte (hoop dat ie net zo reageert als de HA van jou nicoleg!

*jaagt op de glitters van noompje!!*

Tijgetje hoe was de echo???

*hoopt dat de glitters de RD's verslaan deze maand*

Marisa :( joh wat een klote nieuws!! je wens opschuiven .... ik wens jullie veel sterkte om hier mee om te gaan

Moet nog 2 dagen hard werken en ben dan weer een weekje vrij (weet niet of ik het al gezegd had maar de kids zijn op kamp dus ik hoef niet te werken haha)

Ga nu ff omkleden en lekker met vriendlief voor de buis hangen

hoi meiden,

ik heb geen leuk nieuws, ben namelijk ongi geworden vandaag. klotezooi!!!!!!!!!
we zouden morgen eigenlijk gaan testen, want dan zou me NOD zijn.
ik had toch wel een paar zwangerschapkwaaltjes, maar helaas me lichaam heeft me weer goed voor de gek gehouden.
nu gaan we eerst half augustus op vakantie en eind augustus net als we een dag terug zijn hebben we een afspraak voor ICSI. en daar gaan we gewoon weer voor. we geven de moed niet op, maar het valt toch wel errug tegen als ineens bloed ziet. ik had me eigen zo ingeprent dat ik niet zwanger zou zijn en toch valt t tegen.

groetjesssssssssss debby

@Summeke/Amber: de echo was super!!! ik bleek een week langer zwanger te zijn dus nu 7 weekjes. Het hartje klopte en dat konden we heel goed zien. Geweldig!! Over twee weekjes nog een keer terugkomen...ik vind t allemaal geweldig!
elke vrouw zou dit moeten meemaken dat hoort gewoon zo...ik hoop zo dat t voor alle dames hier heel snel ook raak is, tis jullie zo gegund!

@Marisa: sterkte meid, dit is weer een hele kluif om te verwerken...
voor de andere meiden ook allemaal sterkte en zorg goed voor jezelf heeeeel belangrijk!
knuf

Terug
Bovenaan