Hee meiden!!
Allereerst een berichtje voor Marisa! Hopelijk zegt je gevoel je dit keer het goede! Het zou wel een hele grote teleurstelling zijn wanneer het toch niet zo blijkt te zijn! Heel veel succes en sterkte in ieder geval!
@ Amber: wat klinkt dat heerlijk zoals jij beschrijft hoe je je voelt! Geniet er lekker van!! En een leuk idee trouwens ook van dat 't-shirt voor je dochtertje! Helemaal top! Ik hoop dat het bij mij ook snel raak is, was twee maand geleden vijf dagen overtijd en toen meende ik ook last te hebben van allerlei 'klachtjes', maar helaas werd ik toen gewoon ongesteld. Heb liever dat ik meteen ongesteld ben dan dat het vijf dagen later komt, dan heb je in ieder geval geen hoop! Heb wel al een paar dagen een rommelende buik en mn navel jeukt een beetje (en heb me toch écht iedere dag gedouched!) en mn borsten worden ook iets voller (of zou dit verbeelding zijn) dus wie weet! Durf er eigenlijk niet meer op te hopen dan is het tenminste niet weer zon teleurstelling! Kan me een beetje indenken hoe depri je zou kunnen worden als het al twee jaar niet lukt! Thnx in ieder geval voor de glitters, hoop dat ze me helpen! hihi
@ iedereen: hopelijk is het bij iedereen heel snel raak en komen een aantal van jullie uit de onzekerheid. voor alle zwangeren: heel veel succes en geniet er lekker van! Kan niet wachten er ook van dat heerlijke gevoel te kunnen en mogen genieten!
Liefs,
Wensje