Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hee meiden!!

Allereerst een berichtje voor Marisa! Hopelijk zegt je gevoel je dit keer het goede! Het zou wel een hele grote teleurstelling zijn wanneer het toch niet zo blijkt te zijn! Heel veel succes en sterkte in ieder geval!

@ Amber: wat klinkt dat heerlijk zoals jij beschrijft hoe je je voelt! Geniet er lekker van!! En een leuk idee trouwens ook van dat 't-shirt voor je dochtertje! Helemaal top! Ik hoop dat het bij mij ook snel raak is, was twee maand geleden vijf dagen overtijd en toen meende ik ook last te hebben van allerlei 'klachtjes', maar helaas werd ik toen gewoon ongesteld. Heb liever dat ik meteen ongesteld ben dan dat het vijf dagen later komt, dan heb je in ieder geval geen hoop! Heb wel al een paar dagen een rommelende buik en mn navel jeukt een beetje (en heb me toch écht iedere dag gedouched!) en mn borsten worden ook iets voller (of zou dit verbeelding zijn) dus wie weet! Durf er eigenlijk niet meer op te hopen dan is het tenminste niet weer zon teleurstelling!  Kan me een beetje indenken  hoe  depri je  zou kunnen worden als het al twee jaar niet lukt!  Thnx in ieder geval voor de glitters, hoop dat ze me helpen! hihi

@ iedereen: hopelijk is het bij iedereen heel snel raak en komen een aantal van jullie uit de onzekerheid. voor alle zwangeren: heel veel succes en geniet er lekker van! Kan niet wachten er ook van dat heerlijke gevoel te kunnen en mogen genieten!

Liefs,
Wensje

He lieve meiden

Ik heb net een test gedaan en deze was POSITIEF, aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh kan het echt niet geloven!!
Droom ik of is dit echt waar???????
Kon de verleiding niet meer weerstaan om te wachten tot morgen......
Ik ben wel erg onzeker hoor.....heb echt van die ongie klachten zoals een vervelend gevoel onder in de rug en wat buikpijn, maar dit zal er wel bijhoren.
Volgens de berekening ben ik 11 Maart 2009 uitgeteld bij een cyclus van 28 dagen.

Meiden hier komen heeeeel veel glitters voor jullie.
**********************************************************************************************
*********************************************************************************************

Ik hoop echt dat dit genoeg is voor jullie allemaal, want ik gun het jullie echt!!!!

Meiden ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!

Dikke kus

****************** ****************** *************************** *****************

************ ************* ********* *************** ******************* *********

*********** ****************** ************** ************* ************* **********

************** ******* ********************* ************* ******* ******************

****** ***************** ***************** ********* *************** ***************

************ ************ ************ ********** ***************** ****************

********* ***************** ********************* **************** **************

***** ************ ****************** ************** ******************* ***************

********** *************** ************** ***************** ************* ***********

***************** ************* ************ ***************** ******* **********

************** ********* ************ ************ ************** ***************

**** ******** ************* ************* ************ *********** *********************

*************** *************** ************ ************* ********* *************

Zo ik had nog wat glitters over, voor wie ze wil hebben. VANGEN!!
(en ik verveel me, heb nog een zolder op te ruimen en een aardig berg strijk weg te werken en daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in)
Dikke kus van Amber

Oh Noompje,
Ik zie het nu pas... hebben mijn glitters toch geholpen, hihi.
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! GENIET ERVAN en welkom op het zwangeren bankje!
Dikke kus

GEFELICITEERD NOOMPJE!!!!!

nou zullen we dan maar af spreken allemaal bij het zwangerenbankje aan te schuiven deze maand?

NOD
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli

Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli

Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart

@Noompje

GEFELICITEERD!!! Ik zei het toch al, een streep is een streep hoe vaag ook! Had ik toen bij Feline ook, echt zo'n flinterdun streepje. Nog 3 testen gedaan en toen wel zeker van de zwangerschap hahaha.

Leuk joh, dus in Maart uitgerekend! Ik hoop dat ik je snel kan volgen net als de anderen hier. Het schiet nu trouwens wel op, het lijstje met zwangeren wordt zo langzaamaan wel lang!

liefs Maris

@Noompje: gefeliciteerd meid! geweldig...sjees  t is echt een vruchtbare maand geweest!!! ik had en heb ook ongi-achtige klachten nog steeds hoor. twordt al wel ietsje minder maar nog steeds af en toe onderin de rug en buikpijn...dus het hoort er idd bij.

over twee daagjes mag in naar de gyn. ben best wel zenuwachtig...je weet toch maar nooit, voor t zelfde geld is er toch iets niet goed....tja...maar vriendlief zegt ook al "dat ga je je nog de komende 8 maanden afvragen"....ahum....typisch mannennuchterheid he, maar hij heeft wel gelijk....wrs krijg ik dan een inwendige echo omdat ik mogelijk nog niet zo lang zwanger ben (of er moet toch al eerder wat hebben plaatsgevonden hihi) en omdat ik wat vol ben, zeg maar....t schijnt moeilijker te zijn om dan een uitwendige echo te doen...als ik wat meer weet horen jullie....
allemaal nog veel klusplezier en sterkte met testen enzo....

knuf

Terug
Bovenaan