Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hello ladies,
Wat een kl*te, k*t dag vandaag. Jullie raden het dus al, zo'n twee uurtjes voordat ik weer zou gaan testen: RD's op bezoek!!! Balen zeg. Omdat het twee keer precies 24 dagen was dan ga je toch wel een beetje hoop kweken.En om eerlijk te zijn voel ik me helemaal niet ongesteld. Wel een beetje opgezette buik, maar normaal heb ik enorme buik en rugpijn, maar dat heb ik nu niet. Oke, ook geen zwangerschapskwaaltjes, maar toch.  Hmmmmmm, bummer dus. Oh ja, en ik wil noooooit meer op het wachtbankje zitten als ik niet zwanger ben, tjonge jonge zeg, dat is echt niet gezellig  (sorry voor diegene die naast me zat, maar leuk vond ik het niet!!!) En ondanks dat de kans klein was zwanger te zijn (allebei ziek geweest) ga je toch wel hoop krijgen als je over je NOD heen gaat. Ach ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Maar vandaag ga ik nog even lekker zitten mokken!!! Sorry daarvoor.
Oh ja, en ik ga ook nog glitters vangen!  

Noompje, GEFELICITEERD!!!!! Wat gaaf voor je!! Hoe voel je je nu? Geniet er van meid, het is je gegund!!! En vergeet je niet wat glitters te strooien!! Ik, en anderen met mij, hebben ze echt heeeeeeel hard nodig!

Marina, misselijk, dat klinkt goed toch (in onze situatie dan he). Bij mij heeft de ovulatietest ook nog nooit een donkerder streepje laten zien dan de controlestreep. Wel heb ik het gevoel te voelen wanneer mijn eisprong is, dus gokken we het daar maar op! Ook ben ik nu begonnen met temperaturen, ik wil er nu echt alles aan doen, ik wil dit zoooooooo graag!! Hopelijk is het bij jou al raak, als de klachten aanhouden/vermeerderen is er goede hoop voor jou! Je zei al dat het een vruchtbare maand is met die vele zwangeren, laten we het hopen, ik heb ook nog een NOD deze maand! (Lang leve de korte cyclus!!!) Good luck jij!!

Summeke, wat leuk zeg, op zoek naar een nieuwe baan en een nieuw huis, helemaal te gek. En wat fijn dat je vriendin komt, kun je er even helemaal voor haar zijn. Oh, dat was dus een oud bericht, ze is alweer weg (ik begin altijd met lezen bij mijn laatste eigen bericht, vandaar) . Hoe gaat het met haar???  Het lijkt me ook zo erg wat haar overkomen is. Geef haar maar vooral veel dikke knuffels, dat zal het vast een beetje goed doen! Sterkte!!

Mariska1980, spannende periode weer he! Nog een weekje en dan is het helemaal spannend. Nou, succes met afwachten en ik hoop voor je dat je nog vele kwaaltjes er bij krijgt, hahaha, zodat je dan zwanger bent bedoel ik natuurlijk he!

Marisa, bij jou nog steeds geen duidelijkheid???  Wel goed van je dat je niet iedere dag test. Ik heb ook wel eens gehoord dat ze je bloed kunnen testen op zwangerschap, misschien is dat een aanrader!! Je ziet mijn reactie hierboven, ik vind het echt vreselijk om op dat bankje te zitten hoor!! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!! Want alleen op het bankje is natuurlijk helemaal niet leuk!!!

Amber, dat is schrikken zeg, als je ineens een beetje bloed verliest. Wel fijn dat je snel bij de gyn terecht kan!! Ik duim voor je meid, dat het allemaal voorspoedig mag verlopen! Een inwendige echo is inderdaad niets om je druk over te maken en waarschijnlijk al helemaal niet als je dan dat kleine mensje in beeld krijgt. Geniet er van! En blijven strooien met die glitters!!!!

Nicoleg, wat fijn dat ook jouw HA je klachten goed oppakt en dat je een echo krijgt. Ik ben benieuwd wat je te zien krijgt, een eisprong is leuk, maar een zwangerschap zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Ik duim voor je, good luck!

Tijgetje, hoe voel jij je? De ergste kwaaltjes zijn alweer weg, dat is mooi! Dan kun je er nu echt op en top van genieten. Ik ben ook wel benieuwd hoe ver je bent, succes bij de gyn in ieder geval.

Juli, hoe is het met jou?? Zat je er eventjes doorheen? Hier een dikke knuffel van mij voor jou .  Ik kan het me erg goed voorstellen. Ik ga de vierde ronde in en daar baal ik behoorlijk van. Ronde drie klinkt snel, ronde vier klinkt al zo lang, stom he. En omdat een nieuwe ronde aanbreekt als je ongesteld bent (en dan kan ik al niet veel hebben) voel ik me er best klote bij. Vanavond lekker optijd naar bedje denk ik. Hopelijk is je buikpijn niets en komt het gewoon van de inseminatie. Ik kan me voorstellen dat je je afgewimpeld voelt. Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet gek ik dat je een weekje last hebt na zo'n ingreep. Bloed je er ook bij, of dat niet? Hopelijk snel geen pijn meer (en een zwangerschap) voor jou! Succes en hou je taai meid!

Zo, ik ga nog ff liggen mokken op de bank, met een stuk chocolade . Hopelijk voel ik me dan weer een heel stuk beter! En anders vast morgenvroeg wel weer!

En hele dikke knuffel van mij aan jullie allemaal (Amber, hier is het inderdaad veeeeeeeeel gezelliger dan op een nieuw forum starten. Blijf maar lekker hier, dan proberen wij snel zwanger te zijn en kunnen we ons eigen zwangerenforum beginnen!!!!)

Hebben jullie trouwens vorig jaar babyboom gevolgd?? Nou, ikke wel!! En morgen gaat het weer verder, met dezelfde mensen geloof ik. Dus bij deze even de tip voor diegenen die het willen volgen!!!

Nog ff snel mijn nieuwe bannertje (ik ga nu ook maar uit van 27 dagen, anders zit ik de volgende keer weer veel te snel op het wachtbankje! Zeker ook omdat ik maar één keer positief getest heb bij de ovulatietest, de laatste keer, denk ik dat de twee eerste ronden een vergissing was, die 24 dagen)

Tot snel lieve meiden!

NOD
Juli2003                                   3e ronde             2e kindje           NOD 4 juli
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje         NOD 9 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje         NOD 10 juli
B_M                                                 2e ronde           1e kindje           NOD 10 juli
Mariska1980                     3e ronde             2e kindje         NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje         NOD 13 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje   NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje         NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje             NOD 1 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje             NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde         2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
(al 5 van de 19 personen zwanger, dat is bijna 25% in die ronden, dat gaat de goede kant op!!)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart

He hallo allemaal,

Met het schaamrood op de kaken kom ik ook weer eens langs waaien....
Sorry, sorry sorry sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik heb het ontzettend druk gehad, zowel op het werk als prive. Nu nog steeds hoor, maar vanavond eindelijk weer eens een avond voor onszelf, de eerste ongeveer sinds weken!

Tot mijn grote, maar zeer blijde, verassing lees ik dat we ondertussen 5(!) zwangeren in ons midden hebben!!!! Dames:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Echt helemaal geweldig zeg!!!!
Ja, dit is inderdaad een erg vruchtbare maand zeg! Ik wens jullie allemaal een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toe. Ik hoop wat van jullie glitters op te kunnen vangen. Om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk stik-jalours op jullie hahahaha! Ik hoop dat jullie snel op moeten schuiven op het bankje, of er een bankje bij moeten zetten want hopelijk volgen er snel meer!!!

Ik heb geprobeerd om e.e.a. bij te lezen, maar dat was echt niet te doen, dus ik kan ook niet op iedereen reageren. vanaf nu ga ik dat wel weer doen.
Ik heb mezelf wel voorgenomen om niet meer zo vaak op het forum te zijn. Ik was er echt veel te veel mee bezig. Het was zelfs zo erg dat ik mijn ontbijt achter de computer at om maar even op het forum te kunnen zijn hahahaha!
Nu ik afgelopen weken zo druk ben geweest, en niet op het forum ben geweest, heeft dat wel een stuk rust voor mij gebracht. Daarmee bedoel ik dat ik er echt een stuk minder mee bezig ben geweest, heb er niet meer de hele dag aan hoeven denken. Dat komt natuurlijk niet alleen doordat ik niet op het forum ben geweest, maar ook omdat ik het zo druk heb gehad. Ik heb overigens wel heel veel aan jullie moeten denken hoor! Maar goed, ik klets dus wel weer gezellig mee, maar ik probeer het wat minder te doen.

Zo, ter afsluiting even een up-date van mijn kant:
3 weken geleden had ik mijn eerste ongi dag. Die kwam 4 dagen te vroeg volgens de berekening van mijn gemiddelde cyclus, maar wel precies 14 dagen na een positieve ovulatietest! Volgens nieuwe berekeningen zou ik afgelopen zondag mijn ei gehad moeten hebben, maar de ovutesten lieten maar niets zien. Gelukkig had ik gisteren en vanochtend een positieve ovutest. vandaag ook de hele dag zeurende pijn in mijn onderbuik gehad en ongeveer 1 uur lang echt scherpere pijn in mijn linker onderbuik. Dus ik denk dat ik vandaag mijn ei heb gehad! Mijn NOD kan dus naar 16 juli! We hebben natuurlijk flink geklust, waaronder gisteravond. Dus de timing is denk ik wel goed deze keer! Nu maar hopen dat er een zaadje mijn eitje heel leuk vindt en vriendjes wil worden hihihihi....

Nou meiden, ik ga er weer een eind aan breien.
Kom binnenkort weer gezellig langs!

Liefs Ellen.

Hier even het nieuwe lijstje:

NOD
Juli2003                                   3e ronde             2e kindje           NOD 4 juli
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje         NOD 9 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje         NOD 10 juli
B_M                                                 2e ronde           1e kindje           NOD 10 juli
Mariska1980                     3e ronde             2e kindje         NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje         NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje         NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje   NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje         NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje             NOD 1 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje             NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde         2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
(al 5 van de 19 personen zwanger, dat is bijna 25% in die ronden, dat gaat de goede kant op!!)
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart

Lentekriebels: Wat balen van je RD's. Tuurlijk krijg je hoop als je op het wachtbankje zit. Kan me helemaal voorstellen dat het dan echt begint te krieblen! Reageer je maar lekker hier af en het stuk chocolade is je gegund hoor, je hebt het verdiend!

Noompje van harte gefeliciteerd!!!!! whoehoe nu het zwangeren begint te regenen wil ik ook!!!! maar ja 10 juli duurt nog wel even.

in iedergeval heb ik hier en paar fijne dagen met me vriendin gehad. Vandaag op mijn neefje gepast en ben nu erg moe. Morgen weer aan het werk (gelijk 4 lange dagdiensten) tja het kan nou eenmaal niet altijd vakantie blijven he? nou ja... hihi volgende week zijn de kids op kamp en ben ik ma t/m zo vrij..dusssss hahaha

ff een update rond mijn plannen. Ik heb een ontzettend leuke vacature gezien. Mijn organisatie begint samen met een andere organisatie een nieuwe jeugdkliniek en ik heb besloten te solliciteren. Mijn bazin gunde het me van harte en zou een goed woordje voor me doen mochten ze haar bellen als referentie.

Huis..tja nou achter mijn huis gaan ze het volbouwen met koopwoningen. Ik was al een tijdje aan het kijken (vriendlief wist van niks) en toen kwam mijn zusje ermee dat zij en haar vriend een heel mooi (duur!!) vrijstaande woning gaan kopen. (dan woont ze niet meer 10 min maar 2 min bij me vandaan haha) hartstikke leuk natuurlijk. Dus ik toch vriendlief op de hoogte gebracht dat ik een huis op het oog had. TJa hij wist eerst niet wat hem overkwam..nu hebben we volgende week do een gesprek bij de rabobank en dan die maandag daarna gesprek bij de makelaar. Wel al een optie op een huis genomen. Maar ja ik zit hem dus te knijpen voor die hypotheek. Ik haal genoeg geld binnen per maand...alleen op papier staat er minder. Daarnaast behoor ik in november een onbepaalde tijd contract te krijgen maar weet niet hoe het zit als ik nu naar een dezelfde functie op een andere locatie solliciteer. (wie werkte hier ook alweer bij P&O ??) in iedergeval..genoeg dingen waar ik mee bezig ben en druk mee heb, maar ja zo ben ik haha

komende dagen zal ik dus minder aanwezig zijn ivm met mijn lange werkdagen....maar volgende week lekker vrij dus kan het dan inhalen.

*springt wat in het rond om de glitters op te vangen*

Hey ellenan, leuk dat je ff langskomt om ons op de hoogte te houden .. ja teruglezen hahaha..niet te doen.

lentekriebel: :( balen van de RD's ..... ach joh misschien ga ik wel met je mee naar de 4e ronde! we wachten wel af

Marisa..kan me voorstellen dat je voorzichtig bent vooral omdat je al twee keer schijnzwanger bent geweest. Ik hoop zo voor je dat het dit keer echt raak is!! maar ben het met amber eens....petje af voor je geduld hoor!

nou ik ga ervandoor...ben moe en een beetje kranky..en vriendlief is het duppe ervan ..a gossie..

owja nog wat echt heel raar!....afgelopen maandagnacht kon ik niet slapen en toen begon ik opeens in bed te huilen en had geen idee waarom! helemaal in paniek...nee we moeten niet het huis kopen...we zitten hier goed etc etc.niet alleen het huis betreft maar alles in me leventje.... klein paniekaanvalletje maar was na een uurtje over. Het rare is dat...mijn moeder zondagnacht ook wakker werd gemaakt door mijn vader omdat ze zat te huilen en te schreeuwen in haar slaap...ze kon alleen niet meer herinneren waarom. En nu komt het.... zit me zus vanochtend te vertellen dat ze gistermiddag opeens zo verdrietig werd en moest huilen en ze wist niet waarom!!

me moeder, ik en me zusje......elke keer een dag na elkaar....vaag he?

afin verhaal wordt te lang!!! ik ga bankhangen!!

Dag dames,

Als eerste Noompje gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan!

Nog even de stand van zaken bij mijzelf: nog geen tempratuurstijging en geen positieve ovulatietest dus we wachten maar weer. Hebben jullie ervaring met die ovulatietesten, was hij iedere cylus positief. En ik heb ze nu van kruidvat eigenmerk gekocht, in plaats van clearbleu, zal dat verschil maken van de werking? Volgende week donderdag echo dus ben benieuwd, best spannend of ze een eisprong zien.

Groetjes Nicole

Goede morgen allemaal,
Heerlijk ben al 2 dagen in een super goed humeur, hopen dat dat zo aanhoudt (ook voor manlief, want ik kan me herinneren dat ik mijn vorige zwangerschap rond de 13 wk niet om te genieten was.... hormonen!)
@Ellenan... tja ik dacht al.... ze heeft ons vast niet meer kunnen vinden bij onze switch van de ene topic naar de andere. Maar gelukkig toch. Tja meelezen en beantwoorden gaat dan niet meer he... Ik geloof dat we alweer op 77 berichten zitten op het moment, gaat lekker meiden! Oja dat van dat tijdens je ontbijt forummen ken ik hoor, ik sta er nog net niet eerder voor op. Nu zit ik dus ook zo.
@Marisa....nee groot gelijk, dat je dan nu niet al die testen laat doen, maar toch... het lijkt me een hele onzekere tijd en vooral al je al zo lang "overtijd" bent ga je toch hopen dat het echt zo is lijkt mij.
@wensje.. oh jij bent ook 5 dagen overtijd geweest, had je toen ook al een test gedaan eigenlijk?? Ik was vorige maand ook 5 dagen overtijd en zwanger... helaas ging dit mis, maar we hebben het weer geflikt deze maand, ik wist niet dat ik zo vruchtbaar kon zijn, haha. Oh ik hoop dat dat je klachten nu op een zwangerschap wijzen, nog even wachten voor jou... 13 juli.
@Noompje. ik hoop dat je klachtjes je snel vertrouwd raken, tis inderdaad een raar gevoel in je buik en je kunt er natuurlijk heel onzeker van raken, maar het hoort erbij hoor! Geniet ervan meid... JE BENT ZWANGER!!!!
@Tijgetje, oh spannend morgen naar de gyn... ik word ook al zewuwachtig als ik aan 15 juli denk.. nu maar hopen dat we snel een mooi plaatje van die kleine ukkepuk te zien krijgen... ik zal aan je denken morgen!
@Lentekriebeltjes.. he meid vervelend dat nu toch de RD's op bezoek zijn gekomen! Op naar de nieuwe ronde dus en de 4e ronde is echt nog niet zo lang hoor (ja kan jij makkelijk zeggen, met je in de 2e ronde zwanger, hoor ik je denken), als je kijkt hoe lang sommige vrouwen er over doen. Tis eigenlijk gewoon een gelukstreffer als het raak is. Blijkbaar is jouw ei nogal kieskeurig. En geniet maar lekker van je chocolade hoor.   Oh ja, mijn bloedverlies, was dus hoogstwaarschijnlijk oud bloed (gelukkig) en is inmiddels helemaal over. En inderdaad fijn dat ik eerder voor een echo mag!
@summeke, fijn dat je een paar fijne dagen hebt gehad met je vriendin. Hoop dat ze er wat van opknapt. Oh spannende jullie optie op het nieuwe huis, klinkt leuk. Nu hopen dat jullie de hypotheek rond krijgen he.. Ik zou wel even op je nw baan een vast contract eisen hoor! Ik moest zo lachen om dat * springt wat in het rond om de glitters op te vangen *. Ze zijn je gegund hoor. He je hebt blijkbaar een hele sterke band met je zus en moeder, mooi vind ik dat!
@nicole.. volgens mij werken de KV ovu testen hetzelfde als die van clearblue hoor, ze testen tenslotte hetzelfde hormoon en aangezien het een questie van timing is met dat ei.... moeten ze beide wel goed zijn, anders heb je er nog niets aan...

Nou ik ben weer bij, toch nog aardig snel gedaan (20 minuten)...
Nou meiden komende dagen ben ik weer wat minder van de partij verwacht ik... tja werken he... Ben blij als het weer weekend is  en lekker vakantie vanaf 13 juli (1wk). En in die week... gyn en Britt d'r 2e verjaardag, wordt dus een spannende week, maar wel leuk.

dikke kus van Amber

Hoi hoi,

Ja, hier weer een berichtje van mij. Kan het echt niet laten.
Ben nu op mijn werk en heb dadelijk een afspraak, maar die belde op dat ze  later komt, dus dacht ik: ff forummen!

Amber: Fijn dat je je zo vrolijk en goed voelt! Dat is toch een heerlijk gevoel! houden zo! Geniet er in ieder geval van, die hormonen zullen vast nogwel komen hahahahaha!
Oooh lekker bijna vakantie, ga je nog weg? En de verjaardag van je dochtertje! wat leuk! Ik moet nog 4 weken wachten tot ik vakantie krijg, ben er wel aan toe moet ik zeggen.....

Nicoleg: ik gebruik ook ovu testen in combi met temperaturen (moet ik van de gyn, vandaar). Ik moet zeggen dat het bij mij echt goed werkt! Ik gebruik de testen van clearbleu; lekker makkelijk digitaal: je krijgt een rondje te zien als de test negatief is en een smilie als de test positief is, dus geen geklooi met wel of niet een streep zien. Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik deze maand ook de ovu testen van senistest heb gebruikt en daarbij geen positieve test heb gehad. Tussendoor ook die van clearbleu gebruikt. Maandag een negatieve test  en dinsdag en woensdag had ik een positieve test van clearbleu in mijn handen! Dezelfde dagen ook die andere testen gebruikt en er was een heel vaag streepje te zien, maar de bijsluiter zegt dat een vaag streepje niet telt. Dus ben natuurlijk uit gegaan van de testen van clearbleu. Ook temperatuur ik elke ochtend om precies dezelfde tijd (ook in het weekend) voordat ik mijn bed uitkom. Normaal is mijn temperatuur 36,5 - 36,7 en vanochtend was hij 37,0 dus dat is precies volgens het boekje. Zo is het mijn vorige cyclus ook gegaan. Dus we zitten nu weer lekker af te wachten... spannend!
He, maar jij moet volgende week naar de gyn, veel succes! Wat is de reden eigenlijk? (heb ik volgens mij gemist....sorry!)

Summeke: Wat spannend zeg van je huis en eventuele nieuwe baan! Ik wens je veel succes! Dat van je contract kan ik het volgende over zeggen (ik ben diegene die bij P&O werkt, vandaar.....) In princiepe is het zo dat je, als je intern naar een andere functie solliciteerd je je rechtspositie behoud. Dat wil zeggen dat, als je bijvoorbeeld al een vast contract had en je naar een nieuwe functie solliciteert, je contract niet open gebroken mag worden en je een tijdelijk contract krijgt. Ik kan me voorstellen dat de werkgever, als je in de nieuwe functie wordt aangenomen, eerst wil kijken hoe je functioneert in deze functie. Er zou dan een proef-periode (soort proeftijd) afgesproken kunnen worden. Maar let op dat je dan wel een terugkeer garantie naar je oude functie krijgt! Dus als de nieuwe functie niet bevalt, je de garantie krijgt dat je terug kan keren in je oude functie. Maar zoals gezegd: je behoudt je rechtspositie, dus de kans op je vaste contract! Je moet het zo zien: je hebt een contract met de werkgever, niet met de functie waarin je werkt! Wat betreft de hypotheek en je (eventuele) tijdelijke contract: Je zult een werkgeversverklaring af moeten geven aan de hypotheek verstrekker. Daar staat o.a. in wat de aard van het dienstverband is (tijdelijk of vast). bij tijdelijk moet de werkgever aangeven tot wanneer het contract loopt en of de werkgever voornemens is het contract te verlengen. Hier zal de werkgever altijd ja aan kruisen. Een medewerker kan hier namelijk geen rechten aan ontlenen in de trand van "ik heb hier zwart op wit staan dat ik een verlenging krijg". Dus wat betreft je hypotheek zal ik me geen zorgen maken (wat dat gedeelte betreft dan he!). Verder wens ik je heel veel succes met alles en als ik nog eens kan helpen hoor ik het graag!

Zo, mijn afspraak staat beneden aan de balie dus ik ga er een eind aan breien!

Liefs.

@ Noompje:
Wat geweldig voor jullie. Ik gun het je meid, maar ben ook natuurlijk ook wel jaloers. Nou ja, het zal ooit wel een keer komen toch? Geniet er maar lekker van! En flink wat glitters strooien hoor! ;)

Gisteravond enorm pijn in m'n buik en rug gehad en ook vandaag nog regelmatig. Vanmorgen negatief getest. Ik heb van die digitale gebruikt, weet iemand of de 'gewone' misschien sneller reageren?

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan