Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi Summeke,

Die mannen toch ze denken dat ze nooit een dag vrij kunnen nemen want ze denken dat ze onmisbaar zijn op het werk. En het gaat om het vrouwenlichaam dus zij vinden dat ze daar niks mee te maken hebben. Alles wat afwijkt van het normale vinden  mannen teveel moeite.

Zo hebben wij deze week vakantie, alhoewel mijn man maandag en dinsdag de hele dag en de woensdag 3/4 van de dag gewerkt heeft.

Mannen!!!!!! waar hebben we ze toch voor nodig?

Groetjes Nicole

whoehoe ik heb de baan!!!! Ik ben net gebeld en heb volgende week mijn arbeidsvoorwaardengesprek!!

Mindere is dat het nieuwe huis niet door zal gaan..we krijgen de hypotheek niet rond....
but who cares!! ik heb een nieuwe baan!!!

Nou nicole die van mij is af en toe echt een boer hoor!! hij mist hier en daar wat sociale inlevingsvermogen ...dus ken het wel van hem..alleen het zal nooit wennen..

maar ja alles went behalve een vent hihihi

@Summeke: mannen zeg!!! pfff...zelfs mijn  wederhelft vond t onaardig...maar idd sommige mannen zijn idd  geen toppers als het op sociale vaardigheden aankomt. Uiteindelijk loopt t vanzelf wel weer zoals t moet...en meestal heeft t te maken dat ze gewoon bang zijn om naar een dokter of ziekenhuis te gaan....kerels!! hahaha...
gefeliciteerd met je nieuwe baan iig! dat is zekers positief nieuws...en er zijn zat huizen te koop. komt allemaal goed.
Hoop dat de gyn je wat kan zeggen over hoe en wat en t maar snel raak mag zijn.

@Marina: volgens mij krijg ik nu elke keer een echo, maar dat weet ik niet zeker. Ik mag 18 juli nog een keer en ben benieuwd hoe t allemaal gaat als je een medische indicatie hebt. Misschien is dat dan een pluspuntje ...

hey sorry voor de andere dames, ik ben heel moe en ga slapen morgen weer vroege dienst. Liefs voor allemaal....

Ik ben helemaal blij, want......... ik heb net een positieve test gedaan!
Ik had al een paar kwaaltjes, maar durfde het niet te hopen. Gisteren of vandaag zou mijn nod zijn en ik kon vanmorgen niet wachten.
Een vage streep, maar dat had ik bij Feline ook.

IK BEN ZO BLIJ

*********************** ********************************** ******************************
*********************** ********************************** ******************************

Zo jongens en meisjes glitters voor jullie!

He Mariska,
dan ben ik geloof ik de 1e die je feliciteerd!! Meid geniet ervan!! Leuk hoor weet eentje op het zwangerenbankje erbij! Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Ik dacht al oh iemand die om 7.05 een berichtje schrijft is vast zwanger en wil dat even kwijt, grappig, nog waar ook.
Nou geniet ervan en tot snel weer.
Liefs Amber

oh ja natuurlijk even ons aangepaste lijstje he (inclusief echo;s enzo)
NOD:
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje               NOD  10 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 10 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Marisa7                   NOD 17 Juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP ??

Hoe is het trouwens met ikke, summeke en wensje... al klachtjes?????
Nou ik hou het effies kort, kom vanavond even uitgebreid terug hoor.
dikke knuffel Amber

Terug
Bovenaan