Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

oh sorry hier nogmaals... beetje chaotisch he (zwanger!). Ik vergeet er een paar op het wachtbankje te zetten, Zo marisa zit jij ook niet meer alleen.
Trouwens jouw gegevens (ronde en kindje) waren verdwenen, of misschien ligt het aan mij, wil je die nog invullen??

NOD:
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Marisa7                                        ? ronde                ? kindje                    NOD 17 Juni
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje               NOD  10 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 10 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP ??

nu stop ik echt, ik ga dochterlief en manlief even wakker schudden!
Doei doei

Hee meiden!

Heb maar even heel kort de tijd...

Mariska VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Geweldig dat je zwanger bent!! Hoop dat alles goed gaat en wens je heel veel gezondheid en geluk en geniet ervan!! Ben nu druk aan het vangen naar je glitters!!

Bij mij is het allemaal heel vaag. Ik heb mn NOD zondag, heb ik woensdag ineens een beetje bruine afscheiding bij het afvegen! Ik al helemaal balen want daarna volgen meestal de RD's ... Woensdagmiddag was het weer verdwenen en nu nergens last meer van! Denk dat het geen goed voorteken is dus ik heb de hoop maar een beetje opgegeven voor deze ronde... Ben wel ontzettend moe en heb erg last van mn borsten, maar ja, dat zal mn lichaam wel zijn die me voor de gek houdt en me toch maar weer hoop geeft terwijl het weet dat het dan zondag een extra harde teleurstelling voor me is...........  Mn vriend zegt steeds, ach meisje, we hebben nog tijd genoeg we zijn pas 25, en dat weet ik ook wel, maar ik wil het gewoon zo heel erg graag! misschien moet ik het niet zo graag willen, kan toch helpen?? En ik weet ook wel dat we nog jong zijn, maar we zijn niet voor niks zo vroeg begonnen, ik wil graag jong moeder worden! Ach, eigenlijk heb ik niks te willen, het gebeurt of het gebeurt niet, je mag blij zijn áls het gebeurt en eigenlijk is het voor iedereen een klein wonder, een heel speciaal kadootje!

Iedereen die dit speciale kadootje al heeft gekregen de afgelopen tijd, wees er zuinig op!  Iedereen die nog wacht op het kadootje, heb geduld, het komt vast en zeker goed!

Sorry voor mijn ego verhaaltje, maar ik wilde het gewoon even kwijt!

Liefs en alvast een goed weekend gewenst!!
Wensje

Mariska1980!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! ooooh wat geweldig zeg! Geniet ervan! Hoe reageerde je mannetje? En wanneer ben je nu ongeveer uitgerekend?
Welke klachten had je al van te voren?

Summeke: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! echt helemaal geweldig, echt goed van je! Als je nog tips of zo nodig hebt voor het arbeidsvoorwaardengesprek, laa het maar weten dan kan ik je misschien nog wat advies geven!
He, meid en dat van je man, tja mannen zijn nu eenmaal niet zo tactisch. Toen ik voor het eerst naar de gyn moest toen bij mij endometriose was vastgesteld enzo toen wilde mijn man ook niet mee. Zat ik daar elke keer met mijn moeder. Heb toen op een gegeven moment heel duidelijk tegen hem gezegd dat ik dat niet leuk vondt, ik voelde me niet door hem gesteund. De woorden: Het gebeurd dan allemaal wel in mijn lichaam maar het gaat ons beide aan, het gaat om de toekomst van ons allebei en om onze toekomst samen. Gaven bij hem de doorslag. Hij is toen gaan nadenken en was zich niet bewust van het effect dat dat op mij had. Met een grote bos rozen heeft hij zijn excuses aangeboden en vanaf toen gaat hij altijd mee. Elk half jaar zitten we daar samen. Geloof me als ik zeg: Je man zit daar echt niet als enige man in de wachtkamer!!! Succes en sterkte in ieder geval. He, maar ik lees dat jij gisteren je NOD had! en en en, voel je al iets. hopelijk blijven de RD's weg. wanneer ga je testen?

Wensje: He meid wat vervelend zeg! ik kan me je gevoel heel goed voorstellen dus huil en klaag hier maar lekker hoor! Dat verhaal van jou, met die bruine afscheiding dat had ik vorige maand precies hetzelfde: Ik had toen zondag mijn NOD. Dinsdag had ik bruinige, oudroze afscheiding (sorry voor de details, wordt nog erger dus jullie zijn gewaarschuwd). Dat heb ik normaal nooit als ik ongi wordt. dat heeft de hele dag zo geduurd, dan weer wel dan weer niet. op woensdag was het in een keer weg, raar. toen kreeg ik donderdag en van dat dikkere slijm, oudroze van kleur in mijn broekje en bij het afvegen. Pas vrijdag tegen de avond had ik helder rood bloedverlies. Heel raar.
En ach, het is voor iedereen makkelijk praten: je bent nog jong en je hebt tijd genoeg, onzin!!! Het is jou gevoel en jou lichaam en elke keer als het niet lukt is het gewoon kl*te! En dat mag je best zeggen en laten blijken hoor meid. Hier deze is van mij voor jou:

Nicoleg: Fijn om te lezen dat het op zich goed ging bij de gyn. In ieder geval heel goed nieuws dat ze een eitje zien groeien toch! En natuurlijk steunen we je meid! Dat is toch logisch, daar zijn we toch ook voor. Dus ook als je het even niet meer ziet zitten: kom hier naar toe! Hier, een dikke smakkerd van mij voor jou:

Marina: is dat zo, kramp in de kuiten een kwaaltje? Raar dat je het daar ook al zou kunnen voelen. Ach, ik probeer er niet aan te denken en wacht het gewoon rustig af (ahm, voor zover dat dat gaat natuurlijk). En je hebt gelijk, dat van die condoom om dat ding voor die echo, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Maar ik heb er gelukkig geen vervelende ervaringen mee, dat bedoelde ik te zeggen.
He, maar hoe is het nu met jou? Volgens mij moet je zo onderhand knettergek worden van al die positieve ovutesten! Heb je al eens een zwangerschapstest gedaan? En anders ga je toch naar de HA!

Nou meiden, met mij gaat het op zich goed. Gelukkig ben ik er door de drukke tijd waar we momenteel in zitten niet zo heel veel mee bezig. maar desondanks begint het toch te kriebelen. of dat komt door alle zwangeren hier, dan denk ik: ik wil ook. DUS KOM MAAR OP MET DIE GLITTERS!!!!!
Nu heb ik wel al een dag of 2-3 een raar en onrustig gevoel heel laag in mijn onderbuik, net boven het schaambeen. Af en toe echt flinke steken die echt niet tussen mijn oren kunnen zitten. Vooral gisteravond had ik daar veel last van, en toen kreeg ik ook heel last van mijn liezen, vooral rechts. En tja, net voelde ik dat ook nog de hele tijd en nu ik er op ga letten niet meer...... Het probleem is: omdat ik vorige maand in een keer 4 dagen eerder mijn NOD had, weet ik niet wanneer ik hem nu ongeveer heb. Als ik uitga van de positieve ovutesten, dan zou ik volgende week dinsdag, woensdag mijn NOD hebben. Ach, ik wacht het wel af. Dit weekend in ieder geval weer genoeg afleiding: Vanavond bruiloftsfeest van de buren en morgen verjaardag van mijn mannetje!

Liefs Ellen.

Oh ja, nog even een leuk verhaaltje:
Wij wonen tegenover een klein speeltuintje in de wijk (je weet wel, een wipkip, glijbaantje, klimrekje enzo) Vinden mijn neefjes dus altijd heel erg leuk als ze hier zijn. \
Belde ik net naar mijn zus kreeg ik mijn neefje aan de telefoon en die zegt:
Ik ben een hele mooie tekening aan het maken voor ome Mark want morgen gaan we naar het feest bij jullie he. mogen we dan ook naar het speeltuintje.
Dus ik zeg: Natuurlijk mogen jullie daar spelen. He en weet je wat nu echt heel leuk is: Ze zijn op het speeltuintje een nieuwe hele grote glijbaan aan het plaatsen.
Zegt mijn neefje heel simpel: Oh, dat is een leuk verjaardagscadeau voor ome Mark, heeft hij zeker voor zijn verjaardag gevraagd omdat wij komen spelen!
Ik moes zo lachen! Alsof de gemeente inderdaad speciaal voor Marks verjaardag die glijbaan daar neerzet!
Ach, kinderlogica, je wordt er helemaal verlief op!

Wilde ik even met jullie delen!

Liefs.

Wauw! Jullie kletsen er inderdaad wat af!! Gezellig!!

Ik moet volgens de gemiddelde cyclus van 28 dagen morgen ongesteld worden, maar vorige maand was ik 8 dagen later... En jeetje wat een schrik zeg wat er toen kwam! Lang geleden dat ik zo ontzettend gevloeid heb. Ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was, had allerlei kwaaltjes en ik voelde van alles, maar helaas, negatief getest en de volgende dag   ...   Wat je jezelf kunt aanpraten he?
2 Vriendinnen van me hebben 2 weken geleden allebei verteld dat ze zwanger zijn... IK WIL OOOOK!!

Maar we 'klussen' vrolijk verder hahaha!

Nou... we wachten het maar af...

Succes iedereen!!

liefs Bloesem

Terug
Bovenaan