WHoehoe mariska gefeliciteerd!!!!!!!
*pikt zelf snel wat glitters in ..vooral nu het wachtbankje zo hard zit*
(owja bloesem..glitters..tja wist eerst ook niet echt de betekenis...glitters strooien de zwangeren onder ons om ons niet zwangeren een beetje geluk te geven .... dus als ze vallen...moet je er als de kippe bij zijn hoor hahah)
Wensje
Joh ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor...het graag willen...wij allemaal hier trouwens...ik baalde gisteren ook enorm toen de huisarts (hele lieve man hoor) maar wel ff doodleuk gelijk vertellde dat hij erg twijfelde of het allemaal wel goed ging met mijn eisprong...vriendlief reageerde eerst heel boers...gelukkig gisteravond heerlijk met hem zitten kletsen ook over dit..en toen ging het allemaal veel beter.... heerlijk toch dat je hier je frustratie neer kan zetten zonder je manneke er mee lastig te vallen
Ellenan
Je hebt gelijk hoor....gisteravond met hem gesproken over veel dingen...oa het huis en dit..toen was hij ontzettend lief.. weet je mijn vriend zegt gelijk wat hij vind en denkt niet na hoe dat soms overkomt...gelukkig is hij niet helemaal hopeloos want achteraf denk hij er wel overna en komt er ook op terug.
Ja woensdag arbeidsvoorwaarden gesprek...ik heb het nog hier en daar is nagevraagd....het zou mijn 4e contract worden binnen de organisatie..volgens mij mogen ze me een onbepaalde tijdscontract gewoonweg niet weigeren..als ze komen met evt. 3 of 6 mnd proeftijd...nee sorry begint ik niet aan....maar weet je ik zie het woensdag wel..thanks dat ik bij je terecht kan met me vragen fijn!
Nicoleg
oe oe spannend ...eitje vangen! Moest jou vriend ook mee het eerste gepsrek? volgens mij heb ik de 23ste een kenningsmakingsgesprek en zal ik niet gelijk onderzocht of een echo krijgen. Daarom moet vriendlief ook mee....zeiden ze.
Lieve marisa7
Ik heb je van het NOD lijstje afgehaald. Ik hoop dat het stiekum toch gelukt is en je ons dat nog even laat weten. Het is niet zo weg van het forum weg uit de lijst ...maar omdat je nog steeds bij ons op het wachtbankje stond,,,kan ik me voorstellen dat dat niet fijn is te lezen...(als je nog met ons meeleest)
Misspiggy
voel je je al wat beter? of voel je je nog steeds zo beroerd?
Tijgetje, lentekriebel, noompje,b-m, hoe ist het met jullie??
Ikke?? heb je al getest??
NOD:
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Jahaha ik zit nu ook op het wachtbankje!!....maar denk dat de RD's wel gaan komen hoor. Eergisteren na het klussen 2 behoorlijke krampsteken gevoeld...is meestal bij mij een voorbode. Hoewel ik ze nog niet gezien heb....