Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hhahahaha  ben ik nog een keer...

Ik zal me even kort voorstellen, wel zo leuk he?

Ik ben 27 jaar en ik werk in de gehandicaptenzorg. Mijn vriend (28) en ik gaan voor ons eerste kindje... spannend!! Morgen zou mijn 3e menstruatie zijn sinds ik gestopt ben met de pil (de eerste niet meegerekend).
Ik ben benieuwd, durf niet meer te testen na 1 week (zie vorig berichtje), dus we hebben afgesproken dat we dat pas na 2 weken doen. Pfff hahahah ben benieuwd of we dat volhouden!!

succes allemaal!!!

Oh Mariska... Ik ken je nog niet, maar ben echt blij voor je! Ik wordt steeds helemaal jubelig als ik hoor dat er iemand zwanger is! Geweldig!!

WHoehoe mariska gefeliciteerd!!!!!!!

*pikt zelf snel wat glitters in ..vooral nu het wachtbankje zo hard zit*
(owja bloesem..glitters..tja wist eerst ook niet echt de betekenis...glitters strooien de zwangeren onder ons om ons niet zwangeren een beetje geluk te geven .... dus als ze vallen...moet je er als de kippe bij zijn hoor hahah)

Wensje
Joh ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor...het graag willen...wij allemaal hier trouwens...ik baalde gisteren ook enorm toen de huisarts (hele lieve man hoor) maar wel ff doodleuk gelijk vertellde dat hij erg twijfelde of het allemaal wel goed ging met mijn eisprong...vriendlief reageerde eerst heel boers...gelukkig gisteravond heerlijk met hem zitten kletsen ook over dit..en toen ging het allemaal veel beter.... heerlijk toch dat je hier je frustratie neer kan zetten zonder je manneke er mee lastig te vallen :)

Ellenan
Je hebt gelijk hoor....gisteravond met hem gesproken over veel dingen...oa het huis en dit..toen was hij ontzettend lief.. weet je mijn vriend zegt gelijk wat hij vind en denkt niet na hoe dat soms overkomt...gelukkig is hij niet helemaal hopeloos want achteraf denk hij er wel overna en komt er ook op terug.
Ja woensdag arbeidsvoorwaarden gesprek...ik heb het nog hier en daar is nagevraagd....het zou mijn 4e contract worden binnen de organisatie..volgens mij mogen ze me een onbepaalde tijdscontract gewoonweg niet weigeren..als ze komen met evt. 3 of 6 mnd proeftijd...nee sorry begint ik niet aan....maar weet je ik zie het woensdag wel..thanks dat ik bij je terecht kan met me vragen fijn!

Nicoleg
oe oe spannend ...eitje vangen! Moest jou vriend ook mee het eerste gepsrek? volgens mij heb ik de 23ste een kenningsmakingsgesprek en zal ik niet gelijk onderzocht of een echo krijgen. Daarom moet vriendlief ook mee....zeiden ze.

Lieve marisa7
Ik heb je van het NOD lijstje afgehaald. Ik hoop dat het stiekum toch gelukt is en je ons dat nog even laat weten. Het is niet zo weg van het forum weg uit de lijst ...maar omdat je nog steeds bij ons op het wachtbankje stond,,,kan ik me voorstellen dat dat niet fijn is te lezen...(als je nog met ons meeleest)

Misspiggy
voel je je al wat beter? of voel je je nog steeds zo beroerd?

Tijgetje, lentekriebel, noompje,b-m, hoe ist het met jullie??
Ikke?? heb je al getest??

NOD:
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje               NOD  10 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 10 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP ??

Jahaha ik zit nu ook op het wachtbankje!!....maar denk dat de RD's wel gaan komen hoor. Eergisteren na het klussen 2 behoorlijke krampsteken gevoeld...is meestal bij mij een voorbode. Hoewel ik ze nog niet gezien heb....

*wiebelt wat nerveus heen en weer op het wachtbankje*

volgens mij zal ik niet lang op het wachtbankje zitten hoor ... vind het eigenlijk helemaal niet leuk!!! Heb net snel maar ff een kruidvattestje ertegen aan gegooid en die was negatief.... :(

*timmert een nieuw bankje:
Wachtbankje (voor dames die zeker weten dat de  RD's parade langs gaat komen)*

Hahaha... mm beetje melig hier.

MARINA nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! beetje laat maar toch

Is er hier iemand die met mij wil kletsen???
Ik heb een echte luierdag (met goedkeuring van vriendlief haha) en hang dus hier een beetje rond...hou ons topic hoog, lees hier en daar wat, en breng ons wat dichter bij die 700 haha

o help.... ik ben echt hyper ... (komt gewoon door mijn nieuwe baan)

Hey Summeke, gefeliciteerd met je baan!

lekker een rustig dagje?
Ik dacht net bij mezelf, vast niet gelukt deze maand maar nu ben ik me weer een partij misselijk hoop dat het gelukt is want volgende maand mogen we niet proberen maar vraag me een beetje af want ik vind die positieve ovutesten wel heel vreemd

en dat je negatief testte hoeft niks te zeggen misschien is ie over een paar dagen positief, ik hoop het voor je en je moet wel met ochtendurine testen he

tja was geen ochtendurine....dacht dat met die kruidvattesten niet uitmaakte...maar in iedergeval ga ik nu  niet meer testen. Wacht wel af.....

Ik hoop dat het deze maand raak is Marina!! misselijk... mmm kan een goed teken zijn haha...

Hoi allemaal,

@ Mariska1980, Van harte gefeliciteerd!!!! Super voor je, wanneer ben je uitgerekend? Ik pik ook wat glitters van je hoor  Ben ik wel nodig nu....

@ Summeke, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wilt toch wel bij mij op het wachtbankje  blijven  zitten?, anders zit ik daar zo alleen

Onze bruiloft was superrrr.....moeten nu alleen nog heleboel opdrachten doen van de vrienden voor we ons kado krijgen....nja hadden we van te voren kunnen bedenken bij hun. Het weer was geweldig, begon pas te regenen toen we al op feestlocatie waren.

Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus vreemd want was telkens precies 27 dagen. Ik heb gisteren getest maar negatief (clearblue test: niet zwanger, kwam in beeld.....k*t is niet leuk om te zien), denk dat ik zondag weer test als de rd's dan inmiddels niet toch nog gekomen zijn.....schijnt het beste 3 dagen te  wachten voor je weer test....heb afgelopen nacht haast niet geslapen....(tot 4uur wakker gelegen) wil het gewoon weten!!!

Sorry ben gigantisch aan het zeuren, maar voel ook nog helemaal niks....

@ alle zwangeren....strooi aub nog wat glitters, denk dat ik die ff nodig ben

Liefs ikke

Okey ikke...ik blijf zitten maar zet er wel een bijzettafeltje bij met wat lekker en wat driken ... en leg er wat kussentjes op hoor!! Krijg anders een harde reet!!

*pakt een mandje en begint wat glitters van de grond te rapen...liggen er toch zoooooveeeel ... hier ikke jij ook wat *

Terug
Bovenaan