Vandaag is het voor mij kindervrije donderdag. Max heb ik vanochtend lekker naar het KDV gebracht, zodat ik een dagje voor mezelf heb. Heerlijk de hele dag niks doen en lekker sloom op de bank liggen. Daar kan ik zo helemaal blij van worden.
De afgelopen dagen heb ik wel fanatiek alle berichtjes gelezen, maar niet gereageerd. Ondanks de vakantie heb ik het toch een beetje druk gehad. Dus nu ga ik er maar weer eens uitgebreid de tijd voor nemen.
Hier alles zijn gangetje. Dinsdag 29 juli heb ik de eerste afspraak bij de VK, dan ben ik 9 weken. Dan pas krijg ik de formulieren mee om een afspraak te maken voor de eerste echo. Helaas dus voor mij geen eerdere echo....... Ik wil zo graag weten of "priegeltje (koosnaampje)" het goed doet daarbinnen.
@mariska1980: wat goed van je dat je zo trouw een boek bij kunt houden! Ik ben er wel aan begonnen, maar heb niet de discipline om het ook af te maken. Heel slecht van mezelf! Gisteren was ik wel bij de Prenatal en heb ik zo'n boek in mijn handen gehad. Even twijfelde ik nog, maar uiteindelijk heb ik hem toch niet gekocht. Ik ken mezelf te goed.... Helaas heb ik dus ook geen tips voor je.
@wenstjr: balen zo'n negatieve test! Maar zolang er nog een rd's zijn, is alles nog mogelijk. Succes met het afwachten en hopelijk krijg je er geen harde kont van.
@marinax: ook voor jou succes met wachten! Gelukkig zit je niet alleen op het bankje en kunnen jullie elkaar entertainen. Ik las dat je ook een maansteen hebt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een maansteen aan een ketting en nu heb ik een ring met een maansteen. Misschien heeft hij mij ook wel geholpen. Ik draag hem sinds moederdag en de ronde daarna was ik zwanger. En nog even terugkomend op die mooie zwangerschapsonderbroeken. Ik heb altijd gezegd dat ik die niet zou dragen, maar op een gegeven moment moest ik wel. En die zitten echt zo lekker! Manlief moest er keihard om lachen, zeg nou eerlijk, echt opwindend zijn ze niet, maar het is een genot voor je zwangere buik.
@summeke: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en je contract! Wat lief: Grey's anatomy op DVD. Waren allen mannen maar zo attent! Die van mij is niet zo spontaan om iets leuks te kopen......
@amber27: wat ontzettend fijn voor je, een goede echo! Het blijft toch spannend hoor! En ik herken jouw gevoel wel van: zou er echt wel iets zitten? Dat gevoel heb ik nu nog steeds. 2 positieve testen en het niet ongesteld worden zijn voor mij toch nog echt niet voldoende. Verder heb ik genoeg last van alle vervelende kwaaltjes en toch denk ik nog wel eens: ben ik echt zwanger? Van mij mag die eerste echo nu heel snel komen.....en dat duurt nog zeker 3 hele lange weken......
@ellenan:als ik het allemaal goed lees, zijn de rd's dus flink aan het feesten. Wat ontzettend jammer voor je! Hopelijk voel je je inmiddels al weer wat beter.
@lentekriebeltjes: veel succes morgen bij de tandarts! Jij liever dan ik. Ik vind het al verschrikkelijk als ik op controle moet, want ik heb altijd iets (zucht). Maar aangezien ik nu zwanger ben, doet de tandarts voorlopig niks. Bof ik even!
@noompje80: jij mag al wel heel snel naar de vk en ook al gelijk een echo. Spannend hoor! Alvast veel succes voor volgende week!
@ikke44: hoe gaat het met het feestje van de RD's? Hopelijk is het bijna afgelopen en kun je vol goede moed weer op naar een volgende klusronde.
Nou, volgens mij heb ik bijna alles gelezen.. want er was weer ontzettend veel geschreven. Ik ga maar eens even een bammetje happen en kijken of die er wel inblijft........ Vandaag de wc-pot al 2x goed van binnen mogen bekijken.......
Vroeg me verder nog af of er nog meer zwangeren zijn die al een koosnaampje hebben voor de kleine spruit. Max heette Prupke toen hij nog in mijn buik zat en deze noemen we Priegeltje. Hoe we er op zijn gekomen weet ik niet, spontaan verzonnen.