Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Amber
Geweldig dat de echo goed was!! leuk ook hoe je schoonouders reageerden!
Ik krijg trouwens bij mijn eigen VK een echo )inwendig met 8 weken. Dus op 8 augustus..... nog net voor de vakantie, dus dan kunnen we als het goed is gerustgesteld op vakantie.

aan Summeke gefeliciteerd met je contract! Lekker is dat he!

aan Nicole volgens mij heb je wel meer slijmerig gebeuren rond je eisprong, dus hopelijk veel geklust rond deze tijd!

aan Wensje irritant he dat wachten. Hopelijk krijg je een positieve test snel in handen

aan Marina negatief testen is ook niks inderdaad. Heb ik ook geregeld gehad en dan werd ik niet bijzonder vrolijk...

Verder gaat het met mij lekker. Vandaag 2 nieuwe banken bezorgd, heerlijk zitten weer! En vanmiddag komt er een vriendin met zoontje langs, gezellig!

groetjes Maris

@IEDEREEN

Ik heb voor Feline een boek bijgehouden vanaf het moment dat ik zwanger was tot ze en jaar was. Ik moet nu nog wel wat foto's plakken. Bevallingsverhaal leuk omschrijven en een karakterschets maken.

Nu wil ik dat weer doen voor de kleine spruit die nu in mijn buik zit, maar ik kan nergens soortgelijk boek vinden.
Ik wil niet precies dezelfde (groene van Prenatal)

Wie o wie kan mij helpen??

Vandaag is het voor mij kindervrije donderdag. Max heb ik vanochtend lekker naar het KDV gebracht, zodat ik een dagje voor mezelf heb. Heerlijk de hele dag niks doen en lekker sloom op de bank liggen. Daar kan ik zo helemaal blij van worden.
De afgelopen dagen heb ik wel fanatiek alle berichtjes gelezen, maar niet gereageerd. Ondanks de vakantie heb ik het toch een beetje druk gehad. Dus nu ga ik er maar weer eens uitgebreid de tijd voor nemen.
Hier alles zijn gangetje. Dinsdag 29 juli heb ik de eerste afspraak bij de VK, dan ben ik 9 weken. Dan pas krijg ik de formulieren mee om een afspraak te maken voor de eerste echo. Helaas dus voor mij geen eerdere echo....... Ik wil zo graag weten of "priegeltje (koosnaampje)" het goed doet daarbinnen.

@mariska1980: wat goed van je dat je zo trouw een boek bij kunt houden! Ik ben er wel aan begonnen, maar heb niet de discipline om het ook af te maken. Heel slecht van mezelf! Gisteren was ik wel bij de Prenatal en heb ik zo'n boek in mijn handen gehad. Even twijfelde ik nog, maar uiteindelijk heb ik hem toch niet gekocht. Ik ken mezelf te goed.... Helaas heb ik dus ook geen tips voor je.

@wenstjr: balen zo'n negatieve test! Maar zolang er nog een rd's zijn, is alles nog mogelijk. Succes met het afwachten en hopelijk krijg je er geen harde kont van.

@marinax: ook voor jou succes met wachten! Gelukkig zit je niet alleen op het bankje en kunnen jullie elkaar entertainen. Ik las dat je ook een maansteen hebt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een maansteen aan een ketting en nu heb ik een ring met een maansteen. Misschien heeft hij mij ook wel geholpen. Ik draag hem sinds moederdag en de ronde daarna was ik zwanger. En nog even terugkomend op die mooie zwangerschapsonderbroeken. Ik heb altijd gezegd dat ik die niet zou dragen, maar op een gegeven moment moest ik wel. En die zitten echt zo lekker! Manlief moest er keihard om lachen, zeg nou eerlijk, echt opwindend zijn ze niet, maar het is een genot voor je zwangere buik.

@summeke: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en je contract! Wat lief: Grey's anatomy op DVD. Waren allen mannen maar zo attent! Die van mij is niet zo spontaan om iets leuks te kopen......

@amber27: wat ontzettend fijn voor je, een goede echo! Het blijft toch spannend hoor! En ik herken jouw gevoel wel van: zou er echt wel iets zitten? Dat gevoel heb ik nu nog steeds. 2 positieve testen en het niet ongesteld worden zijn voor mij toch nog echt niet voldoende. Verder heb ik genoeg last van alle vervelende kwaaltjes en toch denk ik nog wel eens: ben ik echt zwanger? Van mij mag die eerste echo nu heel snel komen.....en dat duurt nog zeker 3 hele lange weken......

@ellenan:als ik het allemaal goed lees, zijn de rd's dus flink aan het feesten. Wat ontzettend jammer voor je! Hopelijk voel je je inmiddels al weer wat beter.

@lentekriebeltjes: veel succes morgen bij de tandarts! Jij liever dan ik. Ik vind het al verschrikkelijk als ik op controle moet, want ik heb altijd iets (zucht). Maar aangezien ik nu zwanger ben, doet de tandarts voorlopig niks. Bof ik even!

@noompje80: jij mag al wel heel snel naar de vk en ook al gelijk een echo. Spannend hoor! Alvast veel succes voor volgende week!

@ikke44: hoe gaat het met het feestje van de RD's? Hopelijk is het bijna afgelopen en kun je vol goede moed weer op naar een volgende klusronde.

Nou, volgens mij heb ik bijna alles gelezen.. want er was weer ontzettend veel geschreven. Ik ga maar eens even een bammetje happen en kijken of die er wel inblijft........ Vandaag de wc-pot al 2x goed van binnen mogen bekijken.......

Vroeg me verder nog af of er nog meer zwangeren zijn die al een koosnaampje hebben voor de kleine spruit. Max heette Prupke toen hij nog in mijn buik zat en deze noemen we Priegeltje. Hoe we er op zijn gekomen weet ik niet, spontaan verzonnen.

Heb even mijn intakegesprek met de vk in het schema gezet.

NOD:

Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)

Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

hoi hoi,

Oh, marina een negatieve test! Dat had ik niet verwacht toen ik al je klachten las! Waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg met testen. Ik zal als ik jou was zondag nog eens proberen. Zeker omdat je verteld dat je afgelopen zaterdag wat bloedverlies had! Ik duim voor je!

En Wensje, jij had toch ook een negatieve test he! balen meid, maar blijven hopen want zolang er geen RD's zijn is het goed!!!

IK hou het verder even kort vandaag. Ben pas net mijn bed uit en kan niet wachten om er weer terug in te kruipen. Lekker opgekruld liggen dan heb ik het minste pijn.... Moet wel zeggen dat het met de nieuwe pijnstillers die ik heb, wel beter gaat. maar ben zo moe....
De RD's zijn dus flink te keer aan het gaan.

Mijn man en ik hebben het volgende besloten: We maken begin volgende week de afsrpaak bij de gyn om de medische molen in te gaan na deze maand. Deze maand valt zowel de klus periode als de NOD in onze vakantie. We gaan heerlijk op vakantie en daarna nog lekker thuis genieten en dan zien we na de vakantie wel! Als we dan naar het ziekenhuis moeten, dan is dat zo, dan richten we onze hoop daar op. Dus dat komt ook wel goed. Maar eerst nog twee weekjes werken, en dan eerst heeeerlijk genieten van de vakantie!!! Toen we dat zo besloten hadden, viel er echt een druk en last van mijn schouders af!

liefs.

Dag dames,

Lentekriebeltje: succes morgen bij de tandarts, hoop dat het voor je meevalt.

Summeke: gefeliciteerd met je nieuw contract.

Amber: wat fijn dat Myron naar huis mag , dan kan je zus tenminste echt gaan genieten van haar babytje.

Marina: een  innesteling is ongeveer tussen de 3 en 7 dagen na de eisprong, dus ik denk dat je het beste midden  volgende week kunt testen, dan is de kans op weer een negatieve test het kleinst.

EllenAn:  fijn dat jullie op 1 lijn zitten om naar het ziekenhuis te gaan, dan kun jer makkelijker over praten. Ik weet niet of je al tempratuurt, maar als je 3 cyclussen hebt, gaan ze meteen  actie ondernemen anders moet je nog eens 3 cyclussen wachten.  

Ik heb nog steeds een positieve ovulatietest inmiddels al 8 dagen. Mijn tempratuur is nog steeds flink hoger als eerst.

Groetjes Nicole

1-36.4
2-36.3
3-36.3
4-36.2
5-36.3
6-36.4
7-36.2
8-36.3
9-36.3
10-36.2
11-36.3
12-36.3
13-36.2
14-36.2
15-36.4
16-36.3
17-36.2
18-36.3
19-36.4
20-36.4
21-36.2
22-36.4
23-36.3
24-36.2
25-36.1
26-36.3
27-36.3 licht positieve ovu test- beetje steken (echo eitje 1.2mm)
28-36.3 licht positieve ovu test- beetje steken
29-36.1 licht positieve ovu test
30-36.1 dik positieve ovu test
31-36.2 dik positieve ovu test (licht verkouden)
32-36.6 dik positieve ovu test (zwaar verkouden)
33-36.8 dik positieve ovu test (1x dik wit draderig slijmverlijs, licht verkouden)
34-36.6 dik positieve ovu test (licht verkouden)

Wat denken jullie ervan, ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus heb ik een ei gehad en ongeveer wanneer? want dan kan ik ongeveer mijn nod uitrekenen, vind het wel spannend vooral omdat die ovutest positeif blijft en mijn tempratuur zo hoog blijft.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan