Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Noompje
Wat mag je een vroege echo? Bij ons kunnen ze voor de 8 weken niks zien, dus doen ze het niet?

Hoi allemaal,

zeg vraagje mijn mannetje ziet een streep van mijn buiknavel naar beneden klinkt dit iemand bekend?

verder kan ik bijna niet wachten tot ik donderdag kan testen, is nu dinsdagavond en ik voel nog geen rd'tje aankomen, als ze komen verwacht ik ze morgenvroeg om 8.00 uur (dan weten ze het vast he)

o ja, nog even over mijn maansteen, ik heb op internet gelezen dat die ervoor kan zorgen dat je cyclus verkort wordt naar 28 dagen!!! misschien toch het proberen waard?? Nou ja als je er niet in gelooft vooral niet doen, 't is maar een idee, je kunt ze bij de Tuinen kopen.

nou mijn kwaaltje 1 dag voor nod zijn: bruine tepels, emotioneel (lees huil om van alles en ben steeds kwaad), misselijk, duizelig, opgeblazen gevoel, vreemde buikpijn, verhoogde temperatuur (vandaag 37,9) nog steeds positieve ovutesten!!!, borsten gegroeid (zodra ik de test heb kan ik meteen naar de winkel want het puilt hier uit) en een vreemde hoofdpijn en steeds plassen en dus die streep van mijn navel naar beneden maar ik weet niet of dat een symptoom is, klinkt allemaal vrij positief toch!

morgen wordt echt de langste dag uit mijn leven, gelukkig gaan we mijn zusje opzoeken die op kamp is met jong nederland in de buurt.

trouwens ik heb een brochure besteld van zwangerschapsbeha's omdat ik een flinke maat heb en ze bijv. niet in de hema kan kopen, moet ze ergens bestellen ben ik bang maar daar staan ook onderbroeken in, nu aan alle moeders heb je die echt nodig? zijn zo'n megadingen

o ja en nog een hele domme vraag kun je gewoon in bad gaan als je zwanger bent? ik bedoel loopt dat niet naar binnen dat zeepsop bij die uk?

knuffel voor iedereen

Heej dames,

Hoe gaat ie?? Het is wel spannend hier hoor; de eerste echo's zijn al een feit!!! Hopelijk zitten we allemaal snel weer in hetzelfde schuitje

En dames met RD's, balen hoor! Ga maar snel glitters rapen, maar wel nog wat over laten  voor de dames de nu druk aan de klus zijn en dus weinig tijd hebben maar toch echt niet zonder kunnen . Heeeeeel veel succes in de volgende ronde!! Dikke knuffel van mij!

En al die glitters, heerlijk! En wat leuk dat jullie je ook allemaal (de zwangeren onder ons dan he)   zo zwanger voelen. Oh, ik ben jaloers!!!!! Niet veel hoor, haha, maar wel een beetje! En dan die bevallingsverhalen, scary hoor. Ik zie echt op tegen het feit dat het er nog uit moet (oh ja, eerst nog er in, maar daar heb ik geen probleem mee, haha). Lijkt me echt heel eng zo'n bevalling. Ach ja, er zijn er al miljarden voor gegaan, dus dan moeten wij het ook kunnen toch!

Deze maand ben ik wel weer behoorlijk bezig met het zanger worden, jemig! Ik heb nog nooit zoveel geklust in één week, mijn lijf doet er pijn van . Haha. Nee, ff serieus. Veel geklust en sinds twee dagen positieve ovulatietests en allemaal krampjes en andere menstruatieklachtjes (bij de ovulatie voel ik ook rugpijn, gespannen borsten, opgeblazen buik etc). Kortom, voor mijn gevoel lopen we wel een groot 'risico' om deze maand zwanger te worden! Gevaarlijk hoor, des te groter de teleurstelling natuurlijk. maar ja ik kan het niet helpen, zo voel ik het deze maand!
Ik ben ook druk aan het temperaturen, wel geinig overigens om dat lijstje voor je te zien. Ik ben benieuwd of hij morgen of overmorgen ook flink omhoog gaat!! Oeioei, dan begint het wachten weer. Vrijdag mijn verstandskiezen trekken, dus ik ben bang dat mijn weekend eeuwig duurt deze keer . Ach ja, kan ik ook meteen bijkomen van al het geklus, haha. Oh ja, en als ik die spuiten overleef, dan stelt een bevalling vast niks meer voor, hahahahahahaha.

HELLUPPPPP, ik ben wel echt heeeeel bang voor vrijdag. SVP wel even voor me duimen!

Oh, en ik ga jullie ook echt niet verlaten hoor!! Jullie zijn mijn lieve forum-vriendinnetjes. Ik lees iedere dag jullie verhalen. Maar omdat je daar tegenwoordig al bijna 3 kwartier mee bezig bent (zoveel wordt er hier geschreven) en ik altijd lange verhalen schrijf (hoe zo, lang   ) kost me dat forummen toch al snel 1 tot 1,5 uur per dag. En aangezien we pas laat thuis zijn en laat eten.......dan moet ik ook nog tijd aan mijn mannetje en mijn huisdieren besteden. En ik kan het niet laten om jullie geweldige verhalen te lezen, dus dan reageer ik maar niet iedere dag. Denken doe ik wel aan jullie hoor, ieder moment van de dag .

Nou dames, wens ik jullie nog een fijne avond een leuke week en een knetterend weekend!

Ff nog ons lijstje en een dikke  en dan ben ik weer weg (naar de kapper, heeeerrrrlijk!)

NOD:
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

@Marina
Die streep is een zwangerschapsstreep, dat is echt iets dat bij zwanger zijn hoort. En als ik de rest lees denk ik, ja zwanger, en niet zo'n beetje ook, je hebt een hoop kwalen!
Over die bh's, je kunt ze bij prenatal kopen, die zit bij iedereen wel in de buurt volgens mij. en daar hebben ze ook grotere maten. (ik heb zelf E en toen ik zwanger was F)
En die onderbroeken en strings zitten heerlijk als je echt een buik begint te krijgen want de rest wordt dan echt te klein en zakken af hahaha

Vragen zijn nooit dom he!! Je mag gewoon in bad gaan als je zwanger bent, je baarmoedermond zit dicht als je zwanger bent en als je op het eind bent dan zit altijd nog vlies ervoor. Je mag trouwens niet meer in bad als je vliezen zijn gebroken i.v.m. infectiegevaar. En geen bad nemen die warmer is dan 38 graden (je mag ook niet in de sauna bijvoorbeeld.

@Lentekriebel: ik zal voor je duimen vrijdag! En een bevalling is erg, maar het is het echt waard, anders zou ik het niet nog een keer willen!
Trouwens volgens mij moet je even aangeven dat je zwanger zou kunnen zijn ivm trekken van kiezen? Weet effies niet meer waarom, even googlen?

groetjes Maris

Hoi meiden,
Hier even een kort verslag van een geweldige middag!!
Ik was ontzettend zenuwachtig natuurlijk, maar het was het waard. Ik was gewoon even bang dat we niets te zien zouden krijgen.....
Ik had een hele fijne gynaecoloog (vrouw) en die inwendige echo stelde idd niets voor.
Mooi beeld... en een mooi kloppend hartje!! Uiteindelijk ben ik ook 2 dagen verder dan ik dacht. Ipv 23 feb. nu 21 feb. uitgerekend.
Vanavond onverwachts op de koffie gegaan bij mijn schoonouders, Britt haar mooie nieuwe 't shirt aangedaan. Ik had er een bodywarmer over heen gedaan. Die oma open deed. Het duurde even voor het kwartje viel, maar toen Britt zich omdraaide en ze de achterkant oplas, viel het stil, hihihi..... Ze waren super verrast en zoals ik al dacht, mijn schoonmoeder had al een voorgevoel, maar wist het niet zeker. Morgen gaan we naar mijn ouders en zus en zwager om het te vertellen. En dan nog meer goed nieuws.... MYRON mag as. zaterdag NAAR HUIS!!!!! Ze weegt bijna 2500 gram en het gaat super goed met haar. Uiteindelijk komt ze een week voor de uitgerekende datum naar huis toe. Super he!
@marina.. ja die streep is inderdaad een zwangerschap streep, die er vaak zo ook al zit... is geloof ik ook een teken van vruchtbaarheid... hij wordt vaak donkerder als je zwanger bent. En in bad gaan is natuurlijk geen probleem, je zit potdicht daar vanonder, hihi.   Toen ik van Britt zwanger was en eens een te warm bad had genomen, ging mijn buik in alle bochten, heel raar om te zien. Blijkbaar werd Britt hier heel onrustig van en kreeg ik er harde buiken van. Dus niet te warm!
Je klinkt verder wel lekker zwanger, dus ik duim voor je.
@lentekriebels, suc-6 vrijdag. Je moet het inderdaad even tegen je tandarts zeggen dat je misschien zwanger kunt zijn, dit ivm de verdoving, foto's en ingrepen die tijdens een zwangerschap stress met zich mee kunnen brengen.
He en ik las dat je graag zanger wil worden, hahaha.. typfoutje misschien??   En die bevalling is pas iets waar je je op het eind druk over mag maken, en op dat moment doe je dat eigenlijk ook niet. Ik heb echt een mooie bevalling gehad, dus tis echt niet allemaal verschikkelijk hoor.
@Mariska.. ze kunnen wel een vroege echo bij je doen, dan valt er echt wel wat te zien, maar deze is dus inwendig en niet alle verloskundigen doen dit dus. Ik moest er ook speciaal voor naar het ziekenhuis bij de gyn. En volgens mij is het ook alleen op aanraden van de VK, dus bij bijv. vorige miskramen of bloedverlies. Anders krijg je gewoon tussen de 10-11 wk. een normale buikecho.
@summeke, toch jammer dat je mannetje niet mee kan naar de gyn... maar het is niet anders. Veel gezelligheid met je mamsie!!
@noompje.. fijn dat je ook al lekker snel naar de vk mag en dat ze dan ook gelijk een echo maken, hoe ver ben je dan?? Ik mag 5 augustus voor het eerst naar de vk en dan voor intake en voor een echo. Super das alweer over 3 weken. Dan is er ook al veel meer "mens" te zien als op de echo van vanmiddag. Nu was het een kleine garnaal van 1.7 cm!! Wel een schattige natuurlijk.
@bloesem, oh jij klinkt ook lekker zwanger. Dat van die buikpijn, afscheiding (heel wit), obstipatie, gevoelige tepels enzo, herken ik zo. Misschien ben je toch vorige maand zwanger geweest?? Had je toen geen testje gedaan?? Suc-6 met extra wachten dan maar he. Ik moest trouwens naar de gyn in het ziekenhuis vandaag voor de echo en niet naar de HA, het was super!!!

Nou meiden hier nog even mijn aangepaste banner...

Dikke kus van een hele blije en gelukkige Amber!!
Slaap lekker allemaal.

Joehoe meiden!!

Hier eindelijk weer een berichtje van mij... Het is momenteel een en al twijfel twijfel en twijfel bij mij! Ik had mn NOD afgelopen zondag, nu had ik afgelopen donderdag een heel klein beetje bruin bij het afvegen, zondag ook weer ietsje en vandaag een heel klein beetje. Heb verder last van erge vermoeidheid, ben ontzettend emo en heb onwijs zere en opgezette borsten! Oh en vanochtend moest ik overgeven en de misselijkheid was rond een uur of elf weer verdwenen (maar dat kan natuurlijk ook gewoon een beginnende griep zijn of gewoon whatever). Wil nog even afwachten met testen en durf ook helemaal niet te hopen op een eventuele zwangerschap. Ben natuurijk ook niet echt overtijd, ik heb toch wel een soort van bloedverlies en niet 1 dag, het is meerdere dagen geweest! Vaag allemaal dus, ik blijf nog maar eventjes op het wachtbankje zitten. Als ik vrijdag nog niet 'echt' ongesteld ben ga ik een testje doen....

Met jullie gaat het verder allemaal goed? Heb al een tijdje niet meer gereageerd en soms kan ik het ook allemaal ff niet bijhouden hoor! Las hieronder wel een verhaaltje over in bad gaan of in de sauna. Ik heb gelezen dat je zelfs wel in de sauna mag, mits je een regelmatige saunaganger bent. Het is gewoon zo, zoals bij alles, dat je naar je lichaam moet luisteren! Wanneer je je niet lekker voelt moet je gewoon gelijk stoppen, en net wat Amber zegt: je moet kijken wat jij en je baby het fijnst vinden. (niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik hoor en lees nog wel eens wat zo om me heen)

Geweldig om te lezen dat er al zoveel zwanger zijn inmiddels!! Voor degenen bij wie het deze maand weer niet lukte, op naar de volgende maand! Denk dat ik snel weer in het bovenste rijtje aan moet schuiven, maar we houden het bankje warm voor de volgende (maand).

Heb  ons lijstje nog maar een x gekopieerd en nog even niets veranderd... Vind het wel heel erg spannend, maar durf nergens op te hopen, nou ja, anders gaan we gewoon gezellig ronde 5 in!

Oh en Amber, ben blij voor je dat je je zo gelukkig voelt. Kan me helemaal voorstellen dat je gewoon blij bent dat alles er goed uitziet met je kindje en natuurlijk dat je schoonmoeder het nieuws zo leuk opvat. Lijkt me echt grappig om zon t-shirt te laten dragen door je dochtertje! Misschien tegen de tijd dat mijn tweede er gaat komen kan ik dat ook doen! (haha eerst maar eens zien dat eentje me gaat lukken!)

Dames, slaap zacht en droom lekker over je (a.s.) zwangerschap en babytje....

Liefs,
Wensje

NOD:
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)

Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

Goede morgen lieverds,

Hier even een kort berichtje van mij, voel me hondsberoerd! Heb zooooo ontzettende buikpijn en ben echt doodmoe!

Amber, ik wil je bij deze nog even nogmaals hartelijk feliciteren! Wat geweldig om je verhaal te lezen van de echo en dat alles goed was met de kleine schattige garnaal!!!!
Ben zo ontzettend blij voor jullie, het is jullie echt gegenunt! Geniet ervan!
En wat leuk dat je het nu eindelijk kan vertellen he! Lijkt me ontzettend geweldig. En leuk idee van dat shirt, kan me de reacties helemaal voorstellen! Veel plezier met het vandaag aan jou ouders vertellen!
He, en wat geweldig dat Miron naar huis mag! Ooh kan me helemaal voorstellen hoe gelukkig jullie moeten zijn!

Zo, sorry dat ik niet op de andere reageer, maar kruip snel mijn bedje weer in!

tot later!

Liefs.

Terug
Bovenaan