Heej dames,
Hoe gaat ie?? Het is wel spannend hier hoor; de eerste echo's zijn al een feit!!! Hopelijk zitten we allemaal snel weer in hetzelfde schuitje
En dames met RD's, balen hoor! Ga maar snel glitters rapen, maar wel nog wat over laten voor de dames de nu druk aan de klus zijn en dus weinig tijd hebben maar toch echt niet zonder kunnen . Heeeeeel veel succes in de volgende ronde!! Dikke knuffel van mij!
En al die glitters, heerlijk! En wat leuk dat jullie je ook allemaal (de zwangeren onder ons dan he) zo zwanger voelen. Oh, ik ben jaloers!!!!! Niet veel hoor, haha, maar wel een beetje! En dan die bevallingsverhalen, scary hoor. Ik zie echt op tegen het feit dat het er nog uit moet (oh ja, eerst nog er in, maar daar heb ik geen probleem mee, haha). Lijkt me echt heel eng zo'n bevalling. Ach ja, er zijn er al miljarden voor gegaan, dus dan moeten wij het ook kunnen toch!
Deze maand ben ik wel weer behoorlijk bezig met het zanger worden, jemig! Ik heb nog nooit zoveel geklust in één week, mijn lijf doet er pijn van . Haha. Nee, ff serieus. Veel geklust en sinds twee dagen positieve ovulatietests en allemaal krampjes en andere menstruatieklachtjes (bij de ovulatie voel ik ook rugpijn, gespannen borsten, opgeblazen buik etc). Kortom, voor mijn gevoel lopen we wel een groot 'risico' om deze maand zwanger te worden! Gevaarlijk hoor, des te groter de teleurstelling natuurlijk. maar ja ik kan het niet helpen, zo voel ik het deze maand!
Ik ben ook druk aan het temperaturen, wel geinig overigens om dat lijstje voor je te zien. Ik ben benieuwd of hij morgen of overmorgen ook flink omhoog gaat!! Oeioei, dan begint het wachten weer. Vrijdag mijn verstandskiezen trekken, dus ik ben bang dat mijn weekend eeuwig duurt deze keer . Ach ja, kan ik ook meteen bijkomen van al het geklus, haha. Oh ja, en als ik die spuiten overleef, dan stelt een bevalling vast niks meer voor, hahahahahahaha.
HELLUPPPPP, ik ben wel echt heeeeel bang voor vrijdag. SVP wel even voor me duimen!
Oh, en ik ga jullie ook echt niet verlaten hoor!! Jullie zijn mijn lieve forum-vriendinnetjes. Ik lees iedere dag jullie verhalen. Maar omdat je daar tegenwoordig al bijna 3 kwartier mee bezig bent (zoveel wordt er hier geschreven) en ik altijd lange verhalen schrijf (hoe zo, lang ) kost me dat forummen toch al snel 1 tot 1,5 uur per dag. En aangezien we pas laat thuis zijn en laat eten.......dan moet ik ook nog tijd aan mijn mannetje en mijn huisdieren besteden. En ik kan het niet laten om jullie geweldige verhalen te lezen, dus dan reageer ik maar niet iedere dag. Denken doe ik wel aan jullie hoor, ieder moment van de dag .
Nou dames, wens ik jullie nog een fijne avond een leuke week en een knetterend weekend!
Ff nog ons lijstje en een dikke en dan ben ik weer weg (naar de kapper, heeeerrrrlijk!)
NOD:
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Ikke 3e ronde 1e kindje NOD 10 aug
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Ellenan 4e ronde 1e kindje NOD 17 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart