Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi meiden,
Hier ben   ik weer effies. heerlijk uitgeslapen tot half 10, zelfs Britt!! Manlief ligt nog op 1 oor.
@wensje, doe toch gewoon een testje... als je zoveel klachtjes hebt en je nod is al 3 dagen verstreken. Ben zo nieuwschierig! Maar ik vind het erg knap hoor dat je kunt wachten net als bloesem... Al heeft wachten niet altijd zin, want als je zwanger bent, voel je je dat toch op een of andere manier en ook na een week overtijd kan het nog misgaan helaas, kijk maar naar mij. Maar jullie laten ons wel in spanning zitten.
@marina... vandaag jou nod he.... oh ga je toch testen vandaag of toch later?? Ik hoop zo voor je dat het raak is....suc-6
@ellen.. nog bedankt voor de lieve felicitaties, het was inderdaad echt super, ik hield het dus niet droog toen ik "het kleine garnaaltje" zag zitten. Emo-muts dat ik ben!!
Zo grappig Britt zat bij Hans op schoot, volgens mij hebben we het helemaal niet over een baby gehad daar op dat moment, ze kijkt mee op de echo en zegt.... baby???? Das toch wel heel apart of niet dan. Je staat elke dag versteld wat die kleine al meekrijgt op 2 jarige leeftijd. Nou moet ik wel zeggen dat ik regelmatig op internet zit te zoeken naar ontwikkeling en echo's bij 8 wk zwangerschap, gewoon leuk om te zien en misschien heeft ze dat een keer gezien ofzo, ik zou het anders ook niet weten. Dus jij was zo lekker gaar vannochtend, nou groot gelijk hoor dat je dan even teruggaat naar bed, slaap lekker.
Nou ik hou het weer even voor gezien vandaag.... ik ga mijn mooie echo weer even bewonderen (waarschijnlijk nog wel 1000x)
Doei doei, dikke kus van Amber.

NOD:
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

Hee meiden!

Reageer vanavond even iets langer, ben nu op mn werk, maar heb net toch maar even een test gehaald en die ga ik vanavond doen!! Heb geen idee wat eruit komt dus ik wacht het maar gewoon af... stiekum toch een beetje hoop (heb toch wel een aantal klachtjes, maar ben al eens eerder voor de gek gehouden)...

to be continued............

Effe snel, reageer vanavond beter, zit op mijn werk.

Vannochtend nog steed positieve ovu test (dag 7) en hoge temp van 36,7 (ben nog wel een beetje verkouden). Maar nu komt het smerige verhaal, net naar toilet verlies ik wit dik draderig slijm????? Dat is toch normaal als je ei op komst is?

Groetjes Nicole

Nou ik heb hem binnen hoor!! mijn 32 onbepaalde tijdscontract!!! ik begin per 15 september. (zit ik met me kont op corfu) dus schuif later aan.!!!

Ben helemaal happy en kreeg van vriendlief zelfs een cadeautje!! greys anatomie seizoen 2 (heerlijike serie)

Me mams is er nog...vandaag lekker met die kleine in de weer geweest. Ik heb al jullie verhalen gezelen..maar reageer ff niet. Ben erg moe (gisteren half 3 en vanochtend om kwart voor 7 er weer uit) morgen weer de kleine en vrijdag moet ik overdag werken...

dus lees ff mee...maar kom zaterdag pas weer uitgebreid reageren!!!

*geef lentekriebel ff een *

quote: nicoleg reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2008 17:10:59'));

Vannochtend nog steed positieve ovu test (dag 7) en hoge temp van 36,7 (ben nog wel een beetje verkouden). Maar nu komt het smerige verhaal, net naar toilet verlies ik wit dik draderig slijm????? Dat is toch normaal als je ei op komst is?

Groetjes Nicole

wit dik niet dacht ik, t moet draderig en doorzichtig zijn...dat is rondom je eisprong

succes!

quote: nicoleg reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2008 17:10:59'));

Groetjes Nicole

wit dik niet dacht ik, t moet draderig en doorzichtig zijn...dat is rondom je eisprong

succes!

zo vanmorgen getest en negatief maar geen rode duivel in zicht, wachtbankje dan maar, gezellig bij wensje en bloesem

NOD:
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

Summeke gefeliciteerd met je contract!!!! en pas maar lekker op vandaag!

Nicole, ik heb niet zo veel afscheiding deze maand dus ik weet het eigenlijk niet maar aangezien ik nog geen rd gespot heb zijn die positieve ovutesten wellicht een goed teken

Wensje, heb je gister nog een test gedaan? ik denk dat ik nu maar lekker een week wacht want negatief testen is ook niets

Amber, ik zou ook huilen hoor als ik iets op de echo zou zien! En Myron naar huis dat is helemaal mooi!

o ja misschien dat iemand dit weet, ik denk dus dat ik afgelopen zaterdag de innesteling heb gehad omdat ik toen een paar druppels bloedverlies had, kan zijn dat je eitje een weekje rondzweeft maar hoe lang zou het dan duren voor een positieve test? ik zeg wel heel mooi dat ik over een week pas test maar ben ongeduldig van aard he

die streep van me is echt heel wazig hoor maar christian houd vol dat ie hem goed ziet, mij best ik kan alle positieve nieuws gebruiken!

ga weer stoppen, veel last van mijn whiplash de laatste dagen, knuffel

Gezellig Marina dat je bij ons komt zitten!! Spannend hier he??

Heb gister een test gedaan en die was negatief, ik ga er dus vanuit dat ik NIET zwanger ben, maar omdat ik nog steeds niet normaal ongesteld ben geweest blijft ik nog maar even op het wachtbankje zitten.... Gezellig toch??

@nicoleg: super dat er naar alle waarschijnlijkheid een eisprong aan zit te komen!! Klus ze!!! Hoop voor je dat het deze maand raak is!!

@summeke: van harte gefeliciteerd met je contract!!! Super zeg!! Veel plezier nog met je moeder en de kleine natuurlijk!! Hopen dat ook bij jou de RD's binnenkort uitblijven.

@ amber: ben heel blij voor je dat alles zo goed met je gaat en met je nichtje ook! helemaal geweldig!!

@ marina: we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik wil nu wachten tot volgende week woensdag met testen als ik dan tenminste nog niet zeker weet dat ik niet ()  zwanger ben......  

Meiden, allemaal rustig aan en tot snel!!

Liefs Wensje

Terug
Bovenaan