Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens.... Lees wel altijd mee, maar schrijven hou ik echt niet bij...

Ik heb gister mijn 2e echo gehad, en de datum is vastgesteld op 15 februari, heb dit gelijk maar even aangepast in het lijstje!!

Hoe is het met de schijnzwangeren onder ons??   Al getest???

En voor diegene die nog niet zwanger zijn... *************************************************************

Liefs

NOD:
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD  10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17  aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                      3e ronde            1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980  3e ronde 2e kindje  UITGETELD OP 16 maart

Heej ladies!!!
Ben ik weer, proberen om jullie bij te houden: here we go!

Mariska1980: Bedankt voor het duimen (alvast). Ik heb even gegoogled en hoewel de meningen af en toe wat uiteen lopen heb ik vooral gelezen dat het trekken en de verdoving niet erg zijn (wel even zeggen, dan krijg je misschien een andere verdoving) maar dat vooral de foto’s not-done zijn. Als ik zwanger zou zijn dan zit ik zoiezo rond de innesteling en zou mijn bloedbaan nog niet die van een eventueel kleintje zijn. Dat geeft voor mij de doorslag dat het geen kwaad kan. Ibuprofen en röntgenfoto’s komen er niet in bij mij nu, maar de kaakchirurg wel ……… met zijn tang in mijn mond wel te verstaan! Ik ben blij als het morgen om deze tijd is, zie er wel tegenop. Maar ben ook erg blij als het achter de rug is! En jij al bijna de eerste echo, ook erg spannend hoor!! Hopelijk mogen wij ook allemaal snel!

Amber: haha, nee ik wil inderdaad geen zanger worden. Dan zou er naast een hele hoop zanglessen nog een hele hoop andere klussen geklaard moeten worden, haha. Wat fijn dat Myron naar huis mag én dat je echo zo goed gegaan is. Het moet toch geweldig zijn dat garnaaltje op het scherm te zien. Daar verheug ik me al maanden op!!! Wie weet binnenkort……ik ben benieuw, eerst maar eens naar de NOD zonder RD’s!

Wensje: hoe is het op het bankje??? Is het nog vol te houden? Hopelijk ben je er van af als ik er op kom, maar dan wel richting zwangerenbank natuurlijk. Succes!!!! Wel jammer van je negatieve test, maar zolang de RD’s weg blijven lijkt het me niet zo’n ramp, toch!

EllenAn: wat vervelend dat je je zo slecht voelt!!!! Ik hoop dat je snel weer de oude bent zodat je weer vol aan de bak kan! En wat fijn dat jullie samen de beslissing hebben genomen om naar het ziekenhuis te gaan. Ik weet even niet meer waarom je er naar toe moet,maar natuurlijk wel fijn dat je kerel 100% achter je staat! Maar uiteraard hoop ik nog altijd dat het niet nodig is en je de afspraak gewoon af moet zeggen ivm een zwangerschap! Toi toi toi!

Amber: jij hebt vakantie, was ik helemaal vergeten. Ohhhhh ik wil ook!! Haha. Geniet er nog maar lekker van, van je vakantie en het garnaaltje in je buik! Oh, kun je geen scan van je echo op het forum zetten?????

Nicole: meissie, ik kan me voorstellen dat je van zo’n lijstje een beetje de kluts kwijt wordt, maar ik kan je ook echt niet helpen. Ik had ook zo’n klodder (sorry) wit slijm de tweede dag na de temperatuursverhoging en het eerste wat ik dacht (nogmaals sorry) is dat niet gewoon een kwakkie uit mannetjes zakkie??? Ik weet niet wat jij al die tijd daarvoor gedaan hebt, maar bij mij zou het dat wel eens kunnen zijn, misschien bij jou ook wel! Dat je zeven dagen positieve testen hebt is wel vreemd. Bij mij zijn het drie vage strepen en eentje goed duidelijk (twee van de vier cyclussen maar overigens), gewoon zoals het hoort dus. Ik vermoed dat je je NOD dan zo’n beetje gelijk met mij hebt, rond de 29ste zoiets. Kunnen we elkaars handje vasthouden! Als ik je lijstje bekijk zou ik overigens het meest uitgaan van het temperaturen dan van de ovu-tests. Op een of andere heb ik daar meer vertrouwen in (dit is pas mijn eerste temp-maand, maar het voelt goed). Dat zou bij jou dus dag 31 geweest moeten zijn. Dan is dag 43-45 ergens jouw NOD. Maar dat is enkel mijn gevoel!

Summeke: knuffel terug, wat lief van je!! Had ik ook ff nodig, heb echt geeeeeeen zin in morgen, voel me lamlendig (vanaf de ovulatie allemaal rare klachten die naar mijn mening nog niks met een eventuele zwangerschap te maken zouden kunnen hebben) en moe. Ach ja, iedereen heeft wel eens van de momenten! Jij gaat naar Corfu??? Wij willen 1 september op vakantie gaan en zitten ook te denken aan Griekenland. Dat zou lachen zijn als we per ongeluk op het zelfde terras zitten, hahahahaha. En de seconde dat ik jou bericht leest springt Grey’s op de tv (manneke zit te zappen), dat is nog eens toevallig. Ik vind het ook een waanzinnige serie! Veel plezier met mcDreamy! Enne, natuurlijk ook nog heeeeeeel erg gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Gaaf hoor! Je gaat het vast geweldig doen in je nieuwe functie! En wat lekker dat je nu een contract voor onbepaalde tijd hebt!

Marina: lekker op het bankje er bij, spannend hoor!! Good luck ! Hou het maar warm daar want ik ben onderweg. Gaan we dan samen glittertjes vangen! Ik heb overigens op internet gelezen dat de innesteling voelen een fabeltje is, maar dat kwam van een gyn, een mannelijke, wat weet hij er nou van! Ik geloof wel dat je het kunt voelen. Misschien dat ik me daarom ook wel wat gammel voel vandaag…….of is dat net weer iets te snel….nou ja, ik ga gewoon weer lekker zitten zwijmelen, hopelijk loopt het goed af deze maand.

MissPiggy: jij ook bijna je eerste echo, op mijn NOD nog wel. Dat iedereen een geweldig goeie dag mag hebben, haha. Maar serieus, geniet er van! Wij hebben ook al een koosnaampje (zonder garnaaltje so far, helaas). Wij noemen hem/haar inimini. Mijn manneke wil tzt graag weten of het en jongetje of een meisje is en omdat ik dan bang ben dat ik mijn mondje voorbij praat hebben we ook een koosnaampje bedacht. Ik ben overigens normaal absoluut niet bang voor de tandarts hoor, maar ik heb eigenlijk ook nog nooit iets gehad!! En voor de kaakchirurg ben ik ook niet eens zo heel erg bang, maar ik ben bang voor de wachtruimte (hier zit je gewoon in de gang), de spuiten en het ergste: de smaak van bloed, getverderrie, dat vindt ik zo ontzettend smerig, jakkie. Dus bang is niet het goede woord, ik zie er gewoon heel erg tegenop. Ach ja, morgen rond deze tijd is het kwaad al geschied, joepie, waren we maar alvast zo ver, haha. Jij voelt je ook niet al te lekker begrijp ik, balen. Maar het is voor een goed doel (net als mijn kies, haha).

Mijnschatje: leuk dat je er weer bent! Al twee echo’s gehad, leuk hoor! Bedankt voor de glitters, ik ben al een half uurtje aan het rapen en er liggen er nog genoeg voor iedereen, thanx!

ZO, dat was weer ff een heeeeel verhaal, haha. Hier is verder alles prima. Ik heb wel allemaal klachtjes, al sinds mijn ovulatie. Van steken in de buik en pijnlijke ogen tot opvliegers en moe zijn. Een zwangerschap kan het volgens mij nog niet zijn hoor. Waarschijnlijk gewoon de stress voor morgen! Dusssss, voor diegene die dit leest op vrijdag om ongeveer twee uur, ik lig nu bij de kaakchirurg, dus wat extra glitters komen hier goed van pas!! Oh, ik ben overigens wel heeeeeel erg blij dat dit niet midden in mijn klusperiode valt, dat zou zonde zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er dit weekend geklust wordt, hahaha. Ik ga lekker zielig zitten doen en dan laat ik me lekker bedienen, hihi. Gelukkig is mijn manneke daar erg gevoelig voor, dus ik ga zeker goed verzorgd worden!! Ach, heb ik meteen ook wat afleiding en schieten die 14 wachtdagen lekker snel op.

Zo, genoeg zielig zitten doen. Ik ga op de bank liggen, nog ff relaxen, en dan naar mijn nest. Morgen een lange dag voor de boeg (oh nee, lekker de hele middag in bed liggen, dat is wel weer lekker). Ik laat zsm van me horen, dan weten jullie in ieder geval dat ik het overleefd heb!

Nog ff mijn banner en de NOD-lijst en dan zit mijn taak er weer op voor vandaag!

NOD:
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart

Dag lieve meiden,
Hier komt ik weer eens langs...... manlief is lekker uit vannavond met een stel vrienden en ik moest dus oppassen op Britt. Helemaal niet erg, want wat was ik misselijk vanmiddag en vannavond zeg. Echt heerlijk maar niet heus. Ik heb dus ook niet fatsoenlijk kunnen eten vanavond en wat denk je ... ik krijg me toch een ongelooflijke trek net in een broodje met knakworst... Hoe bedoel je zwanger??????? Helaas die heb ik dus niet in huis, dus heb ik nu maar een schaaltje paprikachips naast me staan, slaat ook nergens op, maar wel lekker!   Vanmiddag even lekker samen met mijn schoonmoeder boodschappen gedaan voor Britt d''r verjaardag zaterdag en natuurlijk nog even ergens een kopje thee zitten drinken, erg gezellig en ook wel handig dat ik er nu over kan praten, ipv bij alles na moeten denken of ik het wel of niet kan zeggen.
Gisteren bij mijn ouders geweest om het te vertellen. Helaas moest ik alleen samen met Britt, mijn mannetje had gisteren een "slechte" dag. Hij heeft al meerdere keren de afgelopen 4 jaar thuis gezeten met een depressie/burn-out dus even gas terug zeg maar. Als hij huilend naar beneden komt, weet ik hoe laat het is. Ik wilde het toch graag gaan vertellen dus ben maar samen met Britt gegaan. Het resultaat was er niet minder om... ik heb zo moeten lachen om mijn vader. Die komt binnen, ziet Britt staan, leest op... geef mij maar een dikke kus en geeft haar een dikke kus, na 5 minuten zegt mijn moeder, heb je de achterkant van haar shirt ook al gelezen. Neuh! zegt hij.... Britt stond op dat moment buiten en je kon alleen maar  zien staan... want, ik word....... 2???? zegt ie dan. Nee, pap kijk dan goed. Dus ik til Britt op, trek haar 't shirt recht en toen viel het kwartje, nou hij greep gelijk naar zijn hart! Ze waren super verrast!
@lentekriebels... veel suc-6 morgen bij de kaakchirurg... en je weet het he... je pakt hem bij zijn ballen en zegt... we gaan elkaar toch geen pijn doen he?! Dat werkt vast!! Nee hoor grapje. Ik leef met je mee, ik ben namelijk ook zo'n ongelooflijke held bij de tandarts. Werkelijk waar in heel mijn leven, nog maar 3 oppervlakkig gaatjes laten vullen, en nog een diepere... hahahaha, sorry een beetje melig. Toen Britt nog in mijn buik zat heette ze ook inimini, geweldige bijnaam, nu hebben we eigenlijk nog geen bijnaam, maar ik vind Priegel ook wel grappig klinken. Ik zou vast een echo kunnen plaatsen maar weet niet goed hoe ik dat doe, ik weet dat het via hyves kan, maar dan moet ik mijn echo op hyves zetten en dan weet iedereen het, das nou ook weer niet de bedoeling. Dus als iemand een andere omweg weet, het moet toch makkelijker kunnen lijkt mij. Ik moest wel even lachen om je smakelijke verhaal hoor van je mans kwakkie, haha
@mijnschatje. he leuk dat je hier ook weer eens langs komt, hoe gaat het verder met je? En al mooi 2 echo's gehad, fijn zeg. Ik heb afgelopen dinsdag mijn 1e echo gehad met 8.5 week, echt super gaaf, nu heb ik met 11.5 week weer een echo bij de VK + intake gesprek. He geniet lekker van je zwangerschap en tot snel weer.
@Nicole... ik heb helemaal geen kaas gegeten van ovulatie testen en temperaturen, dus ik zou het ook niet weten. Ik weet niet eens wat je temp doet als je eisprong nadert, dalen of stijgen, geen idee. Wat ik wel weet is dat je temp. hoog blijft als je zwanger bent, ik heb al weken boven de 37.3, nu zelfs (net gemeten) 37.9-38. Wel met een oortermometer gedaan. Maar toch... echt hoog... ik ben toch niet ziek?????????? Nou ik neem maar weer een bakje chips, dat helpt vast, hihi. En dat je ovutesten zo lang positief blijven, ook apart.
@ellen, meis meis wat moet jij een elende doorstaan elke maand, verschikkelijk, nou kruip maar lekker je bedje in en lekker slapen. Fijn dat je nw pijnstillers iets beter helpen. Laat je maar weer lekker vertroelen hoor. Als je daar zo'n last van hebt, kun je toch zeker een kleine week niet werken per maand, als ik het zo hoor. Nou meid deze dikke knuffel is voor jou hoor  en een dikke pakkerd op je buikie, hihi
@Misspiggy.. oh meid heerlijke een dagje "kindervrij".   Oh jij hebt het er lekker van genomen he vandaag, groot gelijk hoor. Geef er maar lekker aan toe, doe ik ook, heb ook weer lekker liggen maffen op de bank vanavond. Jammergenoeg dat je de wc-pot alweer zo lekker van binnen hebt  bekeken, wat een elende, ik ben wel misselijk maar hoef gelukkig niet (nog niet?) over te geven. Waarschijnlijk  wel als ik  nu zo doorga met die zak chips die ik langzaam ongemerkt in  mijn eentje leeg zit te eten (illegaal).  Fijn dat je 29 juli al naar de vk mag. En Priegeltje vind ik een hele leuke koosnaam, wij hadden toendertijd voor Britt ook inimini, vind ik ook nog steeds leuk, maar nu weten we het dus nog niet. Maar dat naampje komt er wel hoor. Ja ik had inderdaad ook de bevestiging nodig van de echo, en nog geloof ik het niet hoor, ben ook nog steeds bang als ik iets vreemds voel dat het dan alsnog weer misgaat. Als we maar die 3 maanden voorbij zijn, dan is het grootste gevaar geweken, zeg maar. Gelukkig ben ik zaterdag alweer 9 weken, wat gaat het hard zeg, niet te geloven. Bijna 1/4 alweer voorbij van de zwangerschap, dat betekend ook dat ik al over 25 weken met verlof mag, hihihi.
@Mariska... wat heb jij een discipline zeg om zo'n leuk boek bij te houden, ik heb toendertijd een 6-weken kraamboek gekregen, ik geloof dat ik de 1e 3 weken bij gehouden had, toen kwam de klat er al in, dus ook ik ben zo'n muts. Fotoboeken gaan aardig, al moet ik wel zeggen dat ik daar het 1e jaar van Britt fanatieker in was als het 2e jaar. Misschien dat ik het weer een op moet pakken. Ik kan je dan ook niet vertellen waar je nog zo'n boek kunt krijgen, misschien gewoon bij de betere boekhandel of bij een andere babyzaak als Prenatal. Wat leuk dat je nieuwe banken hebt... compleet ander huis nu zeker?? En zitten ze lekker?? Fijn dat je ook voor een inwendige echo bij je vk terecht kunt, bij ons kan dat dus niet. Maar maakt verder niet uit.   En 8 aug. dat is het ook zo hoor, ik moet 5 aug. voor het eerst naar de VK en dan krijg ik mijn 2e echo alweer. Ik ben dan als het goed is 11.5 week. Dan kunnen we eindelijk iedereen op de hoogte gaan stellen, ben erg benieuwd hoe ze op mijn werk gaan reageren, ben er eigenlijk ook een beetje zenuwachtig voor.
@Wensje.. he vervelend dat je negatief teste, met welke test? Misschien inderdaad nog maar een paar daagjes wachten en dan nogmaals testen. Heb je verder wel klachten?? Misschien was je gewoon nog te vroeg. Maar het is wel vervelend, je doet toch een test omdat je eigenlijk verwacht dat die positief zal zijn, je gaat hem niet voor niets zitten te gebruiken, toch? Nou ik wens je heel veel suc-6 de komende dagen.. hier nog even wat prive glitters (even kijken of Summeke niet kijkt, hihi, grapje) *************************
@Summeke, nee hoor meid grapje.. hier voor jou in je mandje ook nog wat verse glitters... vers van de pers... ***********************************************
Gefeliciteerd met je contract zeg, super fijn, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken en ook nog wel onbepaalde tijd!! En je gaat ook nog naar Corfu, doe maar ruig! Lekker hoor, geniet er maar van, als jullie straks met z'n 3-en zijn, komt het er niet altijd meer van dat soort reisjes. Maar dan heb je weer andere leuke dingen hoor. Je hebt lekker kunnen keutelen dus met die kleine (van je zus of van je vriendin dat weet ik alleen niet meer).

Nou meiden het is me weer een lang stuk geworden, sorry, ik heb niets beters te doen...
Nou nog even ons lijstje en een nieuwe banner en dan hou ik het voor gezien voor vandaag.

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug

Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
ZwAnGeR!!!!!

Een hele dikke kus van Amber.

Sorry Mariska.. je viel buiten het lijstje.... dus even opnieuw...

NOD:

ZwAnGeR!!!!!

En ik vergat natuurlijk wat he....

*************** ******************** ******************** ******************* *******************   ********************
*********************** ************************ ************************** ************************ x 10000
(Nou dat wordt dus een overstroming in dat mandje van Summeke)

Nou nu stop ik echt, doei doei, slaap lekker voor straks.

oh ja ik zag net bij de algeme uitleg staan als je dus foto's wilt plaatsen je deze dus al op internet moet hebben staan, in mijn geval dus op hyves... nou laten we dat dus maar niet doen.... Helaas jullie zullen toch nog even nieuwschierig moeten blijven naar mijn "garnaaltje"

Hoi Amber,

Wat ook leuk is, is zelf een website maken, en daarop je zwangerschapsdagboek maken met foto's en echo's. En als de baby dan geboren is kun je ook de baby's ontwikelling daarop kwijt, zo kan toch iedereen mee kijken. Is hartstikke leuk, ik heb een website voor mijn zus gemaakt tijdens haar zwangerschap, ik heb er eentje voor mijn zoontje gemaakt, maar ben daar pas in gaan schrijven na mijn bevalling. Zo kan de famillieleden en vrienden die wat verder weg wonen ook eens zien hoe het moet onze Rick gaat, het is maar net hoe ver dat je daar in gaat, je kunt er ook alles op zetten maar ook datgene wat jij kwijt wilt.

Groetjes Nicole

Ik heb dit gevonden op het internet:

Het gebruik van ovulatietesten:
Het gebruik van ovulatietesten om zo je eisprong te bepalen is een zeer betrouwbare en veel gebruikte methode. Omdat ons lichaam soms rare dingen kan doen kan het zijn dat je soms een afwijkend resultaat te zien krijgt dan je verwacht. Hieronder vind je informatie en een aantal vragen en de antwoorden die betrekking hebben op die afwijkende resultaten die soms kunnen voorkomen.
Hoe lees ik de resultaten van een ovulatietest:
Een ovulatietest heeft een controlelijn en een testlijn. Wanneer er, na het testen, twee lijnen te zien zijn waarvan de testlijn hetzelfde of donkerder van kleur is als de controlelijn, dan is het resultaat positief. Je eisprong zal binnen 24 tot 36 uur plaatsvinden. Wanneer je nu gemeenschap hebt kun je de kans op een zwangerschap vergroten.
Ik zie dagelijks beide lijntjes op de test:
De meeste vrouwen maken constant LH aan waardoor je dagelijks beide lijnen op de test te zien krijgt. Meestal is de testlijn dan lichter van kleur dan de controlelijn.
Ik heb meerdere dagen een positief resultaat:
Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing.   Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts.
Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen:
In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul:

Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs).
Kan ik een positief resultaat hebben maar niet ovuleren:
Ja dat kan. Door stress of andere factoren kan je lichaam zich klaar maken om het eitje los te laten (zichtbaar door een LH piek) maar dat niet doen. De LH piek zal weer dalen en je lichaam zal het later nogmaals proberen. Dit kan meerdere malen gebeuren in een cyclus.
Moet ik ochtendurine gebruiken voor de ovulatietest:
Nee. Het beste kun je in de middag testen. Belangrijk is dat je dagelijks op hetzelfde tijdstip test.
Ik krijg geen positief resultaat betekent dit dat ik niet ovuleer:
Nee dat hoeft niet. Het kan zijn dat je de LH piek net mist wanneer je één keer per dag test. Je hebt dan bijvoorbeeld één of meerdere bijna positieve testen en de dag daarna een negatieve test. Om er zeker van te zijn dat je de piek niet mist zou je kunnen proberen twee maal daags te testen. Eén keer begin van de middag en één keer aan het eind van de avond.

Terug
Bovenaan