Dag lieve meiden,
Hier komt ik weer eens langs...... manlief is lekker uit vannavond met een stel vrienden en ik moest dus oppassen op Britt. Helemaal niet erg, want wat was ik misselijk vanmiddag en vannavond zeg. Echt heerlijk maar niet heus. Ik heb dus ook niet fatsoenlijk kunnen eten vanavond en wat denk je ... ik krijg me toch een ongelooflijke trek net in een broodje met knakworst... Hoe bedoel je zwanger??????? Helaas die heb ik dus niet in huis, dus heb ik nu maar een schaaltje paprikachips naast me staan, slaat ook nergens op, maar wel lekker! Vanmiddag even lekker samen met mijn schoonmoeder boodschappen gedaan voor Britt d''r verjaardag zaterdag en natuurlijk nog even ergens een kopje thee zitten drinken, erg gezellig en ook wel handig dat ik er nu over kan praten, ipv bij alles na moeten denken of ik het wel of niet kan zeggen.
Gisteren bij mijn ouders geweest om het te vertellen. Helaas moest ik alleen samen met Britt, mijn mannetje had gisteren een "slechte" dag. Hij heeft al meerdere keren de afgelopen 4 jaar thuis gezeten met een depressie/burn-out dus even gas terug zeg maar. Als hij huilend naar beneden komt, weet ik hoe laat het is. Ik wilde het toch graag gaan vertellen dus ben maar samen met Britt gegaan. Het resultaat was er niet minder om... ik heb zo moeten lachen om mijn vader. Die komt binnen, ziet Britt staan, leest op... geef mij maar een dikke kus en geeft haar een dikke kus, na 5 minuten zegt mijn moeder, heb je de achterkant van haar shirt ook al gelezen. Neuh! zegt hij.... Britt stond op dat moment buiten en je kon alleen maar zien staan... want, ik word....... 2???? zegt ie dan. Nee, pap kijk dan goed. Dus ik til Britt op, trek haar 't shirt recht en toen viel het kwartje, nou hij greep gelijk naar zijn hart! Ze waren super verrast!
@lentekriebels... veel suc-6 morgen bij de kaakchirurg... en je weet het he... je pakt hem bij zijn ballen en zegt... we gaan elkaar toch geen pijn doen he?! Dat werkt vast!! Nee hoor grapje. Ik leef met je mee, ik ben namelijk ook zo'n ongelooflijke held bij de tandarts. Werkelijk waar in heel mijn leven, nog maar 3 oppervlakkig gaatjes laten vullen, en nog een diepere... hahahaha, sorry een beetje melig. Toen Britt nog in mijn buik zat heette ze ook inimini, geweldige bijnaam, nu hebben we eigenlijk nog geen bijnaam, maar ik vind Priegel ook wel grappig klinken. Ik zou vast een echo kunnen plaatsen maar weet niet goed hoe ik dat doe, ik weet dat het via hyves kan, maar dan moet ik mijn echo op hyves zetten en dan weet iedereen het, das nou ook weer niet de bedoeling. Dus als iemand een andere omweg weet, het moet toch makkelijker kunnen lijkt mij. Ik moest wel even lachen om je smakelijke verhaal hoor van je mans kwakkie, haha
@mijnschatje. he leuk dat je hier ook weer eens langs komt, hoe gaat het verder met je? En al mooi 2 echo's gehad, fijn zeg. Ik heb afgelopen dinsdag mijn 1e echo gehad met 8.5 week, echt super gaaf, nu heb ik met 11.5 week weer een echo bij de VK + intake gesprek. He geniet lekker van je zwangerschap en tot snel weer.
@Nicole... ik heb helemaal geen kaas gegeten van ovulatie testen en temperaturen, dus ik zou het ook niet weten. Ik weet niet eens wat je temp doet als je eisprong nadert, dalen of stijgen, geen idee. Wat ik wel weet is dat je temp. hoog blijft als je zwanger bent, ik heb al weken boven de 37.3, nu zelfs (net gemeten) 37.9-38. Wel met een oortermometer gedaan. Maar toch... echt hoog... ik ben toch niet ziek?????????? Nou ik neem maar weer een bakje chips, dat helpt vast, hihi. En dat je ovutesten zo lang positief blijven, ook apart.
@ellen, meis meis wat moet jij een elende doorstaan elke maand, verschikkelijk, nou kruip maar lekker je bedje in en lekker slapen. Fijn dat je nw pijnstillers iets beter helpen. Laat je maar weer lekker vertroelen hoor. Als je daar zo'n last van hebt, kun je toch zeker een kleine week niet werken per maand, als ik het zo hoor. Nou meid deze dikke knuffel is voor jou hoor en een dikke pakkerd op je buikie, hihi
@Misspiggy.. oh meid heerlijke een dagje "kindervrij". Oh jij hebt het er lekker van genomen he vandaag, groot gelijk hoor. Geef er maar lekker aan toe, doe ik ook, heb ook weer lekker liggen maffen op de bank vanavond. Jammergenoeg dat je de wc-pot alweer zo lekker van binnen hebt bekeken, wat een elende, ik ben wel misselijk maar hoef gelukkig niet (nog niet?) over te geven. Waarschijnlijk wel als ik nu zo doorga met die zak chips die ik langzaam ongemerkt in mijn eentje leeg zit te eten (illegaal). Fijn dat je 29 juli al naar de vk mag. En Priegeltje vind ik een hele leuke koosnaam, wij hadden toendertijd voor Britt ook inimini, vind ik ook nog steeds leuk, maar nu weten we het dus nog niet. Maar dat naampje komt er wel hoor. Ja ik had inderdaad ook de bevestiging nodig van de echo, en nog geloof ik het niet hoor, ben ook nog steeds bang als ik iets vreemds voel dat het dan alsnog weer misgaat. Als we maar die 3 maanden voorbij zijn, dan is het grootste gevaar geweken, zeg maar. Gelukkig ben ik zaterdag alweer 9 weken, wat gaat het hard zeg, niet te geloven. Bijna 1/4 alweer voorbij van de zwangerschap, dat betekend ook dat ik al over 25 weken met verlof mag, hihihi.
@Mariska... wat heb jij een discipline zeg om zo'n leuk boek bij te houden, ik heb toendertijd een 6-weken kraamboek gekregen, ik geloof dat ik de 1e 3 weken bij gehouden had, toen kwam de klat er al in, dus ook ik ben zo'n muts. Fotoboeken gaan aardig, al moet ik wel zeggen dat ik daar het 1e jaar van Britt fanatieker in was als het 2e jaar. Misschien dat ik het weer een op moet pakken. Ik kan je dan ook niet vertellen waar je nog zo'n boek kunt krijgen, misschien gewoon bij de betere boekhandel of bij een andere babyzaak als Prenatal. Wat leuk dat je nieuwe banken hebt... compleet ander huis nu zeker?? En zitten ze lekker?? Fijn dat je ook voor een inwendige echo bij je vk terecht kunt, bij ons kan dat dus niet. Maar maakt verder niet uit. En 8 aug. dat is het ook zo hoor, ik moet 5 aug. voor het eerst naar de VK en dan krijg ik mijn 2e echo alweer. Ik ben dan als het goed is 11.5 week. Dan kunnen we eindelijk iedereen op de hoogte gaan stellen, ben erg benieuwd hoe ze op mijn werk gaan reageren, ben er eigenlijk ook een beetje zenuwachtig voor.
@Wensje.. he vervelend dat je negatief teste, met welke test? Misschien inderdaad nog maar een paar daagjes wachten en dan nogmaals testen. Heb je verder wel klachten?? Misschien was je gewoon nog te vroeg. Maar het is wel vervelend, je doet toch een test omdat je eigenlijk verwacht dat die positief zal zijn, je gaat hem niet voor niets zitten te gebruiken, toch? Nou ik wens je heel veel suc-6 de komende dagen.. hier nog even wat prive glitters (even kijken of Summeke niet kijkt, hihi, grapje) *************************
@Summeke, nee hoor meid grapje.. hier voor jou in je mandje ook nog wat verse glitters... vers van de pers... ***********************************************
Gefeliciteerd met je contract zeg, super fijn, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken en ook nog wel onbepaalde tijd!! En je gaat ook nog naar Corfu, doe maar ruig! Lekker hoor, geniet er maar van, als jullie straks met z'n 3-en zijn, komt het er niet altijd meer van dat soort reisjes. Maar dan heb je weer andere leuke dingen hoor. Je hebt lekker kunnen keutelen dus met die kleine (van je zus of van je vriendin dat weet ik alleen niet meer).
Nou meiden het is me weer een lang stuk geworden, sorry, ik heb niets beters te doen...
Nou nog even ons lijstje en een nieuwe banner en dan hou ik het voor gezien voor vandaag.
NOD:
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Ikke 3e ronde 1e kindje NOD 10 aug
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Ellenan 4e ronde 1e kindje NOD 17 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Een hele dikke kus van Amber.
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart