Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi allemaal,

Ik merk wel dat ik niet de enige ben die moeite heeft met al die zwangeren om ons heen, het is ook zo'n geweldige ervaring. Dat er zó iets klein groeit in negen maanden tijd tot een babytje, het is gewoon een wonder. Toen ik aan het bevallen was van onze Rick, en op het moment dat hij bij mij op mijn buik gelegd werd gelegd had ik echt zo iets van is die nou van mij, ik was helemaal van slag dat ik zoiets moois al die tijd in mijn buik had gedragen. Dus voor alle zwangeren, het is geweldig om zwanger te zijn.

Nog even een raar verhaal van mij, ik heb vanaf vanmiddag last van dun slijm met wat oud bloed erbij met het afvegen. Weet iemand hier iets van, ik denk dat ik maandag maar eens naar de ha ga.

Groetjes Nicole

Hoi,

Nog een smakelijk verhaal:
Gisteren na het klussen, weer bloedverlies, en vandaag ook nog, maar nu alleen helder bloed en niet zoals ongi maar alleen bij het afvegen. Het was gisteren dag 14 van mijn cylus. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe voelt een eisprong en hoe lang voel je dat?

Groetjes Nicole

@nicole

misschien is je cyclus niet helemaal regelmatig en het je een paar dagen eerder je eisprong gehad en was dit de innesteling?
zou kunnen toch?
Of een tussentijdse bloeding, heb ik nooit gehad dus ik weet niet hoe dat voelt of iets?

heey hallo nog 1 berichtje van mij voor dat ik op vakantie ga!!!!!!!
nou ik ga dit weekend flink klussen en dan hopen dat het nu raak is gaat me nu een beetje lang duren......!!!!!!

met bruiloft is in aan tocht dus sorry als ik niet zo vaak reageer.....
maar druk druk druk druk nog de laaste dingentje regelen hihihih.....!!!!!!!!

ik ga 19-07 naar het bruids palijs om me jurk op maat te laten maken...
spannent mag ik hem weer een keertje aan

jeetje wat gaat de tijd hard zeg vorig jaar rond deze tijd zei rustig aan ik heb nog een jaar de tijd en nu zegt schiet op we hebben nog maar 5weken hihihihi..............!!!!!!!

nou voor de damens die moeten klussen klusse

lief mariska

Hoi Mariska,

Geniet van je laatste vakantie als ongetrouwde vrouw, het wordt straks heel anders ;-)

En wel spannend nu want na je vakantie snel de grote dag en misschien wel zwanger dan!
Ik ga voor je duimen, en heel veel plezier op vakantie!

groetjes Mariska

@mariska; weet niet of je t nog leest, maar een hele fijne vakantie. Lekker relaxen en ontspannen...

@summeke : weer terug van vakantie...fijn dat je weer heelhuids bent teruggekomen. waar was je eigenlijk geweest? en all inclusive iets of camping?

@nicol : meid je mag hier klagen, dat weet je toch?  die  eisprong kan een dag of 3 duren. Het ligt eraan wat je voelt. Sommige vrouwen voelen de groei al (of alleen maar) en dat kan best een dag of 2 zijn...en andere vrouwen (zoals ik) voelen alleen de 'sprong'. Dan knapt ie er echt uit zeg maar en dat is heel gevoelig.  Ik weet alleen niet of je daar ook bloedverlies bij kan hebben. Ik weet wel dat t om en nabij dag 14 gebeurt bij een regelmatige cyclus.

Ik mag vrijdag as naar de gyn. Krijg ik m'n eerste echo. hihihi...vind t zooo   spannend. Hoop dat alles goed gaat....tis nog allemaal zo pril natuurlijk...

hey tot snel maar weer...liefs van mij

Zo even vlug reageren, dalijk naar schoonouders daarna naar oma,

nou heb dus vanmorgen mijn eigroei gevoeld, als het goed is springt ie morgen dus voor we naar de kerk gingen nog vlug even geklust ei is een week te vroeg volgens internet dus maar goed dat ik dit dan toch voel anders was het deze maand weer mis, Nicol ik voel dus voor ik mijn eisprong krijg al een pijnscheut die blijft zitten aan een kant, dat is dan na twee dagen weer over dan weet ik dat ie geweest is maar ik heb er nooit bloedverlies bij, misschien toch een innesteling?

NOD-lijst

Lentekriebel                   3e ronde       1e kindje       NOD 28 juni
Noompje                           2e ronde         2e kindje       NOD 1 juli
Juli2003                         3e ronde         2e kindje         NOD 4 juli

Ikke                                     2e ronde         1e kindje       NOD 9 juli
Summeke                         3e ronde         1e kindje       NOD 10 juli
B_M                                     2e ronde         1e kindje         NOD 10 juli
Mariska1980               3e ronde         2e kindje       NOD 11 juli
Wensjertr                         4e ronde         1e kindje       NOD 13 juli
Ellenan                               3e ronde         1e kindje       NOD 14 juli
Marina                               3e ronde           1e kindje         NOD 14 juli
Mariska0808                     2e ronde       1ste kindje   NOD 17juli

NIicoleg                           3e ronde         2e kindje         NOD 1 aug
Kimmie                               2e ronde         1e kindje         NOD ?
Meisjeb                               3e ronde       2e kindje             NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Tijgetje wat spannend die echo!!!
o ja Nicole, ik ben dus wel erg regelmatig maar soms is mijn ei twee dagen eerder of later, nu 5 dagen eerder dus misschien toch maar af en toe een ovulatietest doen als je denkt dat je iets voelt? Ik weet het is niet erg duidelijk maar anders weet ik het ook niet of temperaturen, schijnt ook te helpen
moeten nu gaan gaan om 12.00 uur eten bij schoonouders, iedereen een prettig weekend en veel klus/zwangerplezier! ps hebben jullie het al verteld? Tijgetje ik denk dat de moeder van je stiefkindjes het misschien moeilijk vind maar dat zij het zelf heel leuk vinden hoor!

Hey mariska een hele fijne vakantie!!!

wie vroeg ook alweer waar ik geweest was? tijgetje? ik was op een camping in de costa brava waar ik als klein kind al kom. Me ouders gaan nog elk jaar er naar toe.

druk bezig hier om mijn huisje schoon te maken. Morgen komt mijn vriendin een paar daagjes.....

laterssssssss

Terug
Bovenaan