Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi allemaal,

MarinaX: Wat kl**te voor je dat de rd's zijn gekomen, dat had ik bij jou eigenlijk niet verwacht. Ik dacht echt die positieve ovulatietesten zijn een goed teken. Veel succes in de volgende ronde, hopende dat je nu wel snel zwanger zult zijn.

Bij mij is er wel wat verandering, geen positeive ovulatietest meer sinds vandaag?????
Tempratuur blijft nog steeds  hoger dan eerst, dus ik denk inderdaad dat ik maandag/dinsdag mijn eisprong heb gehad. Spannend!!

Groetjes Nicole

Hoe is het trouwens met wensje, voel je je al anders (misselijk ofzo)? Spannend, denk je dat je kunt wachten met testen, ik zou het niet kunnen, ik ben te ongeduldig.

Groetjes Nicole

Hoi Bloesem,

Spannend voor jou nu!! Ik kan trouwens ook niet iedereen schrijven, ik raak steeds het overzicht kwijt en daarbij zit ik ook op een ander gedeelte van dit forum en hyves, dus druk druk druk haha

groetjes Maris

@Marina

Wat ontzettend rot zeg!! Ik had dit niet verwacht. Je had echt al klachten, maar je lichaam heeft je voor de gek gehouden.
Had ik ook 2 maanden geleden grrr wat wordt je daar boos van.
Maar waarom zet je je nod in sept? heb je zo'n lange cyclus?

liefs en een hele dikke knuffel
Maris

Hey Mariska1980,

nod in september omdat we deze maand niet mogen ivm pijnbehandeling 14 augustus, dan gaan ze met kleurstoffen en rontgen en stroom enzo aan de gang en dan mag je niet zwanger zijn is ons door de arts gezegd ivm ernstige afwijkingen enzo dus deze maand slaan we over, eigenlijk is het wel beter dat het nu niet was want ik heb die behandling echt nodig en dan kan ik daarna lees begin volgend jaar hopelijk veel meer, zoals kindje optillen enzo is ook wel handig dus ik kan wel voor mezelf snappen dat het beter is dat het nu niet gelukt is maar ik heb toch even een rotdag vandaag.

o ja die maansteen kun je in de tuinen kopen iets van 10 euro geloof ik voor wie het wil proberen, ik las ook dat ie meestel 2 maanden tijd nodig heeft dus dan wordt ik gewoon in september zwanger daar gaan we maar voor dan!

knuffel aan iedereen

Hoi Marina,

Balen dat je een maand overslaat. Maar als je daardoor van je pijn af bent...

groetjes Mariska

Zo nu maar is ff de tijd nemen om op  de meeste  te reageren

@Marina .... klote dat jullie medisch gezien deze maand niet aan de gang mogen ... wel weer fijn als het je helpt beter te worden.

@lentekriebel .... hoe was het bij de tandarts? nog even en je NOD komt weer voorbij!! spannend!!

@Mariska0808 ....oe je zit nu op het wachtbankje!!! pak wat glitters uit het mandje!!

@Kimmi, meisjeb en juli2003 wanneer is jullie NOD? dan kan het lijstje aangevuld worden

@Ellenan... fijn dat de afspraak met de gyn al gemaakt is! tuulijk gaan we gewoon voor de volgende ronde he?! we doen gezellig met je mee!

@alle andere zwangere.....hoe gaat het met jullie? zijn jullie nu verhuisd naar een ander forum? of kletsen jullie hier nog wel mee?

@alle wachtenden onder ons....nog geen RD's?? of positieve tests???

@nicoleg...je eisprong dus gehad? spannend hoor!! ik ben zelf niet concequent genoeg om te gaat tempraturen en wil eerst de gyn afwachten voordat ik met ovulatietesten aan de gang ga.

Heb vandaag alles geregeld op me werk qua laatste werkdag enzo. Ik werk mijn laatste dienst (slaapdienst) op 15/16 aug. Daarna woon ik nog 2 teamvergaderingen bij maar werk ik verder niet meer. 15 sept begin ik officieel met mijn andere baan maar zit dan tot 29 sept in corfu...dit betekend dus vrij van 15 aug tot 29 sept!!!! o mensen wat een lange tijd...wat moet ik in godsnaam gaan doen?????????
Tips zijn welkom!!!

Me moeder was van de week hier een paar dagen. Erg gezellig...en ik heb het niet voor me kunnen houden ... ik heb haar verteld dat we bezig zijn met kinderen en dat we een afspraak hebben bij de gyn. Ik heb daartoe besloten omdat ik dit gewoon met me moeder wil delen. Ik wil niet achteraf zeggen...we hebben dit en dit moeten doen voordat... Ik weet nog hoe ik me voelde toen me zusje het me vertelde dat ze al 2 jaar bezig waren incl ziekenhuisbezoeken elke maand en merkte dat ik dat heel moeilijk vond om achteraf te horen. Me moeder heeft gezegd dat ze het niet tegen me vader zou zeggen. Ben toch wel blij dat ik het haar verteld heb.

Morgen naar mijn schoonouders lekker eten en bijkletsen over hun vakantie.
verder geen bijzonderheden :)

wil iedereen het NOD lijstje nog eens doorkijken? kloppen alle rondes en data's nog wel??

NOD:
Mariska0808                          2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Marina                                             4e ronde         1e kindje                    NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart

Hoi,

Ik heb vandaag een beetje last gehad van steken links en rechts, onder mijn buik vrij laag dus. Ik dacht daar komen de rd's, maar ben ze nog niet tegengekomen. Gisteren een bosje bloemen gekregen van manlief en zoonlief, was erg leuk, is ook al even geleden. Vandaag begon man ineens over: als je nou zwanger bent en het wordt een jongetje hoe noemen we hem dan (meisjesnaam hebben we al). Keek hem even aan zo van hoezo, denk je dan dat ik zwanger ben dan. Hij: je doet wel raar hoor! vond dat ik onrustig was, en dat ik zin heb in ontbijt (anders nooit), en dat ik geen zin had in  avondeten (lekkerste). Dat ik allemaal snoepbuien had, pakte ik 1 ding legde ik de rest weer weg, en begin ik aan het volgende. Ach het zal de zenuwen wel zijn denk ik.

Summeke: ik zie dat je je nod op 15 augustus hebt en dat je 2 weken vakantie hebt vanaf 15 augustus. Dan weet ik wel wat je kunt doen in je vakantie, hopelijk genieten van een zwangerschap!!!!! Ik hoop voor je dat dit uitkomt anders heb je in ieder geval nog je afspraak in het ziekenhuis.  

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan