Zo nu maar is ff de tijd nemen om op de meeste te reageren
@Marina .... klote dat jullie medisch gezien deze maand niet aan de gang mogen ... wel weer fijn als het je helpt beter te worden.
@lentekriebel .... hoe was het bij de tandarts? nog even en je NOD komt weer voorbij!! spannend!!
@Mariska0808 ....oe je zit nu op het wachtbankje!!! pak wat glitters uit het mandje!!
@Kimmi, meisjeb en juli2003 wanneer is jullie NOD? dan kan het lijstje aangevuld worden
@Ellenan... fijn dat de afspraak met de gyn al gemaakt is! tuulijk gaan we gewoon voor de volgende ronde he?! we doen gezellig met je mee!
@alle andere zwangere.....hoe gaat het met jullie? zijn jullie nu verhuisd naar een ander forum? of kletsen jullie hier nog wel mee?
@alle wachtenden onder ons....nog geen RD's?? of positieve tests???
@nicoleg...je eisprong dus gehad? spannend hoor!! ik ben zelf niet concequent genoeg om te gaat tempraturen en wil eerst de gyn afwachten voordat ik met ovulatietesten aan de gang ga.
Heb vandaag alles geregeld op me werk qua laatste werkdag enzo. Ik werk mijn laatste dienst (slaapdienst) op 15/16 aug. Daarna woon ik nog 2 teamvergaderingen bij maar werk ik verder niet meer. 15 sept begin ik officieel met mijn andere baan maar zit dan tot 29 sept in corfu...dit betekend dus vrij van 15 aug tot 29 sept!!!! o mensen wat een lange tijd...wat moet ik in godsnaam gaan doen?????????
Tips zijn welkom!!!
Me moeder was van de week hier een paar dagen. Erg gezellig...en ik heb het niet voor me kunnen houden ... ik heb haar verteld dat we bezig zijn met kinderen en dat we een afspraak hebben bij de gyn. Ik heb daartoe besloten omdat ik dit gewoon met me moeder wil delen. Ik wil niet achteraf zeggen...we hebben dit en dit moeten doen voordat... Ik weet nog hoe ik me voelde toen me zusje het me vertelde dat ze al 2 jaar bezig waren incl ziekenhuisbezoeken elke maand en merkte dat ik dat heel moeilijk vond om achteraf te horen. Me moeder heeft gezegd dat ze het niet tegen me vader zou zeggen. Ben toch wel blij dat ik het haar verteld heb.
Morgen naar mijn schoonouders lekker eten en bijkletsen over hun vakantie.
verder geen bijzonderheden
wil iedereen het NOD lijstje nog eens doorkijken? kloppen alle rondes en data's nog wel??
NOD:
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Ikke 3e ronde 1e kindje NOD 10 aug
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Ellenan 4e ronde 1e kindje NOD 17 aug
Marina 4e ronde 1e kindje NOD 19 sept
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart