Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Bloesem, eisprong voel ik omdat ik een beetje vreemd onderbuikgevoel krijg en duidelijke steken aan een kant van mijn buik, echt pijnlijk dat is niet te missen maar ik geloof dat veel meiden helemaal niks voelen hoor, mijn vriendinnen hebben hier bijvoorbeeld helemaal geen last van, ik hoop dat het helpt.

en misspiggy ik heb inderdaad mijn steen in een glas water gedaan maar ik was kleren ook uit als ik ze gekocht heb onder het mom van je weet maar nooit en ja met volle maan ben ik meestal ongesteld dus dan vind ik het ook niet zo erg om de maansteen af te doen 's nachts dan he ben toch wel een beetje bijgelovig.

Manlief belt net dat ie een andere motor aan het kopen is ofja proefrijden maar dan weet ik al genoeg he hoop toch dat ie op tijd terug is voor het bezoek

nou ja iedereen prettig weekend

Ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr..............

Ik ben al de hele dag alleen thuis en zit mezelf nu echt een beetje gek te maken! Net lag ik even lekker op bed tv te kijken, omdat ik zo moe ben, en dan zit ik alleen maar op te letten of ik niet ergens een steekje voel en heb mijn borsten vandaag al wel 10x bekeken!

Wat ik wel aan de zwangeren onder ons wil vragen is of jullie last hebben van duizeligheid terwijl jullie dat normaal echt nooit hadden.

Nog even wachten en dan is mijn was klaar, dan lekker even douchen en vanavond een verjaardag. Ik moet echt onder de mensen.....

Oke nu gaat het al beter, ga maar weer eens naar de wc, effe checken.....

Hoi lieve meiden!

Gelukkig wordt er wat meer gekletst hier dan afgelopen dagen! Maar ja dat is ook niet gek met zo'n warm weer, had ik ook niet altijd zin om achter die pc te kruipen.
Wij zijn lekker aan het genieten van de vakantie. vandaag een aantal wasjes gedraaid met de spullen die we meenemen en alvast wat dingen klaargelegd, boodschappen gedaan en verder helemaal niets, heeeeerlijk! Ben echt helemaal relaxed!! En we zitten midden in onze klusdagen, dus we vervelen ons niet hoor!!  

B_M: Jeetje meid, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! We hebben het allemaal al verschillende keren meegemaakt. Maar: moe, beetje misselijk, duizelig (?) Dat klinkt hoopvol hoor! OOOOh, ik duim kei hard voor je! Wanneer wil je gaan testen??

Nicoleg: Ja, dat vraag ik me ook wel eens af, van dat klussen. Je hoort verschillende verhalen. Zo zeggen ze dat je om de dag moet klussen want elke dag klussen is niet goed voor het zaad. Maar ergen anders lees je weer dat je beter elke dag kunt klussen. Wij proberen er meestal anderhalve dag tussen te laten. Bijvoorbeeld: vrijdag-ochtend, zaterdag-avond, maandag-ochtend. Maar dat lukt niet altijd hoor! Ach we doen het verder gewoon als we er zin in hebben, maar in onze klusdagen let ik er wel meer op dat we het net een keertje meer doen zal ik maar zeggen  MOet er niet aan denken dat mijn temperatuur ineens omhoog is gegaan en we die dagen daarvoor niet geklust hebben.....

Marina: Ja, kan me goed voorstellen dat je nu baalt dat je ei komt en je er niets mee kan doen! Jeetje zeg, je instict zegt volgens mij dat je aan de slag moet zal ik maar zeggen..... Balen meid! Kop op he!!! Volgende maand heb je weer alle kansen!!

Summeke: En, Weet je al wat meer over je oom? He meid, ik dacht we kunnen het niet alleen aan Summeke overlaten om elke keer alle glitters voor ons te rapen. Omdat je zo moe bent wilde ik die klus graag van je overnemen, maar tot mijn grote verbazing zie ik dat ze bijna op zijn!! De mandjes zitten gelukkig nog wel vol, maar het bos is bijna leeg! Dus zwangeren dames onder ons: glitters strooien!!!!!!

MissPiggy: Ja, onze vakantie is idd gisteren begonnen. Maandag gaan we lekekr een klein weekje naar de ardennen! Even lekker een paar dagen ertussen uit, heerlijk. En idd alles betreft mijn broer is heel heftig geweest en nog soms hoor! Het blijft natuurlijk allemaal nog onzeker en zo, maar dat goede nieuws was fantastisch! He meid, wat vervelend zeg dat je je   nog steeds zo rot voelt! Hopelijk gaat het snel beter met je!

Amber: Ik woon in een klein dorpje 5 km van Helmond vandaan, richting Weert, net boven eindhoven, ligt aan de A67 van eindhoven naar venlo. Fijn dat je bij ons blijft!!! We kunnen je niet missen hoor! Komende maandag gaan we samen met mijn zusje en haar vriend (= al vanaf de kleuterschool de beste vriend van mijn man) een midweek naar de ardennen. lekker wandelen, kasteeltjes bekijken, leuke plaatsjes bezoeken, heerlijk! Heb er echt zin in! Ene meid, ik snap dat je onzeker bent als je niets "raars" voelt als je zwanger bent! Maar nog even en je bent de eerste spannende 3 maanden door! En het is toch fijn dat je je zo goed voelt! Geniet ervan. Begin je al een buikje te krijgen?? Ze zeggen toch dat dat met de 2e sneller gaat, of niet?

Bloesem: Bedankt voor je lieve woorden. Dat hebben er al meer tegen mij gezegd: dat ik nu aantel omdat ik me al op ivf heb ingesteld. We zitten nu in de klusdagen en natuurlijk zijn we daar gericht mee bezig. Deze ronde is gewoon een kans zoals alle andere. Maar ik merk dat ik niet aan het aftellen ben tot mijn NOD, maar tot de afspraak met de gyn. Ach, we zien het wel. Oh, en ik voel mijn eisprong ook heel duidelijk. Dan heb ik een hele dag steken in mijn onderbuik, duidelijk aan 1 kant.

Mariska 1980: He, wat goed zeg dat ze daar nu al zo mee bezig zijn en nu al een heel plan opzetten! MOet toch een hele geruststelling voor je zijn!

Marsika 0808: Ik hoop om twee redenen dat je volgende week niet ongi wordt! Maar vooral wil ik je een hele fijne en mooie dag toewensen!! Geniet ervan!! Ook van de komende dagen want die spanning vooraf is ook erg leuk!

Noompje: bedankt, jij ook een fijne vakantie! Gaan jullie nog weg?? oh ja, lees nu dat jullie lekker naar de camping in Limburg gaan! Veel plezier en geniet ervan!

Zo volgens mij ben ik weer bijgepraat, zal de laatste keer zijn voor mijn vakantie. Dan ben ik er volgende week pas weer! Ooh, dat wordt moeilijk. Zal jullie echt missen!
Ik duim voor iedereen, duimen jullie ook voor mij dat er deze week een lief eitje een leuk zaadje vindt en dat zij samen een gezellig plekje in mijn baarmoeder vinden om te gaan kneuvelen!!!

Dag lieverds tot volgende week!
Ellen.

Zo, daar zijn we weer. De kleine ligt weer op bed en dan is het dus mama-tijd. Vanavond lekker met manlief een filmpje kijken en daarna heerlijk op tijd naar bed (hoop ik). Vandaag van een vriendin mijn eerste cadeautje voor de baby gehad, een rompertje maat 50/56 en een knuffeldoekje. Ongelooflijk schetig! Ik kan me niet meer herinneren dat Max daar ooit in heeft gepast......

@marinax: heel begrijpelijk  hoor dat je je afentoe zo voelt. Je bent tenslotte ook maar gewoon een mens van vlees en bloed. En wat betreft al die goedbedoelde adviezen van andere mensen: die weten gewoon niet waar ze het over hebben! Volgens mij ben je inmiddels al aan het gourmetten, hopelijk heb je het droog kunnen houden. Hier ziet het er erg dreigend uit, morgenavond willen we gaan bbq'en, dus dan moet het zeker droog zijn.

@nicoleg: ik vond je vraag niet echt onbeschoft hoor. In de eerste ronde hebben manlief en ik in de week voor/rondom mijn ei iedere dag geklust. Maar dan is het eigenlijk niet leuk meer, het wordt dan zo gedwongen. In de tweede ronde heb ik berekend dat mijn ei precies 2 weken na mijn 1e dag van de RD's zou komen (ben regelmatig ongesteld). Een week voor mijn ei kwam zijn we om de dag gaan klussen en de dag voor mij ei kwam hebben we het nog een keertje extra gedaan. De dagen na mijn ei konden we niet klussen, aangezien ik toen voor mijn werk weg was. En toen is het gelukt. Bij mijn eerste zwangerschap hebben we ook 4 rondes iedere dag geklust (in de klusweek) en in de vijfde ronde stond mijn hoofd er niet naar en hebben we het dus minder gedaan en toen was het ook raak. Schijnbaar is het zaad ook beter als er niet iedere dag geklust wordt.

@bm: ik kan me niet echt herinneren dat ik duizelig ben geweest. Voordat ik zwanger was, voelde ik eigenlijk niet zo veel. Wel wat vage klachtjes, maar die kon ik ook toeschrijven aan de drukte op mijn werk. Maar, het zou wel een voorteken kunnen zijn....En van dat checken op de wc, dat heb ik ook zoveel gedaan. Echt heel erg, vaak hoefde ik niet eens te plassen, maar ik wilde ik gewoon weten of de RD's er al aan kwamen. Succes met wachten! Ik duim met je mee.

Allemaal een hele fijne avond gewenst!

@over de eisprong:
tja die voel ik dus niet ...heb er wel extra op gelet de afgelopen maanden...maar maak mezelf helemaal gek....oe dit kan hem zijn oe of dit.....en dat dan de hele maand door! nee ik voel hem gewoon niet..misschien straks bij controle echo van de gyn dat ik hem wel ga herkennen...ff afwachten.

*bedankt ellenan voor het helpen met de glitters haha*

@ellenan lekker   op vakantie!! wij moeten nog anderhalve maand wachten...

Bij mijn oom  heeft prostaatkanker met uitzaaingen in zijn bekken. De dokter gaf aan dat hij er nog een heleboel jaar mee kon leven als er niks anders bijkwam. Mijn oom heeft helaas ook de ziekte van chron  die nu opspeelt. Daarom kan hij sommige medicatie voor de kanker niet slikken omdat  dat weer op zijn darmen werkt. De ziekte chron  moet eerst stabiel worden. over 6 weken of zo krijgt hij de uitslag van een punctie uit een knobbel in zijn lies. (lymfenklieren) hij had namelijk erg veel last van zijn benen. Hij slikt nu morfine tabletten en heeft niet zoveel last meer van zijn benen. Hij is vanochtend ontslagen uit het ziekenhuis. hij lag daar omdat hij veel  was afgevallen en bloedarmoede had.  We kunnen nu alleen maar afwachten .... ik heb er alleen niet een goed gevoel over. Het is mijn lievelingsoom .... (hij is ook   mijn voogd geweest tot mijn 18e als er iets met mijn ouders zou overkomen) ik hoop alleen dat hij er nog lang zal zijn.

verder nog ff het nieuwe lijstje..met B_M nog niet op het wachtbankje hihihi je zou niet alleen zitten hoor...mariska zit er ook nog op!!

ga vandaag lekker luieren..komende twee weken nog even veel werken en dan 6 weken vrij!

NOD:          
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD  4 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Lentekriebel                         5e ronde         1e kindje                       NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Wensjertr                                 5e ronde           1e kindje                   NOD ?
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)  
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug

*luiert hier een beetje rond.....tis rustig....hey een verdwaalde glitter haha..huppekee in het mandje*

ja, tis hier inderdaad errug rustig! He meiden we gaan er toch niet de klad in laten komen he.... grapje. Moet ik nodig zeggen ben zelf 1 week niet actief geweest.
Oh meiden nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we onze kleine hummel weer bewonderen. 11.5 week dan is het echt al een heel mensje, zo schattig. En ongeveer 6.5 cm. Gaat best hard toch.
Nou wat betreft het krijgen van een buikje bij een tweede zwangerschap, het valt nog mee, maar ik had een paar maanden mij met veel pijn en moeite (en na 2 x buikgriep gehad te hebben, dat werkt beter dan sonja bakker, haha) in een spijkerbroek maat 38 weten te wurmen. En goed dat die stond, maar die past nu niet zo lekker meer zeg maar. Ik kan hem dicht, maar heb echt giga lovehendels zeg maar, hihi. En ik zit heel graag elke avond met mijn gulp open op de bank, heel charmant. Die rand van mn een spijkerbroek zit heel vervelend op je onderbuik te drukken.
Oja iemand (ik geloof B_M) vroeg naar duizeligheid... ik had dat gigantisch de eerste paar weken en mn nog voordat ik echt zeker wist dat ik zwanger was. Als ik dan te snel omhoog kwam, stond ik toch echt te tollen op mijn benen. Tis ook echt een zwangerschapskwaaltje. Ook had ik al heel snel dat ik kortademig was na bijvoorbeeld traplopen of als ik teveel ratel dan raak ik buiten adem, hahaha.

Nou ik laat het weer even hierbij...

Nog even wat glitters voor in de mandjes he...
*************** **************** ******************** *************** **************** *************** ************* ******************* **************** *************

Dikke kus van Amber

He hallo,

Ja hier even een update,

Geen Ongi

Geen positieve test

Ja we wachten maar af....

Tot snel!

Terug
Bovenaan