Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Joehoe!!!!!!! Eindelijk VAKANTIE!!!!!!!!!!!!! En dat met zo'n heerlijk weer!!!
Ooh, ben echt helemaal happy! Lekker 3 weken genieten, leuke dingen doen en uitslapen, heeeeeerlijk!
Maandag gaan we een klein weekje weg, naar de Ardennen in Belgie. Mijn zusje en haar vriend gaan ook mee, super veel zin in. Het leuke is dat de vriend van mijn zusje al vanaf de kleuterschool beste vriend is van mijn man, dus dat zit wel goed!
Vanavond komen ze langs om nog wat dingen door te spreken en zo. De rose staat al koud dus lekker avondje in de tuin zitten! Goed begin van de vakantie toch!
Oh ja, manlief is gelukkig weer helemaal beter! Dus kan hij meteen aan de slag
Bedankt trouwens allemaal voor jullie lieve en spontane reacties op het goede nieuws van mijn broer!

Misspiggy: Fijn dat het goed was gegaan bij de vk. en ach die weegschaal. je moet maar zo denken: het is nu veroorloofd om aan te komen, toch! En over 3 weken al de echo, spannend zeg!
Nicoleg: Goed om ook eens zo'n positief verhaal over een tweeling zwangerschap te horen! Bedankt!
Summeke: Jeetje wat verschrikkelijk van je oom. Heel veel sterkte! Mag ik vragen wat voor kanker hij heeft? En jee meid, wat een bijsluiter! Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van! Ik heb altijd het idee met bijsluiters dat als je die eenmaal gelezen hebt je ook al die kwaaltjes krijgt. Denk goed aan jezelf en luister naar je lichaam, het zal niet makkelijk worden!!! Dikke  van mij voor jou! He, echt knap van je dat je je, ondanks de drukte en de warmte, toch nog kan zetten om het huishouden bij te houden. Ik probeer dat ook wel, maar dan met kleine klusjes tegelijk. Veel plezier vanavond, maak er samen een gezellige avond van!
B_M: Jij hebt dus bijna je NOD! Spannend zeg. He meid, dat je niets voelt wil helemaal niets zeggen hoor! We hebben het allemaal al meegemaakt dat we van alles voelde (of dachten te voelen) en dat het toch niet raak was. Dus wie weet moet je wel niets voelen en is het raak! Ik hoop het voor je!

Oh ja, ook nog bedankt voor jullie mee-denk-momenten of we 1 of 2 embryo's terug moeten laten plaatsen. Mijn schoonmoeder zei van de week heel bot: Joh, waar maak je je druk om, wacht eerst maar eens af tot het zover is. Nou sorry hoor! Ik ben er gewoon heel veel mee bezig, kan ik ook niets aan doen en dat bleef maar door mijn hoofd malen. We hebben besloten om eerst af te wachten wat de gyn zelf zegt, of hij ons uberhaupt de keuze laat. (heb namelijk ook al gehoord dat je het apart aan moet even als je 1 wil en dan ze anders automatisch 2 doen). Zoals we er nu tegen aan kijken, dus als we NU de keuze zouden moeten maken, kiezen we voor 2! Vooral het feit dat je dan toch meer kans hebt, heeft de doorslag gegeven. Kunnen we later (stel dat het allemaal niet gaat lukken) in ieder geval niet zeggen: hadden we maar..... .en zo jezelf allerlei verwijten maken. En dan moeten ook nog beide blijven zitten en zo.... En van de andere kant vinden we een tweeling ook wel weer iets speciaals hebben. Dus dat geeft voor nu even een wat rust. Ben er daardoor ook de afgelopen dagen weer wat minder mee bezig geweest, gelukkig maar.
Maar, we zijn deze ronde nog volop bezig hoor! Als het goed is heb ik komend weekend mijn ei, dus dat is weer spannend. Dan lekker op vakantie en daarna zien we wel weer!

Nou lieve meiden, ik zal er waarschijnlijk wat minder zijn komende tijd, vanwege de vakantie. Maar voordat we maandag vertrekken kom ik nog wel even langs hoor!!!

Liefs!!!

NOD:  

B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Lentekriebel                         5e ronde         1e kindje                       NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Wensjertr                                 5e ronde           1e kindje                   NOD ?
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)  
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug

Zo, hier nog een keertje het lijstje! Heb het wat opgefleurt!
En ja, sorry meiden, maar voor diegene op het wachtbankje geen cocktail hoor!!!
Maar voor jullie wordt extra geduimd!!!!
Ik heb de glitter pakketjes van Summeke er ook bijgezet, wel zo handig!
Zeg zwangeren, jullie moeten wel blijven strooien he! Voor velen van ons is de nieuwe klus-periode weer begonnen, dan hebben we ze extra hard nodig!!

Hey allemaal,

Heb weer weekend....heerlijk, al moet ik zeggen dat het bij ons op het werk niet zo verschrikkelijk  warm is dankzij de airco (das wel lekker)
De vakantie was mooi hebben 2 dagen regen gehad (en veel wind) en de rest was het lekker zonnig, ik ben zelfs wat bij gekleurd (is echt een wonder, blijf altijd wit)
Wij hebben het dagelijkse  klussen ook weer gehad, nu maar afwachten of het dit keer misschien raak is, voor de zekerheid (en natuurlijk omdat het gewoon lekker is) nog even om de dag door gaan.

@EllenAn, wat een goed nieuws voor je broer zeg.
Succes met klussen he....en alvast een fijne vakantie gewenst.

@Nicole, leuke site heb je en wat een  schattig zoontje, ben er ook maar even wezen kijken, en heb niets in het gastenboek gezet hoor...

@Summeke, hoop voor je dat je die Clomid niet nodig bent. Maar mocht het wel zo zijn, kijk dan positief, er zijn echt veel goede reacties daarop hoor (ik werk in de apotheek, dus maak genoeg mee) en elk medicijn heeft wel bijwerkingen, maar daar  kan je last van  krijgen, hoeft niet.
Jeetje vind het idd knap van die strijk, ik moet eerlijk opbiechten dat er een pak ligt, denk wel van een maand  ik strijk op het moment alleen als ik iets nodig heb, zoals straks een t-shirt van manlief, kan er verder geen moed voor opbrengen.

Zo vervelend, er zijn allemaal mensen in mijn omgeving die vragen wanneer wij aan de kinderen gaan of ze vragen ben je al zwanger? En ze zitten weddenschappen te sluiten dat wij wel binnen een jaar zwanger zijn......Het moet verdorie ook willen!!!! Eerst vond ik het niet zo erg als ze een beetje zeurden over dat onderwerp, maar je wilt zo graag en als je dan wekelijks (ja echt een collega vraagt er elke week na) dat gezeur te horen krijgt.....dat komt me echt de strot wel uit.
Genoeg geklaagd.....sorry en bedankt voor het "aanhoren".

Liefs ikke

He lieve meiden

Nou ik schaam me de ogen uit m'n hoofd, voor het feit dat ik weer zooooo lang geleden een berichtje heb geplaatst.
Heb wel een erg drukke week achter de rug, mijn dochtertje Maud is dinsdag een JAAR geworden, jeeeeetje wat kan je daar druk mee zijn zeg. Maar het was echt een zeer geslaagde dag en ze is enorm verwend.

Ik moet eerlijk bekennen heb echt niet alle berichtjes van jullie gelezen want dan ben ik echt meer dan een uur bezig.

Ellen: Wat een goed nieuws van je broer zeg, wat moet dat een stress veroorzaken voor iedereen.......Gelukkig zijn de vooruitzichten erg positief!!!
Lekker vakantie nu, ik heb vandaag ook vakantie gekregen, HEERLIJK GENIETEN he!!!
Een fijne vakantie met je zus en zwager voor als ik je niet meer voor maandag spreek.

Misspiggy: Maak je niet druk om die weegschaal, het is voor een goed doel. Na de bevalling in Maart gaan we gewoon samen aan een dieet, hahahahha
Nog even geduld voor de echo, maar je geduld wordt beloond straks en dan zien jullie het kleine wondertje.

Lentekriebels: Balen dat de RD zijn gekomen, had goede hoop voor jullie. HELAAS maar je gaat vol goede moed naar de volgende ronde.

Summeke: Heb volgens mij helemaal over je stukje heen gelezen, hoe het is gegaan bij de gyn?? Hoop dat je positief nieuws heb gehad en dat er goede vooruitzichten zijn.
Ik duim voor je meid!!!!!!!!!

Mariska1980: Vandaag bij de VK geweest of niet?? Hoe was het daar?

Mariska0808: Nog heeeeeeeeel even en dan ga je als man-vrouw door het leven. Spannend deze dagen voor de bruiloft.
Ik wens je een HEEEEEELE mooie dag en geniet ervan!!!!!

Ik ben vast nog een hele boel meiden vergeten een berichtje te sturen, maar ik kan jullie echt niet bijhouden, stelletje thee-tantes hahahahhaha.
Ik denk wel aan jullie hoor en duim voor iedereen hier dat jullie snel op het zwangere bankje komen zitten.

Vandaag heerlijk vakantie gekregen, 3 weken lang lekker genieten en uitrusten.
We gaan Zaterdag voor 2 weken met de caravan naar Limburg, samen met vrienden van ons. Heb er erg veel zin in. Ben wel benieuwd hoe het met Maud gaat lopen, maar niet te druk om maken komt vast en zeker wel goed.

Nou ga er weer een eind aan breien, moet nog een hoop doen als voorbereiding van de vakantie. Morgen ook helemaal volgepland met boodschappen doen, wassen, caravan inpakken, huis op orde brengen enz enz.
Dus een drukke dag morgen!!!
Ik kom misschien morgenavond nog even langs, maar kan echt niks beloven.
Wil iedereen een hele fijne vakantie wensen die vakantie hebben.
Wil iedereen heel veel klusplezier wensen die in de klusweken zitten.
Wil iedereen een knuffel geven die op het wachtbankje zitten, succes met wachten.
Wil iedereen die zwanger is zeggen geniet ervan en succes bij de vk/echo.

Wil iedereen een dikke  geven, want vind het hier altijd erg gezellig!!!!

Lieve meiden tot snel!!!!
XXXXXXXX

hallo allemaal,

IK SCHAAM ME DOOD.
ben zo lang niet geweest....vakantie en druk met de bruiloft jeetje wat een stresss zeg

het het spannende moment nee weer niet gelukt
en weet je wat het ergste is ik hoop het natuurlijk niet maar als ik ongestelt wordt dan is dat op 08-08-08 je kan niet even zeggen ik slik de pil even door hahahhaha.....

maar nog maar 9 nachtjes slapen en dan is het zo ver spannend.......
ik ben niet te houden hihihihihi.........

heel veel lief van mij

Hoi Allemaal,

Vandaag de intake gehad bij de VK. Ik had degene die bij mijn bevalling was   (zij bleef ook om foto's te maken nadat de gyn het had overgenomen).
We hebben een plan opgesteld omdat de eerste bevalling niet zo heel makkelijk ging. Ik ga 3 keer suiker prikken en mag niet veel suiker eten.
Verder krijg ik in week 32 en 34 extra groeiecho's Als het kindje groter is dan 4300 gram dan krijg ik een keizersnee. En bij een kleiner kindje ga ik gewoon bevallen en als de uitdrijving langer duurt dan 30 minuten krijg ik alsnog een keizersnee.
Ben zelf erg blij met dit plan, alleen ik heb een duidelijke keuze aangegeven naar welk ziekenhuis ik wil (niet die van de vorige keer)
Ze gaat dit met de hele groep vk's overleggen en dan kijken of dit gaat lukken.
Volgende week de eerste echo, weer bij deze vk, zij is de enige die dit doet (naast een andere medewerker   die ik de eerste keer bij mijn vorige zwangerschap had, die was heel stom)

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik ben heel moe en moet morgen weer vroeg op!

groetjes Maris

Mariska1980: Fijn voor je dat ze een plan hebben opgesteld, dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Zorg er wel voor dat je partner goed op de hoogte is van dit plan, want zodra jij aan het bevallen bent dat hij kan aangeven wat jij wilt. Want als je daar ligt heb je ineens hele ander dingen aan je hoofd. Had je bij je eerste kindje dan last van zwangerschapssuiker, omdat ze dat nu gaan bijhouden? Extra echo's zijn fijn dan weet je tenminste een beetje wat er komen gaat.

Ik heb ook extra echo's gekregen vanwege de groote van Rick, ze schatten hem toen op ruim 9 pond, en is geboren als een 8 ponder. Met de echo van 34 weken konden ze hem al niet meer opmeten omdat hij volgens hun berekeningen al 40 weken was. Ze zaten er bij mij nogal flink langs met de echo's zowel bij het diagnostisch centrum als het ziekenhuis. Ze zeiden dat ik een enorme hoeveelheid vruchtwater had, dat zeiden ze zelf tijdens de bevalling, en er kwam maar niks, toen mijn vliezen werden gebroken, toen ik mocht persen en toen onze Rick kwam was er geen vruchtwater te zien.

Groetjes Nicole

Hallo lieve meiden!!

Dit is al de 4e keer dat ik een berichtje tik, want elke keer als ik op 'plaats bericht' druk, gaat er iets mis en moet ik weer helemaal overnieuw beginnen!
Er is intussen al weer zoooveel gebeurd hier dat ik niet meer kan bijhouden om op alle berichtjes te reageren!

Maar voor jullie allemaal: JULLIE ZIJN LIEF!! Bedankt voor alle lieve berichtjes...

Nicole: Ik vind het wel gezellig met jou op weg naar het wachtbankje! Hopen dat we er allebei snel vanaf zijn en dan wel richting de zwangeren!! Wat jij zegt over je omgeving die opmerkingen maakt over zwanger worden, dat herken ik wel... Lastig wat je dan moet zeggen zonder te verklappen dat je ermee bezig bent! In mijn geval kan ik bijvoorbeeld  nog zeggen dat we nog niet weten of we kinderen willen, want we hebben er nog geen, maar in jouw geval is het nog lastiger! Gevaarlijk ook om dat soort dingen te zeggen tegen mensen, misschien zijn ze er l wel heel lang mee bezig en is het erg pijnlijk! Mijn vader kan het ook niet laten om stedds weer te zeggen dat 'ie zo graag opa wil worden... Dan zeg ik meestal maar met een grapje dat ik helemaal geen trek heb in poepluiers en schreeuwende kinderen. Dat 'ie maar bij m'n zusje moet aankloppen.

EllenAn: misschien is het juist wel positief om minder bezig te zijn met allerlei testen en word je daardoor juist zwanger!! Laten we het hopen!

Nog even een vraagje... Hoe voelen jullie je eisprong? Ik ben me er namelijk nog nooit bewust van geweest dat 'ie plaatsvond en ik vind het toch wel handig om te weten gezien mijn onregelmatige cyclus...
Nou is het natuurlijk geen straf om sowieso elke dag te klussen (), maar dat lukt nou eenmaal niet altijd...

Oja, over dat strijken: ik hang gewoon alles ongestreken in de kast en ga pas iets strijken als ik het aan wil! Ideaal! Vaak sta ik dus 's avonds te strijken voor de volgende ochtend, dan is het buiten ook iets koeler...Hahahaha!

Nou dames, succes met alles en een fijn weekend!!

Terug
Bovenaan