Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

*heeft zichzelf weer bij elkaar geraapt en bekijkt alles weer vol goede moed!!*

Heb mezelf weer op het lijstje gezet en ben uitgegaan van gem 30 dgn. Clomid moet regelmatigheid gaan geven maar dit hoeft niet perse 28 dgn te zijn.

Nicoleg: thanx voor je peptalk! Ik ga er weer helemaal voor!

wensjetr: hoe gaat het bij jou? Al enig RD activiteit?

Meisjeb: niet fijn misselijkheid...wel fijn te weten waar je het voor doet ;)

Lentekriebel: hihih leuk dat je ventje zo reageert...die van mij kon wel begrijpen dat ik een beetje verdrietig was omdat we nu de MM in gaan...maar zijn ogen keken me aan zo van...tja wijffie..lullig....maar ja kenne er niets anders mee doen he....zo lekker nuchter.... misschien maar beter ook..voel me nu ook weer beter.

NOD:          
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug
Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept (1e ronde clomid)
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april

@nicloge:
lache joh..ik hoop dat je er nog wat leuks uit kan slepen!!

He Summeke, g*dv*rd*mm* zeg! De RD's gekomen! Meid, wat baal ik voor je. Tuurlijk hartstikke goed dat je jezelf weer zo snel bij elkaar raapt en weer vol goede moed de volgende ronde in gaat, maar toch. het blijft kl*t*! En helemaal nu je de mm ingaat! Nou meid, waarschijnlijk sta je daar niet lang alleen, ik kom je snel gezelschap houden. Hier, deze krijg je speciaal van mij:

Nicoleg: En, hoe lopen de onderhandelingen?? Heb je de spullen al verkocht! Hopelijk ben je een goede zakenvrouw! hihihihi, wel leuk he, zoiets!

MeisjeB: Wat fijn dat je je misselijk voelt, ja dat klinkt heel raar en zo bedoel ik het niet hoor! Ik bedoel dat het fijn is dat je je zwanger voelt, maar natuurlijk niet dat je er ziek van bent. Ach, je weet wel wat ik bedoel! Hopelijk gaat de misselijkheid snel over!

Marina: Ach mannen! Ze begrijpen er gewoon niets van! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niets heb gekocht wat dat betreft, geen babyspulletjes en niets voor mezelf, nog geen rompertje of speentje, helemaal niets! Maar misschien ben ik ook wel een beetje bijgelovig als ik denk dat dat ongeluk brengt.

Ik voel me een beetje down op het moment. We zijn vanmiddag naar de kraamborrel van een vriendin van mij geweest. Zij is in juni bevallen van haar 2e kindje, een meisje. Echt heel schattig babytje, heel klein nog! Mijn vriendin was een week te laat bevallen en nog moest het kindje in de couveuse omdat het te klein was. Ze woog bij de geboorte nog geen 5 pond! Echt heel lief. Maar er waren heel veel mensen, allemaal vrienden van hem en haar, van onze leeftijd en die hadden allemaal kinderen. Dus het was ontzettend druk met de peuters en baby's. Erg gezellig hoor, maar ik had het er wel even moeilijk mee! Een andere vriendin van mij (zij is in maart bevallen en is ook ruim een jaar bezig geweest om aan te tellen) zag dat en toen zijn we even naar binnen gegaan en hebben we heel fijn met elkaar gepraat. Zij begreep heel goed hoe ik me voelde. Ik gun het iedereen, maar het is gewoon moeilijk als je dat zelf ook heel graag wilt en dat het waarschijnlijk niet via de natuurlijke weg zal gebeuren en het nog een hele weg te gaan is! Nogmaals, ik wens iedereen het aller aller beste toe, maar had het er vanmiddag, voor de eerste keer, echt heel moeilijk mee. Gelukkig was manlief ontzettend lief voor me toen we weer thuis waren.

Oh ja, even het volgende: mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, gister avond heel erg, vandaag iets minder. Heb ook het gevoel dat ze opgezet zijn zal ik maar zeggen. Verder heb ik vandaag af en toe flinke steken in mijn onderbuik gehad. Wat dat wil zeggen, ik heb geen idee. Probeer niet te hopen en er zo min mogelijk aan te denken, maar dat is wel moeilijk want af en toe krijg ik zo'n raar kriebelend gevoel van binnen. Maar ik ben dan ook ontzettend zenuwachtig deze ronde of het gelukt is of niet! ooooh wat zal deze week nog lang duren. Gelukkig hebben we nog vakantie en gaan we nog een hoop leuke dingen doen, dat geeft wat afleiding!

Sorry voor mijn zielige verhaal, maar wilde het ook even met jullie delen! Ben zo blij dat dat hier kan!!!

Liefs Ellen.

thanks voor de knuffel ellenan! Komt helemaal goed! Ga er gewoon voor.

Ben wat eerder naar huis gegaan van werk. Heb erg veel last van de RD's....dit had ik vorige keer ook al zo erg..raar normaal niet zoveel last en nu twee maanden achter elkaar.

lig nu in bed en heb net een filmpje gekeken...ga nu lekker muziek luisteren en hopelijk snel inslaap vallen...ben echt moe

tot morgen!! Dan is het weer oppasmaandag!! De bouwvak is om dus me neefje komt weer op maandag....gezellig!!

Hee meiden!!

Ikke, GEFELICITEERD meid! Helemaal super dat je een positieve test hebt!! Ben echt helemaal gelukkig voor je!! Heb je ergens last van?? Voel je je goed??

Ik had gister ook mn NOD... zaterdagavond uit eten met mn schoonouders, ik naar de wc en ja hoor, een beetje rood op mn wc papiertje... ik helemaal balen natuurlijk!! Mn mannetje een smsje gestuurd onder tafel, hij ook balen!! Zaterdagnacht ben ik echt ontzettend ziek geweest, helemaal misselijk en overgegeven en al! Gister gingen we een dagje uit met onze buurtjes en goede vrienden. Voelde me de hele dag beroerd en naar, maar geen RD's!! Vanochtend even een uurtje langer blijven liggen ivm de misselijkheid  en zit nu op mn werk, nog steeds geen RD's... Ga tussen de middag even een testje kopen, het kan best wel eens raak zijn deze maand!! hihi ik hoop het zo!! maar ga nog maar even nergens van uit... het kan ook gewoon een buikgriepje zijn natuurlijk!!  heb mezelf dus maar even op het wachtbankje gezet...

NOD:          
Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept (1e ronde clomid)
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug  

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april

@ Summeke: balen van je RD's!! Weet precies wat je voelt!! Wel beter dat je met Clomid een kortere cyclus hebt, dan hoef je niet superlang te wachten (al lijkt het ook met een cyclus van 28 dagen een eeuwigheid voor de maand weer om is!) Een hele dikke knuffel voor jou en misschien sta ik straks weer onder je in het lijstje...

@ Lentekriebeltjes: wat lief dat je vriend zo enthousiast is!! Die van mij kan ook niet wachten tot het zover is!! haha

@ Marina: ik ken dat precies hoor! dat kleertjes kopen enzo! ik heb al een aantal rompertjes, een paar knuffels (zon super snoezige kika-beer) en nog een paar kleine dingetjes die ik zo schattig vond en niet kon laten staan/hangen! heb het allemaal in een mandje in mijn kledingkast opgeborgen en soms sta ik in mn kast en ga ik alles even bekijken, zo schattig allemaal dat kleine spul!!

@ de rest: voor jullie ook allemaal heel veel succes met klussen of met genieten van de zwangerschap!! Ik laat vanmiddag gelijk weten wat de uitslag was!!

Ik raap nog snel een paar glitters op, voor zover die nu nog helpen.....

Liefs, wensje

ellen an en wensje: ik duim me suf voor jullie!!
hopelijk zijn jullie de volgende die ons komen vergezellen op het zwanger bankje
Hier nog steeds misselijk, maar dat is een goed teken, niet altijd even leuk maar ik denk maar zo over een maandje ben ik weer het mannetje of vrouwtje in dit geval haha
En dan gaat het echte genieten pas beginnen!
de dokter heeft toen bij mijn zoon gezegd(toen was ik ook al zo beroerd) hoe misselijker hoe beter! dit betekent dat de vrucht goed vast zit nou dit is weer een positief bericht dan

*it's oppasmaandag!!*

Me neefje is niet zo heel lekker vandaag....hij is verkouden (erg sneu om te zien) en hij wil alleen maar bij me zitten en begint te huilen als ik hem even in de box leg.
Hij slaapt nu even....hoop dat dat hem een beetje goed doet.

Vanochtend de gyn gebelt. Morgenochtend bloedprikken en volgende week dinsdag een echo om 9 uur. Dusssss....we gaan beginnen. Gisteren een fijn gesprek met vriendlief gehad. Hij vertelde dat hij begreep dat ik het wel jammer vond dat we de MM in gingen.....ik heb hem ook gelijk eerlijk verteld dat ik het eng vond juist om zijn reactie...ik dacht dat hij namelijk zou denken..pffff moet dat   nou allemaal....Hij vroeg zich af waarom ik er zo over dacht. Uitgelegd dat de beslissing van zijn kant om aan kinderen te beginnen niet van een leien dakje is gegaan...toen zei hij heel lief....schat ik weet dat ik heb lopen hannessen met die beslissing...maar ik sta er nu helemaal achter en ik vind het gewoon niet zo leuk voor jou. (hij dacht dat dit eenmalig was allemaal...totdat hij begreep dat we dit dus elke maand gaan doen totdat het raak is en daar schrok hij een beetje van)

in iedergeval...voel ik me er nu helemaal goed onder en ben blij dat ik het hier ook lekker van me af kan schrijven!! thanks meiden!! dikke  allemaal

@ mariska 08-08....en en en hoe was je trouwdag!!!!! Ben erg benieuwd!!!

Terug
Bovenaan