Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@ Ellenan...ja dat klopt...raar idee hoor...medische molen.
Voelt nu een beetje dubbel...wil aan de ene kant gewoon zwanger zijn....maar wil nog niet testen omdat ik zo onregelmatig ben als de pest dus...aan de andere kant mogen de RD's van mij gewoon komen...dan weet ik waar ik aan toe ben.....beetje verwarrend...maar daar kom ik wel overheen haha

*gaat weer grey's kijken...zit nu bij seizoen 2 afl 19 van de 27 dus heb   nog wel ff te gaan haha*

*ow en pakt een paar glitters mee*

Dag dames,

Ikke: van harte gefeliciteerd met jullie zwagerschap, geniet ervan!!!
Mariska0808: gefeliciteerd, ik hoop dat jullie geluk hebben gehad met het weer, heb gisteren wel een paar keer aan je gedacht toen de regen met bakken naar beneden kwam.

Bij mij is er verder niks bijzonders, we zijn volop om de dag aan het klussen, en we wachten maar wanneer mijn ei komt. Ik verwacht dat mijn cyclus deze keer een paar dagen korter is als de vorige keer (laatste x 42 dagen). We hebben vandaag nieuwe meubels gekocht, ben daar heel blij mee worden hopelijk al snel geleverd.

Ik zou willen vragen aan alle zwangeren onder ons, geef ons nog wat extra glitters, en dan volgen wij jullie snel naar het zwangernbankje.

Fijn weekend iedereen!!

groetjes Nicole

Hey meiden,

nou vandaag in de stad met mijn zusje naar de prenatal geweest, eerste keer, wat een leuke dingetjes en natuurlijk nog uitverkoop
heb er een bloesje en buikband gekocht, ik weet het veel te voorbarig want ik ben helemaal niet zwanger maar het bloesje was maar 5 euro ipv 30 dus dat vond ik wel een goede deal en met kussen eronder gepast he
kom ik thuis vraagt christian wat ik gekocht heb en ik merk aan hem dat hij er niet blij mee is maar goed we hebben visite dus er wordt niet over gesproken want de visite weet niks van de kinderwens, o het moet eruit dus even hier, potverdju hij was maar 5 euro en ik kan er toch altijd een truitje onder of een vest over in de winter, stomme christian ja stomme christian, nou ja mijn zusje en ik hebben flink gezwijmeld in de winkel, vertelde ze nog dat ze binnen 3 jaar ook een kindje willen maar haar vriend wil eerst trouwen ze hebben het er wel flink over endus zwijmelden we even verder. O ja ik heb nog etos zwanger worden pillen gekocht, heeft iemand er ervaring mee? heb ik goede dingen van gelezen op internet dus ik denk is het proberen waard, whaa ik wil ook! Zo dat is er weer uit.

zwangeren onder ons wanneer moet je zo'n beetje aan de kleding en hoe lang draag je dat nog na de bevalling????? Ik vind het zo leuk en al die kleine babykleertjes ik moet zeggen heb me het hele jaar goed ingehouden en niks gekocht maar nu toch een klein rompertje, ja en met die drie dingen valt mijn hele babyuitzet toch best mee??

voor de klussers onder ons, gelukkig is het afgekoeld maakt het wat minder plakkerig! En flink doorklussen he, de bedoeling is natuurlijk dat we allemaal zwanger zijn voordat de eerst baby komt, is dan mijn wens he hoop dat ie uitkomt!

Heej Ikke, PROFICIAT!!!! Wat leuk voor jullie!!! Geniet er van!

En toen waren er al 8 zwangeren, jippie. We gaan de goede kant op. Het is  inderdaad te hopen dat voordat de eerste geboren wordt we allemaal zwanger zijn. Gelukkig duurt dat nog ff, kansen genoeg zou ik zeggen.

Ik merk overigens dat mijn vriendje toch ook wel een beetje ongeduldig begint te worden. Hij wil dit zoooooo graag! Vrijdag hadden we een bruiloft en vraagt een oude bekende 'en, jij nog niet zwanger??' (jullie kennen het vast wel, the usual question ) fluisterd lieffie me in mijn oor 'was het maar zo!!' Hahahaha, lief he! Gek voelt het wel hoor, ik wist niet dat je iets zoooooo graag kunt willen.. Oh ja, ik was ook even mijn oude bikini aan het passen (vakantie in zicht) en dat was dus niet meer zo 'sexy' als vorig jaar, hahaha. Zegt hij 'je kunt naar mijn mening niet dik genoeg worden.....je weet wel wat ik bedoel he' haha, en dan lacht hij daar zoooo schattig bij, heerlijk!! Zijn jullie mannekes ook zo ongeduldig???

Verder alles prima hier, druk geklust, gisteren een positieve ovulatietest  en vanochtend was mijn temperatuur hoger, dus nou is het wachten weer begonnen. (Voelt altijd even als een leeg moment, haha, zo van 'nu kun je er niets meer aan veranderen'). Spannend hoor. Nu op naar de 21ste!

Zo, ik heb ook nog ff wat glitters gezocht.....en gevonden..... Dat is weer het voordeel met steeds meer zwangeren: steeds meer glitters voor steeds minder dames . Kom maar op met al die glitter, plek genoeg hier!!

Wensje en Mariska, hoe is het met jullie, al klachten??? Hopelijk is het voor jullie ook raak (het lijkt een vruchtbare maand, dus de hoop is hoog!!). Laten jullie snel iets horen?? Heeeel veel succes in ieder geval.

Zo, ik ga eens even kijken of mijn manneke al uit zijn slaap ontwaakt is, kunnen we misschien toch nog ff een poging wagen  baadt het niet schaadt het niet, toch . Hahaha.

Fijne dag nog (ondanks de regen!!)
Dikke kussss  van mij

ben vandaag wakker geworden...met buikpijn...en RD's!

Ben helemaal uit de mood en merk dat ik gewoon verdrietig ben. mmmmm ben benieuwd wat de dag brengt...moet vandaag werken van 5 tot 9 en heb totaal geen zin!

morgen gyn bellen om dinsdag bloed te laten prikken....dinsdag ook beginnen met clomid.....

Summeke, balen dat de rd's zijn gekomen, bekijk het ook van de positieve kant nu kun je eerder met clomid beginnen! Daar heb ik veel positieve verhalen van gelezen dat ze daarmee meteen aantellen, en daar ga jij ook bij horen!!!!

Groetjes Nicole

Ik heb op marktplaats onze meubels te koop gezet omdat wij nieuwe meubels gekocht hebben. Haha het loopt storm ze bellen en bieden er op los, wat een lol kan iemand hebben om dat toch allemaal te zien.

Ik ga nog even verder handelen terwijl zoonlief lekker zijn middagdutje aan het doen is.

En ik pak ondertussen nog heel veel glitters mee, en pak ze mooi in als een , en geef dit aan alle niet zwangeren. En wens ze ontzettend veel succes.

Groetjes Nicole

Hoi Allemaal!
hier ben ik weer eens! alles goed soms goed misselijk en moe. Maar dit zijn goeie tekenen he. Afgelopen vrijdag al zo misselijk dat ik me maar ziek heb gemeld op het werk, voel me niet schuldig ik ben nooit ziek!

@ ikke van harte!!! welkom bij het april 2009 forum! ikke ben daar ook haha
@ summeke: balen van de rds! hopelijk slaat de chlomid snel aan en kun je je op het zwangerbankje komen!!
@ nicoleg: leuk he spullen verkopen en zeker als het met succes is! ik heb dat vorig jaar ook gedaan en het levert een leuk zakcentje op!
@ misspiggy: jammer dat de Efteling niet doorging!
@marina: haha al kleding gekocht, maar goed dan heb je dat alvast! en net wat je zegt je kunt het zo ook dragen mocht het niet snel raak zijn. Maar daar gaan we niet vanuit!!!

En verder weer wat glitters voor degenen die het goed kunnen gebruiken ************
o ja morgen over 2 weken 25 aug moet ik al naar de vk, dit is eerder dan bij mijn zoon 3 jaar geleden, toen moest ik met 12 weken en nu al met 8. Ook de echo doen ze eerder. Het zal me benieuwen!
tot snel maar weer!

Terug
Bovenaan