Heej Ikke, PROFICIAT!!!! Wat leuk voor jullie!!! Geniet er van!
En toen waren er al 8 zwangeren, jippie. We gaan de goede kant op. Het is inderdaad te hopen dat voordat de eerste geboren wordt we allemaal zwanger zijn. Gelukkig duurt dat nog ff, kansen genoeg zou ik zeggen.
Ik merk overigens dat mijn vriendje toch ook wel een beetje ongeduldig begint te worden. Hij wil dit zoooooo graag! Vrijdag hadden we een bruiloft en vraagt een oude bekende 'en, jij nog niet zwanger??' (jullie kennen het vast wel, the usual question ) fluisterd lieffie me in mijn oor 'was het maar zo!!' Hahahaha, lief he! Gek voelt het wel hoor, ik wist niet dat je iets zoooooo graag kunt willen.. Oh ja, ik was ook even mijn oude bikini aan het passen (vakantie in zicht) en dat was dus niet meer zo 'sexy' als vorig jaar, hahaha. Zegt hij 'je kunt naar mijn mening niet dik genoeg worden.....je weet wel wat ik bedoel he' haha, en dan lacht hij daar zoooo schattig bij, heerlijk!! Zijn jullie mannekes ook zo ongeduldig???
Verder alles prima hier, druk geklust, gisteren een positieve ovulatietest en vanochtend was mijn temperatuur hoger, dus nou is het wachten weer begonnen. (Voelt altijd even als een leeg moment, haha, zo van 'nu kun je er niets meer aan veranderen&apos

. Spannend hoor. Nu op naar de 21ste!
Zo, ik heb ook nog ff wat glitters gezocht.....en gevonden..... Dat is weer het voordeel met steeds meer zwangeren: steeds meer glitters voor steeds minder dames . Kom maar op met al die glitter, plek genoeg hier!!
Wensje en Mariska, hoe is het met jullie, al klachten??? Hopelijk is het voor jullie ook raak (het lijkt een vruchtbare maand, dus de hoop is hoog!!). Laten jullie snel iets horen?? Heeeel veel succes in ieder geval.
Zo, ik ga eens even kijken of mijn manneke al uit zijn slaap ontwaakt is, kunnen we misschien toch nog ff een poging wagen baadt het niet schaadt het niet, toch . Hahaha.
Fijne dag nog (ondanks de regen!!)
Dikke kussss van mij