@ Summeke, balen zeg, dat de rd's gekomen zijn. Huil en baal maar ff lekker hoor!!! Daar zijn we voor. Wel fijn dat je vanaf nu een beetje hulp krijgt. Hopelijk heb je daar snel succes mee! In ieder geval een hele dikke kus van mij!!!
@Meisjeb, bedankt voor de glitters en spannend hoor, bijna naar de VK!!!
@Nicoleg, je bent aanstekelijk: ik begin meteen te denken 'wat zou ik nog voor mijn meubels kunnen vragen?' hahahaha. Lijkt me echt heerlijk om alles er uit te gooien en helemaal opnieuw in te richten!! Nou, succes met de verkoop zou ik zeggen!!
Hier is het ook een beetje balen. Ik zit ergens rond mijn eisprong, maar mijn temperatuur is nog niet gestegen. Gisteren licht, maar vnochtend weer niet, dus ik denk dat het van de alcohol was (zaterdag wat wijntjes gehad). Tevens gisteravond ook nog een positieve ovu-test dus volgens mij is de ovulatie nog niet geweest. Maar goed dat we gewoon doorgeklust hebben, hahahaha. Waarom balen zou je zeggen, nou, ik voel me niet zo super sinds een weekje of twee. Veel naar het toilet (vooral 's nachts, en dat breekt echt op), branderige/waterige ogen, lichamelijk moe (alles doet pijn). Vanochtend urine wegebracht omdat ik denk dat het weer blaasontsteking is (5de x dit jaar al!!!) Niet normaal toch. Maar het probleem is dat ik door onze kinderwens maar heel weinig soorten medicijnen mag en daar lijken de bacteriën zo langzamerhand resistent tegen. Ik drink echt loei veel (en dan moet je dus nog vaker naar de plee) en slik extra vitamine C, maar het mag tot nu toe nog niet baten. Ik baal er echt van. Ik wil me gewoon fit voelen en er lekker tegenaan. Doordat ik me zo gammel voel ben ik ook niet echt te genieten, ik barst echt om de haverklap in huilen uit. Als ik niet beter zou weten zou ik serieus denken dat ik zanger was.....haha....maar dat is het echt niet, helaas. Het spijt me echt dat ik niet meer zo vrolijk ben als in het begin. Ik beloof jullie dat het na de vakantie beter is!!!! Gisteren hebben lieffie en ik samen zitten huilen, gewoon omdat we daar zin in hadden. Hij baalt ook echt heeeeeeel erg dat het nog niet raak is. Arm ding. Ik denk dat we gewoon aan vakantie toe zijn, wat jullie?? (Of kan het ook mijn hormoonhuishouding rond de eisprong zijn.......?)
Dus Summeke, geef maar gewoon even toe aan het gevoel, ff lekker klagen hier, optijd naar bedje en dan gaat de zon vast weer schijnen, ook voor jou ! Wel geinig dat je mannetje zo nuchter is, lijkt me inderdaad beter voor je eigen gevoel (dan barst je in ieder geval zeker niet samen in huilen uit, hahaha, nu ik er aan terug denk moet ik er best om lachen, maar goed dat niemand het gezien heeft, hahahahahaha)
@Ellenan, heej meissie, niet gek dat je je zo voelt hoor. Nu jij het zegt bedenk ik me dat het daar bij mij ook wel aan zou kunnen liggen (niet de blaasontsteking natuurlijk, maar mijn emo-buien). In mijn omgeving zijn de afgelopen twee weken ook vier kleine meisjes geboren!! Bij mijn nicht, bij twee collega's en bij een vriendin van mijn zus, kortom, zo dichtbij dat je in ieder geval heeeeel veel verhalen 'moet' aanhoren. En ik gun het ze ook hoor, met heel mijn hart. Maar ik zit nu wel in het stadium dat ik zo'n kindje zie en alleen maar kan denken 'en wij dan???'. Maar dan denk ik weer, onze tijd komt ook wel en dan denken andere mensen ook weer zo, toch!! Kop op meid, alles komt goed zeggen ze! Hier in ieder geval een dikke kus van mij . We zitten met de NOD redelijk bij elkaar in de buurt, kunnen we elkaars handje vasthouden van NOD-lijst, naar wachtbankje naar zwangerenbankje . Bij deze deel ik mijn glittertjes alvast met je!
@Wensje, spannenddddddddd
@Summeke (alweer) wat fijn dat je mannetje zo reageerde, echt zoooo lief!! Kijk, zo komt men ook weer dichter bij elkaar. Ik vind dit hele gedoe (los van de sex) het meest intieme wat je kan delen. Zo'n grote wens, die voor beiden hetzelfde is, heerlijk toch!!!! Good luck mop!
En nu ga ik stoppen, ben alweer veel te lang bezig, moet echt naar bedje anders kan ik nog geen slaap inhalen....sorry!!
Nog een keer een heeeeeeeeeeele dikke kus voor jullie allemaal
Ciao!!!