Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik weet niet wat me overkomt, vannochten een positieve ovulatietest en een daling in mijn temp, nu al op dag 18 van mijn cyclus is effe dik 10 dagen eerder als mijn korste cylus tot nu toe. Ben benieuwd of dit morgen ook nog zo is, spannend.

aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, mijn verkooppraktijken op marktplaats lopen de spuigaten uit, heel veel reacties met goede biedingen en ze willen ze meteen komen halen en ik heb mijn nieuwe spullen nog helemaal niet. Als ik nu alles verkoop zitten we dadelijk een paar weken op de grond te eten.

dadelijk effe naar de notaris, we hebben testament laten maken over de voogdij van zoonlief. Opa past ondertussen op een slapende Rick( niet dus want hij is klaarwakker).

Groetjes Nicole

ik lig in bed..laptop op schoot half in slaat te vallen... ik heb deze keer (net als vorige maand) ontzettend last van de RD's ... ik denk dat ik ook nog iets onder de leden heb...me neus zit verstopt...heb een beetje koorts volgens mij en heb last van me schouder/bovenarm (heb al vaker een slijmbeursontsteking daar gehad en komt vaak terug als me weerstand minder is)

ben erg moe en pijn in me hoofd dus ik ga lekker maffen.....

hihi nicoleg..lachen dat bieden!!

@ Summeke, balen zeg, dat de rd's gekomen zijn. Huil en baal maar ff lekker hoor!!! Daar zijn we voor. Wel fijn dat je vanaf nu een beetje hulp krijgt. Hopelijk heb je daar snel succes mee! In ieder geval een hele dikke kus  van mij!!!

@Meisjeb, bedankt voor de glitters en spannend hoor, bijna naar de VK!!!

@Nicoleg, je bent aanstekelijk: ik begin meteen te denken 'wat zou ik nog voor mijn meubels kunnen vragen?' hahahaha. Lijkt me echt heerlijk om alles er uit te gooien en helemaal opnieuw in te richten!! Nou, succes met de verkoop zou ik zeggen!!

Hier is het ook een beetje balen. Ik zit ergens rond mijn eisprong, maar mijn temperatuur is nog niet gestegen. Gisteren licht, maar vnochtend weer niet, dus ik denk dat het van de alcohol was (zaterdag wat wijntjes gehad). Tevens gisteravond ook nog een positieve ovu-test dus volgens mij is de ovulatie nog niet geweest. Maar goed dat we gewoon doorgeklust hebben, hahahaha.  Waarom balen zou je zeggen, nou, ik voel me niet zo super sinds een weekje of twee. Veel naar het toilet (vooral 's nachts, en dat breekt echt op), branderige/waterige ogen, lichamelijk moe (alles doet pijn). Vanochtend urine wegebracht omdat ik denk dat het weer blaasontsteking is (5de x dit jaar al!!!) Niet normaal toch. Maar het probleem is dat ik door onze kinderwens maar heel weinig soorten medicijnen mag en daar lijken de bacteriën zo langzamerhand resistent tegen. Ik drink echt loei veel (en dan moet je dus nog vaker naar de plee) en slik extra vitamine C, maar het mag tot nu toe nog niet baten. Ik baal er echt van. Ik wil me gewoon fit voelen en er lekker tegenaan. Doordat ik me zo gammel voel ben ik ook niet echt te genieten, ik barst echt om de haverklap in huilen uit. Als ik niet beter zou weten zou ik serieus denken dat ik zanger was.....haha....maar dat is het echt niet, helaas. Het spijt me echt dat ik niet meer zo vrolijk ben als in het begin. Ik beloof jullie dat het na de vakantie beter is!!!! Gisteren hebben lieffie en ik samen zitten huilen, gewoon omdat we daar zin in hadden. Hij baalt ook echt heeeeeeel erg dat het nog niet raak is. Arm ding. Ik denk dat we gewoon aan vakantie toe zijn, wat jullie?? (Of kan het ook mijn hormoonhuishouding rond de eisprong zijn.......?)  
Dus Summeke, geef maar gewoon even toe aan het gevoel, ff lekker klagen hier, optijd naar bedje en dan gaat de zon vast weer schijnen, ook voor jou ! Wel geinig dat je mannetje zo nuchter is, lijkt me inderdaad beter voor je eigen gevoel (dan barst je in ieder geval zeker niet samen in huilen uit, hahaha, nu ik er aan terug denk moet ik er best om lachen, maar goed dat niemand het gezien heeft, hahahahahaha)

@Ellenan, heej meissie, niet gek dat je je zo voelt hoor. Nu jij het zegt bedenk ik me dat het daar bij mij ook wel aan zou kunnen liggen (niet de blaasontsteking natuurlijk, maar mijn emo-buien). In mijn omgeving zijn de afgelopen twee weken ook vier kleine meisjes geboren!! Bij mijn nicht,  bij    twee collega's en bij een vriendin van mijn zus, kortom, zo dichtbij dat je in ieder geval heeeeel veel verhalen 'moet' aanhoren. En ik gun het ze ook hoor, met heel mijn hart. Maar ik zit nu wel in het stadium dat ik zo'n kindje zie en alleen maar kan denken 'en wij dan???'. Maar dan denk ik weer, onze tijd komt ook wel en dan denken andere mensen ook weer zo, toch!! Kop op meid, alles komt goed zeggen ze! Hier in ieder geval een dikke kus van mij . We zitten met de NOD redelijk bij elkaar in de buurt, kunnen we elkaars handje vasthouden van NOD-lijst, naar wachtbankje naar zwangerenbankje . Bij deze deel ik mijn glittertjes alvast met je!

@Wensje, spannenddddddddd

@Summeke (alweer) wat fijn dat je mannetje zo reageerde, echt zoooo lief!! Kijk, zo komt men ook weer dichter bij elkaar. Ik vind dit hele gedoe (los van de sex) het meest intieme wat je kan delen. Zo'n grote wens, die voor beiden hetzelfde is, heerlijk toch!!!! Good luck mop!

En nu ga ik stoppen, ben alweer veel te lang bezig, moet echt naar bedje anders kan ik nog geen slaap inhalen....sorry!!

Nog een keer een heeeeeeeeeeele dikke kus voor jullie allemaal
Ciao!!!

Zo ff ervoor gaan zitten om op iedereen te reageren.

@Amber, leuk dat je baby'tje ging bewegen, lijkt me wel eng dat ze dat echoapparaat zo in je buik porren maar ja ik vind nogal veel eng nadeel van een watje zijn natuurlijk, en dat wist ik niet dat ze maar van hoofd tot billen meten, inderdaad al best groot al zal ie nu wel al 7 of 8 centimeter zijn
en Britt lekker bezig geweest met de kleurtjes, kan het me helemaal voorstellen, grappig!
En fijn dat je baas zo reageerde, pak van je hart, wel vreemd van je arm, gaat het nu wat beter?

@Summeke, lijkt me heel vreemd andersmans baby voeren, typisch weer die amerikanen, wel handig als je een dagje op moet passen, minder gesleep maar toch vreemd

@Misspiggy, het enige voordeel van mijn geheugenprobleem is dat ik stressmomenten vlug weer vergeet heb de gemeente dus nog niet gebeld, kan dat zodadelijk nog even doen en waarschijnlijk gaat christian er dan achteraan omdat ik vanaf donderdag knock out ben, wat een fijne mantelzorger he, donderdag heeft ie alvast de hele dag vrijgenomen terwijl we pas 's middags in het ziekenhuis moeten zijn dat vond ik wel heel lief van hem!
Kindvrij dagje en dan zo'n hoofdpijn, balen meid, dat is echt vervelend

@bloesem, wat vervelend met je werk, hopelijk gaat het binnenkort wat beter of krijg je een reactie op je sollicitatie! Ben trouwens best benieuwd wat ie gaat doen als jij dan met zwangerschapsverlof gaat???? Het is te hopen dat het dan is opgelost!

@mariska1980, leuk kindje bekijken, een week korter? Wel dan mag je nog een keer kijken

@lentekriebeltjes, ik krijg dat lijstje nooit goed onder elkaar gekopieerd, gok het er maar op dat het een apple is andere software enzo, verder hoop ik dat die maansteen voor je werkt ik ben trouwens wel sinds zondag aan de etos zwanger worden capsules gegaan daar vind je op internet vele vrouwen die met een of twee maanden mee zijn aangeteld en dan krijgen we een zomerspruit (hopelijk)
vervelend van die blaasontstekingen, ik weet dat mijn schoonmoeder iets homeopatisch daarvoor neemt maar ik kan het nu niet vragen dan denkt ze meteen dat ik er weer een heb en ik kan niet liegen helaas dat valt altijd aan me te zien helaas, geloof trouwens wel dat ze het in duitsland haalt weet niet of dat erg om is?

@ellenan, hopelijk de was weer weggewerkt, klinkt als een zeer leuke vakantie gehad, ik jaloers niks van aan trekken, ben ik over een half uur weer vergeten! Ik weet eigenlijk niet of je zo vroeg iets kan merken alhoewel toen ik in januari zwanger was (3 maart miskraam) heb ik me geloof ik de hele tijd tot aan de miskraam doodziek gevoeld, was ook heel blij dat driekwart van de familie in die paar maanden jarig is, not, nou ik hoop voor jou dat er wat leuks voor je inzit! Spannend bijna nod, voel je al wat meer? o ja, bijgelovig of niet ik heb de vorige 2 x niks gekocht en is allebei op een miskraam uitgelopen dus dat valt denk ik niet te voorspellen, ga er maar vanuit dat het pech is ben immers pas 27, ik hoop voor je dat je deze keer goed nieuws hebt en die medische molen lekker overslaat maar anders summeke lekker gezelschap houden he! O heel vervelend zo'n kraamborrel, kan me goed voorstellen dat dat niet leuk is gelukkig heb je met een vriendin kunnen praten en een lieve man!

@Summeke, ow meid ik baal helemaal voor je, stomme rd's, vandaag al bloed prikken en met clomid beginnen, ik duim voor je mee! O en volgende week een echo, schiet in ieder geval lekker op.

Wensje en Mariska0808 ik spat bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid, ik zou zeggen niks om geven maar ik ben nieuwsgierig, wanneer gaan jullie testen?????

Hee meiden!

Hier even een kort berichtje vanaf mn werk...  Heb gistermiddag getest en een negatieve test.... Zag ergens heel vaag een tweede streepje maar dat kon ook verbeelding zijn dus ga ervan uit van niet... Ook nog geen RD's te zien dus wacht het maar weer af!! Als het nog nodig is ga ik vrijdag weer testen, tot die tijd weer in onzekerheid. Wel leuk van mn lichaam om me iedere keer zo voor de gek te houden! Des te groter is de klap weer van de week als de RD's zich aandienen...

Ben nog steeds ontzettend misselijk en houd haast niks binnen... Ben gister eerder van werk weggegaan en van drie tot zeven geslapen en daarna van negen tot vanochtend zeven... Ben nu weer vet duizelig en voel me helemaal niet goed, hoop dat het snel beter wordt!

Sorry voor mijn ego verhaaltje maar moest het even kwijt! xxxxx wensje

Dag dames,

Mijn marktplaats handel loopt goed, zondag een rieten mand verkocht en gisteren mijn dressoir en eettafel (zonder stoelen) verkocht. Ons huis raakt steeds leger, want de vitrinekast moeten ze nog komen halen en het tv kastje ook. We hebben zolang maar een tuintafel in huis gezet, want we weten niet wanneer onze nieuwe meubels komen (kan nog wel een paar weken duren). Ik heb er vandaag nog wat meer huisraad opgezet, het kan maar opgeruimd zijn toch, en je krijgt er nog geld voor ook.

Gisterenavond trouwens gelachen, wij hebben in onze wijk waar we wonen 1 in het jaar een feestweek (deze week), met allerlei activiteiten is altijd hartstikke leuk en goed georganiseerd. Was het gisteren kienavond, ik ging natuurlijk ook samen met de rest van de straat (vrouwen en kinderen). Ben ik daar met een kind aan het meekijken heb ik helemaal niet in de gaten dat ikzelf kien heb, gelukkig een oplettende buurvrouw die mij er op tijd op wees. Toch weer leuke prijs gewonnen.

Vannochtend geen positieve ovulatietest, maar wel een lage tempratuur,  en een beetje steken rondom mijn eierstokken. Zou mijn ei er nu wel of niet aan komen? we zien morgen wel  weer, had  ook niet verwacht dat mijn cyclus nu  inneens zoveel korter zou zijn.

Nou ik ga weer even verder handelen op marktplaats.

Groetjes Nicole  

hall allemaal

hier is het getrouwde stel hahahhaha...
het was een dag om nooit te vergeten is super snel gegaan en onwijs geluk gehad met het weer, hebben de foto`s droog kunnen maken. tot de laaste toe toen we in stapte begon het te plensen heeeeeeeeeeeel hard,
we zijn daarna naar huis gedaan om wat te eten met vrienden en famillie,
en toen kwamen er 2 collega`s van mij man (zit bij de politie) en die zeiden tegen mij famillie ga er maar alvast heen. en ik had zoiets van HALLO we moeten we anders komen we te laat, hun zeiden komt goed komt goed   ik zei oke.

nou wij om 14.15 weg wat denk je werd heel het verkeer stil gezet iedereen moets stoppen op het kruispunt en wij vol gas over de kruis punten ik voelde me echt een prinsesje hahahahaah.

met gillende sirenes bij het stads huis aan gekomen we zagen echt alleen maar mensen staan niet normaal.

na het jah word gingen al die mensen ons feliciteren ik kreeg kramp in me kaken nadat ik er 20 gehad had en ik moet er nog zo veel hahahahah....

aan gekomen bij het strand tent lekker taart aan gesneden en tot 24:00 gedanst

op het laasten moment moetsen ik en mij man nog even een traantje laten van geluk en dat alles goed is verlopen en de zenuwen waren weg moets er gewoon even uit
of waren het me hormonen ?????????????

thuis aan gekomen alles versierd kon de w.c niet op die zat helemaal onder de w.c papier en ik moest zo nodig.......................!!!!!

envolopen getelt en toen slapen.........................!!!!!

maar jah nu is het 12 augustus en ben ik nog steets niet ongestelt...
heb vandaag getest maar negatief.......uhm wat zal dat zijn

vind ik wel raar hebben jullie daar ervaring mee of weten jullie daar wat van af?????
heb alleen pijn in 1 tiet je zal denken waarom 1 tiet toch
verder heb ik nergens last van.......!!!!!

vrijdag testen we weer als er dan nog niets is.....
hoop dat het dan vrijdag positief is

fijne dag verder en ik geef snel de site door waar jullie foto kunnen kijken

lief mariska

@ Mariska0808: klinkt geweldig jullie trouwdag!! En gelukkig maar dat het weer nog een beetje mee zat!! Volgens mij is het sowieso een unieke en heel speciale dag die je eigenlijk niet kan verpesten...
Wat jij zegt heb ik ook, ik had zondag mijn NOD en nog geen spoor van RDs en gister wel een negatieve test! Het kan zijn dat het hormoon nog niet voldoende in je urine is opgenomen dus dat je pas over een week of twee een positieve test hebt, of je RD's komen er nog aan. Helaas is het maar gewoon afwachten dus! Het zou voor jullie wel een supermooi huwelijkskado zijn!!

@ Nicoleg: super dat het zo goed gaat met het verkopen van de spulletjes op marktplaats!! Geeft je ook gelijk een beetje afleiding. Wel balen dat je een tijdje aan een tuinset moet zitten! Maar ja, het levert je uiteindelijk nog geld op ook!

Terug
Bovenaan