Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

heyyyyy meiden,

vanmiddag dus naar de dokter geweest.
en hij zei alleen maar van, dat ik er gewoon vanuit kan gaan dat ik zwanger ben.
maar dat we morgen de gynaecoloog even moeten bellen en dat we dan ons verhaal doen en dan kijken wat de gyn zegt. want de dokter zei dat we nu een waardevolle zwangerschap hebben. want ja als elke dokter die t zaad bekijkt en die dan zegt van jij heb alleen maar ICSI-zaad dan ga je er ook niet vanuit dat t op een "gewone" manier kan. dus vandaar een waardevolle zwangerschap. en dat heeft misschien een extra controle nodig, maar eerst even afwachten wat de gyn zegt.
hou jullie weer op de hoogte.

groetjesssssssssss

debby

Heee meiden!!

Goed nieuws!!!!! Ik kon echt niet meer wachten met testen (en mn mannetje ook niet) dus heb net getest en ja hoor!! Heel duidelijk twee streepjes in beeld!! Dus: zwanger!!!!!

maar heeft iemand een idee wat in nu moet doen?? moet ik de huisarts bellen ofzo??

hieronder de aangepaste lijst... Mariska0808 hoe gaat het met jou???

NOD:
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept (1e ronde clomid)
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    
Mariska8080                         4e ronde           1e kindje                 NOD 12 aug

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

Hoi,

Ellenann, ik zit bijna in een leeg huis, onze Rick vindt het helemaal geweldig die heeft nu heel veel speelruimte. Ik hoop over twee weken mijn meubels te hebben, spannend we hebben vrij grote kasten besteld, en ben benieuwd of ze niet te groot zijn voor die muur.

Hoe gaat het verder met alle zwangere dames, en alle wachtenden onder ons.

Op dit moment snap ik niks van mijn cylus, ik weet niet of ik nu mijn ei heb gehad of niet, misschien weten jullie het: Vanaf dag 3 tm 12 is het heel heet weer geweest dat verklaart misschien mijn tempratuursverhoging. Mijn vorige cuclus zat ik gemiddeld rond de 36.2.

1-   35.9
2-   36.4
3-   36.5
4-   36.4
5-   36.3
6-   36.4
7-   36.3
8-   36.4
9-   36.4
10- 36.4
11- 36.4
12- 36.4
13- 36.2
14- 36.2
15- 35.9 Heel vroeg getempratuurd (moest heel vroeg opstaan)
16- 36.2
17- 36.3 Positieve ovulatietest/steken
18- 36       Negatieve ovulatietest/steken
19- 36       Negatieve ovulatietest/steken
20- 36.5 Vannacht 1x dik draderig bloederig slijmverlies gehad
21- 36.3 Deze ochtend.

Nou dames wat denken jullie ervan?

Groetjes Nicole

Wensje, je moet nu inderdaad de huisarts bellen, deze vertelt je dat je contact moet opnemen met de verloskundige, Hartstikke gefeliciteerd, en vergeet niet regelmatig glitters te strooien over de nog niet zwangeren onder ons.

Groetjes Nicole

Hey hey,

Hier een heel erg verkouden ikke, (heb er ook nog hooikoorts bij) het gaat verder goed met me ben 's ochtend haast niet meer misselijk. Ik wou vanmorgen de dokter bellen, maar toen kwamen onze nieuwe lattenbodems net dus is er nog niet van gekomen, volgens mij kun je bij ons alleen 's ochtends bellen dusss, wel balen want dan kan ik volgende week donderdag pas bellen, ben trouwens ook best zenuwachtig om de dokter te bellen, weet niet hoe dat verder gaat enzo (vind ik altijd beetje moeilijk)

@Wensjertr, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs ikke

hier natuurlijk de glitters voor iedereen!!!

****************** ********************************* ************************ ****************
************************** ********************** ********************** *********************

Hoi allemaal!!

Ben een tijdje 'uit de forum-running' geweest, was erg druk, maar ik heb weer bijgelezen. (globaal hoor, want mijn hemel wat een kippenhok!!)

Wensje!! Hartelijk gefeliciteerd meid! Fantastisch nieuws!! En nu lekker genieten!!

Ellenan... Waaaahhh spannend zeg, ik kan me voorstellen dat je het bijna niet meer houdt... Ik duim voor je!! Hou ons op de hoogte!!

Het lijstje begint nu wel heel erg van vorm te veranderen he? Het eerste gedeelte wordt steeds kleiner!! Goeie zaak!! Hopelijk is het eerste gedeelte zo snel mogelijk verdwenen!! Strooien zwangeren!!

Mariska 0808: Wat geweldig dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad! En dat het weer zo meewerkte tijdens de foto's... Super! Het klinkt allemaal erg leuk, echt een dag om nooit te vergeten. Gefeliciteerd!

Nicole... Pfff.. geen idee wat die temperatuurlijst kan betekenen... Maar heb jij altijd zo'n lage temperatuur?
Wat een uitvinding he, dat marktplaats! Dat werkt als een trein! Zelfs zo goed dat jij nu nog 2 weken in een kale kamer moet zitten hahaha! Maar beter zo dan andersom... Ik ben zelf dol op oude 'opknap-meubeltjes', dus ik kijk regelmatig even op die site, je vindt daar de leukste dingen!

Voor mij is er even  geen touw aan vast te knopen. Geen idee wanneer mijn ei klaar is. Ik heb al een paar dagen  erg gevoelige en opgezette tepels, bijna pijnlijk. Verder had ik vandaag een flinke klodder dikke, witte, niet-elastische afscheiding. Kijk ik bij de omschrijving van baarmoederhalsslijm op deze site, staat er dat dit soort afscheiding hoort bij de eerste fase van je cyclus. Dat het dun, elastisch en doorzichtig wordt naarmate je eisprong nadert.
Als ik uitga van mijn laatste cyclus, die was 6 weken, dan zou ik rond de 21ste van deze maand een eisprong moeten hebben. Als ik uitga van een normale cyclus, zou ik m'n ei vorige week al moeten hebben. Dus ik neem aan (afgaand op die afscheiding) dat ik m'n ei nog niet gehad heb en dat 'ie dus volgende week komt. Maar waarom zijn dan mijn borsten zo (over)gevoelig?!
Pfff wat een puzzel zeg, een lichaam! Hahaha!

En hoe ziet je baarmoederhalsslijm eruit als je zwanger bent? Of heb je dan geen afscheiding meer?

Leuk he, die mannen die zo enthousiast zijn. Mijn lieve mannetje verheugt zich enorm op een kleintje, kan daar  heerlijk over fantaseren. We zijn zelfs al namen aan het verzinnen, erg he?

Nou dames, tot de volgende keer maar weer!

Liefs Bloesem

Oh... Sorry
Juli2003... Vergeet ik jou helemaal te feliciteren!! Hartelijk gefeliciteerd!! Laat nog even weten hoe het bij de gyn was, maar we gaan er maar gewoon vanuit dat die hetzelfde zegt als de huisarts toch?!

Ik heb trouwens ook al ruim een week een opgezette onderbuik. Als mijn blaas vol is, is het een beetje pijnlijk.  Had ik vorige maand ook, ongeveer 2 weken tot aan mijn menstruatie. Ik dacht toen dat het obstipatie was, maar volgens mijn ha waren het mijn eierstokken die ik voelde. Maar dat is toch raar? Vanaf je eisprong tot aan je menstruatie  opgezette  eierstokken?!
Iemand hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan