Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hey meiden hier ff snel

wensje gefeliciteerd!!!!!

Vriendin op bezoek dus ben er weer vandoor....
slik nu clomid....gelukkig geen bijverschijjnnselen...nog neit...
kom morgen weer ff langs

Wensje, ga jij ons nu ook alweer verlaten !! pRoFiCiAt!!!!!
Joepie!!!

Enne, niet te zuinig met de glitters he

Kusje  van mij (voor iedereen natuurlijk!!)

Dag dames,

Hierop kun je goed zien wanneer je je ei en eventuele innesteling hebt, best grappig.
www.mamaenzo.nl/kinderwens/vruchtbaarheidskalender

Groetjes Nicole

1-   35.9
2-   36.4
3-   36.5
4-   36.4
5-   36.3
6-   36.4
7-   36.3
8-   36.4
9-   36.4
10- 36.4
11- 36.4
12- 36.4
13- 36.2
14- 36.2
15- 35.9 Heel vroeg getempratuurd (moest heel vroeg opstaan)
16- 36.2
17- 36.3 Positieve ovulatietest/steken
18- 36       Negatieve ovulatietest/steken
19- 36       Negatieve ovulatietest/steken
20- 36.5 Vannacht 1x dik draderig bloederig slijmverlies gehad
21- 36.3 Vannach 1x heel klein beetje bloederig slijmverlies gehad
22- 36.3   Positieve ovulatietest

Raar he, vannochtend een positieve ovutest terwijl ik dacht dat ik mijn ei al op dag 17 gehad heb, heeft iemand van jullie hier ervaring mee met tempraturen of ovutesten.

Groetjes Nicole

He lieve meiden

We zijn weer thuis van een heerlijke vakantie!!!!!
Wel 2 dagen eerder teruggekomen i.v.m. de voorspellingen dat het weer slechter ging worden, wat blijkt schijnt de ZON!!!
We wilden de voortent van de caravan graag droog opbergen, dus vandaar zijn we gisteravond weer thuisgekomen.
Wel weer heerlijk om thuis te zijn, maar nu begint het opruimen en wassen natuurlijk. Ben al volop aan de gang maar wilde eerst even een berichtje naar jullie typen.

Zoals jullie wel zullen begrijpen kan ik echt niet op jullie allemaal reageren!!!!Wat een hoop gekakel hier in het kippehok.
Heb echt heeeeeeel globaal de berichtjes gelezen en was erg nieuwgierig wie er zwanger waren en wat zag mijn oog 3 op een rij!!!!!

Meiden die zwanger zijn VAN HARTE GEFELICITEERD en geniet van de bijzondere tijd!!

Meiden die weer een ronde verder zijn, ik ga voor jullie duimen dat jullie nu snel mogen volgen, het is jullie echt meer dan gegund.........hier wat glitters.

Even een kleine update van deze kant hoe het met deze zwangere muts gaat.
Nou GEWELDIG, ik voel me zooooooooo goed en lekker.
Tuurlijk wel moe, maar verder mag ik ECHT niet klachen.
Moet dinsdag weer naar de VK en dan hebben we de termijn echo. Ben dan 11 weken.
Echt heel benieuwd hoe ons guppie het nu doet!!! De vorige keer was het echt nog een wormpje als alles goed is zie je nu al een echt mensje met handjes en voetjes.
Nou mijn buik groeid echt gestaag, jeeeeeeetje wat gaat dat toch snel met een tweede zeg. Bij de zwangerschap van Maud was ik 11 kilo aangekomen, deze waren er gelukkig na een aantal weken ook weer af, maar als het zo doorgaat wordt ik volgens mij echt een 10 tonner.........durf mezelf gewoon niet te wegen....hahahahaha.
De positiekleren worden nu echt een feit en kan het nu niet meer verbergen voor de buitenwereld.
Gelukkig heb ik nog dik een week vakantie en daarna mag iedereen het weten inclusief op mijn werk.

Nou meiden de wasmachine heeft zijn werk weer gedaan, nu is het mijn beurt om het lekker in de wind te hangen en de volgende was te draaien.

Ik spreek jullie snel weer, want I am back in town!!!!!!!

Veel liefs.
XX

@Nicole, Ik heb wel eens gehoord dat een ovulatietest ook positief uitslaat als je zwanger bent. Aangezien het weg is geweest en nu weer terug is zou het dat dus kunnen zijn. Over de tijd van de innesteling word ik ook geen wijs. De ene site zegt 1 dag, de andere 5 dagen. Als het er 1 is dan zou het passen in je schema van temperaturen, drie dagen terug de eisprong en dan nu de innesteling en al meteen een positieve ovulatietest.
Maar van de andere kant, als ik naar je NOD kijk, dan vind ik het weer niet aannemelijk. Tussen NOD en eisprong zit namelijk 11 tot 14 dagen, dus dat kan dan weer niet (of je NOD klopt niet).
Lastig he! Ik loop ook al de hele tijd rond, zal ik een test doen?? Maar ik moet nog een hele poos hoor, nog 6 dagen. Maar als ik naar de site kijk die jij gaf, dan zou ik morgen al kunnen testen.

kortom, ik weet hoe je je voelt. Ik denk ook telkens iets te voelen. En toch ook teleurgesteld dat ik 's ochtends nog niet kotsend boven het toilet hang...hahahaha.

Ach ja, onzekerheid hoort bij het hele proces....helaas.
Ach ja, we shall see.

Hoe is het met de andere dames??? EllenAn, jij al klachten???
Hier nog niks hoor, af en toe een steekje, een traantje of een kriebeltje (en dan dat gevoel van 'ik wil er iets aan doen, maar wat, ik kan alleen maar wachten..........), maar verder niets.

Verder alles wel prima.
Vanochtend bloed geprikt. Te veel klachtjes (zweten terwijl ik het koud heb, jeuk op mijn hoofd, haaruitval, stemmingswisselingen, pijn in de mond, te vaak blaasontsteking  etc. en dat al ruim een jaar). Daarnaast heeft een vriendin van mij veel dezelfde klachten en ze blijkt een vitamine B12 te kort te hebben. En omdat dat erg slecht is voor een ongeboren baby en ik daarom natuurlijk erg ongerust werd, heb ik met de arts gebeld en mocht ik bloed laten prikken. Dus dat geeft wel een goed gevoel. Hopelijk komt er iets uit, want het wordt wel tijd hoor.

Maar verder alles prima. Er staat weer een gezellig weekend voor de deur en dan over een weekje onze welverdiende vakantie. Joepie :) Oh ja, en dan natuurlijk nog het antwoord op een belangrijke vraag: is de maand augustus zo'n vruchtbare maand dat ook wij op de zwangerschapsbank mogen plaatsvinden??????

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we een zwangerschapsborrel hadden georganiseerd, omdat we allemaal zwanger waren.....leuk he :)

Oh, telefoon, mijn zwager komt een boterhammetje eten, hij is in de buurt aan het werk.
Dus ik ga afsluiten, tot snel, dikke kussssssssssss

Hey meiden

Ik ben moehoe...en moet vanavond tot morgen middag werken en heb geen zin.
Ik heb gisteravond tot half 3 met me zusje en vriendin zitten catannen.....2x verloren haha...maar was erg gezellig.

Ga van het weekend naar mijn ouders er is meerlive in hoofddorp. (gratis festival) en zondag is daar altijd amsterdamse middag :) gezellig meelallen met nummers....is een beetje een tic van mij een een vriendin.....ben helemaal geen smartlap typ ... maar meerlive...daar ga ik elk jaar heen haha.

ga nu afwassen..(staat echt een megaberg) en dan rustig aan doen totdat ik moet werken...ik spreek jullie snel!!

Hoi Lentekriebeltje, mijn nod heb ik het gemiddelde van mijn cyclussen genomen van het afgelopen half jaar omdat ik erg onregelmatig ben. Het kan natuurlijk zo zijn dat mijn cylus nu 32 dagen is ipv 40, ik weet het ook niet. Ik verlies wel al de laatste 2 cyclussen tussentijd bloed ongeveer 2 weken voor mijn ei en dat was nu ook al een heel stuk vroeger. dus toen dacht ik al dat ik een kortere cylus zou krijgen en als ik mijn eerste positiiev ovutest meetel en da steken dan kan het allemaal wel kloppen. Ik blijf het alleen raar vinden dat mijn temp niet stijgt, terwijl dat in mijn vorige cylus duidelijk te zien was na mijn ei.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan