Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

TROUWENS ER ZIJN ER NU AL MEER ZWANGER DA NIET!!!!

STROOI MAAR RAAK!!

NOD:

Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept (1e ronde clomid)
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug  
Mariska8080                         4e ronde           1e kindje                 NOD 12 aug

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april

Goeiemorgen allemaal!!

Ben ik weer!! Pfff voel me echt zo vet misselijk!! Niet normaal gewoon!! Ondertussen ook nog geen spoor van RD's en ik krijg stiekum een beetje hoop!! Zou het dan eindelijk zover zijn??

@ mariska0808: hoe gaat het met jou?? ook nog geen RD's?? ik ga vrijdag ook weer testen als ik dan nog geen RD's gespot heb... Spannend!! Weet wat je bedoelt met het niet te veel hopen, ik probeer nuchter te blijven om weer een flinke teleurstelling te voorkomen, maar tot nu toe heb ik 1 keer eerder gehad dat ik vijf dagen overtijd was (toen had ik trouwens wel krampen in mn buik e.d. die ik nu eigenlijk niet heb), verder gewoon regelmatige cyclus.... Leef met je mee en ik duim voor ons!! hihi heeeel hard!!

@ summeke: begonnen met de clomid, hopelijk merk je snel resultaat meid!! ik duim voor je!!

@ ikke: thnx voor de glitters!! hopelijk hebben ze de goede uitwerking!!!! balen dat je je soms ff niet zo lekker voelt, maar gelukkig heb je een oplossing gevonden door gewoon een stevig ontbijt te nemen. beter dan dat je de hele dag door misselijk bent!! die verhalen heb ik namelijk ook wel eens gehoord. maar ach, het is inderdaad voor een goed doel en menigeen is er jaloers op!! maar dat neemt niet weg dat je je rot voelt natuurlijk.... haha

@ B_M: heel veel succes met je volgende klusronde!! Laten we hopen dat het zwangerenrijtje zich nog verder uitbreidt!!

@ juli2003: hoop ook voor jullie dat er nog voor de vakantie een echo gemaakt wordt. zou helemaal geweldig zijn toch?? nogmaals van harte gefeliciteerd en ik heb je maar even in het zwangeren rijtje geplaatst!!

@ marina: hopelijk blijft het zo dat er meer zwangeren zijn dan niet-zwangeren. anders zou het betekenen dat mariska0808 en ik weer terug gaan naar het NOD lijstje... we zien het wel, ooit zal iedereen een klein hummeltje in haar armen houden, ik weet het zeker!!

@ iedereen: heb de lijst weer even aangepast. Tot snel en een fijne dag vandaag!!! Ik ga lekker genieten van het zonnetje wat in mn kamer schijnt!! hihi xxxxxx

hallo allemaal......

owh ik vind het zo spannend jah ik weet ik mag zo niet denken.....
maar mij RD`s zijn nog steets niet door gebroken zal het toch zo ver zijn??????

ik heb dinsdag getest en toen was en negatief ik ben zo nieuweschierig hoe het nu zal zijn maar ik ga sterk zijn en pas vrijdag testen......
ben ook weer zo bang dat er weer negatief staat als ik test doe ik het in de ochtent vind ik toch veiliger aan gezien ik zo veel drink en plas.....

maar jah we zullen het wel zien ik hoop het wel is dan wel ee mooi cadoo toch!!!!1

liefs

JULI2003 Van harte gefeliciteerd!!
Joepiedepoepie!!!!! Nu is het tijd om te genieten! Het is je gegund!

Jeetje, het is dus echt een goede maand deze maand! En inderdaad, ik hoor inmiddels al tot de laatste helft  maar.....terwijl ik dit typ schiet ik van hot naar her, op zoek naar verdwaalde glitters

Wensje, hopelijk pakt het voor jou goed uit. De voortekens klinken in ieder geval hoopvol!!! Dus vrijdag ga je weer testen, spannend!

Mariska0808, je bruiloft was dus geslaagd?? En dan nu misschien nog wel zwanger, dan is het voor jou helemaal een top maand. Ik ben benieuwd, laat maar snel iets weten als je vrijdag een test hebt gedaan!!

B-M, spaar je krachten, de klusweek is weer bijna in zicht

Ikke, jammer dat je je zo slecht voelt. De tijd van genieten ligt voor de deur, nog ff doorbijten en dan kun je daarna lekker genieten van het gekriebel in je buikje

Summeke, veel plezier bij je afscheid!!

Marinax, heb je een leuke avond gehad van de week? En lekker gegeten!! Alweer een jaar getrouwd, wat gaat dat snel he!

Nicole, zit je al op je tuinmeubeltjes??

Nou, hier is verder alles prima!! De medicijnen voor de blaas slaan weer goed aan (iemand had een tip over cranberrietabletten, bedankt voor het meedenken. ik heb ze al gebruikt, maar toch lief dat je er aan dacht.) en hopelijk is het voorlopig de laatste kuur. Ik ga in ieder geval naar een natuurgeneeskundige, hopelijk kan hij me ook helpen, we zullen zien. Ik moet wel zeggen dat ik me meteen weer een stuk fitter (en minder depri) voel. Jeetje, achteraf merk ik altijd pas weer hoe slecht ik me eigenlijk voel. Hm, geen goede basis voor een zwangerschap he. Hopelij gaat het snel beter.

Verder voel ik niks. Af en toe een steekje in mijn buik, maar dat kan dus ook de blaas zijn. En iemand anders zei het oo al, slechts één gespannen tiet. Maar het moet ook nog een weekje duren, dus het kan nog alle kanten op.

Oh mijn zus, bijna betrapt, moet gaan, kusssss

Dag dames,

Inmiddels zit ik inderdaad aan mijn tuintafel te eten, de tvkast en de vitrinekast komen ze nog ophalen en dan is ons huis leeg, op de bank(nieuw) en de salontafel en de eettafelstoelen na. Dus mijn handeltje gaat goed, ik hoop dat mijn nieuwe meubels snel geleverd worden.

Ben op het moment erg moe, zoonlief is flink verkouden en heeft vannacht veel gehuild en wakker geweest wij dus ook. Vandaag half dagje gewerkt, en dan vrijdag weer de hele dag en dan weer lekker weekend.

Vannochtend tempratuur stijging maar niet zoveel, en een negatieve ovulatietest, dus het is maar de vraag of ik mijn ei heb gehad. Heb wel twee dagen last gehad van steken en dat is nu voorbij hiervoor 1 dag positieve ovu test en tempratuursdaling.

Weten diegene die ovutesten gebruikt hebben, of het normaal is dat je maar 1dag positief hebt?

Groetjes Nicole

He meiden,

Zo, ga eens lekker de tijd nemen om op iedereen te reageren en een leuk bericht achter te laten. De zenuwen gieren door mijn lijf! ooh, ik kan er echt niet meer tegen, denk er ontzettend veel aan en voel van alles in mijn lichaam! Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en gespannen, wel minder dan van het weekend maar ik voel het toch heel duidelijk. Verder heb ik wel een aantal keer per dag flinke steken in mijn onderbuik, meer krampen en die voel ik dan daarna in mijn onderrug. Vandaag zijn we gezellig naar de stad geweest en om het uur moesten we even gaan zitten omdat mijn onderrug zo'n pijn deed. En ik heb nooit last van mijn onderrug!!!! Ook merk ik dat ik eerder moe ben. oooh ik wordt echt gek van dat lange wachten. Van de ene kant zegt heel mijn lichaam dat het raak is, maar ik durf absoluut niet te hopen. Ik denk dat ik me zo voel omdat het deze maand de laatste keer op de "gewone" manier voor mij zal zijn. Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo zenuwachtig. Moet me elke ochtend inhouden om niet te testen. Wil toch eerst netjes mijn nod afwachten...... De teleurstelling zal wel extra dubbel zo groot zijn als van het weekend de RD's komen. Dan moeten we dinsdag naar het ziekenhuis.....
HELP wie hoe kom ik deze laatste dagen door!!!

Summeke: hoe voel je je nu? hopelijk zijn de RD's wat minder heftig aan het feesten en heb je er niet meer zoveel last van. Als het goed is heb je alweer bloed moeten laten prikken, toch?? Merk je al iets van de Clomid? ik hoop dat je niet al die vervelende bijwerkingen zult hebben. Hoe ziet het verdere plan er nu uit?? Succes meid ik leef met je mee!
Wensje: Jeetje meid, wat spannend! Al een paar dagen over tijd en nog steeds geen RD's en dan ook nog zo'n erge zwangerschapsverschijnselen (leuk woord voor galgje of scrabbel hihihihi). OOOh meid ik duim me rot voor je! Knap dat je nog tot vrijdag wilt wachten met testen. ik zou geloof ik elke dag een test doen, maar dan maak je jezelf ook alleen maar gek!
Meisjeb: bedankt dat je je rot duimt voor me, maar zou je daar nog even mee door willen gaan???? hihihihi hopelijk zijn je vingers nog niet blauw maar ik kan het wel gebruiken komende dagen. Geef me anders nog wat glitters, die kunnen er wel meer hier gebruiken! Jeetje meid, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Het is voor een geod doel, maar toch.....
Nicoleg: En? is je huis al leeg? Hoe lang moet je op de nieuwe meubels wachten, hopelijk niet te lang? En heb je je ei al gehad? Een positieve ovutest, mooi! en dat al zo vroeg in de cyclus! Ik had altijd 2 dagen achter elkaar een positive ovutest en pas twee dagen na de laatse positieve ovutest steeg mijn temp pas. Deze maand heb ik geen ovutesten gebruikt  maar voelde ik overduidelijk maandagavond/dinsdagochtend mijn eisprong en mijn temp was pas donderdagochtend hoger. NOu meid, ik hoop dat je nu eens een normale cylus hebt!
Lentekriebels: he meid, hopelijk heb je niets onder de leden! voel je je al weer wat beter of niet? En je hoeft niet altijd vrolijk te zijn hoor! iedereen heeft zo zijn baal momenten en de ene keer duurt dat wat langer dan de andere keer. Als je maar weet dat je hier altijd terecht kunt! Blijf er niet alleen mee rond lopen! En dan elke keer die blaasontsteking, daar wordt je toch gek van! Ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad (even afkloppen, nok nok) maar het lijkt me echt verschikkelijk! He lieverd, bedankt voor je opbeurende woorden! Tuurlijk weet ik dat onze tijd ook wel komt, daar ben ik van overtuigd. maar nu we zo aan de vooravond van wel of niet de medische molen ingaan staan, vindt ik het allemaal extra moeilijk! Vandaar dat ik deze ronde ook zo zenuwachtig ben.
Marina: Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn woorden van vorige week (over babyspullen kopen en dat dat ongeluk brengt) terug moet nemen! Vandaag hebben we de eerste dingen gekocht! ooooh, echt heel erg. We waren in Roermond, in het outlet centre, en daar heb je een winkel van tefal dus wij daar even naar binnen. Zagen we  zo'n apparaat staan waarmee je flesjes zuiver kunt maken, een soort stoomreiniger zal ik maar zeggen. in 9 minuten heb je 6 flessen helemaal  schoon en hygienisch (of hoe je dat dan ook schrijft). Maar goed, dat apparaat kostte normaal  99,95  en stond daar nu voor 19.95! Tja,  toen begonnen we toch wel te  twijfelen. Manlief zei meteen, die kopen we. ik twijfelen en twijfelen maar manlief heeft me verzekerd dat dat geen ongeluk kan brengen en toen hebben we hem toch maar gekocht, met twee flesjes erbij (waren ook voor de helft). We hebben het apparaat meteen op zolder gezet zodat niemand het ziet en nu maar hopen dat we het snel kunnen gebruiken! Dus meid, sorry dat ik je misschien het idee heb gegeven dat ik over je oordeelde, dat was absoluut niet mijn bedoeling en ik begrijp nu hoe leuk het is  om alvast iets te kopen. ik was (en ben) helemaal in mijn nopjes! Dus meid, als je iets ziet wat je leuk  vindt: gewoon kopen, is hartstikke fun!!!
Mariska0808: Gefeliciteerd getrouwde vrouw!! Jeetje wat gaaf zeg! Kreeg helemaal de kriebels  toen ik je verhaal las, wat moet dat een geweldige dag zijn geweest. En nu lekker  na genieten he! Geef je snel de site door waar we de foto's kunnen bekijken! Ben reuze benieuwd hoe je eruit zag!!! oooh, meid en wat spannend zeg. je zit op het wachtbankje!! Ik duim me rot voor je! ik hoop het echt dat het raak is voor je want dat zou wel geweldig zijn zo meteen na je bruiloft!!!  
Juli2003: He meid,  GEFELICITEERD!!!! ooh, wat een geweldig nieuws zeg! Dat heel het gedoe van de medische molen jullie bespaard is gebeleven, wat  een wonder! Geniet er lekker van! Hoe was het bij de dokter??
Ikke: hopelijk  gaat het weer iets  beter met je misselijkheid! Bedankt voor de glitters, we hebben ze nodig want het  is voor velen van ons een spannende week!!!
Amber: waar ben je?? hoe gaat het met je?? hopelijk goed. je bent ons toch niet vergeten he, nu je lekker van je zwangerschap aan het genieten bent hihihihi. Of ben je misschien op vakantie, dat ik dat gemist heb!

Zo, dat was weer een heel verhaal!
Oh ja, manlief begint nu ook echt de kriebels te krijgen. Hij heeft vandaag in alle winkels naar baby en kinderkleding gekeken en heeft op internet al uitgezocht welke babyfoon het beste is! hihihi, schattig he!
Heel veel  knuffels en een dikke kus van een super zenuwachtige Ellen!  

Holiemolie wat een verhaal!
sorry, is een beetje langer geworden dan ik had gedacht.
maar volgens mij zijn jullie dat al lang gewend van mij en denken jullie: heb je haar weer met haar lange zever verhalen! hihihihi, vindt het gewoon heel gezellig hier!

Terug
Bovenaan