Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

hoi meiden,

sorry dat ik een tijd niet ben geweest maar we hadden t ff een dippie na me miskraam.
en we zouden rustig aan doen en zaterdag 16aug gaan we lekker op vakantie en dan lekker relaxen en dan 28aug naar t ziekenhuis voor ICSI.
ik zou dus 2 weken geleden ongi moeten worden maar t kwam maar niet.
we dachten nog van nou dat zal wel met die miskraam te maken hebben en misschien dat ik een cyclus zou overslaan.
maar ik heb toch vanmiddag uit me werk een zwangerschaptest gedaan en jullie raden t nooit maar me test is POSITIEF.
we zijn echt blij!!!!
ik heb de test alleen gedaan en zag dat t gelijk positief werd.
dus ik me vriend gebeld of hij tot 17.00u moest werken, hij zei ja.
dus ik weer van nou ik kom wel ff langs.
dus hij zei weer nee dat hoeft niet hoor.
dus ik toch in de auto gestapt en naar hem toe gereden en daarvoor nog ff een sms gestuurd van ik kom toch ff langs en ik moet je wat laten zien maar wat t is dat zeg ik niet dat zie je straks wel.
dus ik bij zijn werk aangekomen en ik zei dat hij maar ff moest gaan zitten en ik haalde de test uit me achterzak en t eerste wat hij zei was nee dat kan niet.
dus ik zei nog zo van dat kan wel.
dus ik gelijk ook me dokter gebeld en morgenmiddag om 15.30u kan ik bij hem terecht.
me vriend kan t nog steeds niet geloven en ik ook niet.
want vorige maand zijn we nog in t zh geweest voor IUI.
echt heel bizar zeg allemaal.
mijn dokter zei verleden keer nog van zeg nooit nooit en alles is mogelijk.
en dat blijkt wel weer.
morgenmiddag zal ik wel vertellen hoe t was bij de dokter.

groetjesssssssss debby

JULI2003 HELEMAAL GEWELDIG!!! GEFELICITEERD!!!

wat een mooi nieuws, gaan ze morgen een echo doen? Of is het alleen bespreken?

ik weet het misschien te nieuwsgierig maar ik ga begin oktober een afspraak bij de gyn maken en hopelijk een echo en anders het waarom het na een jaar nog niet lukt gesprek, o ja dat wou ik nog vragen weet iemand hoe lang je van te voren moet bellen voor een afspraak, ja als alles super verloopt mag ik begin okt een 6 weken echo maken maar anders wil ik begin okt gesprek want half okt zal ik anders ongi zijn en dan kunnen we meteen beginnen zeg maar

ben me nu even op aan het tutten, we gaan vanavond pogen te uit eten want 18-08 zijn we een jaar getrouwd maar dan lig ik plat dus doen we vanavond een poging, heb wel veel pijn vanmiddag maar ik wil mijn papieren huwelijk ook een beetje vieren he. Leuk feit, korset van de bruiloft past nu lekker onder een leuk zomerjurkje zodat ik geen bandjes heb! Vind ik dan weer leuk he waar je al niet blij van wordt,

nou ja ga maar weer optutten want met dit tempo ben ik niet klaar voor mannetje tuiskomt.

HOERA AL 9 ZWANGEREN EN TWEE MOGELIJKE!!!

hallo wenstje
dat zei ik ook al tegen mij man het kan zijn dat er nog niet genoeg HCG in me lichaam zit en we hebben rond 14.30 getest dus dat kan het zijn
ik heb verder geen kwaaltje alleen hahaa nu doen al me borsten pijn is wel weer een goed tegen.... ik zie het wel maar jah des te groter is de teluurstelling als we allebei ongestelt worden... ik hoop het natuulijk niet maar je snap wat ik bedoel....!!!!

donderdag krijgen we de trouw foto boek en woensdag me foto`s van me foto toestel en ook donderdag van me weg gooi camera die had ik op de tafels gezet bij de feest avond spannend ben echt benieuwt!!!

ik heb me bij he4t wacht bankje neer gezet hoop dat ik binnen kort bij de zwanger mag staan

liefs

Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept (1e ronde clomid)
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug  
Mariska8080                         4e ronde           1e kindje                 NOD 12 aug

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april

WHOEHOE!!!! juli2003!!! Zwanger geweldig!! Ach meid het is je zo gegunt!!!
(iedereen hier natuurlijk..maar jullie begrijpen wat ik bedoel)

Gaaf man...nu al 9 zwangeren....
ik ben net thuis van me werk...voel me wel al wat beter maar ben erg nmoe...ga zo eerst ff douchen...misschien kom ik daarna nog even terug...anders van de week.

morgen afscheid van de kids...(heb zaterdag nog wel een slaapdienst..maar dan zie ik veel kinderen niet) morgenavond komt ook een vriendin een paar dagen logeren dus het kan zijn dat ik morgen niet langskom....anders donderdag./...

heb alles gelezen hoor meiden...maar ff geen puf om te reageren verder..

ps
1e clomid pil vanochtend geslikt...voel er nog niks van...gelukkig!!

Hey allemaal,

@Juli2003, Van harte gefeliciteerd!!! Als ik het goed begrijp is het dus toch op de 'gewone' manier gegaan?  Wanneer ben je nu  uitgerekent?

@Lentekriebeltje, kl*te zeg telkens die blaasontsteking. Iemand had het hier over iets homeopatisch; dat is van dr Vogel Cranberry Monarda, zou je eigenlijk is moeten proberen.
Ik  zou goed gaan klussen in de vakantie als ik jullie was  (Ben op vakantie zwanger geworden dus wie weet...) Hier nog wat glitters voor je: ******************************

@Wensjertr, Balen van de negatieve test, misschien aan het eind van de week ook voor jou een positieve test, ook voor jou nog wat glitters ********************************

@Summeke, hoop voor je dat het geen slijmbeursontsteking is, balen zeg dat de rd's gekomen zijn, laat ze maar snel weer ophoepelen.....hopelijk slaat de clomid goed aan bij je en ben je super snel zwanger ook voor jou wat glitters ***************************

@Mariska0808, Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk, hopelijk volgt er vrijdag een positieve test voor jullie.

@Marina, Alvast gefeliciteerd met jullie papieren huwelijk. Veel plezier vanavond.

Nou ik voel me al echt zwanger, was zaterdag hele dag misselijk/beroerd, zondag ochtend eerst ook en gister en vandaag gelukkig alleen met opstaan als ik maar ff goed ontbijt gaat het wel.....moet alleen zo gigantisch veel na de wc, maar is voor goed doel dus heb het er wel voor over, zal ook vast wel minder worden toch?
Verder nog steeds kriebels in mijn buik, heb ik al sinds donderdag, wist vrijdag ook al haast zeker dat ik zwanger was, hoewel ik dat nog nooit geweest ben en dus ook niet weet hoe dat voelt. Verder ben ik best snel moe, als dat nu al begint
Ik had nog een vraag: Wanneer moet ik de dokter bellen dat ik zwanger ben? (of moet je direct na de vk bellen?) Wanneer hebben de zwangeren onder ons dat gedaan?

Nog glitters voor iedereen die nog niet zwanger is: ********************************
*************************************************************************************************
***********************************************************************************************
(denk dat jullie daar wel ff mee vooruit kunnen)

Liefs Ikke

Jullie:Van harte gefeliciteerd! Zie je nou wel, zeg nooit nooit! Geniet er maar lekker van!

Ikke: Bedankt voor de extra glitters. Ik hoop dat ze deze maand zullen aanslaan bij de "nog niet zwangeren".

Ik ben donderdag dus ongi geworden maar heb nu alleen sinds zondag nog steeds een beetje bruinverlies. Nou ja dat zal over twee dagen wel helemaal verdwenen zijn en dan kunnen we weer aan de klus!

Kom van de week wel nog even langs maar ga nu nog even wat opruimen en dan lekker in bed tv kijken.....morgen erg drukke dag!

Welterusten x

goedemorgen meiden,

dank jullie wel voor al jullie lieve woordjes.
we kunnen t nog steeds niet beseffen dat ik nu zwanger ben.
vanochtend nog maar weer een zwtest gedaan en ja hoor weer 2 streepjes hihihi.
het is zo onwerkelijk want in t zh zeiden ze dat me vriend echt ICSI-zaad heeft.
en nu ben ik toch op een "gewone" manier zwanger geworden.
vanmiddag naar de dokter en hoop zo dat we deze week nog voor een echo mogen,
want we gaan zaterdag met vakantie. een betere vakantie kunnen we gewoon niet hebben, en dan toch met z'n 4-en hahahaha.

ik vertel vanmiddag hoe t was bij de dokter.

heel veel liefs van debby

Terug
Bovenaan