A
Anoniem
Guest
hoi meiden,
sorry dat ik een tijd niet ben geweest maar we hadden t ff een dippie na me miskraam.
en we zouden rustig aan doen en zaterdag 16aug gaan we lekker op vakantie en dan lekker relaxen en dan 28aug naar t ziekenhuis voor ICSI.
ik zou dus 2 weken geleden ongi moeten worden maar t kwam maar niet.
we dachten nog van nou dat zal wel met die miskraam te maken hebben en misschien dat ik een cyclus zou overslaan.
maar ik heb toch vanmiddag uit me werk een zwangerschaptest gedaan en jullie raden t nooit maar me test is POSITIEF.
we zijn echt blij!!!!
ik heb de test alleen gedaan en zag dat t gelijk positief werd.
dus ik me vriend gebeld of hij tot 17.00u moest werken, hij zei ja.
dus ik weer van nou ik kom wel ff langs.
dus hij zei weer nee dat hoeft niet hoor.
dus ik toch in de auto gestapt en naar hem toe gereden en daarvoor nog ff een sms gestuurd van ik kom toch ff langs en ik moet je wat laten zien maar wat t is dat zeg ik niet dat zie je straks wel.
dus ik bij zijn werk aangekomen en ik zei dat hij maar ff moest gaan zitten en ik haalde de test uit me achterzak en t eerste wat hij zei was nee dat kan niet.
dus ik zei nog zo van dat kan wel.
dus ik gelijk ook me dokter gebeld en morgenmiddag om 15.30u kan ik bij hem terecht.
me vriend kan t nog steeds niet geloven en ik ook niet.
want vorige maand zijn we nog in t zh geweest voor IUI.
echt heel bizar zeg allemaal.
mijn dokter zei verleden keer nog van zeg nooit nooit en alles is mogelijk.
en dat blijkt wel weer.
morgenmiddag zal ik wel vertellen hoe t was bij de dokter.
groetjesssssssss debby
sorry dat ik een tijd niet ben geweest maar we hadden t ff een dippie na me miskraam.
en we zouden rustig aan doen en zaterdag 16aug gaan we lekker op vakantie en dan lekker relaxen en dan 28aug naar t ziekenhuis voor ICSI.
ik zou dus 2 weken geleden ongi moeten worden maar t kwam maar niet.
we dachten nog van nou dat zal wel met die miskraam te maken hebben en misschien dat ik een cyclus zou overslaan.
maar ik heb toch vanmiddag uit me werk een zwangerschaptest gedaan en jullie raden t nooit maar me test is POSITIEF.
we zijn echt blij!!!!
ik heb de test alleen gedaan en zag dat t gelijk positief werd.
dus ik me vriend gebeld of hij tot 17.00u moest werken, hij zei ja.
dus ik weer van nou ik kom wel ff langs.
dus hij zei weer nee dat hoeft niet hoor.
dus ik toch in de auto gestapt en naar hem toe gereden en daarvoor nog ff een sms gestuurd van ik kom toch ff langs en ik moet je wat laten zien maar wat t is dat zeg ik niet dat zie je straks wel.
dus ik bij zijn werk aangekomen en ik zei dat hij maar ff moest gaan zitten en ik haalde de test uit me achterzak en t eerste wat hij zei was nee dat kan niet.
dus ik zei nog zo van dat kan wel.
dus ik gelijk ook me dokter gebeld en morgenmiddag om 15.30u kan ik bij hem terecht.
me vriend kan t nog steeds niet geloven en ik ook niet.
want vorige maand zijn we nog in t zh geweest voor IUI.
echt heel bizar zeg allemaal.
mijn dokter zei verleden keer nog van zeg nooit nooit en alles is mogelijk.
en dat blijkt wel weer.
morgenmiddag zal ik wel vertellen hoe t was bij de dokter.
groetjesssssssss debby