Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hey nicoleg....
Ik vind het echt knap van jou dat het tempraturen je lukt! ik had tegen de gyn gelijk al gezegd dat ik daar echt het type niet voor ben en niet vol kan houden ivm mijn onregelmatige diensten.... gelukkig wilde hij me dat ook niet laten doen.

Daarom snap ik verder ook niet hoe dat zit met die verschillen enzo in temp....ik hoop dat je HS je doorstuurt of een andere oplossing heeft als je weer naar hem teruggaat.

hallo allemaal,

ik heb goed en slecht nieuws

het goede nieuws is dat mij neefje richardo geboren is vannacht een bevalling van 4uurtje is toch wat ze zijn nu lekker thuis aan het genieten ga er zo naar toe om mij neefje te bewonderen.

het slechte nieuws mij RD`s zijn aan gebroken donderdag was erg *********!!!!!!!!!!!!!!
maar waarschijnlijk hadden mij zenuwen het tegen gehouden maar goed we gaan er nu met vollenbak tegen aan ik hoop heel erg dat het deze maand raak is.

@wenstje
wat super super leuk voor je ik hoop dat je er van mag genieten
dan ben je rond 19april uitgerekent toch??????

nou het worden er nu wel veel hoor bij de zwangeren dalijk blijf ik alleen over
tegen wie moet ik dan gaan praten???????

ik moet me trouwsite nog aan passen maar jah druk druk druk druk geen tijd om te pissen jahahahahahaaha.............

me foto album is ook al binnen jeeeeh zijn echt super mooi geworden

nou ik ga nog snel een cadootje kopen voor me neefje en dan ga ik er naar toe

ik moet ook nog naar me oma toe om de foto`s te laten zien!!!!!

liefs

He meiden,

Zoals verwacht zijn de RD's goed doorgebroken. Balen, maar ja het was te verwachten.
Dinsdag naar de gyn. Ben zoooo benieuwd wat hij gaat zeggen en wat er nu allemaal gaat gebeuren. Gisteravond gezellig met mijn ouders bij mijn oudste zus ge-bbq-ed! Was erg gezellig en de kindjes waren lekker aan het spelen. Echt leuk om te zien! Toen hebben we met mijn zus en zwager en met mijn ouders nog een hele tijd over ivf gesproken enzo. De beste vriendin van mijn zus heeft 2 jaar terug ook ivf gehad en was gelukkig bij de eerste poging zwanger. Mijn zus vertelde wat ze daarvan wist. Toen ook nog even gehad over 1 of 2 terugplaatsingen. Iedereen was er eigenlijk van overtuigd dat we voor 2 moeten gaan: neem de kansen die je krijgt. En daar zijn we het dan ook overeens (zoasl we er nu tegen aan kijken dan he!). en mijn moeder en zus zeiden ook beide dat hun er ook zijn om eens een keertje bij te springen of een keer een extra dagje op te passen, dus dat was heel lief. En natuurlijk is het maar de vraag of beide blijven zitten na een terugplaatsing. Al me al ben ik best positief gestemd voor komende dinsdag. Ik hoop alleen dat ik niet te lang hoef te wachten voordat ze dingen gaan doen of zo. Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte!

Mariska0808: gefeliciteerd met je neefje!! ooh wat geweldig he, zo'n klein hummeltje erbij! Geniet ervan! He joh, wel balen van je RD's maar idd vol goede moed op naar de volgende ronde. Weet je al waneer je je nod hebt? dan kan je van het wachtbankje gehaald worden en kunnen we het lijstje weer bijwerken.
Nicole: sorry meid, maar ik heb ook echt geen idee hoe je cyclus in elkaar zit en wat al die temp wisselingen en rare ovutesten willen zeggen! Hopelijk heb je nu niet zo'n lange cyclus zodat je de keer daarop weer terug naar de dokter kan of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk, nog beter!!!
Misspiggy: gelukkig voel je je eindelijk wat beter en kan je ook lekker gaan genieten! Wel gaaf dat je al echt een buikje begint te krijgen, dat lijkt me zo bijzonder. He, en morgen weer gaan werken. dan werk je in het onderwijs zeker? Lijkt me zo zwaar die eerste dagen. Die kinderen meteen hartstikke druk. Mijn eerste dagen na de vakantie zijn altijd lekker rustig, geen afspraken wat mails lezen, stukken doornemen, en vooral bijkletsen! Maar wij hebben gelukkig nog een week! He, waar in de Ardennen is jullie favorite plek? Wij zijn nu in de buurt van Namur en Dinant geweest. Erg mooi en we willen ook vaker naar de ardennen toe gaan. Het is maar 2 uurtjes rijden en het lijkt of je echt in een totaal andere wereld bent. heerlijk! Dus als je nog tips hebt over goede verblijf plekken of mooie streken, dan hoor ik het graag!
Summeke: hartstikke goed meid dat je er een apart onderdeel in ons lijstje van hebt gemaakt. is wel zo overzichtelijk! Ik  neem  lekker wat knabbeltjes en wat te drinken mee naar het mm hoekje, maakt het wel zo gezellig hihihihi! Hoe is het bij je ouders? Leuk he, dat je neefje het hele weekend erbij is. Vindt ik ook zo leuk als die van mijn zus eens komen logeren, net  of ze dan een beetje van jou zijn hihihihi. Ze zijn dan toch afhankelijk van jou en je hebt zelf de verantwoordelijkheid. Maar geniet er lekker van, dat is het belangrijkste!

Nou meiden, ik ga me omkleden we hebben vanmiddag gezellig bbq met de vriendengroep! hopelijk houden we het droog.

Liefs Ellen.

Vannochtend een tempratuur van 36.4, dus niet laag voor mij en ook niet zo hoog van je ei is geweest, wel weer een positieve ovutest gehad vandaag. Dus we snappen er de ballen van, we zien wel ik voel me niks anders, ik ben wel heel erg rustig. En dat was ik de vorige keer niet toen was ik er van overtuigd dat ik zwanger was want toen had ik ook allemaal kwaaltjes.

Mariska0808, gefeliciteerd met je neefje, altijd leuk zo'n kleintje erbij in de famillie.

Fijne dag nog allemaal!

groetjes Nicole

hallo.

@allen:

ik ben benieuwt hoe je ifv zal af lopen hou je ons wel op de hoogte.......
we zijn vandaag wezen kijken echt een schatje 3370 gram zo lief ik kreeg gelijk de kribbels toen ik het zag (klein beetje jaloers hihihi.....)

mijn NOD is ik ga er vanuit dat ik dinsdag me laaste dag is en dan is me NOD 16 september en dan is het raak ik voel het uhmmm....ik hoop het tenminsten

jullie kunnen ook op www.08-08.bruiloftsite.nl kijken voor foto`s van mij bruiloft

lief tot snel

Oei dames, we stonden op pagina 2! Even snel een berichtje plaatsen zodat we weer bovenaan staan!!!

Mariska: Lief he, zo'n klein hummeltje. daar kan je idd helemaal van wegsmelten! Ik heb je foto's bekeken, wat zien jullie er allemaal mooi uit! ooh wat moet jij je speciaal gevoeld hebben! Wat een ontzettend mooie jurk!!! Staat je heeeeeel mooi, dat rood!!! Echt geweldig. Ik zal je nod aanpassen.

Nicole: Je had je vanochtend ook weer een positieve ovutest? Hopelijk gaat dan binnen nu en 2-3 dagen je temp omhoog. Dat was bij mij wel elke keer.

ooooh, spannend morgen naar de gyn. Ben best al wat zenuwachtig. Ben zooo benieuwd wat er gaat gebeuren! Ik hou jullie zeker op de hoogte hoor!!

Liefs Ellen.

NOD:

Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept
- 1e  ronde clomid - 19 aug echo
Ellenan                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  ??
- 19 aug  afspraak gyn

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

Dag dames,

Nou als het goed is komen ze  dadelijk mijn vitrinekast ophalen, en dan is mijn woonkamer bijna leeg. Ik ben vandaag lekker aan het rommelen geweest terwijl zoonlief sliep. Ben bekaf, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat we gisterenavond met de wii gespeeld hebben, echt lachen hoor, we moesten een conditietest doen om te kijken hoe onze lichaamelijke leeftijd was. Ik ben helemaal niet sportief en mijn man juist wel, nu bleek mijn man een vele slechtere conditie te hebben als ik hahaha hij chagerijnig.

Vanochtend niet veel bijzonders te melden mijn temp was wat lager geen positieve ovutest ofwel (weet niet meer). Maar ik kijk er nu niet meer zo precies naar omdat het deze maand toch al niet klopt bij mij. Zul je zien dat ik zwanger ben, nee daar geloof ik zelf niks van ik voel me niet anders dus hat zal wel niet zo mogen zijn.

Hoop dat het met de dames die de mm ingaan, spoedig zwanger zullen zijn, en natuurlijk de rest ook.

Ik pak even heel veel glitters bij de zwangeren weg en leg ze in een mandje voor ons niet zwangeren.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan