He meiden,
Zoals verwacht zijn de RD's goed doorgebroken. Balen, maar ja het was te verwachten.
Dinsdag naar de gyn. Ben zoooo benieuwd wat hij gaat zeggen en wat er nu allemaal gaat gebeuren. Gisteravond gezellig met mijn ouders bij mijn oudste zus ge-bbq-ed! Was erg gezellig en de kindjes waren lekker aan het spelen. Echt leuk om te zien! Toen hebben we met mijn zus en zwager en met mijn ouders nog een hele tijd over ivf gesproken enzo. De beste vriendin van mijn zus heeft 2 jaar terug ook ivf gehad en was gelukkig bij de eerste poging zwanger. Mijn zus vertelde wat ze daarvan wist. Toen ook nog even gehad over 1 of 2 terugplaatsingen. Iedereen was er eigenlijk van overtuigd dat we voor 2 moeten gaan: neem de kansen die je krijgt. En daar zijn we het dan ook overeens (zoasl we er nu tegen aan kijken dan he!). en mijn moeder en zus zeiden ook beide dat hun er ook zijn om eens een keertje bij te springen of een keer een extra dagje op te passen, dus dat was heel lief. En natuurlijk is het maar de vraag of beide blijven zitten na een terugplaatsing. Al me al ben ik best positief gestemd voor komende dinsdag. Ik hoop alleen dat ik niet te lang hoef te wachten voordat ze dingen gaan doen of zo. Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte!
Mariska0808: gefeliciteerd met je neefje!! ooh wat geweldig he, zo'n klein hummeltje erbij! Geniet ervan! He joh, wel balen van je RD's maar idd vol goede moed op naar de volgende ronde. Weet je al waneer je je nod hebt? dan kan je van het wachtbankje gehaald worden en kunnen we het lijstje weer bijwerken.
Nicole: sorry meid, maar ik heb ook echt geen idee hoe je cyclus in elkaar zit en wat al die temp wisselingen en rare ovutesten willen zeggen! Hopelijk heb je nu niet zo'n lange cyclus zodat je de keer daarop weer terug naar de dokter kan of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk, nog beter!!!
Misspiggy: gelukkig voel je je eindelijk wat beter en kan je ook lekker gaan genieten! Wel gaaf dat je al echt een buikje begint te krijgen, dat lijkt me zo bijzonder. He, en morgen weer gaan werken. dan werk je in het onderwijs zeker? Lijkt me zo zwaar die eerste dagen. Die kinderen meteen hartstikke druk. Mijn eerste dagen na de vakantie zijn altijd lekker rustig, geen afspraken wat mails lezen, stukken doornemen, en vooral bijkletsen! Maar wij hebben gelukkig nog een week! He, waar in de Ardennen is jullie favorite plek? Wij zijn nu in de buurt van Namur en Dinant geweest. Erg mooi en we willen ook vaker naar de ardennen toe gaan. Het is maar 2 uurtjes rijden en het lijkt of je echt in een totaal andere wereld bent. heerlijk! Dus als je nog tips hebt over goede verblijf plekken of mooie streken, dan hoor ik het graag!
Summeke: hartstikke goed meid dat je er een apart onderdeel in ons lijstje van hebt gemaakt. is wel zo overzichtelijk! Ik neem lekker wat knabbeltjes en wat te drinken mee naar het mm hoekje, maakt het wel zo gezellig hihihihi! Hoe is het bij je ouders? Leuk he, dat je neefje het hele weekend erbij is. Vindt ik ook zo leuk als die van mijn zus eens komen logeren, net of ze dan een beetje van jou zijn hihihihi. Ze zijn dan toch afhankelijk van jou en je hebt zelf de verantwoordelijkheid. Maar geniet er lekker van, dat is het belangrijkste!
Nou meiden, ik ga me omkleden we hebben vanmiddag gezellig bbq met de vriendengroep! hopelijk houden we het droog.
Liefs Ellen.