Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

En nu zit mijn vakantie er officieel op. Vandaag mijn eerste werkdag gehad.....ik moest toch weer echt even wennen aan het geluid van de wekker. Verder op zich wel lekker gewerkt, het is in ieder geval goed voor me om weer een ritme te hebben. Alleen mijn middagdutje heb ik wel gemist hoor! Vanavond maar lekker op tijd naar bed...

@nicoleg: volgens mij is je woonkamer nu echt helemaal leeg. Kan me echt niet voorstellen hoe mijn woonkamer er leeg uit zou zien. En wat temperaturen betreft: ikzelf heb het nooit gedaan. Een collega van mij heeft het wel een tijd gedaan, omdat het bij haar ook langer duurde voordat ze zwanger werd. Door het temperaturen kwam ze erachter dat ze pas na 3 weken een eisprong had en na de eisprong al na 8 dagen ongesteld werd. Bij haar zag je wel heel duidelijk wanneer ze haar eisprong had. Misschien duurt het inderdaad even voordat je een patroon ziet in het temperaturen. Mocht je uiteindelijk (waar we niet van uitgaan) de MM ingaan, dan kun je in ieder geval je temperatuurlijsten aan de gyn laten zien. Misschien kan hij/zij er wel wijs uit. In ieder geval heel veel succes!

@mariska0808: van harte gefeliciteerd met je neefje! Alweer een klein wondertje op de wereld erbij. En wat ontzettend jammer van je RD's. Je had zo'n goede hoop, maar het kan inderdaad goed dat de spanningen van je bruiloft ze tegen hebben gehouden. Ik zal dalijk eens even een kijkje gaan nemen op je trouwsite, ben echt nieuwsgierig.

@ellenan: dat die RD's maar weer snel opdonderen! Dat had ik niet met ze afgesproken! Fijn dat je er met je familie over hebt kunnen praten. Ik zou zelf denk ik ook voor 2 terugplaatsingen gaan, de kans is dan toch groter dan bij een terugplaatsing. En volgens mij ben je ook zo gewend aan 2 kindjes hoor! Ik werk inderdaad in het onderwijs, ik sta niet meer voor de klas, maar ben meer onderwijsinhoudelijk bezig. Eigenlijk heb ik dus niet zo intensief contact met de lln, maar ben ik meer een typmiep! En wat betreft de Ardennen, Namen en Dinant ken ik wel, ben ik zelf ook regelmatig geweest. Ook kom ik regelmatig in Engreux, dit is een heel klein dorpje vlakbij La Roche. We huren daar dan particulier een huis, maar ik moet zeggen dat het alweer bijna 2 jaar geleden is dat ik daar ben geweest. Ik was toen 33 weken zwanger van zoonlief en dan zijn de Ardennen niet echt aan te raden met al die heuveltjes. Nu is het voor ons makkelijker om naar een bungalowpark te gaan, maar zodra zoonlief wat ouder is, gaan we er zeker weer heen. Veel succes bij de gyn morgen! Ik hoor wel hoe het afgelopen is.

Ik ga nog even lekker niksen en dan lekker mijn bedje in.

helemaal bek af....
morgenochtend naar gyn...jullie horen het...

truste

Goede avond meiden

Summeke: Heel veel succes morgen bij de gyn, ik denk aan je!!!

Ellenan: Jij ook heel veel succes bij de gyn, ook aan jou zal ik denken.

Mariska0808: Van harte gefeliciteerd met je neefje, speciaal he!!
Heb je foto's bekeken en je zag er stralend uit. Mooi om in het rood te trouwen, staat je erg goed!!

Misspiggy: De eerste werkdag is alweer een feit, ach je moet maar zo denken over een aantal maanden heb je lekker verlof.........duurt nog wel even hahahaha.
Fijn dat je klachtjes minder worden, lekker genieten van je groter wordende buikje.

nicole: Dus je hele woonkamer is nu leeggekocht. Heb je alweer nieuwe meubels uitgezocht en moet je daar lang op wachten?
Wel leuk weer een heel nieuw interieur!!
Wil je even zeggen dat ik het heel knap vind dat je consequent blijft tempraturen. Ik heb er zelf absoluut geen verstand van, maar als ik zo jou schematjes zie!!!! Kan me heel goed voorstellen dat je het soms echt niet meer weet. En het vrouwenlichaam kan ons echt goed voor de gek houden. Petje af!!!
Sorry maar ik kan je dus echt niet helpen.

Morgen moet ik naar de vk en dan hebben we een echo.
Wat is het toch eigenlijk oneerlijk verdeeld he!!! 2 van ons moeten naar de gyn omdat zwanger worden problemen geeft en ik mag morgen ons wondertje bewonderen.
BAH BAH BAH, heb gewoon tranen in mijn ogen voor de niet-zwangeren. (zijn ook hormonen hoor)
Ik hoop zoooooo dat we snel allemaal zwanger zijn en lekker over onze kwaaltjes kunnen praten.

Lieve meiden ik duim voor jullie allemaal.
Vind jullie allemaal erg lief!!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Hoi lieve meiden,
Hier weer even een reactie van mij....
Vandaag weer even onze kleine mogen bewonderen, "hij" (of zij) zwaaide nog naar ons, hahaha. Even voor diegene die niet weten wat een nekplooimeting is.
De Nekplooimeting is een onderdeel van de combinatietest. (in combinatie met een bloedonderzoek). Deze test geeft een kansberekening, hoe groot de kans is dat je een kindje met een chromosoom afwijking en dan in het bijzonder het syndroom van Down krijgt. Tijdens een echo meten ze de nekplooi van het kindje op, een te dikke nekplooi kan wijzen op een chromosale afwijking, maar hoeft niet. Gelukkig zag alles er super goed uit allemaal, er was zelf al maag en blaasvulling te zien, de navelstreng had 3 mooie vaten en wat bijzonder was dat je al kon zien dat  het hart 2 boesems en 2 kamers had (normaal kun je dat in dit termijn blijkbaar nog moeilijk zien).
En ik dacht onze kleine 2 weken geleden al af en toe te voelen, maar dacht steeds dat kan vast nog niet, maar ik ga het steeds beter en vaker voelen, dus heel bijzonder maar ik voel het echt al bewegen. Tis een klein "porretje" van binnen  alsof iemand even tikt op mijn buik.
Britt snapt er nog niet zoveel van, maar als ik vraag waar is de baby, wijst ze naar mijn buik, doet mijn shirt omhoog en geeft een kus op mijn buik. Heel lief allemaal. Ben benieuwd hoe ze het straks gaat vinden allemaal.
@noompje, veel suc-6morgen bij de VK. Genieten van je echo he, maar dat zal  ongetwijfeld wel lukken. Laat je nog even weten hoe het geweest is.
@Summeke, veel suc-6 bij de gyn....hoop voor je dat je   heeeeeeel snel zwanger raakt!!
@misspiggy... he wat vervelend weer he je 1e werkdag na je vakantie, tis toch altijd weer apart als je eenmaal weer een dag gewerkt hebt, het gevoel van de vakantie weer inmiddels mijlenver achter je ligt. Voel je je al weer wat fitter worden?? Wel goed hoor dat jij al aan middagslaapjes doet, ben soms ook heel moe, maar het komt er gewoon niet van. Gelukkig hebben wij nu 3 weken vakantie, oh heeeeerlijk!! Oh en ben je nog lekker geslaagd met winkelen??
@nicole... oh ik zou wel even een kijkje in je lege kamer willen kijken, wat een ruimte heb je dan he. Daar kun je wel even een dansje maken zeker. En ik kan me voorstellen dat Rick zich wel vermaakt in zo'n balzaal, hahah
@ellen. jij ook veeeeeeel suc-6 morgen bij de gyn.... ik zal voor jou en summeke duimen en aan jullie denken.
@mariska... en nog lekker aan het nagenieten van je bruiloft, heb al even op je site gekeken natuurlijk. Echt super mooie foto's. En die jurk, ik zou het niet aandurven, maar hij staat jou echt geweldig!!!! He wel jammer dat je rd's toch nog doorgebroken zijn, waarschijnlijk inderdaad de stress van de bruiloft. Jammer, maar volgende keer beter. En natuurlijk gefeliciteerd met je kleine neefje Richardo.
@marina... volgens mij hebben jullie vandaag officieel je 1 jarige jubileum he.... Nou meid gefeliciteerd!! Hoop dat het een beetje beter met je gaat.

Nou meiden ik heb geloof ik op de meesten wel weer gereageerd.
tot snel maar weer.
dikke kus van Amber

hallo allemaal

het word wel leeg bij de niet zwangeren uhmmmm.....
wat gaan we er aan doen????
1ding scheeld we hebben dan mensen met ervaring op de forum en die kunnen ons dan helpen. ze lopen dan voor en als ze dan bevallen zijn kunnen we ze aan hun hulp vragen.
ik maak wel van iederen negatiefe een positief kantje hahaha......

sorry hoor maar ik probeer altijd positief te blijven...
maar soms kan ik ook een heledag er aan denken op me werk denk ik er niet aan maar jah zodra ik thuis dan moet ik er wel min 1x aan denken...
het ergste is als ik ongestelt ben dan gaat het elke dag door me hooft.

hebben jullie dat ook ben blij dat ik hier af en toe me hard kan luchten
mij vriendin is al een jaar bezicht we lopen gelijk!!!!!!
en dan denk ik owh ik mag nog niet klachten het is pas 5mndn, maar ja dan denk ik
praat ik er met me andere vriendinnnen over en die zeggen ach ja volgende keer beter die zijn er totaal niet mee bezich.

ik heb wel een hele lieve zus die echt met me mee leeft die heeft zelf een dochtertje van 1,5 en die snap mij wel gelukkig.

zo ik heb me hard even gelucht hahahaha.

allenan:
heel veel suc6 morgen ik zal aan je denken

veel liefs

Hey,

@Amber, Mijn weerstand is idd erg laag, ben nog nooit zo lang verkouden geweest, maar goed, zal wel weer overgaan, heb verder niks geen klachten, behalve dan dat ik iets  vermoeider ben.
Ik heb vrijdag de dokter (ass.)  gebeld. Vertel ik dat ik zwanger ben, zegt dat domme wijf  "vind je dat leuk?" (Sorry) ikke beetje verbaasd/boos, tuurlijk vind ik dat leuk!!
nouja, kreeg telefoonnr van verloskundige, dus ik direct die maar gebeld. Heb nu een echo gepland staan op 18 september (ben dan precies 10 weken, volgens mijn berekening)

@EllenAn, Balen van je rd's.
Hoop zo voor jullie dat het niet te lang duurt voor ze iets 'nuttigs' ondernemen.
Klopt dat je niet zomaar alle middeltjes mag nemen, maar ben apothekersassistente dus heb wel even in ons boekje geneusd wat een zwangere mag en valt best mee. (uiteraard iets eerder na werk gegaan om uitgebreid te kunnen lezen)
Succes morgen bij de gyn. ***************************************************

@Summeke, ook jij succes morgen bij de gyn********************************************

@Mariska0808, balen dat je rd's zijn doorgekomen, zal straks even blikje werpen op je foto's, wat heb jij je foto album trouwens al snel gekregen. Ik wacht er nog op.

@Noompje, spannend morgen naar de VK, geniet ervan, van mij duurt nog even.

Nog even ons lijstje:

NOD:
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept
- 1e  ronde clomid - 19 aug echo
Ellenan                                         5e ronde           1e kindje                  NOD  ??
- 19 aug  afspraak gyn

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

Liefs ikke

*heel verhaal getypt...sluit ik perongeluk het tabblad!! aaarg*

Nou ik ben weer in de land der levenden....weekend met me neefje naar mijn ouders geweest en dat was erg gezellig.
Vanochtend naar gyn (niet eigen..die is op vakantie) geweest. Op de echo ziet ze 2 eitjes en ze heeft al een idee welke gaat springen. Vrijdag weer echo m aken en dan horen wanneer we het best kunnen klussen. Vriend leif bekeek het allemaal van een afstandje en vertelde achteraf dat hij zich voor kon stellen dat het niet zo fijn is allemaal :) het valt/viel ook wel mee hoor..toch lief dat hij is meegeweest zodat hij weet hoe het er aan toe gaat.

@noompje
hahahah die hormonen....joh we komen er wel...vraagt bij sommige gewoon veel geduld. Ik zit ook heel relax op dit moment in de MM hoor. We kunnen er toch niet voor zorgen dat de cyclus sneller gaat.

@amber
fijn dat alles in orde is!! wat leuk dat je de spruit al begint te voelen....het lijkt mij als niet zwangere en geen kinderen ontzettend bijzonder te zijn..

@ellenan
Hoe is je afspraak bij de gyn geweest??

NOD:
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Mariska0808                         5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
MM NOD:
Summeke                                 5e ronde           1e kindje                  NOD  9  sept
- 1e  ronde clomid
- 22 aug 2e echo
Ellenan                                           5e ronde           1e kindje                  NOD  ??
- 19 aug  afspraak gyn

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 15-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??

owja nog vergeten te vertellen....ik weet welke bijwerkingen ik heb van de Clomid!!

Opvliegers!!! het begon zaterdagnacht (die ochtend laatste pil geslikt)...ik had het echt af en toe erg warm in bed en lag zelfs te zweten (doe ik nooit tenzij ik ziek ben)...zondag overdag...gisteren en vandaag....opvliegers!! aaaarggg...neit erg fijn, maar ja binnen een minuut zijn ze weer weg...Beter dit dan heftige stemmingswisselingen of vlekken zien zodat je niet meer kan rijden
Ik hou het ook positief noompje!! hahahha

Ga straks met vriend lekker naar de sauna..hij is vrij dus we nemen het ervan vandaag
tot vanavond!!

Terug
Bovenaan